Olen ihastumassa naiseen ensimmäistä kertaa elämässäni

Anonyymi

Olen todella yllättynyt, että tunnen näin.

Minulla on ollut suhteita vain miehiin, vaikka selvästi myös viehätyn naisista. Lähinnä ihailen ja useampaa naista olen myös suudellut elämäni aikana.

Tämä juttu on tullut aivan puskista ja en tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Onko tämä koko asia vain minun pääni sisällä? Miksi tunnen vetoa tähän naiseen? Voiko tämä olla yksipuolista..?

Ja jos ei olisi, niin miten tämän asian kanssa pitäisi elää?

On mahdollista että tulevaisuudessa tulemme olemaan kahden kesken. Toistaiseksi näemme vain tilanteissa joissa on muitakin läsnä.

Elän sinänsä onnellisessa parisuhteessa ja mieheni tietää taustani. Hän on myös sanonut, että hyväksyisi haluni tutkia tarkemmin kiinnostustani toiseen naiseen mikäli sellainen tilanne tulisi.

Koen tämän silti hieman ongelmalliseksi. Etenkin, kun en tiedä mitä tämä nainen ajattelee minusta. Nainen joka mielessäni kummittelee on mielestäni aivan upea. Älykäs ja kaunis. Rohkea.

20

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei. :) Uskallatko kertoa missä päin mietit tällaista asiaa? :) Itsekin olen pohtinut myös omalla kohdallani voiko olla kyse ihastuksesta vai mikä ihme on kun ikinä aiemmin en ole ollut niin kiinnostunut oman sukupuoleni edustajista. :p

      • Anonyymi

        En tässä kohtaa viitsi paljastaa mistä päin olen. Ollaan lähes saman ikäisiä kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tässä kohtaa viitsi paljastaa mistä päin olen. Ollaan lähes saman ikäisiä kylläkin.

        Aivan. :) Näettekö huomenna toisenne? :)


    • Anonyymi

      Usein ihastumiset tulee puskista, kumpaan sukupuoleen tahansa.
      Tottakai se voi olla yksipuolista, mutta ei sitä voi tietää ellet ota selvää!

    • Anonyymi

      Sitten vaan keskustelemaan asia selväksi. :) Voit yllättyä iloisesti tai pettyä, mutta kaikesta pääsee yli. Hyvä olisi, että voisit luottaa ihmiseen, jos aiot ottaa asian puheeksi. Häpeän pelko estää ihmisiä toimimasta.. Jos on fiksu ja älykäs, kuten kerrot, osaa varmasti ottaa tunteesi huomioon.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä nainen on hyvin helposti lähestyttävä ja älykäs ihminen. En epäile sitä, ettenkö voisi suoraan hänelle kertoa kokevani häneen vetoa, mutta tässä kohtaa se voisi vaikuttaa liikaa välillämme orastavaan ystävyyteen.

        Uskon, että tulee tilaisuuksia olla hänen kanssaan tekemisissä. Niin että myös kahden kesken joskus jäädään. Se ajatus saa posket punoittamaan ja ihastuksen tunne leviää ihan koko kehoon.

        Olemme olleet lähellä toisiamme, niin lähellä että jopa suudelma olisi mahdollinen siltä etäisyydeltä. Mutta tilanne on ollut sellainen, ettei se ole se päämäärä ollut missään nimessä. Muodollinen koskemattomuus on ollut koko ajan läsnä.

        Uskon, että hän pitää minusta ihmisenä kyllä, koska pidämme yhteyttä toisiimme. Mutta toivon, että hän pitäisi minusta myös toisella tavalla...

        Te naiset, jotka olette aidosti biseksuaaleja suhtekokemuksia myöten; voisitteko kertoa miten käyttäydytte jos koette vetoa naiseen tai jos satutte ihastumaan toiseen naiseen?

        Miten se ilmenee ja mihin ns. loppuu ystävyys ja mistä alkaa ihastus?

        Voi vitsit kun toivon pääseväni häntä lähemmäs. En vain tiedä miten tämä voisi edetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nainen on hyvin helposti lähestyttävä ja älykäs ihminen. En epäile sitä, ettenkö voisi suoraan hänelle kertoa kokevani häneen vetoa, mutta tässä kohtaa se voisi vaikuttaa liikaa välillämme orastavaan ystävyyteen.

        Uskon, että tulee tilaisuuksia olla hänen kanssaan tekemisissä. Niin että myös kahden kesken joskus jäädään. Se ajatus saa posket punoittamaan ja ihastuksen tunne leviää ihan koko kehoon.

        Olemme olleet lähellä toisiamme, niin lähellä että jopa suudelma olisi mahdollinen siltä etäisyydeltä. Mutta tilanne on ollut sellainen, ettei se ole se päämäärä ollut missään nimessä. Muodollinen koskemattomuus on ollut koko ajan läsnä.

        Uskon, että hän pitää minusta ihmisenä kyllä, koska pidämme yhteyttä toisiimme. Mutta toivon, että hän pitäisi minusta myös toisella tavalla...

        Te naiset, jotka olette aidosti biseksuaaleja suhtekokemuksia myöten; voisitteko kertoa miten käyttäydytte jos koette vetoa naiseen tai jos satutte ihastumaan toiseen naiseen?

        Miten se ilmenee ja mihin ns. loppuu ystävyys ja mistä alkaa ihastus?

        Voi vitsit kun toivon pääseväni häntä lähemmäs. En vain tiedä miten tämä voisi edetä.

        Ole itse aloitteellisempi ja pyydä vaikka leffaan, kahville, luontoon.. kyllä sen tietää, pidempiä katseita ja salaa vilkuilua, hymyjä ja iloisuutta. Eikä se, että lähekkäin ollessa tuntuu ilmassa olevan jotakin erityistä värinää, ole lainkaan merkityksetöntä. Se värinä syntyy kahden ihmisen ollessa toisistaan kiinnostuneita. 😉💫Ainakin itse uskon näin 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nainen on hyvin helposti lähestyttävä ja älykäs ihminen. En epäile sitä, ettenkö voisi suoraan hänelle kertoa kokevani häneen vetoa, mutta tässä kohtaa se voisi vaikuttaa liikaa välillämme orastavaan ystävyyteen.

        Uskon, että tulee tilaisuuksia olla hänen kanssaan tekemisissä. Niin että myös kahden kesken joskus jäädään. Se ajatus saa posket punoittamaan ja ihastuksen tunne leviää ihan koko kehoon.

        Olemme olleet lähellä toisiamme, niin lähellä että jopa suudelma olisi mahdollinen siltä etäisyydeltä. Mutta tilanne on ollut sellainen, ettei se ole se päämäärä ollut missään nimessä. Muodollinen koskemattomuus on ollut koko ajan läsnä.

        Uskon, että hän pitää minusta ihmisenä kyllä, koska pidämme yhteyttä toisiimme. Mutta toivon, että hän pitäisi minusta myös toisella tavalla...

        Te naiset, jotka olette aidosti biseksuaaleja suhtekokemuksia myöten; voisitteko kertoa miten käyttäydytte jos koette vetoa naiseen tai jos satutte ihastumaan toiseen naiseen?

        Miten se ilmenee ja mihin ns. loppuu ystävyys ja mistä alkaa ihastus?

        Voi vitsit kun toivon pääseväni häntä lähemmäs. En vain tiedä miten tämä voisi edetä.

        Ehkä se on joku kosketus, silmän isku tai pitkä katse. Kyllä sen vaan tietää. Vertaa teidän yhdessä oloa johonkin hyvään ystävään. Ei siinä ole jännitettä. Seuraa ihastustasi, hiplaileeko itseään kasvoista tai onko erityisen hermostunut. Kysy suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on joku kosketus, silmän isku tai pitkä katse. Kyllä sen vaan tietää. Vertaa teidän yhdessä oloa johonkin hyvään ystävään. Ei siinä ole jännitettä. Seuraa ihastustasi, hiplaileeko itseään kasvoista tai onko erityisen hermostunut. Kysy suoraan.

        Eikö kannata sanoa omista tunteistaan ensin.Ei kaikki vastaa rehellisesti, jos naisena kysyt muuten tykkäätkö naisista silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on joku kosketus, silmän isku tai pitkä katse. Kyllä sen vaan tietää. Vertaa teidän yhdessä oloa johonkin hyvään ystävään. Ei siinä ole jännitettä. Seuraa ihastustasi, hiplaileeko itseään kasvoista tai onko erityisen hermostunut. Kysy suoraan.

        Ei hän ole mitenkään erityisen hermostunut. Mutta ehkä jotain pientä olen huomannut. Hyvin pientä. Kun ollaan molemmat sellaisia, että tiedostetaan rajamme. Ja minä taas toisaalta ujostelen sitä syvempää, merkitsevämpää katsetta.

        Tiedän vain sen verran hänestä, että ei ole 100% hetero. Minä olen varmasti meistä kahdesta se kokemattomampi osapuoli.

        Kynnys tehdä mitään, mikä rikkoisi ystävyyttä on aika korkea. En osaa yhtään arvailla mitä tämä toinen nainen ajattelee. Itse pidän häntä niin äärettömän viehättävänä ja upeana, että en tiedä miten päin olla. En ole osannut varautua tähän, että toinen nainen voisi saada näin suuren osan ajatuksistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole mitenkään erityisen hermostunut. Mutta ehkä jotain pientä olen huomannut. Hyvin pientä. Kun ollaan molemmat sellaisia, että tiedostetaan rajamme. Ja minä taas toisaalta ujostelen sitä syvempää, merkitsevämpää katsetta.

        Tiedän vain sen verran hänestä, että ei ole 100% hetero. Minä olen varmasti meistä kahdesta se kokemattomampi osapuoli.

        Kynnys tehdä mitään, mikä rikkoisi ystävyyttä on aika korkea. En osaa yhtään arvailla mitä tämä toinen nainen ajattelee. Itse pidän häntä niin äärettömän viehättävänä ja upeana, että en tiedä miten päin olla. En ole osannut varautua tähän, että toinen nainen voisi saada näin suuren osan ajatuksistani.

        Mistä tiedät ettei ole 100% hetero? Onko kertonut itse? Sittenhän sun kannattaa aloittaa ihan huolella flirttailemaan. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole mitenkään erityisen hermostunut. Mutta ehkä jotain pientä olen huomannut. Hyvin pientä. Kun ollaan molemmat sellaisia, että tiedostetaan rajamme. Ja minä taas toisaalta ujostelen sitä syvempää, merkitsevämpää katsetta.

        Tiedän vain sen verran hänestä, että ei ole 100% hetero. Minä olen varmasti meistä kahdesta se kokemattomampi osapuoli.

        Kynnys tehdä mitään, mikä rikkoisi ystävyyttä on aika korkea. En osaa yhtään arvailla mitä tämä toinen nainen ajattelee. Itse pidän häntä niin äärettömän viehättävänä ja upeana, että en tiedä miten päin olla. En ole osannut varautua tähän, että toinen nainen voisi saada näin suuren osan ajatuksistani.

        Onko hän edes vapaa ja mistä ihmeestä voit tietää ettei ole 100% hetero? Onko kertonut, vai onko hänellä jotain sateenkaarimerkkejä, nauhoja yms.mistä päättelee?
        Oikeesti ihmiset voi vaan olla ystävällisiä tai haluta tutustua kaverina ja heterotkin haluavat tutustua naisiin kaverina. Se että joku hymyilee ja jonkun kanssa synkkaa ei tee hänestä vielä lesboa/bi -seksuaalia.
        Mutta tunnut olevan hyvinkin varma niin ehkä voit sanoa hänelle omat tunteesi, mutta älä pety jos tunne ei ole sama vastapuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän edes vapaa ja mistä ihmeestä voit tietää ettei ole 100% hetero? Onko kertonut, vai onko hänellä jotain sateenkaarimerkkejä, nauhoja yms.mistä päättelee?
        Oikeesti ihmiset voi vaan olla ystävällisiä tai haluta tutustua kaverina ja heterotkin haluavat tutustua naisiin kaverina. Se että joku hymyilee ja jonkun kanssa synkkaa ei tee hänestä vielä lesboa/bi -seksuaalia.
        Mutta tunnut olevan hyvinkin varma niin ehkä voit sanoa hänelle omat tunteesi, mutta älä pety jos tunne ei ole sama vastapuolella.

        Lesbonaisen näkökulma tähän.. olisin todella otettu ja imarreltu jos joku kertoisi olevansa ihastunut minuun varsinkin kun olen sinkku 😄 antaisi toivoa, että joku voi vielä ihastua.
        Se, mitä itse vastaisin riippuu tietenkin sanojasta, että tuntisinko hänet ennestään ja olisiko itsellä tunteita häntä kohtaan. Mutta en mitenkään pahastuisi. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbonaisen näkökulma tähän.. olisin todella otettu ja imarreltu jos joku kertoisi olevansa ihastunut minuun varsinkin kun olen sinkku 😄 antaisi toivoa, että joku voi vielä ihastua.
        Se, mitä itse vastaisin riippuu tietenkin sanojasta, että tuntisinko hänet ennestään ja olisiko itsellä tunteita häntä kohtaan. Mutta en mitenkään pahastuisi. 😊

        Samat aatokset kuin sulla.🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nainen on hyvin helposti lähestyttävä ja älykäs ihminen. En epäile sitä, ettenkö voisi suoraan hänelle kertoa kokevani häneen vetoa, mutta tässä kohtaa se voisi vaikuttaa liikaa välillämme orastavaan ystävyyteen.

        Uskon, että tulee tilaisuuksia olla hänen kanssaan tekemisissä. Niin että myös kahden kesken joskus jäädään. Se ajatus saa posket punoittamaan ja ihastuksen tunne leviää ihan koko kehoon.

        Olemme olleet lähellä toisiamme, niin lähellä että jopa suudelma olisi mahdollinen siltä etäisyydeltä. Mutta tilanne on ollut sellainen, ettei se ole se päämäärä ollut missään nimessä. Muodollinen koskemattomuus on ollut koko ajan läsnä.

        Uskon, että hän pitää minusta ihmisenä kyllä, koska pidämme yhteyttä toisiimme. Mutta toivon, että hän pitäisi minusta myös toisella tavalla...

        Te naiset, jotka olette aidosti biseksuaaleja suhtekokemuksia myöten; voisitteko kertoa miten käyttäydytte jos koette vetoa naiseen tai jos satutte ihastumaan toiseen naiseen?

        Miten se ilmenee ja mihin ns. loppuu ystävyys ja mistä alkaa ihastus?

        Voi vitsit kun toivon pääseväni häntä lähemmäs. En vain tiedä miten tämä voisi edetä.

        No itse jouduin laittamaan orastavan kaveri-/ystäväsuhteen poikki, koska aloin jäädä ihan liikkaa jumiin haaveisiin hänestä. Ja olen parisuhteessa, joten en voisi edetä mitenkään kenenkään kanssa, vaikka kuinka ihastuisin ja saisin jotain joltain takaisinkin päin.

        Niinpä en viitsi kiusata itseäni enkä ketään toistakaan kaveeraamalla ihmisen kanssa johon tunnen vetoa muutenkin.


    • Anonyymi

      Onko tämä edennyt? Olisi kiva kuulla miten edennyt?

      • Anonyymi

        Miten sen nyt ottaa.

        Olemme enemmän tekemisissä toistemme kanssa. Ystäväpohjalta kylläkin. Mutta mietin häntä hyvin usein ja tunnen kyllä muutakin kuin pelkkää ystävyyttä häntä kohtaan.

        En kuitenkaan ole rikkonut tai ylittänyt ystävyyden rajaa. En oikein osaa kuvitella mihin se johtaisi. Voi hyvinkin olla, että tunteet vain syvenisivät ja se saattaisi monimutkaistaa koko elämää yllättävällä tavalla.

        Katsotaan mihin tämä ystävyys vie. Lähellä toisiamme kyllä saamme olla. Toistaiseksi se on vain ja ainoastaan luontevaa. Ja bonuksena saan vaivihkaa katsella kuinka kaunis hän on.


    • Anonyymi

      Käyhän tuo miehille, että eukko on jonkun naisen kanssa, mielellään jonkun oman suosikki naisen ja mieskin pääsee siihen m n n

    • Anonyymi

      Mahtaako olla provokaatiota?

      • Anonyymi

        Mitä sitten vaikka olisikin? Ei kaikki liity aina miehiin tai asioihin suhteessa miehiin. Kertokoon lisää, kuuntelen😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe