10 000e 10 päivässä?

Anonyymi

Tervehdys!
Vähän vaikeampi elämäntilanne menneillään tällä hetkellä niin haluaisin kysyä vinkkejä kaikilta, kun oma pää ei heti löydä ideaa. Jos joutuisit tilanteeseen jossa sinun on pakko löytää 10 000 e noin 10 päivän sisään niin mitä tekisit ? lainat pankista, netistä ja sukulaisilta on pois suljettu vaihtoehto. En lähde itkemään ongelmistani tuntemattomille, mutta voin sanoa, että jos en onnistu tuon summan kasaamisessa niin ei seuraa hyvää. Toivoisin teiltä hyviä ideoita jos vaan jaksatte jotain keksiä.
Itsellä käynyt mielessä erilaisten tuotteiden myyntiä tukkuna esim. minulla olisi mahdollisuus myydä puhelintarvikkeita niin kuin suojakuoria ja paljon muuta elektroniikkaa. Lisäksi myös Miesten ja Naisten Kenkiä. Näillä aloilla on minulla tuttuja, mutta ongelmana on se, että mistä löytäisin ostajia ? Ymmärrän tietty, että Internetissä liikkuu paljon huijauksia niin täällä on vaikea uskoa mihinkään, mutta itsellä ei mitään ongelmaa esim. tavata kasvotusten ihmisen kanssa ennen tilausta... pitäisi vaan löytää oikeasti kiinnostuneita ostajia. Tori ei nykyään hyväksy melkein yhtään ilmoitusta niin siellä on vaikea löytää yhtään mitään. Olen myös Uusi käyttäjä täällä Suomi24 sivulla niin en tiedä onko tästä hyötyä kirjoittaa tänne tällaista, mutta toivottavasti löytyy apua.

8

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tonni päivässä ei ole kyllä oikein mitenkään muuten mahdollista kuin jos olet jonkin harvinaisen alan erityisasiantuntija, jolloin voit pyytää palkkaa mitä haluat.
      Normiduunari hyvä jos satasen saa päivässä käteen verojen jälkeen...

• Anonyymi

Pullokuitti ruletti

• Anonyymi

Ei kai vain ole jotain huume- tai muuta epämääräistä velkaa?

• Anonyymi

pelaamisen aiheuttamat velat...

• Anonyymi

Ideoita:
      - Hanki esim myyntineuvottelijan työ jossa voi tienaa 5000e /kk.
      - Myy lisäksi kultaketjut, auto, vene tai moottoripyörä. - Ota alivuokralainen.
      - Hyllytä kaupan hyllyjä
      - Auta jotain kansanedustajaa/ poliitikkoa

• Anonyymi

- Ota useampi sijaislapsi kotiisi hoivaan
        - Perusta juttelulinja
        - Mene mainosmalliksi
        - Tee vuorotyötä
        - Iske joku rikas ja pummaa siltä

• Anonyymi

Kyllä Tori hyväksyy ilmoitukset jos ne on sääbtöjen mukaan tehty. Laite sinne ja sitten vielä Facebook- kirppiksiin

• Anonyymi

Aloittaja vaikuttaa sen verran epämääräiseltä ihmiseltä, että en ihmettele yhtään jos tori.fi ei hyväksy hänen myynti-ilmoituksiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1811
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      127
      1541
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      51
      1521
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1285
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      66
      1105
    Aihe