Sellaisen voi myös pikkurahalla ostaa ja nimenomaan sellaisen jota jokainen hoksaa miten ohjata pienen harjoittelun jälkeen.
Aina tulee tarkoin harkita omat kykynsä ennen moottoripyörän hankintaa.
https://aijaa.com/KbqOFA
Miksi vuokrata moottoripyörä?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
oivallinen malli 2010, eikä telo itseään ellei ajaudu kadulle, tai heitetä. Onhan se miesten mies.
- Anonyymi
prätkää ei kannata vuokrata, jos ei hallitse sen vastaohjausta. Voipi mennä vuoristossa hatelikkoon ja sen pituinen se.
Voisi menna homma aika työlääksi jos jokaisen Thaimaan reissun (kesto yleensä itselläni se 10-15päivää.) alkuun pitäisi etsiä sopiva ostettava moottoripyörä ja sitten parin viikon sisällä se pitäisi vielä myydä pois (tai laittaa se jonnekkin varastoon odottamaan seuraavaa lomamatkaa...), ennen maasta poistumista.
Ei, kyllä se on paljon helpompi vuokrata moottoripyörä siksi aikaa kuin sen tarvitsee ja sitten palauttaa vuokrapisteeseen.- Anonyymi
Noh Santtu ei noin tosikkoa, tarjollahan on ensipyörä henkilölle joka asuu Thaimaassa, 300 kerholainen joka vahingossa hoksasi vastaohjauksen.
Tosin tuo ensipyörähän menee sutjakkaasti ruumassa, ei vakuutusmaksuja, sekä jopa kansainvälinen ajokortti on tarpeeton. - Anonyymi
Resuperse kahden viikon miljonääri vuokraa moottoripyörän Pattayalta... koska ei saa aitoa ja moraalista moottoripyörän myötäkosketusta ...vaan pelkkää vastaohjausta Suomessa .... juntti kupioststa ollen.
Voin vakuuttaa että toisin ollen meillä täällä Hui Häissä, Chlag Maissa ja Phukessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resuperse kahden viikon miljonääri vuokraa moottoripyörän Pattayalta... koska ei saa aitoa ja moraalista moottoripyörän myötäkosketusta ...vaan pelkkää vastaohjausta Suomessa .... juntti kupioststa ollen.
Voin vakuuttaa että toisin ollen meillä täällä Hui Häissä, Chlag Maissa ja Phukessa.Korjaan: LAATU moottoripyörä kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan: LAATU moottoripyörä kokemusta.
Laadukas moottoripyöräkokemus syntyy eri seikoista. Yksi varteenotettava laatuseikka on todellisuus, sekä tämän jälkeen kokemuksen tuntemus, onko se vahingossa hoksaamista tai tietoista toimintaa laadukkaan kokemuksen aikaansaamiseksi. Mainittu edellyttää omakohtaista kokemusta. Perusseikkana tulee muistaa, että kun on kyse laadukkaasta moottoripyöräilystä, täytyy ensin olla laadukas moottoripyörä. Laadukkaita moottoripyöriä on lähes jokaista merkkiä jolloin kukin voi varmuudella valita itselleen sopivaa laatua. Itse motoristin laatutaso ilmenee motoristin asenteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laadukas moottoripyöräkokemus syntyy eri seikoista. Yksi varteenotettava laatuseikka on todellisuus, sekä tämän jälkeen kokemuksen tuntemus, onko se vahingossa hoksaamista tai tietoista toimintaa laadukkaan kokemuksen aikaansaamiseksi. Mainittu edellyttää omakohtaista kokemusta. Perusseikkana tulee muistaa, että kun on kyse laadukkaasta moottoripyöräilystä, täytyy ensin olla laadukas moottoripyörä. Laadukkaita moottoripyöriä on lähes jokaista merkkiä jolloin kukin voi varmuudella valita itselleen sopivaa laatua. Itse motoristin laatutaso ilmenee motoristin asenteesta.
Saax siäl pildee jos osaa ajaa mopoo?
T: Antero 13v, Kouvvola - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli resupetteri tasokkaan laadukas asenne. Kieringin kansakoulun nurkalla lähestyin pyörätietä pitkin risteystä tarkasti katsoen koko ajan ettei vasemmalta tule ketään. Koulu pussin kuskilla oli heikko laatuinen asenne ja ei ollut yhtä tarkkana. Tuli oikealta. Väitti että hänellä oli vihreät ja minä tulin muka pyörätietä pitkin. Löysin ihteni penkkiriviltä seitsemän. Korvat jäi kypärään vaikka palo miehet sen varovasti irrotti sahaamalla. Taka jalkani oli pahasti vääntynyt sivulle ja zyndappin tehopilli oli lentäny stop merkkiin pystyyn, vaikka olin solminnu sen tiukasti rauta langalla ja maalarin teibillä.
By Numboball
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657