Vapaakauppa.net

Anonyymi

Varokaa vapaakauppa.nettiä. Aivan täysi huijarifirma.
Tuotteiden palautusosoite on Espanjassa. Palautuksen joutuu maksamaan itse, eivätkä he palauta postikuluja siitä huolimatta, että heidän toimitusehdoissa toisin mainitaan.
Checkout finland auttaa heitä huijauksissa.

2

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalainen Rovaniemeltä lähtöisin bulvaani, joka käärii rahat tyhmiltä ihmisiltä, jotka menevät halpaan hintojen vuoksi. Bulvaanin yritys rekattu Espanjaan ja luultavasti huijari itsekin nauttii sielä elämästään.

    • Kerrotko missä heillä lukee että palauttaisivat rahat? Heidän toimitusehdoissa kun näyttää nimenomaan lukevan että palauttaja maksaa itse palautuksen kustannukset, tuossa lainaus mitä heidän ehdoissa lukee:

      ” Palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja ellei toimituksessa ollut selkeää virhettä.”

      Eli tuotteilla on normaali verkkokaupan palautusoikeus, mutta palautuksen maksaa palauttaja itse. Tämä on aivan laillinen toimenpide tänäpäivänä ja se kannattaa muistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe