Infratu t kalls ohjsttu valain palaa yöllä vaikka laitteen rele ka y kaisut sähkön.
Vika ei ennen ollut kun vaihdettiin led polttimo
Mistä lamppu saa jännitteen kun rele selvästi atkaisee virtapiiliirin .
En tarhii b iisastelioiden vastauksia vaan jos tiedä t asiasta ammattilainen kertoisi y ko mulle.
Kiitos etukäteen
Edison
Led palaa aika kirkkaana vaikka sähköt poikki
39
65
Vastaukset
- Anonyymi
Siis sellaiseel infratutkalla ohjattu valisin tietenkin.
Edison- Anonyymi
Mitä h än vielä
Asiaa j o käsitelty vuonna 1972
Turhaa palstan aktivointia
Minä itse olen ainoa. Tietäjä
- Anonyymi
Mutta minullapas ulkovalona talon seinällä oleva ns. energiansäästölamppu tekee saman, siis palaa vaikka miten kauan kun sähköt on katkaisijalla katkaistu. Pääseekö lamppuun jotain vuotovirtaa vai miten tämä on mahdollista?
- Anonyymi
Palaakos lampp u. Vaikka s u lake tai pääkatsija auki.
Sulla kin. on ilmeisesi. Myps. i ilmaista sähköä kuin mulla
Edison Ilmeisesti kuitenkin on normaalia himmeämpi. Tämä johtuu luultavasti siitä että johdot toimivat kondensaattorin tavoin ja päästävät virta läpi,
https://youtu.be/1uEmX5XClPY- Anonyymi
Miten mahdollista kun ir tutka aivan. Lampun vierssä joten kasi johdin noin. Kakskyt cmpituiset ovat noin tehokkaak k ondensaattorit.
Kanataa opiskea lisää va t sinkin jos aikoo inssiksi .
Edison - Anonyymi
Mutta jos katkaisija on pois päältä- asennossa, ei siellä silloin pidä olla mikään johdin toiseen yhteydessä. Ei se kondensaattorikaan ilman energiaa toimi, jos tarkoitat että johtimiin varautuu jotenkin pieni määrä sähköenergiaa niin sitten en osaa sanoa mitään, teoriassa mahdollista mutta voiko sitä latausta jäädä niinkin paljon että jaksaa valoa päällä pitää. Himmeämmin se tosiaan silloin toimii kuin normaalisti, mutta kun kestää tunteja, tai käytännössä ei ole tullut edes kokeiltua kuinka pitkään pelaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos katkaisija on pois päältä- asennossa, ei siellä silloin pidä olla mikään johdin toiseen yhteydessä. Ei se kondensaattorikaan ilman energiaa toimi, jos tarkoitat että johtimiin varautuu jotenkin pieni määrä sähköenergiaa niin sitten en osaa sanoa mitään, teoriassa mahdollista mutta voiko sitä latausta jäädä niinkin paljon että jaksaa valoa päällä pitää. Himmeämmin se tosiaan silloin toimii kuin normaalisti, mutta kun kestää tunteja, tai käytännössä ei ole tullut edes kokeiltua kuinka pitkään pelaisi.
Et varmaan tiennyt että kondensaattori laskee lävitseen vaihtosähköä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne päästä mitään virtaa läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne päästä mitään virtaa läpi.
Maxwell sanoi sitä siirrosvirraksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se valokatkaisija ole mikään kondensaatiosaattori...se on vain päälle- pois- katkaisija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se valokatkaisija ole mikään kondensaatiosaattori...se on vain päälle- pois- katkaisija.
Ei se ole katkaisija vaan kytkin.
Anonyymi kirjoitti:
Kondendaattorissa nimenomaan ei ole yhteyttä. Jos esimerkiksi katkaisin vedetty jakorasialta yhdellä kolmen johdon kaapelilla niin siinä tuleva ja lähtevä vaihe on pitkän matkaa lähekkäin ja virtaa pääsee läpi. Kyse siis ei ole mitään varautumisesta vaan ilmiö jatkuu vaikka kuinka pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole katkaisija vaan kytkin.
Valokatkaisija on nimenomaan katkaisija. Se kykenee katkaisemaan nimellisvirran. Eli lampun saa sammutettua katkaisijaa kääntämällä.
- Anonyymi
Muu sytytti lampun
Tuumas ledin - Anonyymi
Kyseessä on tietenkin rengassyötön yksi ominaisuus :-D
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan. Esikuvasi T.A. Edison oppi vasta tuhannen yrityksen jälkeen, sinä tuskin milloinkaan.
Toinen vaihtoehto on, että otat lampun irti kannasta ja kokeilet kielellä, onko siellä jännitteisiä osia. Muista seisoa paljain jaloin märällä lattialla. Tämän menetelmän etu on se, että vältyt kirjoitusharjoituksilta. Tieto jännitteisten osien löytymksestä välittyy jälkipolville prtomätietina.- Anonyymi
Haa kirjoitusvirhe
Suom perimätietona
Edison
- Anonyymi
Se on se rengas-syötön rakentaja käyny tietty siinä asialla. Ku se tekee ne kaapeloinnitki katon kautta niin sitä ei heti huomaa mistään.
- Anonyymi
Huvittavia vastaauksia kunaa asin y untiaja eii tunnu y ietä b ä asiasta mitään
Kovasti kirjoitelaan mutta mitään tietooei o le mistään.
Vastaajat kaikki raksan mmj vetojäjientasoa.
Olen säkäri vedän rakslla mmj t ä
Suoritaakaa nut edes perustutkinnot ja näyttökokee.
Hyväksytysti ja sähköoppi edes. Tyydyttävästi
Edisonni- Anonyymi
Jotkut puolestaan kovasti kirjoittelevat, mutta kukaan ei ota selvää että mitä...
- Anonyymi
Onko lamppu viallinen jos se palaa?
- Anonyymi
Lamppu on palanut, jos se on palanut.
- Anonyymi
N mpå myy klö kiinglei öä ammuutt je n. Tii yee 1ööö00 kyykaut inen.
Eli myyn kiinteistöjä ammatikseni ja tienaan noin 10.000 €/kuukaudessa.
Kumpi versio on helpompi lukea?
Al oytta y a voi ve2222aa k666679899 k aul...??? Ansa
Eli aloittaja voi vetää köyden kaulaansa!! - Anonyymi
Se lamppu tosiaan on viallinen, kannattaa viedä liikkeeseen takas. Muista mainita et se palaa jatkuvasti, ne vaihtaa ilman-muuta sen sellaseen joka ei pala koskaan. Tuo mainitseminen on tärkeetä ku sitä lamppua ei ulkoisesti erota siitä pimeästä lampusta.
Nehän vois erottaa vaikka jollain merkillä pakkauksessa. Joku vois maksaa maltaita sellasesta lampusta joka palaa jatkuvasti, ajatella, ei enää niitä pyykkinarumaisia johtoja mihinkään ja kuinka ilahtunu oliskaan joku caruna, sen tarvis vaan lähetellä pelkkiä perusmaksuja ihmisille. Mistä liikkeestä niitä lamppuja saa? Minä ainaski vaihdan oitis sellaset kaikkiin valaisimiin. - Anonyymi
Ja mitähän vielä
Ei ainakan minkään alan ammattilaisen vastaus tuokin oli.
Varmaan yritystukiloisen
EdisonEn oo yritystukiloinen, olen carunalta eläkkeellä oleva kehitysinsinööri sellanen pitkänlinjan, en ihan tiplomi vaan ihan karvalakkimalli. Ne siirsi minut sielä kehittämöön ku huomas minussa olevan idearikkauden. Tuota pimeetä/itsestään palavaa lamppua en kerenny saada toteutukseen. Se on se Sauli, joka askarteli sen vaihtokytkimen kanssa, hiffanu ton.
- Anonyymi
nalyk52 kirjoitti:
En oo yritystukiloinen, olen carunalta eläkkeellä oleva kehitysinsinööri sellanen pitkänlinjan, en ihan tiplomi vaan ihan karvalakkimalli. Ne siirsi minut sielä kehittämöön ku huomas minussa olevan idearikkauden. Tuota pimeetä/itsestään palavaa lamppua en kerenny saada toteutukseen. Se on se Sauli, joka askarteli sen vaihtokytkimen kanssa, hiffanu ton.
Verkko puoli ja asennustekniikka sisäjöhdoissa aiban eri asi vaikka sama kaama kulkee.
Esim. . Verkkooissa ei ole suoja mahådoitus t a ja b ikabirta suojia .
Kotiolissa ne pakollisa .
Verkosto ihmiset aivan ulkon a esim suoja joh t imen ja y kuvuuden mittauksita . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkko puoli ja asennustekniikka sisäjöhdoissa aiban eri asi vaikka sama kaama kulkee.
Esim. . Verkkooissa ei ole suoja mahådoitus t a ja b ikabirta suojia .
Kotiolissa ne pakollisa .
Verkosto ihmiset aivan ulkon a esim suoja joh t imen ja y kuvuuden mittauksita .Sinähän se vasta pihalla oletkin.
- Anonyymi
No minökin vastaan jiain et t ä vaika jotain vuo y obirtaa on .
Vaikka en teidäkkäön asista mu itään ja muut ootte väärässä taas
Yritystukilonen - Anonyymi
Mitähän helvetinperkelettä täällä taas tapahtuu?
Kirjoitellaan aivan päin persettä, ei kai sentään aivan selvin päin?- Anonyymi
Noei todellakaan kukaan tähän ketjuun selvin päin kirjoittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noei todellakaan kukaan tähän ketjuun selvin päin kirjoittele.
No hyvä juttu, minä jo ihmettelinkin näitä kirjallisia tuotoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä juttu, minä jo ihmettelinkin näitä kirjallisia tuotoksia.
Etätyölaisillä ja lomautetuilla mopo keulii.
Suurilla ikäluokilla (lausutaan ikäloput) toimintalogiikka on tämänlainen
IF huomenna NOT työpäivä
THEN vedä känni päälle
Työpäivä tarkoittaa tässä yhteydessä, että pitää raahautua työpaikalle. Etätöissä ollaan vähän niinkuin kotona, joten on ihan OK ottaa pari neuvoa antavaa.
- Anonyymi
Niin sii kukaa asintun y ijoikis esittyvä ei k u kene selvittä m ään asiaa yh y ään k opa insinääriksi itseään y ituleeraaava väittää induktio ilmiön tapahtuvan kahenkytbsen y in matkalla.
Minämainakintiedän että lampun tulee inkinlainen jännite vaikka raleen kosketin on auki.
Luulavimmin irtuykan ky y kentä aikaa mitataan koskettimen jaa lampunkautta maihin .
Edisson- Anonyymi
Joku taitaa jopa näytellä känniläistä että saisi uskottavuutta jutuilleen.
- Anonyymi
No luhan onn b inen jos palaa ilman että sähköt päällä.
Mmj vetoporuhkan kärli. Ranskalta
Viro talliina - Anonyymi
Lampuhman o n rikkinjos palaamilman että.rele on päällä
Cosla - Anonyymi
Ei vo i lampu pala ilman että rele on päällä ja saamua ilman että rele ei päällä
Edisonni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777