Äärioikeistohulluus menettää....

Anonyymi

....kannattajiaan ympäri eurooppaa.
Vaikeat ajat valtioiden talouksissa ovat saaneet ihmiset ajattelemaan, että persuudesta ei ole ratkaisuksi suuriin ongelmiin.
https://yle.fi/uutiset/3-11606558?origin=rss
Persuihin talousongelmissa luotettaessa käy heikosti, koska sillä politiikalla kasvaa ainoastaan eriarvoisuus eli ongelmat vain pahenevat.

119

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä me suomessakin tämän saman ongelman persuissa tunnistamme.
      persujen varjobudjetti oli ensinnäkin katastrofiin johtava ja juuri kansalaisia eriarvoistava.
      sen kannattajat eivät ymmärrä tai välitä seurauksista.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät että se on katastrofi kun sitä ei ole kokeiltu käytännössä? Oletko joku meedio. Mikä tahansa olisi pienempi katastrofi kuin Demareiden hallitus. Herää jo pahvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät että se on katastrofi kun sitä ei ole kokeiltu käytännössä? Oletko joku meedio. Mikä tahansa olisi pienempi katastrofi kuin Demareiden hallitus. Herää jo pahvi

        Asiantuntijaekonomistit sen totesivat laskelmissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiantuntijaekonomistit sen totesivat laskelmissaan.

        Niin, Demareiden puolueelliset "asiantuntijat". Oletko itse ihan tyhmä vai pidätkö meitä tyhminä?


      • Anonyymi

        Tuo eriarvoistuminen on jatkunut pitkäkestoisesti ja se on alkujaan pitkäkestoisen oikeisto hallituksen politiikan tulos ei Perussuomalaisten ansiota.

        Mitä tulee vaikeisiin aikoihin olisi niihin tullut varatua,mutta Suomessa on ollut vallalla työehtosopimusten purkaminen ja työttömyys etuuksien vastuuttaminen .Viimesijaisen turvan suuruudesta ei ole huolehdittu ,jotta ostovoima säilyisi ja työttömyys turvaa on kaiken kaikkiaan heikennetty. Nyt kun Korona jyrää ja tuota turvaa yhä enenevässä määrin tarvitaan ei sitä ole tarjota . Tällöin olot vaikeutuu ja ihmisten talouksia kaatuu.

        On ollut tärkeämpää jopa valtiollisella sektorilla taata öky optiot johdon palkkioineen. Verosuunnittelu on saanut rahottaa ja harmaa talous on kasvanut mittoihin joss sitä on enää vaikea saada aisoihin. Tuo tietää sitä että elinkustannukset nousevat verojen kohdituessa yhä enenevässä määrin palkansaajiin ,niin suoran veroituksen ,kuin välillisten verojen kautta ,kuten kiinteistövero ja sähkönsiirto jne...Jostain ne verot on kerättävä.

        Näin on päässyt eriarvoistuminen valloilleen, jossa toiset suunnittelevat maksavansa veroja ja jossa toiset sinnittelevät kasvavan verotaakan alla ,työllisyyden ja työttömyyden välillä yhteiiskunnassa jossa työn antajan vastuita ollaan pyritty pääsemään irti ja irtisanomisesta tekemään helppoa.

        Veropohjaa pitäisi pyrkiä uusimaan ja keventämään palkansaajien suhteen jotta palkoilla tulisi toimeen. Tuo palkoilla toimeentulo kun on muodostumassa ongelmaksi. Siihen tarvitaan veropohjan uudistaminen ja se edellyttää sitä että tuo harmaa talous sadaan kitketty ja verot kerättyä ,sekä vero suunnittelu suljettua. Tällöin voidaan vaikuttaa myös kasvavaan eriarvoistumiseen ja saada se pysäytettyä. Yksin omaan toimina tuo tuskin riittää ,vaan tuon lisäksi työmarkkinoille on asetettava lakisääteinen pohjapalkka .Näin siksi että palkansaajan ostovoimaisuus ja terve elinkeinorakenne saadaan palautettua yhteiskuntaan ,sekä suitsittua työvoiman hyväksi käyttöä.

        Lisäksi on asetettava irtisanomisille sanktio jotta tuo jatkuvan yrityksen voiton tavoitteluihin pohjautuvat irtisanomiset saadaan kuriin. Noiden kautta ihmisten toimeentulo vaarantuu ,joka on lievä ilmaus ,sillä jotkut eivät enää koskaan työllisty ,kun heidän laitetaan työttömiksi työurien loppu puolella. Seuraamukset ovat kovat yksilöille ja kustannukset suuret valtiolle ,nousevina sosiaalisina kustannuksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Demareiden puolueelliset "asiantuntijat". Oletko itse ihan tyhmä vai pidätkö meitä tyhminä?

        En vain pidä teitä tyhminä, vaan olen myös oikeassa pitäessäni teitä tyhminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain pidä teitä tyhminä, vaan olen myös oikeassa pitäessäni teitä tyhminä.

        Mulla on oma firma, onko sulla? Mun firma pyörii itsestään koska viisaana huippuosaajana osaan järjestää asiat siten ja siksi mulle jää aikaa myös poliitikalle. Entä itse? Miten sulla on aikaa ja varaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Demareiden puolueelliset "asiantuntijat". Oletko itse ihan tyhmä vai pidätkö meitä tyhminä?

        Ihan kuule puolueettomat finanssialan asiantuntijat.
        Persujen tapaista ja lapsellista väittää puolueellisiksi kun perustellusti sen meille kertovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo eriarvoistuminen on jatkunut pitkäkestoisesti ja se on alkujaan pitkäkestoisen oikeisto hallituksen politiikan tulos ei Perussuomalaisten ansiota.

        Mitä tulee vaikeisiin aikoihin olisi niihin tullut varatua,mutta Suomessa on ollut vallalla työehtosopimusten purkaminen ja työttömyys etuuksien vastuuttaminen .Viimesijaisen turvan suuruudesta ei ole huolehdittu ,jotta ostovoima säilyisi ja työttömyys turvaa on kaiken kaikkiaan heikennetty. Nyt kun Korona jyrää ja tuota turvaa yhä enenevässä määrin tarvitaan ei sitä ole tarjota . Tällöin olot vaikeutuu ja ihmisten talouksia kaatuu.

        On ollut tärkeämpää jopa valtiollisella sektorilla taata öky optiot johdon palkkioineen. Verosuunnittelu on saanut rahottaa ja harmaa talous on kasvanut mittoihin joss sitä on enää vaikea saada aisoihin. Tuo tietää sitä että elinkustannukset nousevat verojen kohdituessa yhä enenevässä määrin palkansaajiin ,niin suoran veroituksen ,kuin välillisten verojen kautta ,kuten kiinteistövero ja sähkönsiirto jne...Jostain ne verot on kerättävä.

        Näin on päässyt eriarvoistuminen valloilleen, jossa toiset suunnittelevat maksavansa veroja ja jossa toiset sinnittelevät kasvavan verotaakan alla ,työllisyyden ja työttömyyden välillä yhteiiskunnassa jossa työn antajan vastuita ollaan pyritty pääsemään irti ja irtisanomisesta tekemään helppoa.

        Veropohjaa pitäisi pyrkiä uusimaan ja keventämään palkansaajien suhteen jotta palkoilla tulisi toimeen. Tuo palkoilla toimeentulo kun on muodostumassa ongelmaksi. Siihen tarvitaan veropohjan uudistaminen ja se edellyttää sitä että tuo harmaa talous sadaan kitketty ja verot kerättyä ,sekä vero suunnittelu suljettua. Tällöin voidaan vaikuttaa myös kasvavaan eriarvoistumiseen ja saada se pysäytettyä. Yksin omaan toimina tuo tuskin riittää ,vaan tuon lisäksi työmarkkinoille on asetettava lakisääteinen pohjapalkka .Näin siksi että palkansaajan ostovoimaisuus ja terve elinkeinorakenne saadaan palautettua yhteiskuntaan ,sekä suitsittua työvoiman hyväksi käyttöä.

        Lisäksi on asetettava irtisanomisille sanktio jotta tuo jatkuvan yrityksen voiton tavoitteluihin pohjautuvat irtisanomiset saadaan kuriin. Noiden kautta ihmisten toimeentulo vaarantuu ,joka on lievä ilmaus ,sillä jotkut eivät enää koskaan työllisty ,kun heidän laitetaan työttömiksi työurien loppu puolella. Seuraamukset ovat kovat yksilöille ja kustannukset suuret valtiolle ,nousevina sosiaalisina kustannuksina.

        Persut eriarvoistavat vieläkin jyrkemmin kuin kokoomus, koska viha erilaisia kohtaan on erittäin julmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on oma firma, onko sulla? Mun firma pyörii itsestään koska viisaana huippuosaajana osaan järjestää asiat siten ja siksi mulle jää aikaa myös poliitikalle. Entä itse? Miten sulla on aikaa ja varaa?

        Vain yksi firma. Olet aloittelija eli nakkikioskin toimitusjohtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain yksi firma. Olet aloittelija eli nakkikioskin toimitusjohtaja.

        No sulla ei ole sitä ensimmäistäkään. lällälläää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eriarvoistavat vieläkin jyrkemmin kuin kokoomus, koska viha erilaisia kohtaan on erittäin julmaa.

        Kyllä ja ei. Ei se johdu vihasta vaan se johtuu siitä että tämä maa on kansallisvaltio ja se kuuluu meille. Raamatussa lukee että vain Jumalan valitut Jeesukseen uskovat perivät maan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on oma firma, onko sulla? Mun firma pyörii itsestään koska viisaana huippuosaajana osaan järjestää asiat siten ja siksi mulle jää aikaa myös poliitikalle. Entä itse? Miten sulla on aikaa ja varaa?

        Jos sinulla on aikaa politiikalle, niin miksi höpötät täällä persupalstalla? Luuletko todella, että se on politiikkaa? Todellisuudessa sinulla on korkeintaan joku nakkikioski torin laidalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Demareiden puolueelliset "asiantuntijat". Oletko itse ihan tyhmä vai pidätkö meitä tyhminä?

        Sinua voi pitää tyhmänä. Persujen vaihtoehtobudjetti on todettu toimenpidekohdiltaan osittain jopa lainvastaiseksi, joten siinäpä sitä perussuomalaista budjettiosaamista onkin kerrakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuule puolueettomat finanssialan asiantuntijat.
        Persujen tapaista ja lapsellista väittää puolueellisiksi kun perustellusti sen meille kertovat.

        Mitä se kertoo persujen asennoitumisesta aidon vaihtoehtobudjetin laatimiseen, jos tehtävä annettiin persutilintarkastaja Pauli Vahteran laadittavaksi? Mm. laskelmassa esiintyvät maahanmuuttokulut on todettu yliampuviksi eivätkä vastaa todellisuutta. No ihmekös tuo on, koska kyseinen Vahtera on juurikin esittänyt itse laskeneensa ne maahanmuuttokulut. Varjobudjettiin ei siis ole käytetty eduskunnan tietopalvelua laisinkaan, jolla muut oppositiopuolueet ovat laskettaneet omat varjobudjettinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kertoo persujen asennoitumisesta aidon vaihtoehtobudjetin laatimiseen, jos tehtävä annettiin persutilintarkastaja Pauli Vahteran laadittavaksi? Mm. laskelmassa esiintyvät maahanmuuttokulut on todettu yliampuviksi eivätkä vastaa todellisuutta. No ihmekös tuo on, koska kyseinen Vahtera on juurikin esittänyt itse laskeneensa ne maahanmuuttokulut. Varjobudjettiin ei siis ole käytetty eduskunnan tietopalvelua laisinkaan, jolla muut oppositiopuolueet ovat laskettaneet omat varjobudjettinsa.

        Ps. Siksihän nuo maahnmuuttokulut tietenkin oli yliarvioitu, koska persut vaihtoehtobudjetissaan esittivät niitä leikattaviksi eli säästöiksi. Todellisuudessa syntynyttä säästöä ei siis kuitenkaan olisi saatu toteutettua, koska kulut olivat laskettu reippaasti yläkanttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on oma firma, onko sulla? Mun firma pyörii itsestään koska viisaana huippuosaajana osaan järjestää asiat siten ja siksi mulle jää aikaa myös poliitikalle. Entä itse? Miten sulla on aikaa ja varaa?

        Lastenhoito ,vanhustenhoito ,karjanhoitofirmat toimii ihan itsestään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastenhoito ,vanhustenhoito ,karjanhoitofirmat toimii ihan itsestään!

        No ei niihin ainakaa poliitikkoja tarvita vetämään välistä


    • Anonyymi

      He siirtyvät aina kristillidemokraatteihin. Näin kävi Kreikassa sekä Itävallassa. Nyt Soini meni KD:hen ja näytti tien.

    • Anonyymi

      Nuori oikeistolainen kiivailija ei kyllä ikinä mene ainakaan Vihervasemmistoon kuten aloittaja saattaa kuvitella. Yleensä he aikuistuvat ja tulevat maltillisiksi ja viisaiksi ja siirtyvät äänestämään Kristillisiä. Oppivat raamattua paremmin ja ymmärtävät että Jeesuksesta saarnaaminen on itseasiassa se paras keino torjua vasemmistolaisuutta.

      • Anonyymi

        Tässä jokunen vuosi sitten eräs piispa kertoi mielipiteenään, että Jeesus oli maailman ensimmäinen sosialisti. Mitä siitä pitäisi ajatella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä jokunen vuosi sitten eräs piispa kertoi mielipiteenään, että Jeesus oli maailman ensimmäinen sosialisti. Mitä siitä pitäisi ajatella?

        Niin voiko kuningas olla sosialisti? Eikös ne sosialistit ainakin venäjällä murhanneet kuninkaan? Oletko sinä mielestäsi yhdenvertainen jumalan ainokaisen pojan kanssa?


      • Anonyymi

        Kun vanhenee ja viisastuu, silloin lakkaa viimeistään luottamasta satukirjaan.
        Monet ymmärtävät sen jo nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vanhenee ja viisastuu, silloin lakkaa viimeistään luottamasta satukirjaan.
        Monet ymmärtävät sen jo nuorena.

        Mikä kohta raamatussa on sinusta väärin ja epäviisasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kohta raamatussa on sinusta väärin ja epäviisasta?

        "väärin ja epäviisasta?"

        Se että ylipäätään pitää teosta jumalan sanana.
        Sehän on tutkijoiden toimesta todistettu olevan läjä kirjoituksia jotka on kasattu yhteen satojen vuosien aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "väärin ja epäviisasta?"

        Se että ylipäätään pitää teosta jumalan sanana.
        Sehän on tutkijoiden toimesta todistettu olevan läjä kirjoituksia jotka on kasattu yhteen satojen vuosien aikana.

        Niin huomaatko että et osaa vastata tuohon kysymkseen. Kyllä minä sen tiedän että raamattu koostuu itseasiassa useasta eri aikoina kirjotetusta kirjasta. Ei siihen mikään tutkija tarvitse olla. Sinä vaan yritätä keksiä tekotyitä parjaamaan teosto jota et ole koskaan viitsinyt edes avata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kohta raamatussa on sinusta väärin ja epäviisasta?

        Koko opus on puutaheinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko opus on puutaheinää.

        Ai niinku "älä tapa, älä varasta?" Demari on siis eri mieltä näistäkin asioista? Ei mitään uutta sinäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinku "älä tapa, älä varasta?" Demari on siis eri mieltä näistäkin asioista? Ei mitään uutta sinäänsä.

        no helevetti sehän on ihan selvää ilman satukirjaakin, tyhmäkö oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voiko kuningas olla sosialisti? Eikös ne sosialistit ainakin venäjällä murhanneet kuninkaan? Oletko sinä mielestäsi yhdenvertainen jumalan ainokaisen pojan kanssa?

        Espanjaa pidetään sosialistivaltiona, jossa on kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kohta raamatussa on sinusta väärin ja epäviisasta?

        Kertomus riivaajahenkien karkotuksesta sikoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertomus riivaajahenkien karkotuksesta sikoihin

        Mikä siinä on väärin ja epäviisasta? Mikä olisi parempi ja viisaampi teko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espanjaa pidetään sosialistivaltiona, jossa on kuningas.

        Sosialistivaltio jossa on kuningas, on kansallissosialistinen valtio. Hilterin koko aate perustui juuri siihen että perustetaan sosialismin versio jossa ei ole luokkavihaa, vaan sosialismin solidaarisuus keskittyy kansallisuuteen eikä näinollen kuningasta ja aristokraatteja saa murhata, kuten Venäjällä oli tapahtunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialistivaltio jossa on kuningas, on kansallissosialistinen valtio. Hilterin koko aate perustui juuri siihen että perustetaan sosialismin versio jossa ei ole luokkavihaa, vaan sosialismin solidaarisuus keskittyy kansallisuuteen eikä näinollen kuningasta ja aristokraatteja saa murhata, kuten Venäjällä oli tapahtunut

        Miksi pitää taas kerran kertoa "vaihtoehtoista totuutta"? Kansallissosialismi on nimestään huolimatta äärioikeistolainen aatesuunta. Sinäkin väität muiden persujen tapaan, että aate olisi sosialistinen, mutta ette osaa perustella asiaa, kun kysytään, että mitenkäs se olisi yleensäottaen mahdollista, koska kansallissosialistit vihaavat sekä sosialidemokratiaa että kommunismia? Väitteesi on täten täysin absurdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin huomaatko että et osaa vastata tuohon kysymkseen. Kyllä minä sen tiedän että raamattu koostuu itseasiassa useasta eri aikoina kirjotetusta kirjasta. Ei siihen mikään tutkija tarvitse olla. Sinä vaan yritätä keksiä tekotyitä parjaamaan teosto jota et ole koskaan viitsinyt edes avata.

        Ei se Hakkaraisen sahakaan pysynyt pystyssä Raamatun ohjeilla.


    • Anonyymi

      Äärivasemmistohulluuden ylistystäkö taas täällä ????

    • Massapostailu äärioikeistolaisuuden rinnastamiseksi Perussuomalaisiin on onnetonta ja väkinäistä räpeltämistä. Mihin sellaisella oikein pyritään? Saamaan itsetyydytystä? Jos tässä on antipersuaktivismin temput, niin..... xD

      • Anonyymi

        Väitätkö etteivät Persut ole äärioikeistolaisia?
        Heidän kansanedustajia ja jäseniä vilisee väkivaltaa kannattavissa äärijärjestoissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö etteivät Persut ole äärioikeistolaisia?
        Heidän kansanedustajia ja jäseniä vilisee väkivaltaa kannattavissa äärijärjestoissäkin.

        Eivät he ainakaan juridisesti ole sitä, koska ainakin muualla maailmassa äärioikeistolainen on sellainen joka tekee pommi-iskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he ainakaan juridisesti ole sitä, koska ainakin muualla maailmassa äärioikeistolainen on sellainen joka tekee pommi-iskuja.

        Vasemmistolaista terroristiahan kutsutaankin vapaus- ja/tai ihmisoikeus taistelijaksi. Miksiköhän ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö etteivät Persut ole äärioikeistolaisia?
        Heidän kansanedustajia ja jäseniä vilisee väkivaltaa kannattavissa äärijärjestoissäkin.

        Viliseekö meillä sellaisia järjestöjä ?
        Meillä kun on tämä "väitetty" liittymisvapaus, sananvapaus jne. jne vapauksia.
        Järjestöjen väkivallan kannattamisesta en tiedä, sillä esim. näyttää menevän Vasemmiston- ja Vihreidenkin järjestöjen tapahtumat aika väkivaltaiseksi. Onko se sitten järjestä joka on väkivaltaisinan, vai osa jäsenistöstä, vaiko peräti ulkopuoliset häiriköivät tapahtumia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö etteivät Persut ole äärioikeistolaisia?
        Heidän kansanedustajia ja jäseniä vilisee väkivaltaa kannattavissa äärijärjestoissäkin.

        "Äärioikeistolaisuus" on pelkkää vihervasemmistolaisten koheltamaa populismia, joka puree helposti vietävissä oleviin reppanoihin. Tämä on sitä hömppää, jossa musta yritetään taikoa valkoiseksi, ja kuten olemme nähneet, on yritetty kehittää yhä vahvempia taikatemppuja. Osa uskoo taikuuteen, tolkun suomalainen ei. Kumpaan sinä kuulut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistolaista terroristiahan kutsutaankin vapaus- ja/tai ihmisoikeus taistelijaksi. Miksiköhän ?

        Niin he ilmeisesti kuvittelevat olevansa sellaisia sortamalla kristittyjä ihmisiä sen sijaan että olisivat tunnollisia, säästelijäitä ja ahkeria jollain rakentavalla ja hyödyllisellä tavalla. Vapaus on ennenkaikkea elinkeinonvapautta ja vaputta vaurastua. Mihin muuhun vapautta tarvitaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö etteivät Persut ole äärioikeistolaisia?
        Heidän kansanedustajia ja jäseniä vilisee väkivaltaa kannattavissa äärijärjestoissäkin.

        Vassareilla on omansa väkivallanlähettiläänsä Misha ja Dan, sekä heidän kuulijansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he ainakaan juridisesti ole sitä, koska ainakin muualla maailmassa äärioikeistolainen on sellainen joka tekee pommi-iskuja.

        Jo osallistuminen toimintaan on ääriliikkeen suosimista, siten äärioikeistolaista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo osallistuminen toimintaan on ääriliikkeen suosimista, siten äärioikeistolaista toimintaa.

        No sittenhan koko vasemmisto on rikollinen kun he suosivat Marxilaisuutta jonka tavoite on tappaa porvareita ja pappeja, kuten he myös tekivät Neuvostoliitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhan koko vasemmisto on rikollinen kun he suosivat Marxilaisuutta jonka tavoite on tappaa porvareita ja pappeja, kuten he myös tekivät Neuvostoliitossa.

        hei, olemmeko me neuvostoliitossa?
        emme, olemme suomessa, jossa olemme sivistyneitä, persuista huolimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hei, olemmeko me neuvostoliitossa?
        emme, olemme suomessa, jossa olemme sivistyneitä, persuista huolimatta.

        Sivistyneisyys ja sun käytöksesi on yhtä kaukana toisistaan kuin tähti toisesta.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Sivistyneisyys ja sun käytöksesi on yhtä kaukana toisistaan kuin tähti toisesta.

        Niin, Demari ei varsinaisesti edes tiedä mitä sivistys tarkoittaa. Häneltä pitää aina kysyä että mistäs kirjasta sitä hänen sivistystä voi opiskella?


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        "Äärioikeistolaisuus" on pelkkää vihervasemmistolaisten koheltamaa populismia, joka puree helposti vietävissä oleviin reppanoihin. Tämä on sitä hömppää, jossa musta yritetään taikoa valkoiseksi, ja kuten olemme nähneet, on yritetty kehittää yhä vahvempia taikatemppuja. Osa uskoo taikuuteen, tolkun suomalainen ei. Kumpaan sinä kuulut?

        Seli seli. Jopas oli taas sekavaa pyöritystä yrittää kääntää musta valkoiseksi.

        https://politiikasta.fi/suomi-takaisin-perussuomalaiset-populismi-ja-moderni-fasismi/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli. Jopas oli taas sekavaa pyöritystä yrittää kääntää musta valkoiseksi.

        https://politiikasta.fi/suomi-takaisin-perussuomalaiset-populismi-ja-moderni-fasismi/

        Kirjoitus on kliseisyyteen ja yleistämiseen sortuvaa sontaa, jostaa puskee läpi massiivisella voimalla teennäinen persuviha, joka näkyy mm. negatiiviseksi koettujen ismien yms. ilmiöiden väkinäistä yhdistämistä perussuomalaisiin ja kannattajakuntaan. Tätä kuraa on nähty jo niin paljon ja siinä merkityksessä, että itse Goebbelskin olisi vihreä kateudesta. Kun selvitin kirjoittajan ja hänen poliittisen taustansa, niin se vain vahvisti näkemykseni kirjoituksen luonteesta. Vihreässä, tai vihervasemmistolaisessa, propagandassa on yksi selkeä piirre; se huutaa olevansa sellaista, eikä häpeä.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Kirjoitus on kliseisyyteen ja yleistämiseen sortuvaa sontaa, jostaa puskee läpi massiivisella voimalla teennäinen persuviha, joka näkyy mm. negatiiviseksi koettujen ismien yms. ilmiöiden väkinäistä yhdistämistä perussuomalaisiin ja kannattajakuntaan. Tätä kuraa on nähty jo niin paljon ja siinä merkityksessä, että itse Goebbelskin olisi vihreä kateudesta. Kun selvitin kirjoittajan ja hänen poliittisen taustansa, niin se vain vahvisti näkemykseni kirjoituksen luonteesta. Vihreässä, tai vihervasemmistolaisessa, propagandassa on yksi selkeä piirre; se huutaa olevansa sellaista, eikä häpeä.

        Itsehän te katsotte muiden poliittisten ryhmien olevan teille poliittisia vihollisia, toisin kuin muilla puolueilla on poliittisia kilpakumppaneita. Siksi höpisette persuvihasta. Se on uhriutumista jos mikä. Ruotsidemokraatitkaan eivät ole käsittäneet sitä, miksi Perussuomalaiset valitsivat unionissa ryhmäkseen venäjämielisen ID-ryhmän.

        Miten esim. Suomen Sisun, Soldiers of Odinin ja Finnish Defence Leaguen jäseniä pörrää puolueenne ytimessä? Jos olisitte oikeasti antifasistinen sekä antisemitismiä vastustava puolue, ei yksikään noista äärioikeistolaisista liikkeistä pörräisi puolueenne siipien suojassa. Perussuomalaisiin näillä yhdistävänä tekijänä on nimenomaan äärioikeistolaisen ajattelun esiintuominen sekä nationalistien yhteisjärjestö Kansallismielisten liittouma. Timo Soinin puheenjohtajakaudella nämä liikkeet eivät saaneet sanansijaa puolueessa, mutta halla-aholaisten otettua puolue haltuunsa meno muuttui. Tätä kuvaa vastaan te yritätte kovasti taistella, mutta ei se totuus siitä kiertelemällä miksikään muutu. Halla-aho korotti panoksia hakeakseen puolueelle kannatusta nukkuvien äärioikeistolaisten joukosta. Ja nyt se näkyy puolueessa päällepäin.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2db7ee43-1abe-410e-8859-08517425277d


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän te katsotte muiden poliittisten ryhmien olevan teille poliittisia vihollisia, toisin kuin muilla puolueilla on poliittisia kilpakumppaneita. Siksi höpisette persuvihasta. Se on uhriutumista jos mikä. Ruotsidemokraatitkaan eivät ole käsittäneet sitä, miksi Perussuomalaiset valitsivat unionissa ryhmäkseen venäjämielisen ID-ryhmän.

        Miten esim. Suomen Sisun, Soldiers of Odinin ja Finnish Defence Leaguen jäseniä pörrää puolueenne ytimessä? Jos olisitte oikeasti antifasistinen sekä antisemitismiä vastustava puolue, ei yksikään noista äärioikeistolaisista liikkeistä pörräisi puolueenne siipien suojassa. Perussuomalaisiin näillä yhdistävänä tekijänä on nimenomaan äärioikeistolaisen ajattelun esiintuominen sekä nationalistien yhteisjärjestö Kansallismielisten liittouma. Timo Soinin puheenjohtajakaudella nämä liikkeet eivät saaneet sanansijaa puolueessa, mutta halla-aholaisten otettua puolue haltuunsa meno muuttui. Tätä kuvaa vastaan te yritätte kovasti taistella, mutta ei se totuus siitä kiertelemällä miksikään muutu. Halla-aho korotti panoksia hakeakseen puolueelle kannatusta nukkuvien äärioikeistolaisten joukosta. Ja nyt se näkyy puolueessa päällepäin.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2db7ee43-1abe-410e-8859-08517425277d

        Se on pääasiassa vihervasemmiston luomaa populistista "totuutta" Perussuomalaisista. Tämä on sitä varsinaista poliittista kilpailua, jonka seurauksena syntyi Perussuomalaisia epäammattimaisesti maalittavaa toimintaa. Perussuomalaiset vastustaa mm. kansallisen edun vastaista politiikkaa, mutta se ei tarkoita vihollisuutta siinä merkityksessä, jota sinä haluat uskotella.

        Perussuomalaisten ytimessä pörrää perussuomalaiset, ei natsit yms. äärimieliset. Olet helposti ohjailtava persoona perusvastaisen propagandan levittäjäautomaattina. Somen vaihtoehtotodellisuudessa pörräävät populistiset "totuudet" perussuomalaisista on näköjään sellaista tavaraa, että se zombifioi teidät räyhäporukat surullisen helposti. Eikä ilmeisesti ole haluakaan kyseenalaistaa kansalle haitallisia ilmiöitä. Nautinto ja vahingonilo ennenkaikkea.

        Ja taas yksi linkki kirjoitukseen, jossa väkinäisesti halutaan yhdistää Persut ja äärioikeisto, jotta saadaan "oikeutus" kutsua perussuomalaisia vaikkapa natseiksi. Täysin läpinäkyvää populistista sitä itseään.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Sivistyneisyys ja sun käytöksesi on yhtä kaukana toisistaan kuin tähti toisesta.

        Peiliin katsomisen paikka myös sinulla.


    • Anonyymi

      Sosialismilla ja "yhteisvastuullahan" onkin tunnetusti mennyt maailmassa hienosti . . .

      • Anonyymi

        Niin se on yleensä vain lopulta riistänyt duunareilta kaikki ihmisoikeudet ja vapaudet. Onhan suomessakin näitä Demareiden "työhönkuntouttamis" työleirejä kuten Neuvostoliitossa oli missä ihmiset tekivät täyspäiväistä työtä ansaitaakseen perustoimeentulon.


      • Anonyymi

        Yhteisvastuulla tämä meidän hyvinvointi on rakennettu.
        Ei tarvitse kuin katsoa Amerikkaan niin näkee mitä tapahtuu kun kansalaiset eivät luota toisiinsa ja hallintoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteisvastuulla tämä meidän hyvinvointi on rakennettu.
        Ei tarvitse kuin katsoa Amerikkaan niin näkee mitä tapahtuu kun kansalaiset eivät luota toisiinsa ja hallintoon.

        Jonka siis Vasemmisto on saavuttanut uhkailemalla, lakkoilemalla ja kiristämällä. Nyt kuitenkin Vasemmiston sekä tavoitteet että keinot ovat täysin vanhentuneet ja siihen sun pitäis nyt herätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonka siis Vasemmisto on saavuttanut uhkailemalla, lakkoilemalla ja kiristämällä. Nyt kuitenkin Vasemmiston sekä tavoitteet että keinot ovat täysin vanhentuneet ja siihen sun pitäis nyt herätä.

        Hyvinvointivaltion ylläpitäminen on persujen mielestä vanhentunut ajatus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonka siis Vasemmisto on saavuttanut uhkailemalla, lakkoilemalla ja kiristämällä. Nyt kuitenkin Vasemmiston sekä tavoitteet että keinot ovat täysin vanhentuneet ja siihen sun pitäis nyt herätä.

        Hyvinvointivaltiomme on rakenettu sotiemme jälkeen, siinä on jokaisen hyvä olla ja asua.
        Sitä eivät olleet porvarit rakentamassa vaan vastustivat sitä kiivaasti.
        Silti enemmistön voimin yhteisillä päätöksillä se onnistui.
        Persut ovat sitä perustamisestaan lähtien vastustaneet, siten he vihaavat tavallisia kansalaisia.
        Hullu on se duunari, eläkeläinen, työtön, lapsiperhe, opiskelija, sairas, yksinhuoltaja yms tavallinen kansalainen joka Persuja tai Kokoomusta äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonka siis Vasemmisto on saavuttanut uhkailemalla, lakkoilemalla ja kiristämällä. Nyt kuitenkin Vasemmiston sekä tavoitteet että keinot ovat täysin vanhentuneet ja siihen sun pitäis nyt herätä.

        Tämäkään ei sovi persuille.
        Luulisi jo tyhmemmänkin ymmärtävän kuinka kovia arvoja puolue ajaa kansan enemmistön tappioksi.


        "Hallitus esittää toimeentulotukeen väliaikaista 75€:n koronalisää. Se näin ollen kohdistuu kaikkein heikoimmassa asemassa oleville. Tämä on saanut myös opposition tuen.
        Paitsi yhden puolueen.
        Perussuomalaiset vastustavat tätä.
        Esimerkiksi pj. Halla-ahon mukaan se on ”sosiaaliturva- ja köyhyyspopulismia
        Edustaja Jenna Simulan mukaan ”äänten kalastelua koronan varjolla.”

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikahyvrinen1/perussuomalaiset-vastustavat-heikoimmassa-asemassa-oleville-esitettavaa-koronatukea-tt-tukeen/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkään ei sovi persuille.
        Luulisi jo tyhmemmänkin ymmärtävän kuinka kovia arvoja puolue ajaa kansan enemmistön tappioksi.


        "Hallitus esittää toimeentulotukeen väliaikaista 75€:n koronalisää. Se näin ollen kohdistuu kaikkein heikoimmassa asemassa oleville. Tämä on saanut myös opposition tuen.
        Paitsi yhden puolueen.
        Perussuomalaiset vastustavat tätä.
        Esimerkiksi pj. Halla-ahon mukaan se on ”sosiaaliturva- ja köyhyyspopulismia
        Edustaja Jenna Simulan mukaan ”äänten kalastelua koronan varjolla.”

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikahyvrinen1/perussuomalaiset-vastustavat-heikoimmassa-asemassa-oleville-esitettavaa-koronatukea-tt-tukeen/

        Miten Korona heikentää toimeentulotukea saavien, jotka saavat jo muitakin yleisiä tukia - elämää, että heille pitää maksaa lisää haitasta, jota heille ei aiheudu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinvointivaltiomme on rakenettu sotiemme jälkeen, siinä on jokaisen hyvä olla ja asua.
        Sitä eivät olleet porvarit rakentamassa vaan vastustivat sitä kiivaasti.
        Silti enemmistön voimin yhteisillä päätöksillä se onnistui.
        Persut ovat sitä perustamisestaan lähtien vastustaneet, siten he vihaavat tavallisia kansalaisia.
        Hullu on se duunari, eläkeläinen, työtön, lapsiperhe, opiskelija, sairas, yksinhuoltaja yms tavallinen kansalainen joka Persuja tai Kokoomusta äänestää.

        Totta ! Hyvinvointivaltiomme on rakennettu sotiemme jälkeen, mutta siinä ei ole enää hyvä olla ja asua. Liian paljon porukkaa "ookalla", liian paljon porukkaa on vain haluamassa, koska heillä on oikeus - jota ei pitäisi olla. On hyvä muistaa, että myös nykyisin Perussuomalaisia, on ollut maata ja hyvinvointia rakentamassa, ja he haluavat sen suomalaisilla myös säilyttää.
        Kyllä porvarit ovat olleet sitähyvinvointivaltiota myös rakentamassa. Yhteistoimin se tosiaan onnistui, nyt meillä on globaali maailma, kotimaaton raha ja omistus - rajaton ahneus. Siksi homma kusee sukille. Kun monikansalliset suuryritykset hallitsevat, niitä ei maat, valtiot ja kansalaiset kiinnosta.
        Loppu onkin kommentissasi taas tuota mielsairauden kilvoittamaa höpinää ja persuvihaa, jota et näköjään pysty edes totuudenmukaisesti perustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Korona heikentää toimeentulotukea saavien, jotka saavat jo muitakin yleisiä tukia - elämää, että heille pitää maksaa lisää haitasta, jota heille ei aiheudu ?

        esim. maskit eivät ole ilmaisia.
        Maskien käytöllä suojellaan muita saamasta tartunnan ja mitä vähemmän sairaita pääsemme helpomalla ja halvemmalla pandemiasta eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim. maskit eivät ole ilmaisia.
        Maskien käytöllä suojellaan muita saamasta tartunnan ja mitä vähemmän sairaita pääsemme helpomalla ja halvemmalla pandemiasta eroon.

        Maskien käytöstä reuhominen, on enemmänkin temppu, sillä maat joissa maskeja on käytetty, pakolla ja vapaaehtoisesti, taistelevat ennätysmäisten tartuntalukujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maskien käytöstä reuhominen, on enemmänkin temppu, sillä maat joissa maskeja on käytetty, pakolla ja vapaaehtoisesti, taistelevat ennätysmäisten tartuntalukujen kanssa.

        Ja miksiköhän ne maat ovat ottaneet maskit käyttöön? Koska kuten sanoit, siellä taistellaan ennätysmäisten tartuntalukujen kanssa.


    • Koronan takia haittamaahanmuutto on pysähdyksissä eli siinä todellinen syy miksi isänmaalliset puolueet eivät tällähetkellä ole ajankohtaisia.

      • Anonyymi

        Kyllä Persut ovat ajankohtaisia. Kansallinen intressi on aina ajankohtainen ja maahanmuuton pysähdyksissä oleminen antaa Persuille hyvän tilaisuuden osoittaa se, että on paljon muutakin mihin halutaan puuttua, kuten esim. kyberturvallisuus ja hybridiuhan torjuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Persut ovat ajankohtaisia. Kansallinen intressi on aina ajankohtainen ja maahanmuuton pysähdyksissä oleminen antaa Persuille hyvän tilaisuuden osoittaa se, että on paljon muutakin mihin halutaan puuttua, kuten esim. kyberturvallisuus ja hybridiuhan torjuminen.

        Tietysti asia on niin, kuin kirjoitat. Mutta ne on monelle impivaaralaiselle ja juurakorven Anteille vieraita termejä käsittää.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Tietysti asia on niin, kuin kirjoitat. Mutta ne on monelle impivaaralaiselle ja juurakorven Anteille vieraita termejä käsittää.

        Eivät ne ole. On yllättävää kuinka paljon syvällisempi ymmärrys monella maajussila on esim. Facebookin aiheuttamasta hybridiuhasta kuin kaupunkilaisilla joka taas kokee tuollaisen Amerikkalaisperäisen SoMe alustan jotenkin hirveen trendikkäänä juttuna.


    • Anonyymi

      Te ette ollenkaan ota huomioon, että hulluutta on useaa lajia ja tuijotatte vain yhteen.
      Ei se tiikerikään murise saaliin kimppuun hyökätessään, paitsi filmeissä julmuuden tehosteeksi.

      • Anonyymi

        mitähän tämänkin hepun päässä liikkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitähän tämänkin hepun päässä liikkuu?

        Etkö ymmärrä että se hyökkäys tulee ilman varoitusta. Ei se hyökkääjä ilmoita että "nyt minä hyökkään"


    • Anonyymi

      Kyllä vasemmistolaisuus on hienoa!!!
      Mikään muu aatesuunta ei kannusta yhtä typerään kirjoitteluun 😃😄😄😁😆😆😅

    • Anonyymi

      Persuus itseasiassa tuhoaa kansantaloutta. Yrittäjä EK:n aisankannatus vie työpaikat halpamaihin.

      • Anonyymi

        Ihan oikeasti, eikä tosiaan irtoa mitään täysipäistä tarinaa ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti, eikä tosiaan irtoa mitään täysipäistä tarinaa ??

        Siinä tuli esille persun kritiikinsietokyky. Helvetin matala.


      • Anonyymi

        ja sinä kritiikinsietokyvystä puhut hah hah hah hah hah hah hah hah hah!??!

        Meneppäs pikku prinsessa nukkumatin luo mutta ota ensin patjan alta herne pois ettei huominenkin päivä ole taas yhtä känkkäränkkää.


      • Anonyymi

        anna jo olla Tenho iltalääkkeen aika ja nukkumaan siitä


      • Anonyymi

        MARININ VIHERVASURI HALLITUS ON TYHMINTÄ MITÄ SUOMI ON KOKENUT , KAIKKI MENEE PIELEEN , TYHMÄT PÄÄT YHTEEN JA TULEEKIN OIKEA SUPERHÖLMÖ KOPLA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MARININ VIHERVASURI HALLITUS ON TYHMINTÄ MITÄ SUOMI ON KOKENUT , KAIKKI MENEE PIELEEN , TYHMÄT PÄÄT YHTEEN JA TULEEKIN OIKEA SUPERHÖLMÖ KOPLA .

        Kaikki menee pieleen ja silti Suomi jo kolmatta kertaa perättäin maailman onnellisin maa? Persun onniko syntyisi silloin, kun kaikki menisi ihan aikuisten oikeasti päin helvettiä?


    • Anonyymi

      Eurooppa tervehtyy persuilusta, se on positiivinen merkki meille kaikille.
      Sama tulee tapahtumaan täälläkin, persupopulismi on potaskaa.

      • Anonyymi

        Ja kuka määrittelee populismin, sinäkö, Ha haa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka määrittelee populismin, sinäkö, Ha haa.

        Eikun sinä, levittelet sitä populismia eli paskanpuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun sinä, levittelet sitä populismia eli paskanpuhetta.

        Ja poliitikkojen kapulakielikö ei ole paskapuhetta? Populismin suosio perustuu juuri siihen että poliitikot käyttivät kapulakieltään valehteluun. Vastaillaan kysymyksiin niin että kansa ei ymmärrä ja väistellään tärkeitä kysymyksiä kapulakieleen turvaten


    • Anonyymi

      En ole persujen jäsen mutta kannatan heidän ajtus maailmaa ja äänestänyt jo kolmissa vaaleissa ja niin jatkan. Koen olevani perinteinen suomalainen ihminen, en vihaa ketään ilman syytä mutta SUOMI SUOMENA ei beduiinien temmellyskenttänä.

    • Anonyymi

      Johan oli taas oikea paska aloitus , SDP ja Marin ovatkin oikeita taloustietäjiä , kaikki yritetään ratkaista ottamalla velkaa ja vielä velan päälle velkaa , tästä seuraa Suomen tuho , eikä tarvitse olle mikään Einstein tajutakseen tämän .

      • Anonyymi

        No sinusta ei ainakaan saa Einsteinia tekemälläkään. Persumainen yksinkertaistaminen kun näemmä puree sinuun itseesi väkevimmin.

        Velka -> paha asia

        Maailma kun ei ole muuttumaton, niin ei ole talouskaan. Mitä tekevät muutkin maat, kun maailmankauppa on lähes seisahduksissa ja tautiepidemia uudelleenkiihdyttää? Ottaa velkaa pönkittääkseen kysyntää ja estämään näin talouden syvempää sukeltamista. Vai pitäisikö talouden antaa syöksyä syvänteeseen, jonka lasku olisi totaalinen arvoitus ja loppuhinta todennäköisimmin moninkertainen uuden velan rinnalla?


      • Anonyymi

        Kaksi lausetta, pelkkää populistista jargonia.

        Et sinä mitään asiallista kykene tuottamaankaan (korkeintaan kusta ja paskaa), koska varsinkin talousasiat ovat sinulle täyttä hebreaa. Kerrohan, miksi talouden asiantuntijat järkiään kaikki ovat esittäneet globaalista kriisistä johtuen talouselvytystä velkarahan turvin? Osaatko sanoa?


    • Anonyymi

      On turha aloittaa tuolloista argumenttiä.

      1. Perussuomalaiset ei ole äärioikeisto puolue. Perussuomalaisten idea ei ole auttaa Porvaristoa tai Työväkeä. Vaan suomalaisia itsa

      2. Saksassa ja Itävallassa ääriliikkeet on enemmänkin häpeä Stalinin ja Hitlerin sotkujen jälkeen. Suomessa näistä ei ollakkaan niin häpeitä. Kun kommarit ja uusnatsit tappelevat koko ajan.

      Takaisin koulun penkille.

    • Anonyymi

      Nythän se vasta alkaa kansallismielisten nousu kun katsotaan mitä kaikkea pahaa kommunistien eli viherpunikkien suosima haittamaahanmuutto aiheuttaa. Ranskan päämieskin (häntä en kutsu kuitenkaan sellaiseksi kansallismieliseksi kuinka kansallismielisyys ymmärretään. Natsismista ei ole kyse kuitenkaan kansallismielisyydessä. Suurempia "natseja" oivat punikit jostka televat juutalaisille suuren vaaran halutessaan heidän vihollisia lähi-idästä pilvin pimein maanosaan) on sanojensa mukaan lujentamassa otteitaan suhteessa haittamaahanmuuttoon.

      • Anonyymi

        Korjaan. Siis tekevät juutalaisille suuren vaaran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan. Siis tekevät juutalaisille suuren vaaran...

        Heillä kuten kaikilla ihmisillä on koti omassa kansallisvaltiossa. Jos he eivät viihdy vieraassa valtiossa, he voivat aina palata kotiin vaikka useas sukupolven jälkeen


    • Anonyymi

      En kannata äärioikeistolaisuutta ja erottelen tuon asian kansallismielisyydestä. Tuo kansallismielisyys on kantava aate sotiemme aikana. Sen arvon ansiosta saimme olla muutaman vuosikymmenen itsenäisiä. Nyt siitä aatteesta ollaan tehty jopa rikos kommunistien, kommunistieliitin toimesta. Luen esimerkkinä lähes koko hallituksen kommunistieliittiin.

      • Anonyymi

        Korjaan, oli kantava aate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan, oli kantava aate.

        Persut kuuluvat suomessa äärivenäjämieliseen putinistieliittiin ja ovat siitä silminähden pöhinöissään. Outoa ja epäisänmaallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut kuuluvat suomessa äärivenäjämieliseen putinistieliittiin ja ovat siitä silminähden pöhinöissään. Outoa ja epäisänmaallista.

        Ei se sinäänsä ole outoa. Meitä yhdistää rotu ja uskonto ja kommunisminvastaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinäänsä ole outoa. Meitä yhdistää rotu ja uskonto ja kommunisminvastaisuus.

        Eli suomeksi sanottuna kansallissosialismi.


    • Anonyymi

      Persuille tiedoksi: järkiintyminen on mahdollista.
      Äärioikeistolaisuudesta voi parantua, mitä aiemmin teet siitä päätöksen, sitä parempi se on omalle mielenterveydellesi.

      • Anonyymi

        et ole itse parantunut äävasemmistolaisuudesta???


    • Anonyymi

      Persuvirus on euroopassa kuihtumaan päin. Hyvä niin.

      • Anonyymi

        Turvaväli persuihin kannattaa aina pitää. Lähin persu saattaa olla takanasi, vasaranmitan päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvaväli persuihin kannattaa aina pitää. Lähin persu saattaa olla takanasi, vasaranmitan päässä.

        ethän nyt vain toista ja kopioi itseäsi ????


    • Anonyymi

      Järkevyys kasvaa koko euroopan tasolla.

      • Anonyymi

        Kyllä. Kaikki palaa juurilleen omaan kulttuuriinsa


    • Anonyymi

      Yleensä vaikeat ajat aiheuttaa äärioikeiston kasvua, kun tehtaat ajetaan alas työttömien ja vihaisten nuorten miesten määrä kasvaa.

      • Anonyymi

        Syksyllä 2008 Timo Soini avasi persupuolueen ovet taivaaseen asti auki, äärioikeiston lompsia sisään siihen asti SMP henkiseen puolueeseen. Jos joku vastusti tätä kehitystä, Timppa hoiteli selkäpuukolla nämä pitkän linjan persut pois puolueesta. Tällä toimenpiteellä Timppa sai hillotolppansa ja ministerinsalkkunsa, mutta äärioikeisto sai koko persupuolueen.


    • Anonyymi

      Ei persuudesta tosiaankaan ole ratkaisua vasemmistolaisten ongelmiin. Soini sanoi,
      hän ei ole eikä hänestä tule koskaan vasemmistolaista.

    • Anonyymi

      Kreikan persut kultainen aamunkoittohan lakkasi olemasta kokonaan. Puolueen johtokin pistettiin linnaan murhista ym. mukavasta. Tuskin menee kauaa ennenkuin Suomessakin tulee sama eteen. Vasarasessio oli esimakua tulevasta.

      • Anonyymi

        Meillä Suomessa pitäsi vihreiden johtajat vangita ja tuomita vankilaan epäisänmaallisesta toiminnasta. Terroristien maahan päästäminen ja haittamaahanmuuton edistämisestä.


      • Anonyymi

        Itsepähän Persut lakkauttamisensa aiheuttavat, hehe.


    • Kaikenlainen äärimielisyys saa mennä, oli oikealta, vasemmalta, ylhäältä tai alhaalta peräisin. Yksi äärivasemmistolaiseen propagandaan kuuluva asia on yrittää uskotella Perussuomalaisten olevan äärioikeistolainen puolue.

      • Anonyymi

        Ei kenenkään tarvitse sitä uskotella sellaista, mikä on faktaa. Sinun defenssiliikkeesi kohdistui suoraan omaan olkiukkoosi, äärivasuriin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään tarvitse sitä uskotella sellaista, mikä on faktaa. Sinun defenssiliikkeesi kohdistui suoraan omaan olkiukkoosi, äärivasuriin.

        Äärivasuri ei ole olkiukko, vaan fakta, jonka edesottamuksia on populistiset "totuudet" Perussuomalaisista. "Defenssiliikkeesi" osui suoraan omaan nassuusi.

        PS: sellaista termiä ei ole olemassa kuin "defenssiliike". Yrität uskotella olevasi älykäs, mutta kompastut heti.


    • Anonyymi

      Korona sen tehnyt, nyt kun haittamaahanmuutto on pysähtynyt.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe