10 000e 10 päivässä?

Anonyymi

Tervehdys!
Vähän vaikeampi elämäntilanne menneillään tällä hetkellä niin haluaisin kysyä vinkkejä kaikilta, kun oma pää ei heti löydä ideaa. Jos joutuisit tilanteeseen jossa sinun on pakko löytää 10 000 e noin 10 päivän sisään niin mitä tekisit ? lainat pankista, netistä ja sukulaisilta on pois suljettu vaihtoehto. En lähde itkemään ongelmistani tuntemattomille, mutta voin sanoa, että jos en onnistu tuon summan kasaamisessa niin ei seuraa hyvää. Toivoisin teiltä hyviä ideoita jos vaan jaksatte jotain keksiä.
Itsellä käynyt mielessä erilaisten tuotteiden myyntiä tukkuna esim. minulla olisi mahdollisuus myydä puhelintarvikkeita niin kuin suojakuoria ja paljon muuta elektroniikkaa. Lisäksi myös Miesten ja Naisten Kenkiä. Näillä aloilla on minulla tuttuja, mutta ongelmana on se, että mistä löytäisin ostajia ? Ymmärrän tietty, että Internetissä liikkuu paljon huijauksia niin täällä on vaikea uskoa mihinkään, mutta itsellä ei mitään ongelmaa esim. tavata kasvotusten ihmisen kanssa ennen tilausta... pitäisi vaan löytää oikeasti kiinnostuneita ostajia. Tori ei nykyään hyväksy melkein yhtään ilmoitusta niin siellä on vaikea löytää yhtään mitään. Olen myös Uusi käyttäjä täällä Suomi24 sivulla niin en tiedä onko tästä hyötyä kirjoittaa tänne tällaista, mutta toivottavasti löytyy apua.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tonni päivässä ei ole kyllä oikein mitenkään muuten mahdollista kuin jos olet jonkin harvinaisen alan erityisasiantuntija, jolloin voit pyytää palkkaa mitä haluat.
      Normiduunari hyvä jos satasen saa päivässä käteen verojen jälkeen...

    • Anonyymi

      Pullokuitti ruletti

    • Anonyymi

      Ei kai vain ole jotain huume- tai muuta epämääräistä velkaa?

      • Anonyymi

        pelaamisen aiheuttamat velat...


    • Anonyymi

      Ideoita:
      - Hanki esim myyntineuvottelijan työ jossa voi tienaa 5000e /kk.
      - Myy lisäksi kultaketjut, auto, vene tai moottoripyörä. - Ota alivuokralainen.
      - Hyllytä kaupan hyllyjä
      - Auta jotain kansanedustajaa/ poliitikkoa

      • Anonyymi

        - Ota useampi sijaislapsi kotiisi hoivaan
        - Perusta juttelulinja
        - Mene mainosmalliksi
        - Tee vuorotyötä
        - Iske joku rikas ja pummaa siltä


    • Anonyymi

      Kyllä Tori hyväksyy ilmoitukset jos ne on sääbtöjen mukaan tehty. Laite sinne ja sitten vielä Facebook- kirppiksiin

      • Anonyymi

        Aloittaja vaikuttaa sen verran epämääräiseltä ihmiseltä, että en ihmettele yhtään jos tori.fi ei hyväksy hänen myynti-ilmoituksiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe