Sähköpostilla lopultakin vapaaksi?

Anonyymi

Taidan laittaa sulle privaatisti sähköpostilla kirjoitukseni, jossa avaan ja samalla suljen kaikki. Avaan tekemisiäni ja suljen tämän jutun yksipuolisena hörhöilynä. Kun en saa mitään tilaisuutta kertoa sitä naamatusten.
Kyse ei ole uskalluksen puutteesta, kuten tiedät, vaan siitä ettei meillä ole yhteistä aikaa tai edes hetkeä puhua mitään. Puhelin on meidän kohdalla poissuljettu vaihtoehto.

- Mies monen nimimerkin takaa

52

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toki voit tehdä noin.

    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä noin. Mieli kevenee, kun selvittää asiat ja tarvittaessa pyytää anteeksi.

    • Anonyymi

      Tuo on ihan hyvä idea itse asiassa.. varmista vain osoite kahdesti ennenkuin lähetät sen. Se yksipuolinen hörhöily on kyllä taitaa olla ihan minun puolelta. Et ole tainnut suoraan kertoa että puhelin ei ole vaihtoehto, ehkä viitannut siihen mutta jostain syystä ei suorasti.. ja syyn saatan nyt arvata.. en ole koskaan miettinyt asiaa tuolta kantilta.
      Kahden ei vaan päästä olemaan koskaan niin että voisi puhua jostain oikeista asioista jos ylipäätänsä pystyy jostain puhumaan. Laita se sähköposti ja päästä mut pois tästä.. tästä.. en nyt keksi tälle hyvää sanaa, tilanteesta? Kyllähän se asian sulkeminen särähtää korvaan ikävällä tavalla mutta ainakin saisit avattua miksi kävi näin. Saisin tietää kerrankin mitä siellä viisaan pään sisällä liikkuu.
      -nainen

      • Anonyymi

        Yksipuolinen hörhöilijä olin minä, ei hän.
        En tiedä viisaasta päästä, korkeintaan sopivasti tärähtänyt olen. Sulkemisella tarkoitan tietyn vaiheen päättämistä, vähän kuin kirjan epilogi sulkee tarinan. Se ei estä jatko- osan kirjoittamista, jos tarinaan kuitenkin halutaan jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksipuolinen hörhöilijä olin minä, ei hän.
        En tiedä viisaasta päästä, korkeintaan sopivasti tärähtänyt olen. Sulkemisella tarkoitan tietyn vaiheen päättämistä, vähän kuin kirjan epilogi sulkee tarinan. Se ei estä jatko- osan kirjoittamista, jos tarinaan kuitenkin halutaan jatkoa.

        Sopivan tärähtänyt pitää olla että asiat pysyy mielenkiintoisina. Hyvä se on sulkea tilanne että ei jää auki, molempien puolelta ajateltuna. Omaan epäonnistuneeseen tarinaan olisi loppusanat olleet tervetulleita. Sanottiin jotain mutta ei sitten sanottukaan. Olisi vaan kertonut että vika oli minussa tai mistä tämä kaikki nyt johtuikaan ja voisin hyvillä mielin jatkaa eteenpäin.


    • Anonyymi

      Laita sähköpostia.

    • Anonyymi

      Mitä jos en haluan vastata siihen, enkä halua lopettaa muuta, kuin ikävöinnin ja haluan sinut osaksi elämääni? Mitään muuta en odota, kuin sitä että tiedän missä mennään.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa kannattaa pyytää sitä viestiä häneltä. Tunteista ja tekemisistä kertominen avaa tilannetta paljon toiselle. Sen jälkeen voi paremmin hahmottaa haluaako sitä toista oikeasti elämäänsä. Onko se ihana aito hän vai pelkkä kiiltokuva hänestä? Sitä olen itsekin paljon puntaroinut...

        - aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa kannattaa pyytää sitä viestiä häneltä. Tunteista ja tekemisistä kertominen avaa tilannetta paljon toiselle. Sen jälkeen voi paremmin hahmottaa haluaako sitä toista oikeasti elämäänsä. Onko se ihana aito hän vai pelkkä kiiltokuva hänestä? Sitä olen itsekin paljon puntaroinut...

        - aloittaja

        Juuri tätä samaa olen puntaroinut, mutta ratakaisu tilanteeseen on saatva. Ratakisuna toki voi olla vaan poistua hiljaa toisen elämästä.


    • Anonyymi

      Voit laittaa postia. Et aina itsekään ota kontaktia vaikka tilaisuuksia on ollut. Puhuminen aina hyvästä mutta tosiaan tilaisuudet kortilla .

      • Anonyymi

        Miten ei koskaan ole mahdollisuutta nähä kahdestaan mutta pillua pääset muille jakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ei koskaan ole mahdollisuutta nähä kahdestaan mutta pillua pääset muille jakaa

        Niinkö? Kuule vuorotyö on kuluttavaa, aina ei jaksa lähteä mihinkään tai sitten olen töissä kun muut lonnii kotona.
        Laitapa tuo viestisi sähköpostiini.


      • Anonyymi

        Todellisia tilaisuuksia puhua ei aloittajalle ole tullut. Vain hätäisiä hetkiä, parin lauseen pituisia.
        Niissä ei syviä ajatuksia avata. Hyvä jos ehtii kuulumisia kysyä.

        - aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Kuule vuorotyö on kuluttavaa, aina ei jaksa lähteä mihinkään tai sitten olen töissä kun muut lonnii kotona.
        Laitapa tuo viestisi sähköpostiini.

        Hieno sana "lonnii". Enpä oo kuullu tuota ennen. Mies sivusta.


    • Anonyymi

      Moni tarkistaa nyt sähköpostinsa aktiivisesti seuraavan viikon, ainakin minä,kiitos tästä..

      • Anonyymi

        Totta, toivottavasti tulee siihen jota enemmän käytän.


      • Anonyymi

        Luuriin tulee heti ilmoitus sähköpostista :)


      • Anonyymi

        Ihan sama laittaako tekstarin vai sähköpostin, molemmat tulee nykypäivänä luuriin joka piippaa kyllä. Ei tarvitse erikseen tarkistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama laittaako tekstarin vai sähköpostin, molemmat tulee nykypäivänä luuriin joka piippaa kyllä. Ei tarvitse erikseen tarkistella.

        Nìnhän luulet.


    • Anonyymi

      Jos nuo kommentit tuolla oli sulta (jollekin naiselle oli) niin anna olla. Ensin pitää selvittää oma päänsä eikä lähteä mustasukkaisena riehumaan toisen elämään. Siinä tulee ruumiita, jos ei hallitse omia tunteitaan.

    • Anonyymi

      Tommoisen sähköpostin laittaminen on viimeinen keino ja yritys roikkua vielä toisessa. En laittaisi sähköpostia. Saat ehkä sanottua mitä haluat mutta jäät roikkumaan taas, viestin lähetys kun vaan toimii niin. Jokin sisäisesti jää kaipaamaan taas vastausta. Ja jos toinen ei halua mitään, on viesti tarpeeton. Ja nolokin. Itse voi itsekseen tehdä päätöksen asiassa, kirjoittaa viesti, sanoa sanottavansa mutta ei lähettää sitä. Se toinen ei tartte sitä viestiä. Etkä sinäkään.

      • Anonyymi

        Olen hyvin eri mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Jos on kyse loppuun käsitellystä pitkästä suhteesta, kannattaa kirjoittaa pöytälaatikkoon.

        Tunteet ei ole noloja. Stalkkaus, ahdistelu tai se ettei kunnioita selvää ei:tä, voi olla noloa, mutta se hän on mielestäsi ihana tyyppi ja viehättävä/komea/kaunis/ fiksu/kiinnostava persoona ei pitäisi olla paha juttu. Se, jos ei osaa ottaa nolostumatta ja kauniisti vastaan kehuja, kertoo enemmän vastaanottajasta kuin kertojasta.

        Useimmilla meillä täällä on kyse siitä, että ei ole koskaan tuonut tunteitaan ilmi kuin pienillä vihjeillä. Vastapuoli voi olla täysin tietämätön koko jutusta tai vain aavistella. Tai sitten hän voi olla yhtä syvissä tunteissa. Jos ei kysy, ei voi tietää.

        Henkisesti on helpompi kokeilla ensin pienesti ja katsoa lähteekö toinen mukaan oma-aloitteisesti. Jos jos lähtee, volumia on helppo lisätä sen jälkeen. Toisaalta ainakin itse arvostan sitä, että uskaltaa olla suora ja avoin. Toiselle voi sopia paljon paremmin koko totuuden räväytys kerralla esille. Sitten sen tietää, kävi kummin vaan. Jos ei tee mitään, joutuu jokatapauksessa suremaan saavuttamatonta rakkautta. Pitkä hidas kituminen löysässä hirressä. Se, jos saa kohteliaan ei:n, on paljon parempi kuin pitkä kivulias kituminen. Jos vastapuoli on empatiakyvytön k-pää, joka ei osaa vastauksessaan ottaa toisen tunteita huomioon, on sekin parempi tietää eikä turhaa käyttää aikaa haaveiluun henkilöstä, joka ei vastaa todellisuutta.

        Stemppiä ap asian selvittämiseen! Ainakin itse, kun olen tunteeni joskus selvittänyt, en ole koskaan katunut asiaa jälkikäteen. Elämätöntä elämää olisin voinut katua. S-nainen


      • Anonyymi

        Se viesti on valmiina luurin muistiossa. Se, että lähetänkö sitä koskaan on toinen juttu.
        Lähetän, jos hän sitä pyytää. Anonyymien pyytelyihin en haksahda, enää...

        -Ihan se alkuperäinen aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se viesti on valmiina luurin muistiossa. Se, että lähetänkö sitä koskaan on toinen juttu.
        Lähetän, jos hän sitä pyytää. Anonyymien pyytelyihin en haksahda, enää...

        -Ihan se alkuperäinen aloittaja

        Haluat sähköpostilla vapaaksi ja kertoa kaiken. Selvittää yksipuoliset tuntemuksesi mutta... sitten laitat ehdon jota ei voi toteutua? Joskus sitä aikaa ei vaan ole eikä löydy keskustella ihmisten kanssa kunnolla..

        Jos se kerran on jo valmiina niin miksi et vaan lähetä sitä? Kaipaamasi vapaus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat sähköpostilla vapaaksi ja kertoa kaiken. Selvittää yksipuoliset tuntemuksesi mutta... sitten laitat ehdon jota ei voi toteutua? Joskus sitä aikaa ei vaan ole eikä löydy keskustella ihmisten kanssa kunnolla..

        Jos se kerran on jo valmiina niin miksi et vaan lähetä sitä? Kaipaamasi vapaus..

        Oma päättelyketju on joskus hieman sekava ja kiertää kehää. Haluan selittää ja samalla sulkea jotain keskenjäänyttä, mutta haluaako hän kuulla siitä, se onkin kokonaan toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma päättelyketju on joskus hieman sekava ja kiertää kehää. Haluan selittää ja samalla sulkea jotain keskenjäänyttä, mutta haluaako hän kuulla siitä, se onkin kokonaan toinen juttu.

        Päättelyketju on joskus hyvinkin mielenkiintoinen ja harvoin itsekkään tietää mihin se päättyy vai pyöriikö se vaan sitä ympyrää. Yllä olevien vastausten ja yleensäkkin ihmisiä tuntien uskaltaisin väittää että todennäköisesti haluaisi tietää ja saada itsekkin asian päätökseen. Oletko koskaan kuullut että joku on kertonut ääneen että ei halua selityksiä ja saada asioita päätökseen?

        "Kyse ei ole uskalluksen puutteesta, kuten tiedät, vaan siitä ettei meillä ole yhteistä aikaa tai edes hetkeä puhua mitään"

        Ehkä vähän häilyvästi hyvän maun rajoissa liikun tuon oman lauseesi kopioimisessa tähän, käytän sanomaasi "itseäsi vastaan", mutta ei pitäisi olla väliä mitä hän miettii kun itse mietit noin? Siis aina kaunista että otat asian huomioon mutta taisit tehdä jo ratkaisun enkä usko että hän, mies tai nainen, pistäisi pahakseen.


    • Anonyymi

      Loora.com. Nyt se on auki, nyt se on kii, siis Loora.com.

    • Anonyymi

      Enpä taida laittaakaan. Parempi pitää ajatukset ominaan, ellei toinen niitä kysy. Kun kaikenlainen viestiminen on muutenkin väliltämme jumissa, on vain noloa yrittää yksin avautua ja tuppautua ajatuksillaan.

      Totaalinen hiljaisuus ja unohdus, siinäkö se?

      -aloittaja

      • Anonyymi

        Ei, kyllä sinä sen viestin laitat jos jumissa tilanne muutenkin.. en voi pakottaa mutta kehotan siihen. Määräisin jos kehtaisin. Eihän se tilannetta pahenna? Voihan se olla jos välillänne on jännite , pn hankalaa, joka vaatii sen että ilma puhdistetaan. Kukaan järkevä ihminen pidä toisen avautumista nolona joten turhaan sitä pelkäät. Parhaimmassa tapauksessa voitte yhdessä nauraa asioille, ymmärryksille ja virhetulkinnoille, kun olettaisin että toisenkin on silloin helpompi avautua ja kertoa oma näkemyksensä asioihin.

        Kehotan tekemään kuten aloituksessa meinasit.
        Saat tilanteen päätökseen tai jatkumaan yhteisymmäryksessä.


    • Anonyymi

      Vähän valaisevampi tapa sähköpostilla kun siihen mahtuu taustoitustakin, tekstariin ei mahdu kuin tyly "bänksis!"... Tiedän tän kun mun takii mimmi teki niin poikkikselle...

    • Anonyymi

      Ketjun lukeneena, optimistinen hölmö kun olen, haluaisin vaan sanoa että laita se sähköposti. Osoitteen tiedät kuitenkin kun se liittyy vahvasti mutta erittäin epäsuorasti siihen alkusekoiluun ja voisko sanoa melkein että tunnistava tekijä.. ei varmaan voi sanoa noin mutta sanoin sen silti. Nyt on sellaista kiertelyä ja kaartelua ettei mitään rajaa mutta jos olisit hän, arvaisit kyllä asian tuosta..varmaan.. ehkä..?

      Ei kyllä varmaan osunut lähellekkään ja henkilö jota mietin varmaan edes muista tätä tilannetta jos minuakaan. Se todennäköisyys että joku minusta täällä kirjoittelisi tai edes ajattelisi on erittäin.. epätodennäköistä. Yritetty sentään on.

      -nainen hölmöläinen

      • Anonyymi

        En tavannut häntä verkon kautta, vaan ihan irl, ammatillisesti. Sähköpostiosoitteenkin tiedän sen vuoksi. Ja oma sekoiluni ei tapahtunut heti, vaan pidemmän ajan kuluttua. Onko tässä jo tunnistetta tarpeeksi? Ettet turhaa innostu ja omi väärää aloitusta. Se on liian helppoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tavannut häntä verkon kautta, vaan ihan irl, ammatillisesti. Sähköpostiosoitteenkin tiedän sen vuoksi. Ja oma sekoiluni ei tapahtunut heti, vaan pidemmän ajan kuluttua. Onko tässä jo tunnistetta tarpeeksi? Ettet turhaa innostu ja omi väärää aloitusta. Se on liian helppoa...

        Täällä palstalla sekoilu ja omiminen on turhan helppoa. Kyllä mutta ei, samankaltaista tapahtumaa havaittavissa. Alku oli liian helppoa kun se yhteys saatiin ja se kunnon sekoilu tuli molemminpuolin kuvioon myöhemmin, omalta osaltani ikään kuin pakon edestä, ja siihen tilanne lopuksi hyytyikin. Ihan oikeassa elämässä kohdattu moneen kertaan mutta liian harvoin ja koskaan ehdi puhua mitään eri syistä. Tilanne on auki vaikka tietyssä määrin kuitenkin ehkä käsitelty..

        Eikä taida henkilönä kyllä olla sellainen että täällä pyörisi..? Aika selkeästi kyllä kerroin että epäilen että olisi minä kyseessä.. toisaaltaan voittaa ihmiset lotossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla sekoilu ja omiminen on turhan helppoa. Kyllä mutta ei, samankaltaista tapahtumaa havaittavissa. Alku oli liian helppoa kun se yhteys saatiin ja se kunnon sekoilu tuli molemminpuolin kuvioon myöhemmin, omalta osaltani ikään kuin pakon edestä, ja siihen tilanne lopuksi hyytyikin. Ihan oikeassa elämässä kohdattu moneen kertaan mutta liian harvoin ja koskaan ehdi puhua mitään eri syistä. Tilanne on auki vaikka tietyssä määrin kuitenkin ehkä käsitelty..

        Eikä taida henkilönä kyllä olla sellainen että täällä pyörisi..? Aika selkeästi kyllä kerroin että epäilen että olisi minä kyseessä.. toisaaltaan voittaa ihmiset lotossakin.

        Ei kannats heittää pyyhettä kehään yrittämättä. Täällä syötin heittäminen ei ota jos ei annakaan. Mistä voi ikinä tietää ketä täällä pyörii? Ei monikaan arvaisi minunkaan täällä pyörivän. Ihan tällainen perusmallin keski- ikäistyvä, virallisessa parisuhteessa elävä lapsiperheen isä olen. Silti olen jo vuoden tänne kirjoitellut ja tunnesolmujani availlut. Minnekäs muualle sitä anonyyminä voi avautua, jos tuntee kaipuuta muualle?

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannats heittää pyyhettä kehään yrittämättä. Täällä syötin heittäminen ei ota jos ei annakaan. Mistä voi ikinä tietää ketä täällä pyörii? Ei monikaan arvaisi minunkaan täällä pyörivän. Ihan tällainen perusmallin keski- ikäistyvä, virallisessa parisuhteessa elävä lapsiperheen isä olen. Silti olen jo vuoden tänne kirjoitellut ja tunnesolmujani availlut. Minnekäs muualle sitä anonyyminä voi avautua, jos tuntee kaipuuta muualle?

        -aloittaja

        Eihän sitä kyllä voi tietääkkään, en voisi häntä keski-ikäiseksi sanoa. Ja perhettä ei tietääkseni ole jos tilanne nyt ei ole muuttunut, selittäisi tämän tilanteen monimutkaisuuden. On mulla hänen suhteelle nimityskin jota hän ei arvostanut..
        Tännehän sitä on helppo avautua mutta liikaa aikaa ei täällä selkeästi saa viettää, menee ajatukset enemmän solmuun. Ottaisit vaan asiaksesi laittaa sen sähköpostin irl, etenee tai ottaa takapakkia? Sitä ei kukaan tiedä mutta pahin saattaa olla kertomattomuus ja tietämättömyys. Parisuhteessa olevalle, perheelliselle, ihmisille hankala tilanne jos ajatus on muualla. Minulla tilanne on jotenkin jumissa ja tiedän että pitäisi vaan unohtaa mutta ei onnistu, en usko että hän kaipaisi vaikka sitä toivoisi. En ole varsinaisesti aivan hirveän näköinen mutta tämä naljaileva luonne taitaa olla se pahin. Hän ei selvästikkään viehättynyt siis ulkonäöstäni enkä vieläkään ymmärrä että mistä, näki jotain mitä ei sitten ollutkaan? Riittävästi taas minusta.. koita sinä saada ajatukset kasaan jollain tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä kyllä voi tietääkkään, en voisi häntä keski-ikäiseksi sanoa. Ja perhettä ei tietääkseni ole jos tilanne nyt ei ole muuttunut, selittäisi tämän tilanteen monimutkaisuuden. On mulla hänen suhteelle nimityskin jota hän ei arvostanut..
        Tännehän sitä on helppo avautua mutta liikaa aikaa ei täällä selkeästi saa viettää, menee ajatukset enemmän solmuun. Ottaisit vaan asiaksesi laittaa sen sähköpostin irl, etenee tai ottaa takapakkia? Sitä ei kukaan tiedä mutta pahin saattaa olla kertomattomuus ja tietämättömyys. Parisuhteessa olevalle, perheelliselle, ihmisille hankala tilanne jos ajatus on muualla. Minulla tilanne on jotenkin jumissa ja tiedän että pitäisi vaan unohtaa mutta ei onnistu, en usko että hän kaipaisi vaikka sitä toivoisi. En ole varsinaisesti aivan hirveän näköinen mutta tämä naljaileva luonne taitaa olla se pahin. Hän ei selvästikkään viehättynyt siis ulkonäöstäni enkä vieläkään ymmärrä että mistä, näki jotain mitä ei sitten ollutkaan? Riittävästi taas minusta.. koita sinä saada ajatukset kasaan jollain tavalla?

        Taitaa sillä tyypillä olla ikävä luonne, jos naiselle(?) jotain ulkonäöstä pitää naljailla. Kannattaa unohtaa se mies, ei se tapojaan tule pysyvästi muuttamaan.

        Olen saanut ajatukset suurelta osin jo kasaan, mutta haluan käydä tämän jutun/kuvion vielä läpi hänen kanssaan. Ettei hänelle jää vääriä luuloja minusta ja motiiveistani. Hän on lämmin ja aito ihminen, johon haluan säilyttää suoran ja luottamuksellisen yhteyden omista sekoiluistani huolimatta. Erityistapaus kerran, erityistapaus aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sillä tyypillä olla ikävä luonne, jos naiselle(?) jotain ulkonäöstä pitää naljailla. Kannattaa unohtaa se mies, ei se tapojaan tule pysyvästi muuttamaan.

        Olen saanut ajatukset suurelta osin jo kasaan, mutta haluan käydä tämän jutun/kuvion vielä läpi hänen kanssaan. Ettei hänelle jää vääriä luuloja minusta ja motiiveistani. Hän on lämmin ja aito ihminen, johon haluan säilyttää suoran ja luottamuksellisen yhteyden omista sekoiluistani huolimatta. Erityistapaus kerran, erityistapaus aina.

        Kaipaamani mies ei kyllä sanoisi mitään pahaa vaikka aihetta olisi.. oli oma näkemykseni omasta ulkonäöstäni ja tällaisen kuvan moni mies on myös minulle antanut, tai oikeestaan kertonut suoraan. Jotkut sanoneet kauniiksikin mutta olisko ollut sääliä tai olivat jotain muuta vailla? En tiedä, tuntuu etten ymmärrä kaksilahkeisia alkuunkaan. Kaipaamani mies sitten oli eri kastia, hän tuntui hyväksyvän minut juuri tällaisena kuin olen. Ei vaatimuksia, muutostoiveita, maininnut ulkonäössäni ongelmakohtia.. ei mitään mihin olen normaalisti tottunut. Taisi olla aluksi ihan aidosti kiinnostunut tästä, eli minusta. Tiedostan myös että osaan olla luonteeltani joksenkin "piikittelevä". ihmettelin vain ääneen miksiköhän hän minua lähestyi koska hänellä olisi varmasti parempia vaihtoehtoja.. ainakin toisenlaisia.

        Kyllä minullekin jäi tämän henkilön motiivit epäselväksi ja en haluaisi laittaa häntä samaan lokeroon kuin yllä mainitsemani miehet. Taisi vaan nähdä tilanteen ja ottaa tilanteesta kaiken hyödyn irti? Sittenhän se on niin mutta en kykene hänelle olemaan kuitenkaan vihainen, ihana ihminen vaikka ei kaikki aivan hyvin mennytkään.

        Itse toivon että jonkinlainen yhteys vielä säilyisi mutta tällä hetkellä on vaan jotenkin sekavaa. En ole varma saatinko me rakennettua kunnon luottamus vaikka luotan häneen kuitenkin täysin. Toivon että saatte käytyä tilanteenne läpi oli sitten täällä paljon puhuttu sähköpostin lähettämällä vai sitten joku muu keino. Selvitä asiasi tämän erityistapauksen kanssa, mielenkiintoinen kuvaus muuten.

        Btw. En asu palstalla vaikka tämä nopea vastausaika ehkä antaa sen kuvan. En tiedä selitänkö sinulle, tänne lukemaan eksyneille vai itselleni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaamani mies ei kyllä sanoisi mitään pahaa vaikka aihetta olisi.. oli oma näkemykseni omasta ulkonäöstäni ja tällaisen kuvan moni mies on myös minulle antanut, tai oikeestaan kertonut suoraan. Jotkut sanoneet kauniiksikin mutta olisko ollut sääliä tai olivat jotain muuta vailla? En tiedä, tuntuu etten ymmärrä kaksilahkeisia alkuunkaan. Kaipaamani mies sitten oli eri kastia, hän tuntui hyväksyvän minut juuri tällaisena kuin olen. Ei vaatimuksia, muutostoiveita, maininnut ulkonäössäni ongelmakohtia.. ei mitään mihin olen normaalisti tottunut. Taisi olla aluksi ihan aidosti kiinnostunut tästä, eli minusta. Tiedostan myös että osaan olla luonteeltani joksenkin "piikittelevä". ihmettelin vain ääneen miksiköhän hän minua lähestyi koska hänellä olisi varmasti parempia vaihtoehtoja.. ainakin toisenlaisia.

        Kyllä minullekin jäi tämän henkilön motiivit epäselväksi ja en haluaisi laittaa häntä samaan lokeroon kuin yllä mainitsemani miehet. Taisi vaan nähdä tilanteen ja ottaa tilanteesta kaiken hyödyn irti? Sittenhän se on niin mutta en kykene hänelle olemaan kuitenkaan vihainen, ihana ihminen vaikka ei kaikki aivan hyvin mennytkään.

        Itse toivon että jonkinlainen yhteys vielä säilyisi mutta tällä hetkellä on vaan jotenkin sekavaa. En ole varma saatinko me rakennettua kunnon luottamus vaikka luotan häneen kuitenkin täysin. Toivon että saatte käytyä tilanteenne läpi oli sitten täällä paljon puhuttu sähköpostin lähettämällä vai sitten joku muu keino. Selvitä asiasi tämän erityistapauksen kanssa, mielenkiintoinen kuvaus muuten.

        Btw. En asu palstalla vaikka tämä nopea vastausaika ehkä antaa sen kuvan. En tiedä selitänkö sinulle, tänne lukemaan eksyneille vai itselleni..

        Ei sillä ole väliä selitätkö minulle, hänelle vai muille kävijöille. Jokainen ajateltu lause selkiyttää omaakin päätä. Niin se teki minullekin. Palstalla on liuta aloituksiani ja kommenttejani omiin sekä toisten kirjoituksiin.
        Kaikki ne lopulta kirkastivat omaa ajattelua, vaikka sitä suuresti välillä epäilin.

        Tiedän että osa miehistä sanoo kauniita asioita vain hyöty mielessä. Valtaosalla on silti kyse kohteliaisuudesta. Tämä erityistapaus on myös kohteliaisuus: Hän ei ole minulle mikään tusinatapaus. Hänessä on tiettyä "levotonta tuhkimoa", olematta kuitenkaan marttyyri.
        Mutkikas, mutta samalla kiehtovan vetävä. Siksi erityistapaus.

        Mietin vielä kokeilenko löytää sitä face-to- face- aikaa, vai lähetänkö kirjoitukseni meilinä. Meili etäännyttää hieman, mutta se voi olla hyväkin asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä selitätkö minulle, hänelle vai muille kävijöille. Jokainen ajateltu lause selkiyttää omaakin päätä. Niin se teki minullekin. Palstalla on liuta aloituksiani ja kommenttejani omiin sekä toisten kirjoituksiin.
        Kaikki ne lopulta kirkastivat omaa ajattelua, vaikka sitä suuresti välillä epäilin.

        Tiedän että osa miehistä sanoo kauniita asioita vain hyöty mielessä. Valtaosalla on silti kyse kohteliaisuudesta. Tämä erityistapaus on myös kohteliaisuus: Hän ei ole minulle mikään tusinatapaus. Hänessä on tiettyä "levotonta tuhkimoa", olematta kuitenkaan marttyyri.
        Mutkikas, mutta samalla kiehtovan vetävä. Siksi erityistapaus.

        Mietin vielä kokeilenko löytää sitä face-to- face- aikaa, vai lähetänkö kirjoitukseni meilinä. Meili etäännyttää hieman, mutta se voi olla hyväkin asia.

        Kyllä ne ajatukset kirkastuu kun vaan saa sanotuksi tai kuten täällä, kirjoitetuksi. On siitä siis ollut hyötyäkin mutta on tämä melko sekava paikka selväjärkisellekin. Hyvä että olet huomannut tämän positiivisen vaikutuksen sinun tilanteeseen.

        Miehiä on monenlaisia ja myönnän itsekkin olettaneeni melkein heti että tällä miehellä on jokin taka-ajatus. Ei se että olisi tuntunut siltä vaan se että menneisyys kertoi toisin, annoin mahdollisuuden mutta en sitten kuitenkaan. Ennakkoluulot, "säännöt" ja pelkotila.

        Tunteet ja niiden käsittely... selkeästi jäännyt minulta harjoittelematta tai kokematta enkä osannut varautua siihen, pääsi yllättämään täysin. Hän oli ja on kohtelias, mukava ja sopivan rauhallinen joka tekee tilanteesta vielä hankalemman, ei voi tietää mitä siellä pään sisällä liikkuu? Ei voi tietää vaikka jotain yrittänyt ajatuksistaan sanoakin ja samassa lauseessa kuitenkin kumoaa sen. Yritin kysyä joskus asiasta..

        Luin sen erikoistapauksen kyllä kohteliaisuutena. Puhut kyllä kauniisti tästä naisesta vaikkakin vähän poikkeavaan tyyliin, mukavaa vaihtelua tälle palstalle. Poikkeava siksi ettet ole ulkoisia avuja maininnut kertakaan.

        Nuo on vähän makuasioita miten haluaa toimia. Löytyykö sitä aikaa niin että asiat saa puhuttua? hankala näillä asioilla on aloittaa se keskustelu vaatii ehkä pienen pehmittelyn turhanpäiväisillä asioilla? Sitten sulla on se meili lähetystä vaille valmis.. copypaste ja send.

        Tarkoitatko että sisältö etäännyttää vaan itse tapa on etäinen, se voi ollakin hyvä asia? Teet mitä teet, mutta tee jotain asian eteen? Minä varmaan jään pyörimään palstalle loppuvuodeksi ja toivon ettei korona vie.. toivon ja pelkään myös että häntä näen irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ajatukset kirkastuu kun vaan saa sanotuksi tai kuten täällä, kirjoitetuksi. On siitä siis ollut hyötyäkin mutta on tämä melko sekava paikka selväjärkisellekin. Hyvä että olet huomannut tämän positiivisen vaikutuksen sinun tilanteeseen.

        Miehiä on monenlaisia ja myönnän itsekkin olettaneeni melkein heti että tällä miehellä on jokin taka-ajatus. Ei se että olisi tuntunut siltä vaan se että menneisyys kertoi toisin, annoin mahdollisuuden mutta en sitten kuitenkaan. Ennakkoluulot, "säännöt" ja pelkotila.

        Tunteet ja niiden käsittely... selkeästi jäännyt minulta harjoittelematta tai kokematta enkä osannut varautua siihen, pääsi yllättämään täysin. Hän oli ja on kohtelias, mukava ja sopivan rauhallinen joka tekee tilanteesta vielä hankalemman, ei voi tietää mitä siellä pään sisällä liikkuu? Ei voi tietää vaikka jotain yrittänyt ajatuksistaan sanoakin ja samassa lauseessa kuitenkin kumoaa sen. Yritin kysyä joskus asiasta..

        Luin sen erikoistapauksen kyllä kohteliaisuutena. Puhut kyllä kauniisti tästä naisesta vaikkakin vähän poikkeavaan tyyliin, mukavaa vaihtelua tälle palstalle. Poikkeava siksi ettet ole ulkoisia avuja maininnut kertakaan.

        Nuo on vähän makuasioita miten haluaa toimia. Löytyykö sitä aikaa niin että asiat saa puhuttua? hankala näillä asioilla on aloittaa se keskustelu vaatii ehkä pienen pehmittelyn turhanpäiväisillä asioilla? Sitten sulla on se meili lähetystä vaille valmis.. copypaste ja send.

        Tarkoitatko että sisältö etäännyttää vaan itse tapa on etäinen, se voi ollakin hyvä asia? Teet mitä teet, mutta tee jotain asian eteen? Minä varmaan jään pyörimään palstalle loppuvuodeksi ja toivon ettei korona vie.. toivon ja pelkään myös että häntä näen irl.

        Tunteiden säätely ja niiden oikein tulkinta ei ole minunkaan vahvuuksiani. Niiden vuoksi olen sopivassa tilanteessa helposti ihastuvaa lajia. Kävikö hänen kohdallaan juuri näin vai oliko kyse jostain vaikuttavammasta vetovoimasta? Raaka seksuaalista vetovoimaa, silmien läpi näkyvän sielun vetoa vai mitä? Tuota kysymystä en ole ratkaissut vieläkään.

        Ja kyllä, en ole kuvaillut häntä ulkoisesti koska näen naiset kokonaisuutena. Joku voi vetää puoleensa ulkonäöllään, ja joku toinen voi olls kovin tavallinen, mutta olemus/ luonne/ huumorintaju vetää silti. Mutta kerrotaan: Hän on kaunis, muodokas ja hoikka nappisilmä. Se on silti vain puolet paketista. Sen verran vahva vetovoima hänellä on ollut, että pelkään uppoavani vain syvemmälle jos hänelle näistä kaksistaan yritän puhua. Kohtalokas nainen, eräällä tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteiden säätely ja niiden oikein tulkinta ei ole minunkaan vahvuuksiani. Niiden vuoksi olen sopivassa tilanteessa helposti ihastuvaa lajia. Kävikö hänen kohdallaan juuri näin vai oliko kyse jostain vaikuttavammasta vetovoimasta? Raaka seksuaalista vetovoimaa, silmien läpi näkyvän sielun vetoa vai mitä? Tuota kysymystä en ole ratkaissut vieläkään.

        Ja kyllä, en ole kuvaillut häntä ulkoisesti koska näen naiset kokonaisuutena. Joku voi vetää puoleensa ulkonäöllään, ja joku toinen voi olls kovin tavallinen, mutta olemus/ luonne/ huumorintaju vetää silti. Mutta kerrotaan: Hän on kaunis, muodokas ja hoikka nappisilmä. Se on silti vain puolet paketista. Sen verran vahva vetovoima hänellä on ollut, että pelkään uppoavani vain syvemmälle jos hänelle näistä kaksistaan yritän puhua. Kohtalokas nainen, eräällä tapaa.

        Hyvä ettei ole vaan minun ongelma. En sanoisi että ihastun kunnolla kovin usein silleen vähän voin ihastua mutta loppuu ennenkuin kunnolla alkaakaan. Joskus se on vaan seksuaalista vetovoimaa senhän tietää siitä jos kokee paljon samoja, vahvoja, tunteita muitakin kohti samaan aikaan niin silloinhan se on pelkkää himoa. Ei huono tunne sekään muttei kanna mihinkään. Näin joku minua viisampi on sanonut ja uskon siihen itsekkin.

        Olet jotenkin omalla tavallasi virkistävä tapaus ja tiedän kyllä että pelkkä ulkoinen olemus ei kanna mininkään. Suhtaudun miehiin samoin, jokin vaan iskee ulkoisesta olemuksesta riippumatta. Melkoisen paketin olet kyllä löytänyt, älä päästä menemään. Kuvaksen perusteella voin kyllä hengittää vaapaammin, riittävän pielessä kuvaus. Keski-iän puheet aloitti tämän ja tämä varmisti sen.. ihan hyvä koska muuten voisi jo hävettää.

        Pitäiskö aloittaa sillä sähköpostilla ja ottaa asia puheeksi sitten kohdatessa, jos toinen niin haluaa? Minä jatkan haavemaailmassa.

        -nainen hölmöläinen


    • Anonyymi

      Yksipuolisuudella pääsee vastaamoon, mutta mutta. Voitinko iphonen?

    • Anonyymi

      Laitoitko sen sähköpostin?

      • Anonyymi

        En. Liian helppoa tehdä nopeita liikkeitä ja katua niitä myöhemmin. Yritän vielä päästä keskustelmaan hänen kanssaan naamatusten.
        Se kun on aina niin vetävä ajatus päästä katsomaan niihin tummiin silmiin...

        Halloweeniin mennessä lähetän kaiken meilinä, ellei tilaisuutta tule. Viestin kuvituksena olkoon vaikkapa nahkamaskiin puettu kurpitsa. Sopivasti friikkiä pienellä huumorilla höystettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Liian helppoa tehdä nopeita liikkeitä ja katua niitä myöhemmin. Yritän vielä päästä keskustelmaan hänen kanssaan naamatusten.
        Se kun on aina niin vetävä ajatus päästä katsomaan niihin tummiin silmiin...

        Halloweeniin mennessä lähetän kaiken meilinä, ellei tilaisuutta tule. Viestin kuvituksena olkoon vaikkapa nahkamaskiin puettu kurpitsa. Sopivasti friikkiä pienellä huumorilla höystettynä.

        Ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap?

        Jep. Me, myself and I. Kaikki persoonat samassa paketissa. Kuinka niin, yllättikö tuo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Me, myself and I. Kaikki persoonat samassa paketissa. Kuinka niin, yllättikö tuo?

        Oli aika yllättäviä kommentteja, en sinänsä ole yllättynyt että pitkität asiaa.. taas. Mutta hei,loppukuusta sitten sähköpostia menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Me, myself and I. Kaikki persoonat samassa paketissa. Kuinka niin, yllättikö tuo?

        Niinpä. En ymmärrä miksei nämä vaan tajua, että yksi ja sama hörhöhemmo vastaa dialogeihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. En ymmärrä miksei nämä vaan tajua, että yksi ja sama hörhöhemmo vastaa dialogeihinsa.

        Ei ole niin. Vastaan itsekin, jos lisättävää tulee.
        Muuten toisten kommentteihin.

        -aloittaja itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin. Vastaan itsekin, jos lisättävää tulee.
        Muuten toisten kommentteihin.

        -aloittaja itse

        Ainakin yksi toinen kommentoinut ja kertonut että ei ole kaipaamasi nainen..


    • Anonyymi

      Joko kilahti sähköposti laatikkoon?

      • Anonyymi

        Ei. Olin tänään jo lähellä pyytää häntä jäämään hetkeksi juttelemaan. Katsoin häntä silmiin pari sekuntia, mutta aistin tilanteen vääräksi. Hän oli jo menossa ja minä vielä jäämässä.
        Kokeilen vielä ensi viikolla, jospa tilanne olisi silloin vielä parempi. Jotenkin sen meilin lähettäminen äkkiseltään tuntuu tunkeilulta. Varsinkin kun olen aiemmin ollut turhan innokas...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe