Jos Hitler, Stalin, Polpot, Idi Amin tai joku noista diktaattoreista olisi tullut uskoon elämänsä viime hetkillä niin olusivatko he saaneet syntinsä anteeksi?
Anteeksi kun kysyin.
Syntien anteeksi saaminen.
18
95
Vastaukset
Tottakai saivat kuten sinäkin.
- Anonyymi
Uskkonnottomat uhrit, mien heille käy? Varmaan stalinkin tapatti monta sellaista. Joutuisivatko he kadotukseen mutta heidän murhaajansa pääsisi paratiisiin. Siis olettaen että isä aurinkoinen olsi i tullut uskoon vanhemmalla iällään,.
Anonyymi kirjoitti:
Uskkonnottomat uhrit, mien heille käy? Varmaan stalinkin tapatti monta sellaista. Joutuisivatko he kadotukseen mutta heidän murhaajansa pääsisi paratiisiin. Siis olettaen että isä aurinkoinen olsi i tullut uskoon vanhemmalla iällään,.
Jeesuksen sovitustyö kattaa ihan kaikki synnit, myös sinun.
Otatko sen vastaan vai et?- Anonyymi
ElävääVettä kirjoitti:
Jeesuksen sovitustyö kattaa ihan kaikki synnit, myös sinun.
Otatko sen vastaan vai et?Entä ne Stalin vainoissa tapetut ihmiset jotka eivät piitanneet jeesuksen sovitustyöstä?
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne Stalin vainoissa tapetut ihmiset jotka eivät piitanneet jeesuksen sovitustyöstä?
Jos eivät piittaa on ihan sama mitä ovat tehneet.
- Anonyymi
Taivaaseen pääsee vaikka viimeiset sanat olisivat MINÄ USKON 😎
- Anonyymi
Osama bin Laden tuli kristinuskoon ennen kuolemaansa, sai synnit anteeksi ja pääsi taivaaseen.
- Anonyymi
Uskossa ja Toivossa on hyvää elää sanoin satiainen.
- Anonyymi
Hitler ja Stalin olivat koko ajan kristittyjä ja vielä äärilaidalta.
- Anonyymi
Hitler oli myös kasvissyöjä.
Pitää paikkansa
Hitler ja Stalin olivat äärikristittyjä pienestä pitäen ja loppuun saakka.
Idi Amin oli sekoitus kristinuskoa, Islamia ja omaa Jumaluutta.
Amin oli "Kaikkien maan eläinten ja merten kalojen herra, ".
Pol Pot oli vainoharhainen sekopää ylemmästä luokasta ja oli katolilaisen koulun kasvatti.
Lähes kaikki hänen uhreistaan olivat buddhalaisia.
Vainoharhaisuudessaan hän kielsi uskonnot ja lähes kaikki muutkin asiat ja eihän siellä paljon muita ollut kuin buddhalaisia.
Oma porukka lopulta vangitsi hänet, kun hekään eivät olleet enää turvassa vainoharhaiselta mielipuolelta.Pe.ku kirjoitti:
Pitää paikkansa
Hitler ja Stalin olivat äärikristittyjä pienestä pitäen ja loppuun saakka.
Idi Amin oli sekoitus kristinuskoa, Islamia ja omaa Jumaluutta.
Amin oli "Kaikkien maan eläinten ja merten kalojen herra, ".
Pol Pot oli vainoharhainen sekopää ylemmästä luokasta ja oli katolilaisen koulun kasvatti.
Lähes kaikki hänen uhreistaan olivat buddhalaisia.
Vainoharhaisuudessaan hän kielsi uskonnot ja lähes kaikki muutkin asiat ja eihän siellä paljon muita ollut kuin buddhalaisia.
Oma porukka lopulta vangitsi hänet, kun hekään eivät olleet enää turvassa vainoharhaiselta mielipuolelta.Voi Pe.kua taas. Miten voit väittää noiden olevan kristittyjä kun käyttätyvät juuri toisin kuin kristinusko opettaa?
Sinun harjintakykysi on entisestään näivettynyt.- Anonyymi
ElävääVettä kirjoitti:
Voi Pe.kua taas. Miten voit väittää noiden olevan kristittyjä kun käyttätyvät juuri toisin kuin kristinusko opettaa?
Sinun harjintakykysi on entisestään näivettynyt."käyttätyvät juuri toisin kuin kristinusko opettaa?"
No niinhän kristyt ovat käyttäytyneet jo 2000 vuotta paria kolmea poikkeusta lukuunottamatta.
- Anonyymi
Aatu ja Josef ovat varmaankin jumalan neuvonantajia paratiisissa.
- Anonyymi
Saihan se Chilen diktaattorikin viimeisen voitelun ja käppäilee nyt Jeesuksen rinnalla.
Anonyymi kirjoitti:
Saihan se Chilen diktaattorikin viimeisen voitelun ja käppäilee nyt Jeesuksen rinnalla.
Ja Thatcher käspuolessa roikkumassa.
Adolf Hitler meni taivaaseen, koska ehti katua juuri ennen kuin syanidikapseli ja luoti tekivät tehtävänsä. Miljoonat juutalaiset (lukuunottamatta muutamaa harvaa Jeshuan seuraajaa) menivät puolestaan helvettiin.
- Anonyymi
Olisivat saaneet syntinsä anteeksi. Jos he olisivat katuneet ja alkaneet tehdä parannusta vilpittömästi. Jeesus on tuomarimme,Häntä ei voi puijata. Hän tietää tilamme tasantarkkaan. Tietenkin Raamatun mukaan on tunnustettava Jeesus Herrakseen ja syntiensä sovittajaksi. Jeesuksen tuomiot ovat ehdottoman oikeita, joten Hän tietää oikean tuomion.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381