Syntien anteeksi saaminen.

Anonyymi

Jos Hitler, Stalin, Polpot, Idi Amin tai joku noista diktaattoreista olisi tullut uskoon elämänsä viime hetkillä niin olusivatko he saaneet syntinsä anteeksi?
Anteeksi kun kysyin.

18

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai saivat kuten sinäkin.

      • Anonyymi

        Uskkonnottomat uhrit, mien heille käy? Varmaan stalinkin tapatti monta sellaista. Joutuisivatko he kadotukseen mutta heidän murhaajansa pääsisi paratiisiin. Siis olettaen että isä aurinkoinen olsi i tullut uskoon vanhemmalla iällään,.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskkonnottomat uhrit, mien heille käy? Varmaan stalinkin tapatti monta sellaista. Joutuisivatko he kadotukseen mutta heidän murhaajansa pääsisi paratiisiin. Siis olettaen että isä aurinkoinen olsi i tullut uskoon vanhemmalla iällään,.

        Jeesuksen sovitustyö kattaa ihan kaikki synnit, myös sinun.
        Otatko sen vastaan vai et?


      • Anonyymi
        ElävääVettä kirjoitti:

        Jeesuksen sovitustyö kattaa ihan kaikki synnit, myös sinun.
        Otatko sen vastaan vai et?

        Entä ne Stalin vainoissa tapetut ihmiset jotka eivät piitanneet jeesuksen sovitustyöstä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä ne Stalin vainoissa tapetut ihmiset jotka eivät piitanneet jeesuksen sovitustyöstä?

        Jos eivät piittaa on ihan sama mitä ovat tehneet.


    • Anonyymi

      Taivaaseen pääsee vaikka viimeiset sanat olisivat MINÄ USKON 😎

    • Anonyymi

      Osama bin Laden tuli kristinuskoon ennen kuolemaansa, sai synnit anteeksi ja pääsi taivaaseen.

    • Anonyymi

      Uskossa ja Toivossa on hyvää elää sanoin satiainen.

    • Anonyymi

      Hitler ja Stalin olivat koko ajan kristittyjä ja vielä äärilaidalta.

      • Anonyymi

        Hitler oli myös kasvissyöjä.


      • Pitää paikkansa
        Hitler ja Stalin olivat äärikristittyjä pienestä pitäen ja loppuun saakka.

        Idi Amin oli sekoitus kristinuskoa, Islamia ja omaa Jumaluutta.
        Amin oli "Kaikkien maan eläinten ja merten kalojen herra, ".

        Pol Pot oli vainoharhainen sekopää ylemmästä luokasta ja oli katolilaisen koulun kasvatti.
        Lähes kaikki hänen uhreistaan olivat buddhalaisia.
        Vainoharhaisuudessaan hän kielsi uskonnot ja lähes kaikki muutkin asiat ja eihän siellä paljon muita ollut kuin buddhalaisia.
        Oma porukka lopulta vangitsi hänet, kun hekään eivät olleet enää turvassa vainoharhaiselta mielipuolelta.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Pitää paikkansa
        Hitler ja Stalin olivat äärikristittyjä pienestä pitäen ja loppuun saakka.

        Idi Amin oli sekoitus kristinuskoa, Islamia ja omaa Jumaluutta.
        Amin oli "Kaikkien maan eläinten ja merten kalojen herra, ".

        Pol Pot oli vainoharhainen sekopää ylemmästä luokasta ja oli katolilaisen koulun kasvatti.
        Lähes kaikki hänen uhreistaan olivat buddhalaisia.
        Vainoharhaisuudessaan hän kielsi uskonnot ja lähes kaikki muutkin asiat ja eihän siellä paljon muita ollut kuin buddhalaisia.
        Oma porukka lopulta vangitsi hänet, kun hekään eivät olleet enää turvassa vainoharhaiselta mielipuolelta.

        Voi Pe.kua taas. Miten voit väittää noiden olevan kristittyjä kun käyttätyvät juuri toisin kuin kristinusko opettaa?

        Sinun harjintakykysi on entisestään näivettynyt.


      • Anonyymi
        ElävääVettä kirjoitti:

        Voi Pe.kua taas. Miten voit väittää noiden olevan kristittyjä kun käyttätyvät juuri toisin kuin kristinusko opettaa?

        Sinun harjintakykysi on entisestään näivettynyt.

        "käyttätyvät juuri toisin kuin kristinusko opettaa?"

        No niinhän kristyt ovat käyttäytyneet jo 2000 vuotta paria kolmea poikkeusta lukuunottamatta.


    • Anonyymi

      Aatu ja Josef ovat varmaankin jumalan neuvonantajia paratiisissa.

      • Anonyymi

        Saihan se Chilen diktaattorikin viimeisen voitelun ja käppäilee nyt Jeesuksen rinnalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saihan se Chilen diktaattorikin viimeisen voitelun ja käppäilee nyt Jeesuksen rinnalla.

        Ja Thatcher käspuolessa roikkumassa.


    • Adolf Hitler meni taivaaseen, koska ehti katua juuri ennen kuin syanidikapseli ja luoti tekivät tehtävänsä. Miljoonat juutalaiset (lukuunottamatta muutamaa harvaa Jeshuan seuraajaa) menivät puolestaan helvettiin.

    • Anonyymi

      Olisivat saaneet syntinsä anteeksi. Jos he olisivat katuneet ja alkaneet tehdä parannusta vilpittömästi. Jeesus on tuomarimme,Häntä ei voi puijata. Hän tietää tilamme tasantarkkaan. Tietenkin Raamatun mukaan on tunnustettava Jeesus Herrakseen ja syntiensä sovittajaksi. Jeesuksen tuomiot ovat ehdottoman oikeita, joten Hän tietää oikean tuomion.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe