Onpa taas aikaista

Siis tuo joulutavara tuolla kaupassa. Nyt on vasta lokakuu, niin on kyllä liian aikaista tuo touhu.

Mitä mieltä te olette?
Tykkään joulusta hirmusesti, mut rajansa kaikella.

Saas nähdä liikkuuko ihmiset myöhemmin kaupoissa normaalisti, kun on tällainen aika....

128

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt voisit luetella miten tämä kaikki on sinun elämästäsi pois. Miten elämä jatkui kauppareissun jälkeen?

      • Anonyymi

        Tokko tuo on pois kenenkään elämästä mutta vääristää joulun viettoa. Joulu on 'esillä' lokakuusta lähtien ja aattona loppuu kuin seinään.


      • Luettele sinä, että miten on sun elämästäs pois, jos olen sitä mieltä, että jouluhössötys alkaa liian aikaisin?

        Miten sun elämäs jatkuu tän aloituksen jälkeen?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Luettele sinä, että miten on sun elämästäs pois, jos olen sitä mieltä, että jouluhössötys alkaa liian aikaisin?

        Miten sun elämäs jatkuu tän aloituksen jälkeen?

        Niinkö minä sanoin? Kysyin et miten toi jouluhömpötys on sinun elämästäsi pois? Miten elämä jatkui kauppareissun jälkeen? Kai laitoit sähköpostia ja teit kunnon reklamaation? Tuleeko pian lahjakortteja postissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö minä sanoin? Kysyin et miten toi jouluhömpötys on sinun elämästäsi pois? Miten elämä jatkui kauppareissun jälkeen? Kai laitoit sähköpostia ja teit kunnon reklamaation? Tuleeko pian lahjakortteja postissa?

        Mikä sun ongelma on?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä sun ongelma on?

        Taitaa olla se aspa taas.. 😣


      • Anonyymi

        huvittava kauppaseissu bauhaussiin. toisen kerran perääkkäin purkivat kassin kassalla kyselivät henkilötodistusta kerkisin kaupassa olla 10 minuuttia niin eikun haaviin .ihme kauppa todella menen uhallakin vielä juomaan kahvia en osta muuta.melkein soittivat vartijan syystä kun kassistani ei löytynyt mitään eikä minulla koskaan ole edes kassai mukana. taskuihin eivät yrittäneet. heidän on kuulemma pakkotehdä näin jos kuppa epäilee jotain.elikkä ihmiset löydetään muitakin


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Luettele sinä, että miten on sun elämästäs pois, jos olen sitä mieltä, että jouluhössötys alkaa liian aikaisin?

        Miten sun elämäs jatkuu tän aloituksen jälkeen?

        Oikeastaan tänä vuonna ei haittaa että joulu hössötys alkaa aikaisin.

        Koska joulu muistuttaa miksi on tärkeää pitää huolen itsestään ja välttää turhia menoja.

        Joulu on rakkauden ja yhteisen ajan aikaa.

        Oli sitte virtuaali joulu. Ni silti joulu piristää tätä ankeeta vuotta.

        Mieluummin luen joulusta ja ajattelen positiivisesti kuin luen huonoja uutisia ku ei se tilanne muutu vaikka murehtisi koko ajan.

        Jouluvalot piristää mieltä.

        Onhan se ihanaa, että jotkut jaksaa nauttia. Ei se minulta ole pois.

        Juhlat ja kaiken maailman menot on sitte eri asia, mutta joulu on iloinen asia ja juuri tänä vuonna ihmiset tarvitsevat jotain Piristystä.


    • Anonyymi

      No ite oon prikulleen samaa mieltä. Menee maku koko joulusta ku joulukoristeet jne. laitetaan myyntiin liika aikaisin. Ku saisivat ees ton Halloweenin ekana pois alta.

      Sunflower

      • Just niin.

        Miten voi tulla vielä joulujutut mieleen, ku aikaa on jouluun vielä kauan...

        Jouluihmisiä kyllä on, mutta hössöttäköön kaikki omissa huusholleissaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Just niin.

        Miten voi tulla vielä joulujutut mieleen, ku aikaa on jouluun vielä kauan...

        Jouluihmisiä kyllä on, mutta hössöttäköön kaikki omissa huusholleissaan.

        Ootko muutes huomannu et joka vuosi aikaistuu toi joulukamppeitten esilleotto? Kohta on niinku noiden suklaamunien kohdalla että niitä löytyy kaupoista ympäri vuoden, eikä vaan pääsiäisenä.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko muutes huomannu et joka vuosi aikaistuu toi joulukamppeitten esilleotto? Kohta on niinku noiden suklaamunien kohdalla että niitä löytyy kaupoista ympäri vuoden, eikä vaan pääsiäisenä.

        Sunflower

        Joo, kyllä menee hohto koko hommasta.
        Tiiä mikä kiire niillä on...
        Tuleehan nuo joululaulutki kauppoihin aikasin. Ei siitä joulufiilis parane, jos siihen jouluun on vielä aikaa.


      • Anonyymi

        Ajatella mitä murheita toisissa maissa on. On sotia ynnämuuta. Mitä mieltä olet omista murheista?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joo, kyllä menee hohto koko hommasta.
        Tiiä mikä kiire niillä on...
        Tuleehan nuo joululaulutki kauppoihin aikasin. Ei siitä joulufiilis parane, jos siihen jouluun on vielä aikaa.

        Oho... Bravella pystyi kirjoittamaan :)

        Mulla on näitä vaihtoehtoja nyt, nii vaihan sen mukaan mikä toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella mitä murheita toisissa maissa on. On sotia ynnämuuta. Mitä mieltä olet omista murheista?

        Sotiako mun pitäis murehtia?
        Loppuuko ne, jos mä murehdin oikein hirveesti??


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sotiako mun pitäis murehtia?
        Loppuuko ne, jos mä murehdin oikein hirveesti??

        Toisissa maissa nähdään nälkää, on paljon sotia ja kauheuksia. Täällä ongelmat ovat jotain vtun kaupassa olevia tuotteita.


      • Anonyymi

        Nyt en ymmärrä. Täällä taas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä. Täällä taas?

        Älä esitä enää. Ei mene läpi noi jutut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä. Täällä taas?

        Huoh...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä esitä enää. Ei mene läpi noi jutut.

        Kun en nyt käsitä yhtään. Mikä juttu?


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Huoh...

        Huoh? Ei oikein kerro mitä yrität sanoa.


      • Anonyymi

        Ja sinä se jaksat provosoida ja aukoa sitä päätäsi edelleen. Teit itsellesi vain lisää ongelmia ja ilman syytä vielä.


      • Mieluummin joulu kuin halloween. Ei ole mun juhla.


    • Anonyymi

      Onkos palstan naisilla kokemusta kosmetiikkakalentereista? Kantsiiko ostaa tyttikselle yllätykseksi? Meneekö rahat hukkaan?

      • Olen kuullut noista, mutta en ole koskaan ostanut sellaista.

        Ei kummiskaan huono lahja. Kyllä mä uskon, että jokainen nainen tuollasen huolis :)


      • Anonyymi

        Ite en osaa sanoa juuta enkä jaata. Taitaa olla enempi Kittien heiniä tää ku Ilmannimestä ei tiiä:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite en osaa sanoa juuta enkä jaata. Taitaa olla enempi Kittien heiniä tää ku Ilmannimestä ei tiiä:)

        Sunflower

        Kittiekö on tuollasen oßtanu?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kittiekö on tuollasen oßtanu?

        Taas tuo vänkyräkirjain???

        Miten ihmeessä mä saan tuollasen aikaan :{


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kittiekö on tuollasen oßtanu?

        Meinasin vaan ku kattelin noita hänen juttujaan, en viitti sanoa tarkemmin:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin vaan ku kattelin noita hänen juttujaan, en viitti sanoa tarkemmin:)

        Sunflower

        Jaa... Mä oon ny pihalla ku lumiukko...

        Eipä kestäny Brave-ilo kauaa.


      • Ovat kalliita, niin en ole sellaista itse ostanut...Käy vaikka Kicks-liikkeessä, siellä hyvä palvelu meikki-tuotteista ja varmasti siellä on noita kalentereja myös.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kittiekö on tuollasen oßtanu?

        En ole, ovat niin kalliita..


      • Kittychi kirjoitti:

        En ole, ovat niin kalliita..

        Kattelin kans noita hintoja. Halvin oli jotain 79€.
        Onhan niissä kalliimmista tietty hinnakkaat tuotteetkin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kattelin kans noita hintoja. Halvin oli jotain 79€.
        Onhan niissä kalliimmista tietty hinnakkaat tuotteetkin.

        Melkein parempi ostaa muuta meikkejä lahjaksi.


      • Kittychi kirjoitti:

        Melkein parempi ostaa muuta meikkejä lahjaksi.

        Lahjana tuo on kiva :)
        Niitä kalentereita on erilaisia.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Lahjana tuo on kiva :)
        Niitä kalentereita on erilaisia.

        On joo, erilaisia ja eri hintaisia.


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Melkein parempi ostaa muuta meikkejä lahjaksi.

        Tuumailin tuollaista joulukalenterisysteemiä, kun meikit ovat näin miehelle 'hepreaa' ja tyttis tykkää laittaa itseään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuumailin tuollaista joulukalenterisysteemiä, kun meikit ovat näin miehelle 'hepreaa' ja tyttis tykkää laittaa itseään.

        Juu, onhan se kiva lahja. Käy tosiaan sellaisessa liikkeessä missä saa neuvoja meikkien/kalentereiden suhteen.


      • Anonyymi

        näyttää miehetkin vastailevan


    • Anonyymi

      Panda paketissa oli ihan homeisia namuja ei kuitenkaan 🍄 kasvanut, jo Kesäkuussa värkyttyä kamaa?

      • Ihan oikeesti??
        Kai palautit kauppaan?

        Mulla oli joskus jääny suklaata joulusta kaappiin. Ku avasin rasian, nii ne oli ihan valkoisia ne namit.
        Päiväys ei kyllä ollu kuitenkaan vielä mennyt vanhaks.


    • Anonyymi

      Ne oli vaan aikoja kun partahäiskä vartioi palstan sakin toimia ennen joulua. Muistaako kukaan? Ketjut oli pitkiä, humoristisia.

      • Hyvin muistan.. :)

        Eikös se ole hyvä nyt, kun saa villiintyä ilman lahjojen menettämispelkoa ;))


    • Anonyymi

      Suomea odottaa kaikkien aikojen konkurssivyöry

      • Niin se valitettavasti menee...


      • Anonyymi

        homot keksi tän korona, vähän niillä on hauskaa ollut. mitähän vielä seuraa vitsinä. kallista lystiä


    • En jaksa joulu hössötystä kaupoissa.. Liian aikaisin aina alkaa.. Ja ne isot määrät suklaata ahdistaa ja ei tee mieli syödä suklaata..

      • Tiiäkkö, ku mä näen kaupassa paljon suklaarasioita, niin mä haaveilen että ne olis kaikki mulla kotona :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiäkkö, ku mä näen kaupassa paljon suklaarasioita, niin mä haaveilen että ne olis kaikki mulla kotona :P

        Kyllä minäkin tykkään suklaasta, mutta jotenkin tuo suuri suklaa määrä kaupassa vie maun..


      • Kittychi kirjoitti:

        Kyllä minäkin tykkään suklaasta, mutta jotenkin tuo suuri suklaa määrä kaupassa vie maun..

        Ai jaa... Mulle taas iskee suklaahimo :)

        Aattele, ku olis pöytä täynnä kulhoja ja niissä kaikkia erilaisia herkkuja. Suklaata, salmiakkia, lakritsaa ja sipsejä... Vois mussuttaa kaikkia vuorotellen.


      • Tänä vuonna ei haittaa joulu hössötys. Mieluummin sitä ku tätä uutta normaali aikaa koko ajan kuunnella.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Tänä vuonna ei haittaa joulu hössötys. Mieluummin sitä ku tätä uutta normaali aikaa koko ajan kuunnella.

        Okei...
        Taitaa olla Ilmannimi saanu jo koronoista tarpeekseen :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Taitaa olla Ilmannimi saanu jo koronoista tarpeekseen :))

        Joo olen saanu ihan tarpeeks.

        Ei se mihinkään lähde.


    • Anonyymi

      Onhan niitä jo jouluvaloja kaupoissa myynnissä ja joulusuklaatakin on jo myynnissä, vaikkei ole vielä edes marraskuu.
      Varmaan hautakynttilöitä on kaupoissa tarjouksessa, kun Pyhäinpäivä on ensiviikon lopulla.

      • Juu, nuo jouluvalojututkin on jo myynnissä.

        Pitääpä käydä taas haudoilla Pyhäinpäivänä laittamassa kynttilät palamaan ❤


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, nuo jouluvalojututkin on jo myynnissä.

        Pitääpä käydä taas haudoilla Pyhäinpäivänä laittamassa kynttilät palamaan ❤

        Viime vuonna taisi olla ihan lumetonta pyhäinpäivänä ja sitä edellisenä vuonnakin.
        Taitaa tänäkin vuonna olla lumetonta, tosin minulle sopii hyvin vaikkei lunta olisikaan, kuin vasta jouluna ja loppuvuonna senverran, että sopivasti on maa valkea 5-20 cm, niin ei tarvitsisi lunta kolata, eikä kavuta katolle lunta pudottamaan.
        Monesti on ollut kuivempia syksyjä, että pyörätiet on olleet kuivia, eikä ole ollut liukasta, vaikka on ollut pakkasta, mutta tällainen vesisade/räntäsade on surkea, kun heti on liukasta, jos pakastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna taisi olla ihan lumetonta pyhäinpäivänä ja sitä edellisenä vuonnakin.
        Taitaa tänäkin vuonna olla lumetonta, tosin minulle sopii hyvin vaikkei lunta olisikaan, kuin vasta jouluna ja loppuvuonna senverran, että sopivasti on maa valkea 5-20 cm, niin ei tarvitsisi lunta kolata, eikä kavuta katolle lunta pudottamaan.
        Monesti on ollut kuivempia syksyjä, että pyörätiet on olleet kuivia, eikä ole ollut liukasta, vaikka on ollut pakkasta, mutta tällainen vesisade/räntäsade on surkea, kun heti on liukasta, jos pakastaa.

        Ihan samaa mieltä, että lunta voi tulla vasta jouluksi.

        Tänään on satanu vettä koko päivän :(
        Vaikka ennemmin vettä ku lunta. Eihän lumessa sinänsä vikaa ole, mutta kun viime vuosina on menny sillai, että se sulaa loskaksi ja sitten jäätyy.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä, että lunta voi tulla vasta jouluksi.

        Tänään on satanu vettä koko päivän :(
        Vaikka ennemmin vettä ku lunta. Eihän lumessa sinänsä vikaa ole, mutta kun viime vuosina on menny sillai, että se sulaa loskaksi ja sitten jäätyy.

        Jouluksi vaan lumi ja sitte pois, se ois ok itelleni.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouluksi vaan lumi ja sitte pois, se ois ok itelleni.

        Sunflower

        Olis ihan ihannetilanne :)

        Jäiset tiet on ne kurjimmat talvessa.
        Tasainen lumipeite ku tulis, niin sekin menettelee.


    • On taas kellonajan siirto edessä.
      Eikös tuon pitäny jossain vaiheessa poistua?

      Kauan nuo herratki pähkäilee tuota asiaa.

    • No mitä mieltä olette joululahjoista? Ostatteko? Meillä on tapana antaa lahjoja jouluna ja syntttäreinä. Itse olen jo ostellut lahjoja pitkin syksyä, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla. Ja sitten kun kaikki muut ovat viime tinkaan ostoksilla, saan itse rentoutua.. 😀

      • Itse en piittaa joululahjoista, mutta ostan mun rakkaimmille läheisille lahjoja.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Itse en piittaa joululahjoista, mutta ostan mun rakkaimmille läheisille lahjoja.

        Itse myös olen sanonut että ei ole pakko antaa liikaa lahjoja tai yhtään. Kyllä se joulukortti tai joulun toivotus riittää myös.


      • Anonyymi

        Oon kans niin pienituloinen että joutuu tarkkaan miettiä laittamiset. Alelaareista tekee hyviä löytöjä ku viittis vaan katella.

        Sunflower


      • Kittychi kirjoitti:

        Itse myös olen sanonut että ei ole pakko antaa liikaa lahjoja tai yhtään. Kyllä se joulukortti tai joulun toivotus riittää myös.

        Joulussa muuten on kaikkee sellaista, ettei siihen lahjoja tarvita :)
        On kinkku, pipareita ja torttuja, suklaata jne...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon kans niin pienituloinen että joutuu tarkkaan miettiä laittamiset. Alelaareista tekee hyviä löytöjä ku viittis vaan katella.

        Sunflower

        Kohtalon sisar! Onneksi pienellä rahalla tosiaankin löytää joululahjoja, kun jaksaa etsiä. 🙂


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joulussa muuten on kaikkee sellaista, ettei siihen lahjoja tarvita :)
        On kinkku, pipareita ja torttuja, suklaata jne...

        Totta. Minä olen vaan aika nirso jouluruoalle. En tykkää yhtään kinkusta ja laatikoista.. 😕


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Kohtalon sisar! Onneksi pienellä rahalla tosiaankin löytää joululahjoja, kun jaksaa etsiä. 🙂

        Ite vilkasen just noita alelaareja ku käyn ruokaostoksilla. Oon löytäny edullisesti valosarjoja, muumimukeja, kynttilöitä, torkkupeittoja ja sen sellaista. Oon myös laittanu lahjaksi erikoiskahveja ja teetä. Tosta lakritsiteestä tykättiin tosissaan ku laitoin lahjaksi:)

        Sunflower


      • Kittychi kirjoitti:

        Totta. Minä olen vaan aika nirso jouluruoalle. En tykkää yhtään kinkusta ja laatikoista.. 😕

        Siis mitä....
        Kinkku, porkkana/ lanttu/ maksalaatikko ja lipeäkala tekee joulusta joulun :P

        Mitä ihmettä sä sit syöt jouluna?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis mitä....
        Kinkku, porkkana/ lanttu/ maksalaatikko ja lipeäkala tekee joulusta joulun :P

        Mitä ihmettä sä sit syöt jouluna?

        No juuri noita ruokia inhoan.. Minä syön jouluna: kalkkunaa, riisipuuroa ja joulutorttu ja.


      • Kittychi kirjoitti:

        No juuri noita ruokia inhoan.. Minä syön jouluna: kalkkunaa, riisipuuroa ja joulutorttu ja.

        Monet kyllä syö kalkkunaa kinkun tilalla. Mä en ole edes koskaan maistanu sitä, ku musta se näyttää vaan semmoselta hassulta :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite vilkasen just noita alelaareja ku käyn ruokaostoksilla. Oon löytäny edullisesti valosarjoja, muumimukeja, kynttilöitä, torkkupeittoja ja sen sellaista. Oon myös laittanu lahjaksi erikoiskahveja ja teetä. Tosta lakritsiteestä tykättiin tosissaan ku laitoin lahjaksi:)

        Sunflower

        Hyviä löytöjä olet keksinyt joululahjaksi. 🙂


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joulussa muuten on kaikkee sellaista, ettei siihen lahjoja tarvita :)
        On kinkku, pipareita ja torttuja, suklaata jne...

        Itselleni ostan joulukinkkua. Joululahjaksi


      • Kittychi kirjoitti:

        No juuri noita ruokia inhoan.. Minä syön jouluna: kalkkunaa, riisipuuroa ja joulutorttu ja.

        Itse taas tykkään kinkusta, mutta inhoan kalkunaa yli kaiken.


    • Ei ole sitten tulossa apuja, että sivu toimis Brave-selaimella.
      Ylläpidon mukaan vika on Bravessa :[

      Helvatta, ku nuo mainokset saa raivon valtaan!

      • Anonyymi

        Itellä Brave toimii taas. On alkanu pelittää noilla Artsin neuvoilla:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itellä Brave toimii taas. On alkanu pelittää noilla Artsin neuvoilla:)

        Sunflower

        Mitä sä teit sille??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä sä teit sille??

        Mä kokeilen ny Bravea.

        Laitoin kyllä äskenn yhden toisenkin mainosestosovelluksen.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä sä teit sille??

        Ei tarvinnu muuta ku mennä anonyymiin tilaan. Toi puhelimen uudelleenkäynnistyski toimii.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvinnu muuta ku mennä anonyymiin tilaan. Toi puhelimen uudelleenkäynnistyski toimii.

        Sunflower

        No mä silloin kokeilin sitä, nii ei auttanu.

        Tuon yhden viestin sain taas lähtemään, joten ehkä taas toimii.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä silloin kokeilin sitä, nii ei auttanu.

        Tuon yhden viestin sain taas lähtemään, joten ehkä taas toimii.

        Kaks viestiä lähti, mut sitten taas tökki.

        Ylläpito meinas, että on joku Captcha tuos Bravessa joka estää, ja he eivät voi sille mitään.
        Outoa, että se jonkun viestin kuiteski päästää läpi.


    • Anonyymi

      Ei hitto ku katoin että oot lätkäissy tohon pompulaan kinuski-marenkipiirakan kuvan:D

      Sunflower

      • Siis täh...ihanat kisulit muka kinuskipiirakoita.. :•

        Tuo täplä muutes on tyhmä, ku vaikka laitattessa kuva näyttää ihan sopivalta, niin tuossa se sitten on jotenkin "pimee".


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siis täh...ihanat kisulit muka kinuskipiirakoita.. :•

        Tuo täplä muutes on tyhmä, ku vaikka laitattessa kuva näyttää ihan sopivalta, niin tuossa se sitten on jotenkin "pimee".

        Äkkiä ku vilkasin, kinuskin väristä ja valkoista. Taitaa muija olla hiukan nälissään:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiä ku vilkasin, kinuskin väristä ja valkoista. Taitaa muija olla hiukan nälissään:D

        Sunflower

        Mun alkoi tekemään mieli karkkia :P


    • Anonyymi

      Eikö sulla ole mitään järkevää aihetta? Älä mene kauppaan jos ahdistaa!!

    • Anonyymi

      Pistä homo omaan kauppaas myyntiin mihin aikaa tykkäät. Onko kokkolassa enää naisia lainkaan vai onko kaikki transuja meikissä?

      • Anonyymi

        Jahas, taas on kommenttini poistettu. Taisi olla jo kymmenes, sillä 11 näyttää olevan kokonaismäärä. Onkin tämä merkillinen ilmiö, kun muilla palstoilla kommentteja ei poisteta, kuin vain tästä Tinttu-Lintun avauksesta. Pitääpä selvittää tuon ämmän tausta, ja etenkin sen miten sillä on oikeus poistaa kommentteja noin vain, jotka eivät akkaa miellytä...
        Omat juttuni ovat AINA asiallisia, eivätkä ole takuulla sääntöjen vastaisia. Tallennan kaikki kirjoitukseni varmuuskopion kera, joten tuo ämmä (poistoja tekevä) joutuu vielä "kuseen" (ellei peräti "poseen"). Tämäkin kommentti menee kaikkialle, yltympäri maailman, hah hah haaa!!!...


      • Ei ole!!
        Minäkin istun tässä näppäilemässä viestejä nahkahousut jalassa ja rintakarvat näkyvillä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei ole!!
        Minäkin istun tässä näppäilemässä viestejä nahkahousut jalassa ja rintakarvat näkyvillä.

        eikö tuo oo vähän turhan naismainen nikki siihen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö tuo oo vähän turhan naismainen nikki siihen?

        Nooh, pieni muunnos Timppa- Leevistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, taas on kommenttini poistettu. Taisi olla jo kymmenes, sillä 11 näyttää olevan kokonaismäärä. Onkin tämä merkillinen ilmiö, kun muilla palstoilla kommentteja ei poisteta, kuin vain tästä Tinttu-Lintun avauksesta. Pitääpä selvittää tuon ämmän tausta, ja etenkin sen miten sillä on oikeus poistaa kommentteja noin vain, jotka eivät akkaa miellytä...
        Omat juttuni ovat AINA asiallisia, eivätkä ole takuulla sääntöjen vastaisia. Tallennan kaikki kirjoitukseni varmuuskopion kera, joten tuo ämmä (poistoja tekevä) joutuu vielä "kuseen" (ellei peräti "poseen"). Tämäkin kommentti menee kaikkialle, yltympäri maailman, hah hah haaa!!!...

        Siinä on äi jä joka jaksaa jankuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, taas on kommenttini poistettu. Taisi olla jo kymmenes, sillä 11 näyttää olevan kokonaismäärä. Onkin tämä merkillinen ilmiö, kun muilla palstoilla kommentteja ei poisteta, kuin vain tästä Tinttu-Lintun avauksesta. Pitääpä selvittää tuon ämmän tausta, ja etenkin sen miten sillä on oikeus poistaa kommentteja noin vain, jotka eivät akkaa miellytä...
        Omat juttuni ovat AINA asiallisia, eivätkä ole takuulla sääntöjen vastaisia. Tallennan kaikki kirjoitukseni varmuuskopion kera, joten tuo ämmä (poistoja tekevä) joutuu vielä "kuseen" (ellei peräti "poseen"). Tämäkin kommentti menee kaikkialle, yltympäri maailman, hah hah haaa!!!...

        Olen ilmiantanut hänen asiattomat kommentit varmaan kymmenen kertaa. Kaverit ovat myös yrittäneet, eli noin 30 ilmiantoa eikä kommenttia poisteta. Jotain hämärää tässä on vai mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, taas on kommenttini poistettu. Taisi olla jo kymmenes, sillä 11 näyttää olevan kokonaismäärä. Onkin tämä merkillinen ilmiö, kun muilla palstoilla kommentteja ei poisteta, kuin vain tästä Tinttu-Lintun avauksesta. Pitääpä selvittää tuon ämmän tausta, ja etenkin sen miten sillä on oikeus poistaa kommentteja noin vain, jotka eivät akkaa miellytä...
        Omat juttuni ovat AINA asiallisia, eivätkä ole takuulla sääntöjen vastaisia. Tallennan kaikki kirjoitukseni varmuuskopion kera, joten tuo ämmä (poistoja tekevä) joutuu vielä "kuseen" (ellei peräti "poseen"). Tämäkin kommentti menee kaikkialle, yltympäri maailman, hah hah haaa!!!...

        Menes sinne ulos välillä lenkille tuulettumaan, ei kukaan kiirehdi sinua tänne takaisin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on äi jä joka jaksaa jankuttaa.

        Jep, ja ei edes sano mitään järkevää ikinä..


      • Kittychi kirjoitti:

        Menes sinne ulos välillä lenkille tuulettumaan, ei kukaan kiirehdi sinua tänne takaisin..

        Juu ei...vaikka vuos menis.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu ei...vaikka vuos menis.

        Edelleen sanon, kun ukko täältä katoaa, niin pidetään pippalot!


      • Kittychi kirjoitti:

        Edelleen sanon, kun ukko täältä katoaa, niin pidetään pippalot!

        Ei toi ole ainoa...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei toi ole ainoa...

        😀👍


    • Ai et mä oon liekeissä ku löysin youtubesta jutskan jossa palstadaamit esiintyy. Mä oon sit toi eturivissä istuva sälli joka ottaa snadisti pataan ;) Tää on sit omistettu tasapuolisesti Ilmannimelle, Kittielle, Tinttikselle ja Arielille <3

      https://youtu.be/h81UOjlFmMs

      • No kiitosta vaan Artsi :)

        Olisin kyllä arvannu, jos ois kysytty ketä sä edustat ;)

        Mulle jäi tuo musa korvamadoks...


    • Ressu sai näköjään lentävän lähdön.

      Täällä on näköjään ainakin kaksi henkilöä, joita nämä muiden kirjoittelut vaivaa.

      Jaksan yhä ihmetellä, että miksi keskustelupalstalla joitakin voi stressata muiden jutut.
      Mikään pakko ei ole avata koko aloitusta, sillä vasemmalla alareunassa näkyy aloituksen tekijä.

      Miksi siis kuitenkin avaatte inhoamanne keskustelun?
      Kertokaa, niin ehkä ymmärrän...

      • Luulevat sairaassa mielessään omistavansa palstan? Mutta, joo omituista käytöstä.. 😕


      • Kittychi kirjoitti:

        Luulevat sairaassa mielessään omistavansa palstan? Mutta, joo omituista käytöstä.. 😕

        Eipä niiltä tullu vastausta mun kysymykseen...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eipä niiltä tullu vastausta mun kysymykseen...

        Ei ne osaa sanoa mitään fiksua ja järkevää..


    • Anonyymi

      Seija on syönyt jo kaksi 7kg kinkkua .

      • Olen kuullut joidenkin oikeasti syövän jo ennen joulua kinkkua vaikka kuinka paljon.
        Itse tyydyn siihen yhteen :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olen kuullut joidenkin oikeasti syövän jo ennen joulua kinkkua vaikka kuinka paljon.
        Itse tyydyn siihen yhteen :)

        On tuota kinkkua jo kaupassa, huomasin..


      • Kittychi kirjoitti:

        On tuota kinkkua jo kaupassa, huomasin..

        Juu, on sitä.

        Oletteko sun miehes kanssa molemmat kalkkunaporukkaa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, on sitä.

        Oletteko sun miehes kanssa molemmat kalkkunaporukkaa?

        No, kyllä mieheni kinkkuakin söisi, mutta ei valita, ja syö minun kanssani kalkkunaa.


    • Anonyymi

      Aivan sama tähän harmaan pimenevään syksyyn vaikka joulua alkaa olla kaupoissa. Itse laitan kaamosvalot puskiin ja terassille luomaan valoa ja tunnelmaa.

      • Onhan nuo valot mieltä piristäviä näin pimeään aikaan.

        Jotku tykkää, kun kauppoihin tulee aikaisin joulutavaraa. Jokaisen mielipide on oikea, eikä siitä voi riidellä.

        Itse en piittaa liian ennenaikaisesta joulukähinästä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan nuo valot mieltä piristäviä näin pimeään aikaan.

        Jotku tykkää, kun kauppoihin tulee aikaisin joulutavaraa. Jokaisen mielipide on oikea, eikä siitä voi riidellä.

        Itse en piittaa liian ennenaikaisesta joulukähinästä :)

        Itsekin tykkään että koriste valot ovat kiva piristys, kun on tämä pimeä vuodenaika.


      • Kittychi kirjoitti:

        Itsekin tykkään että koriste valot ovat kiva piristys, kun on tämä pimeä vuodenaika.

        Pitäis kaivaa jostain esiin sellainen valonauha, jossa on kukkiakin. Sen vois laittaa johonki killumaan.

        Oon sen joskus ostanu jostain :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pitäis kaivaa jostain esiin sellainen valonauha, jossa on kukkiakin. Sen vois laittaa johonki killumaan.

        Oon sen joskus ostanu jostain :)

        Kuulostaa hienolta! Minunkin pitää laittaa valot olkkarin ikkunaan..🙂


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Pitäis kaivaa jostain esiin sellainen valonauha, jossa on kukkiakin. Sen vois laittaa johonki killumaan.

        Oon sen joskus ostanu jostain :)

        Työväen opiston kevätnäyttelyssä oli sellaisia lasitöitä, jonka sisään oli laitettu valonauhaa ja olivat hienon ja tunnelmallisen näköisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työväen opiston kevätnäyttelyssä oli sellaisia lasitöitä, jonka sisään oli laitettu valonauhaa ja olivat hienon ja tunnelmallisen näköisiä.

        No varmasti ovat hienon näköisiä!
        Olis se upeaa olla sellainen kotona :)


    • Vaikuttaako teihin tuo kellonajan siirtäminen?

      Minuun vaikuttaa vain silloin, kun siirretään tunti eteenpäin.

      • Minua ei juuri häiritse.


      • Kittychi kirjoitti:

        Minua ei juuri häiritse.

        No sulla on sit hyvin tuo asia :)


      • Kittychi kirjoitti:

        Minua ei juuri häiritse.

        Vaikuttaa todella paljon


    • Anonyymi

      Pitää olla karamelleja joihin tutustua että tietää mitkä ovat hyviä joita kannattaa ostella toisille lahjoiksi.

      Minä ilahduin kaupassa kun tulee kohta tuo Halloween-juttu, lapsille erilaisia naamareitakin oli.

      • Tuo Halloween on lapsille ja lapsenmielisille ihan mukava juhla.
        Itseltäni se on jäänyt, mutta onhan niitä kaupan juttuja ihan mukava katsoa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo Halloween on lapsille ja lapsenmielisille ihan mukava juhla.
        Itseltäni se on jäänyt, mutta onhan niitä kaupan juttuja ihan mukava katsoa.

        Niitähän on sellaisia paristokäyttöisiä halloween luurankoja myynnissä, joilla on pimeässä loistavat silmät sekä liike- ja äänitehosteet, korkeutta 166 cm, mutta aika kalliita 29,90.
        Olisko hienoo, jos sellaisia laittaisi puutarhaan muutaman tai huoneeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitähän on sellaisia paristokäyttöisiä halloween luurankoja myynnissä, joilla on pimeässä loistavat silmät sekä liike- ja äänitehosteet, korkeutta 166 cm, mutta aika kalliita 29,90.
        Olisko hienoo, jos sellaisia laittaisi puutarhaan muutaman tai huoneeseen.

        Kuulostaa hienolta.

        Vaikka saattais yöllä tulla pissit housuun, ku unenpöpperössä näkis tuollaisen kolisemassa :{


    • Anonyymi
      • Minusta tuolla sakilla on nyt hyvä häilätä koronaturvin, niin ei tarvitse pähkäillä muita tärkeitä asioita. Koronan varjolla saa tehdä velkaakin..


    • Anonyymi

      Kyllä, maailma on myynyt enemmän kuin voi ikinä toimittaa. Hyvää pikkujoulua.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe