Katoin selaushistoriani

Anonyymi

Edellinen visiittini tänne oli kuukausi sitten ja tänään olen viihtynyt täällä runsaan tunnin ennen kyllästymistä eli hyvin menee. :D
Suosittelen muillekin tämän palstan lopettamista, kun eihän tästä ole oikeassa elämässä mitään hyötyä, vaan päinvastoin. :D Tästä ei hyödy millään elämän osa-alueella ja aikaa jää niin paljon tärkeämmille asioille, jos ei tätä palstaa avaa.
Hyvää yötä kaikille ja nähdään taas ensi kerralla. ;D

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelisin selaushistorian tyhjennystä paljon useammin. Tietoturvasta ei voi koskaan olla liian huolissaan. Haluatko todella käyttää jotain vaikkapa verkkopankkia siten, että sulla on tämän mestan evästeet mukana? Mä en halua.

      • Anonyymi

        Mulla on tallella varmaan viimeisen vuoden historiat. :I Onks paha?


    • Anonyymi

      Selaushistoriaasi kuukauden takaa? Itse poistan kaiken metadatankin appdata-kansiosta joka kerta kun olen sulkenut selaimen, mikä toimii pysyvässä yksityisessä tilassa sekin.

      • Anonyymi

        IE aikaan läppäreillä sai asetuksen, että tyhjennä historia automaattissti aina kun selain suljettiin. En ole vastaava löytänyt kännyköistä tai chromesta. Kaipaan sitä ominaisuutta muuallekin. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IE aikaan läppäreillä sai asetuksen, että tyhjennä historia automaattissti aina kun selain suljettiin. En ole vastaava löytänyt kännyköistä tai chromesta. Kaipaan sitä ominaisuutta muuallekin. Sivusta.

        Chromea nyt ainakaan kannata käytttää kun kakiki tieto menee googlelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IE aikaan läppäreillä sai asetuksen, että tyhjennä historia automaattissti aina kun selain suljettiin. En ole vastaava löytänyt kännyköistä tai chromesta. Kaipaan sitä ominaisuutta muuallekin. Sivusta.

        Se asetus on selaimessa, luulenpa että chromessakin. Se, että poistaa histroian kun selaimen sulkee?

        Firefox jättää historian poistamisenkin jälkeen megatavuittain roskaa/metadataa. :d Pitää poistaa manuaalisesti AppData-kansiosta paljon tavaraa, että voi aloittaa huomenna puhtaalta pöydältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chromea nyt ainakaan kannata käytttää kun kakiki tieto menee googlelle!

        Mitä väliä sillä oikeastaan on, jos tiedot menee googlelle tai jos joku näkee selaushistoriani. Minä en poista sitä koskaan, kun minua ei kiinnosta tippaakaan, jos joku tai useammatkin näkevät selaushistoriani. Mitä hiton väliä sillä on??! Ei minulle ainakaan, niin kauan kun on puhtaat jauhot pussissa, ei mörköjä kaapissa enkä käy millään sopimattomilla sivuilla. Kaikkien kannattaisi elää niin, ettei salattavaa ole, niinkuin minä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä oikeastaan on, jos tiedot menee googlelle tai jos joku näkee selaushistoriani. Minä en poista sitä koskaan, kun minua ei kiinnosta tippaakaan, jos joku tai useammatkin näkevät selaushistoriani. Mitä hiton väliä sillä on??! Ei minulle ainakaan, niin kauan kun on puhtaat jauhot pussissa, ei mörköjä kaapissa enkä käy millään sopimattomilla sivuilla. Kaikkien kannattaisi elää niin, ettei salattavaa ole, niinkuin minä teen.

        Niin ja, varallisuuttani saa ihan vapaasti kadehtia myöskin. Pankkini kuitenkin palauttaa minulle kaikki siirrot, jotka ei olisi omiani.


    • Anonyymi

      On kyllä ristiriitaista viestintää. Hirveää ajanhukkaa mielestäsi ja silti toivotat lopuksi, että seuraavaan kertaan. Muutenki outo viesti. Mitä ihmettä sua kiinnostaa mitä jotkut randomihmiset randomviesteineen tekee. Turhaan huolehdit. Laita palsta kiinni ja täällä kirjoittelee ne, jotka siitä jotain saa.

      • Anonyymi

        Eipä kuitenkaan sanonut, että nähdään huomenna eli todennäköisesti käväisee vain aika harvakseltaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe