Influenssarokotus reseptillä

Anonyymi

Onko tietoa, irtoaako niitä rokotereseptejä terkkarista helpolla? Vai, tuleeko vastaukseksi kun sinne soittaa sellaista pyytääkseen, niin vastataanko: Ei ole antaa. Mihin sinä sitä rokotusta tarvitset? Mene jonnekin muualle, meillä ei ole aikoja antaa, menevät jonnekin hamaan ensi vuoteen. Mene yksityiselle.

Tai jos sieltä sen reseptin saa, niin onko apteekeissa myytävänä ei oota! Saamme seuraavan erän tuossa maaliskuussa!

Miten on!

8

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole aikoja antaa! Mene muualle! Me ei voida! Meillä ei ole! Me ei!

• Anonyymi

Henkilö putosi yöllä kanavaan Oulussa – poliisi riensi avuksi

• Anonyymi

Joudun käyttämään maskia jokaisessa työvuorossa lähes tauotta, työvuorot ovat noin 12 tunnin pituisia. Lisäksi käytän maskia hoitoalan opintojen työharjoittelupaikoissa noin kahdeksan tuntia päivässä.

Iho-ongelmia on syntynyt maskin peittämälle alueelle.

– Finnit ovat isoja, erittäin kipeitä ja niitä tulee jatkuvasti lisää. Olen yrittänyt hoitaa ihoa happokuorinnalla, syväpuhdistavilla tuotteilla sekä kosteuttavilla tuotteilla, mutta tähän mennessä mistään ei ole löytynyt pysyvää apua. Lisäksi syön e-pillereitä ongelmaan, mutta niistäkään ei ole ollut hyötyä tilanteeseen.

• Anonyymi

Ei sellainen plexi sitten kävis? Sen kanssa vähän paremmin pärjäis. Lehdessä oli tästä kans juttu. Älä sure. Kohta on jokaisella suomalaisella sama ongelma. Niin kauan kun rajat ovat auki niin tähän ei mene kovinkaan kauan. Oletko kokeillut BACIBACT - salvaa. Ensin kunnon puhdistusaineella puhtaaksi. Yöksi tätä ihmesalvaa ja päivisin Aqualan - salvaa ohut kerros suojaamaan. Bacibact - salvassa on jonkinlaista antibiottiakin, joka lieventää särkyä. Kokeile vaan. Ei siinä mitään menetä.. Itse olen ollut kovin tyytyväinen tuloksiin. Joudun työssäni pitämään maskia koko ajan. Jos se on vähänkin poissa niin on jo outo olo.. Tuskin sitä kaipaamaan silti jäisin. Koita jaksaa.. voimia..

• Anonyymi

Syy Putinin erolle liittyisi hänen terveydentilaansa. Solovein mukaan Putinissa on näkynyt merkkejä Parkinsonin taudista. 68-vuotias presidentti Vladimir Putin on johtanut Venäjää vuodesta 1999.

• Anonyymi

Tuossa taas yksi tyhmä. Tilaa yksityiseltä aika. Ja maksa, niin rokotukset sun muut saa aina. Onneksi kaikille tyhmille ei anneta aina ilmaisia rokotuksia ja jotka voi maksaa rokotuksensa ihan itse. Voi v. kun kaikille tyhmille pitäisi antaa kaikki ilmaiseksi.

• Anonyymi

Sinähän se taidat olla oikea neropatti.. Voit olla viisas mutta et sivistynyt. Tosi mautonta tekstiä suollat täällä..

• Anonyymi

Maapallolla tapahtuu kiinnostavia ilmiöitä, joiden olemassaolon me tiedämme, mutta niiden syy säilyy arvoituksena, sanoo Ritzwoller.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe