SSRI-lääkitys ja MRI-kuvantaminen

Onko kukaan paroksetiinia tai muuta SSRI-lääkitystä pitkään käyttänyt käynyt aivojen MRI-kuvantamisessa ja saanut siitä radiologin lausunnon? Kiinnostaisi tietää, onko kuvantamisessa löydetty SSRI-lääkkeen mahdollisesti aiheuttamia muutoksia tai vaurioita aivoissa. Jos niitä ylipäätään on magneettikuvauksella todennettavissa.
2<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Todennäköisesti kuvasi olisi täysin normaali. Vieroituspalstoilla ihmiset on käyneet MRI kuvissa vieroituksessa eikä niissä ole näkynyt juurikaan poikkeamia

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Onko kukaan paroksetiinia tai muuta SSRI-lääkitystä pitkään käyttänyt käynyt aivojen MRI-kuvantamisessa ja saanut siitä radiologin lausunnon? Kiinnostaisi tietää, onko kuvantamisessa löydetty SSRI-lääkkeen mahdollisesti aiheuttamia muutoksia tai vaurioita aivoissa. Jos niitä ylipäätään on magneettikuvauksella todennettavissa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu