Influenssarokotus reseptillä

Anonyymi

Onko tietoa, irtoaako niitä rokotereseptejä terkkarista helpolla? Vai, tuleeko vastaukseksi kun sinne soittaa sellaista pyytääkseen, niin vastataanko: Ei ole antaa. Mihin sinä sitä rokotusta tarvitset? Mene jonnekin muualle, meillä ei ole aikoja antaa, menevät jonnekin hamaan ensi vuoteen. Mene yksityiselle.

Tai jos sieltä sen reseptin saa, niin onko apteekeissa myytävänä ei oota! Saamme seuraavan erän tuossa maaliskuussa!

Miten on!

8

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole aikoja antaa! Mene muualle! Me ei voida! Meillä ei ole! Me ei!

    • Anonyymi

      Henkilö putosi yöllä kanavaan Oulussa – poliisi riensi avuksi

    • Anonyymi

      Joudun käyttämään maskia jokaisessa työvuorossa lähes tauotta, työvuorot ovat noin 12 tunnin pituisia. Lisäksi käytän maskia hoitoalan opintojen työharjoittelupaikoissa noin kahdeksan tuntia päivässä.

      Iho-ongelmia on syntynyt maskin peittämälle alueelle.

      – Finnit ovat isoja, erittäin kipeitä ja niitä tulee jatkuvasti lisää. Olen yrittänyt hoitaa ihoa happokuorinnalla, syväpuhdistavilla tuotteilla sekä kosteuttavilla tuotteilla, mutta tähän mennessä mistään ei ole löytynyt pysyvää apua. Lisäksi syön e-pillereitä ongelmaan, mutta niistäkään ei ole ollut hyötyä tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Ei sellainen plexi sitten kävis? Sen kanssa vähän paremmin pärjäis. Lehdessä oli tästä kans juttu. Älä sure. Kohta on jokaisella suomalaisella sama ongelma. Niin kauan kun rajat ovat auki niin tähän ei mene kovinkaan kauan. Oletko kokeillut BACIBACT - salvaa. Ensin kunnon puhdistusaineella puhtaaksi. Yöksi tätä ihmesalvaa ja päivisin Aqualan - salvaa ohut kerros suojaamaan. Bacibact - salvassa on jonkinlaista antibiottiakin, joka lieventää särkyä. Kokeile vaan. Ei siinä mitään menetä.. Itse olen ollut kovin tyytyväinen tuloksiin. Joudun työssäni pitämään maskia koko ajan. Jos se on vähänkin poissa niin on jo outo olo.. Tuskin sitä kaipaamaan silti jäisin. Koita jaksaa.. voimia..


    • Anonyymi

      Syy Putinin erolle liittyisi hänen terveydentilaansa. Solovein mukaan Putinissa on näkynyt merkkejä Parkinsonin taudista. 68-vuotias presidentti Vladimir Putin on johtanut Venäjää vuodesta 1999.

    • Anonyymi

      Tuossa taas yksi tyhmä. Tilaa yksityiseltä aika. Ja maksa, niin rokotukset sun muut saa aina. Onneksi kaikille tyhmille ei anneta aina ilmaisia rokotuksia ja jotka voi maksaa rokotuksensa ihan itse. Voi v. kun kaikille tyhmille pitäisi antaa kaikki ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Sinähän se taidat olla oikea neropatti.. Voit olla viisas mutta et sivistynyt. Tosi mautonta tekstiä suollat täällä..


    • Anonyymi

      Maapallolla tapahtuu kiinnostavia ilmiöitä, joiden olemassaolon me tiedämme, mutta niiden syy säilyy arvoituksena, sanoo Ritzwoller.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe