Rikkooko JYP lakia?

Anonyymi

En ole ihan asiantuntija, mutta eihän se niin voi olla, etä laittaa yhden veke ja ottaa toisen tekemään sen töitä. Nythän Varmanen hoitaa päävalmentajan hommia. Ja vaikka joku saivartelee, että titteli on edelleen apuvalmentaja, niin kyllä Varmanen saa sulan omaan cv:hen, jos homma luistaa ja siten parempaa sopparia tulevaisuudessa. Siis paljon näkyvämpi rooli kuin aiempi kolmosvalmentajan rooli. Tiedä vaikka hänelle maksettaisiinkin nyt enempi, kun sai vastuullisempaa hommaa.

Ja se valmentaja puolestaan, joka on sohvalla, ei paljoa uraa pysty tekemään. Ei olisi varmaan oikeutettu mennä mihinkään valmentamaan lomautusaikana?

5

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei Jyp riko mitään lakia. Etkö ole huomannut että Varmasta ei otettu mistään, vaan hän oli jo ennestään Jypin organisaatiossa töissä.
      Ota punalasit pois nenältäsi niin näet oikein asiat.

• Anonyymi

Ainahan valmentajia on potkittu pois ja joku tulee tilalle. Ei nää mitään kirjanpitäjän hommia oo.

• Anonyymi

Hei Haloo! Joo, mutta valmentaja saa potkujenkin jälkeen palkkaa! Siinä on vissi ero kirjanpitäjään!

• Anonyymi

Näillä leveysasteilla laji persaukinen. Jostain säästettävä kun tili ammottaa tyhjänä. Ja kun ei oo ketään joka laittas joka kuukausi miljoonan tilille kuitatakseen velat.(pestäkseen rahaa)
      Siis laji kun on läpimätä niin voi toimia miten sattuu ja kukaan ei puutu mihinkään.

• Anonyymi

Tuota.
      Kukas Jypistä on pois potkittu?
      Ai niin, ei kukaan eikä ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe