Jos sulla niitä tunteita on

Anonyymi

niin älä nyt luovuta vielä. Mä rakastan sua. En tiedä miten tämän tietoosi saan.

63

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertomalla henkilökohtaisesti?

      • Anonyymi

        Sen tiedän mutta missä näen henkkoht se on vähän onkelma nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tiedän mutta missä näen henkkoht se on vähän onkelma nyt.

        No ota ensin yhteyttä jotenkin ja ehdotat että näette, jos siis haluat kasvotusten sen kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota ensin yhteyttä jotenkin ja ehdotat että näette, jos siis haluat kasvotusten sen kertoa.

        Otan heti kun saan jotenkin kiinni. Me eletään luolakaudella hänen kanssaan. Ei somea ei tietoverkkoa ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan heti kun saan jotenkin kiinni. Me eletään luolakaudella hänen kanssaan. Ei somea ei tietoverkkoa ei mitään.

        80-luvulla kirjoitettiin kirje. 😁 Rakkauskirjeitä en silloin vielä kirjoittanut, mutta kavereiden kanssa vaihettiin kuulumisia kesäloman aikana. Ja on tuota vielä 90-luvullakin tapahtunut.

        Jos et osaa käyttää somea, osaat varmasti kirjoittaa kirjeen etanapostilla. 😂 Osoitetiedotkin saa useimmiten puhelin soitolla selville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-luvulla kirjoitettiin kirje. 😁 Rakkauskirjeitä en silloin vielä kirjoittanut, mutta kavereiden kanssa vaihettiin kuulumisia kesäloman aikana. Ja on tuota vielä 90-luvullakin tapahtunut.

        Jos et osaa käyttää somea, osaat varmasti kirjoittaa kirjeen etanapostilla. 😂 Osoitetiedotkin saa useimmiten puhelin soitolla selville.

        Ei ole kyse etten osaisi käyttää somea :) Etanapostikaan ei onnistu.
        Hän ymmärtäisi mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse etten osaisi käyttää somea :) Etanapostikaan ei onnistu.
        Hän ymmärtäisi mistä on kyse.

        Niin että "muita esteitä "? Yleensä tuo tarkoittaa että toinen on varattu tai molemmat. Aivan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että "muita esteitä "? Yleensä tuo tarkoittaa että toinen on varattu tai molemmat. Aivan

        Mukava kuulla


    • Anonyymi

      Miten olisi: kertoisit sen mulle.

      • Anonyymi

        Haluan kertoa.


    • Anonyymi

      Olisin jo luovuttanut jos en ajattelisi samoin.

      • Anonyymi

        Tietysti. Hyvä vastaus sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Hyvä vastaus sulla.

        Onhan se 😉


    • Anonyymi

      Kenelle?

      • Anonyymi

        No mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulle.

        Olkohan?:) ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkohan?:) ehkä.

        siis olikohan


    • Anonyymi

      Kerro sana tai asia, jonka vain te tiedätte. Ei pitäis olla vaikeaa.

      • Anonyymi

        Ei ole niin helppoa kuin väität tai luulet. mietin..


    • Anonyymi

      J kenestä puhut?

      • Anonyymi

        noup


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noup

        🤭🤭🤭


      • Anonyymi

        Ei ole J.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole J.

        Ko O olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole J.

        Mistä sä tiedät kenestä mä puhun? Ei ole J, totta, mutta et silti voi vastata mun puolesta :)


    • Anonyymi

      Kirje, tai kortti, jos tiedät hänen osoitteen. Tai jonkun välikäden kautta, eli pyydät jonkun toisen kertomaan sen hänelle.

      • Anonyymi

        En voi ilman hänen lupaa sotkea tähän välikäsiä. Jos ei tykkäisi siitä.


    • Anonyymi

      Tää meidän telepaattinen yhteys alkaa jo turhauttamaan.

      • Anonyymi

        Älä anna sen turhauttaa jos hän olet. Me selvitetään tämä vielä. Jooohan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna sen turhauttaa jos hän olet. Me selvitetään tämä vielä. Jooohan?

        Joo. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sivusta.

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna sen turhauttaa jos hän olet. Me selvitetään tämä vielä. Jooohan?

        Näyttää olevan useita yhteyksiä täällä. Öitähttps://youtu.be/HL7zTjmdZJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan useita yhteyksiä täällä. Öitähttps://youtu.be/HL7zTjmdZJA

        Hyvää yötä. Tunnistusongelmia lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna sen turhauttaa jos hän olet. Me selvitetään tämä vielä. Jooohan?

        Tääl ei kukaa tiedä kuka on, jos hän olet. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl ei kukaa tiedä kuka on, jos hän olet. 😆

        Ei tiedä mutta joku voi arvata.


    • Anonyymi

      Naiset iskivät tähän aloitukseen melkoisella voimalla 😀 no kukapa täällä ei toivoisi tällaista itselleen sanottavan.
      Jopa minä Toivoisin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      enmä näin ilalla pahastut vielä jos vaikka oot nukkumassa

      • Anonyymi

        Mitä et tee noin illalla? Mä en nuku ennen puolta yötä koskaan. Oon silleen iltavirkku.


    • Anonyymi

      Täällä on niitä naisia, jotka kuvittelevat, että kaikki miesten lähettämät viestit ovat juuri heille, hyökkäävät vastaamaan jokaiseen naiselle kohdistettuihin viestiin.

      Katselen naisena huvittuneena vierestä.

      • Anonyymi

        Missä se lukee, että aloitus on mieheltä. Minusta 95% aloituksista missä lukee "rakas" on naisilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se lukee, että aloitus on mieheltä. Minusta 95% aloituksista missä lukee "rakas" on naisilta!

        Ole, mikä olet, mutta jätä varatut rauhaa ja etsi sinkkuja. Oiskait se kertonut, jos sinut haluis. Taidat olla sama kiusaaja ja tyhmien aloitusten rustaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole, mikä olet, mutta jätä varatut rauhaa ja etsi sinkkuja. Oiskait se kertonut, jos sinut haluis. Taidat olla sama kiusaaja ja tyhmien aloitusten rustaaja.

        Niin taitaa olla sama trollirustaaja joka töistä laittaa niitä aloituksia ja illalla kotoonsa. Luulisi että olis parempaa tekemistä sen vieressä olevan kanssa, mut jos on paha olla niin pitää koittaa härkkiä esim. Suomi.24 sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taitaa olla sama trollirustaaja joka töistä laittaa niitä aloituksia ja illalla kotoonsa. Luulisi että olis parempaa tekemistä sen vieressä olevan kanssa, mut jos on paha olla niin pitää koittaa härkkiä esim. Suomi.24 sivuilla.

        Ja sitten olette te epävarmat leidit jotka kuvittelette joidenkin haikailevan teidän ukkojenne perään ,hehee on tämäkin paikka, ja tämä aloitus oli nimittäin minulle =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten olette te epävarmat leidit jotka kuvittelette joidenkin haikailevan teidän ukkojenne perään ,hehee on tämäkin paikka, ja tämä aloitus oli nimittäin minulle =)

        Yhdesti luin täältä, ett tuo sama aloittaja tekee 90% näistä höpö aloituksista, suurimmassa osassa itse kysyy ja itse vastaa. Onko normaalia?


      • Anonyymi

        Luen aloittajana huvittuneena kommenttiasi. Kun sukupuolta ei ole aloituksessa eikä kukaan kysy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole, mikä olet, mutta jätä varatut rauhaa ja etsi sinkkuja. Oiskait se kertonut, jos sinut haluis. Taidat olla sama kiusaaja ja tyhmien aloitusten rustaaja.

        Hän ei ollut aloittaja jolle tuossa kommentoit. Koska mä olen aloittaja enkä tuota kirjoittanut. Toisaalta en ole sanonut, että hän on varattu. Olet väärässä kaikessa, joten ole hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten olette te epävarmat leidit jotka kuvittelette joidenkin haikailevan teidän ukkojenne perään ,hehee on tämäkin paikka, ja tämä aloitus oli nimittäin minulle =)

        Saattoi ollakin sulle. Ainakin jollekin yhtä kivalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taitaa olla sama trollirustaaja joka töistä laittaa niitä aloituksia ja illalla kotoonsa. Luulisi että olis parempaa tekemistä sen vieressä olevan kanssa, mut jos on paha olla niin pitää koittaa härkkiä esim. Suomi.24 sivuilla.

        Vieressä olevan kanssa? Töistä laittaa ja illalla vielä kotoonsa? Hui. Kukahan mä nyt olen :)
        Aika monet on muuten etätöissä näin koronan aikaan. Ootko sitä miettiny? Hui sillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi ollakin sulle. Ainakin jollekin yhtä kivalle :)

        Kivalle? Oho 😘 edistystä. Jos se olen minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivalle? Oho 😘 edistystä. Jos se olen minä.

        Etkö sitten tunne itseäsi aina kivaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitten tunne itseäsi aina kivaksi?

        No perusluonteeltani olen aika kiva, en välttämättä aina hänelle/sinulle ole sitä ollut, eikä hänkään liiemmin kohteliaisuuksia ole suoraan ladellut 😉


    • Anonyymi

      Haluaisitko nainen tavata? Siis silleen, että sulle tällä kerralla kävisi tapaaminen ihan naamatusten.

      • Anonyymi

        Haluaisin. Olisihan se vaihtelua 🤔


      • Anonyymi

        Hänet haluan tavata. Miten niin tällä kertaa? Ei taida olla viestisi mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänet haluan tavata. Miten niin tällä kertaa? Ei taida olla viestisi mulle.

        Bo olethan vältellyt tapaamistani jo pitkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bo olethan vältellyt tapaamistani jo pitkään...

        Bo > No, piti kirjoittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bo olethan vältellyt tapaamistani jo pitkään...

        Mikä ihmeen Bo? en ole vältellyt millään tavalla. Ehkä hän on onnistunut mut välttämään.


    • Anonyymi

      Kerropa mies jotain itsestäsi?

    • Anonyymi

      En oo viel luovuttanu.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää en mäkään.


    • Anonyymi

      Mukava kuulla

      • Anonyymi

        Mikä oli aloutus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe