Itseasiassa

Anonyymi

Olen paljonkin miettinyt miksi tunsin niin kaksijakoisia tunteita sua kohtaan. Aina kun nähtiin menneisyydessä nyt jo vuosia sitten niin tuli sama ärsytys. Tavallaan sekä ihastuksen että inhon tunteita sekaisin. Se on hämmentävä ristiriita. Tiedän että kiusasin jossain vaiheessa mutta paljon vähemmän kuin luulet. Se ristiriita luultavasti on minussa, mutta nousee sinusta. Esimerkiksi en kestänyt sitä sun katsetta. Ei kenenkään pidä katsoa niin. Liian anovasti. Ja ehkä sit se moraalisesti ristiriitainen siihen päälle. Vivikaa en olisi ikinä tahtonut. Hämmentää vaan miksi nostat niin paljon sellaisia vähän vihaisia tai negatiivia tunteita.

39

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin on.

    • Anonyymi

      Onneksi ei olla tunnettu vielä vuosia. Tietää ettei ole mulle häneltä.

    • Anonyymi

      Sepäs ikävää.

    • Anonyymi

      Samaa voisin sanoa miehestä.

      • Anonyymi

        Voi olla aloittaja, että heijastat toista. Ilman syytä, jos nousee voimakkaita tunteita toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla aloittaja, että heijastat toista. Ilman syytä, jos nousee voimakkaita tunteita toisesta.

        Mitä tarkoitat? Itse uskon, että hän oli tavallaan liikaa syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Itse uskon, että hän oli tavallaan liikaa syntiä.

        Kaksoisliekki? Heijastaa kaiken epätäydellisyyden sinulle takaisin.


    • Anonyymi

      Vinkki:
      Jos joku ihminen herättää noin paljon neg. tunteita, unohda hänet. Anna olla.

      • Anonyymi

        Samaa ajattelen. Ehkä ansaitsee onnen jossain muualla jonkun kanssa, joka ei noin näe asioita.


      • Anonyymi

        Hän ei ole elämässäni millään tavalla. Mietin vain miksi hän ylip herätti niin voimakkaita tunteita. Ehkä hän oli liian paljon syntiä. (mulla voimakas uskonnollinen tausta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole elämässäni millään tavalla. Mietin vain miksi hän ylip herätti niin voimakkaita tunteita. Ehkä hän oli liian paljon syntiä. (mulla voimakas uskonnollinen tausta)

        Ehkä et ole ainoa joka tuntee samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et ole ainoa joka tuntee samoin

        Tästä on siis historiallisen kauan. Mietin vain menneitä oppiakseni ja ehkä vähän uudesta näkökulmasta näin vanhempana. Mut allekirjoitan et joku herättää voimakkaita tunteita vaikka hankaliakin niin kyllä sen muistaa loppuikänsä muutenhan tyyppi olisi yhdentekevä. En kuvissakaan häntä ihan neutraalisti katso. Ehkä myös liittyy paljon muistoja noihin aikoihin. Mun tunteiden käsittely on sinänsä ollut huonoa tai on just noissa päällekkäistunteissa ns. Voimakas ristiriitaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole elämässäni millään tavalla. Mietin vain miksi hän ylip herätti niin voimakkaita tunteita. Ehkä hän oli liian paljon syntiä. (mulla voimakas uskonnollinen tausta)

        Sinä olet vain paha ihminen. Kun ne kohtaa hyvän ihmisen ne alkaa siirtää omaa pahuuttaan siihen. Murtuvat itse lopulta kun ei saa tuhottua hyvää ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole elämässäni millään tavalla. Mietin vain miksi hän ylip herätti niin voimakkaita tunteita. Ehkä hän oli liian paljon syntiä. (mulla voimakas uskonnollinen tausta)

        Voimakas uskonnollinen tausta selittääkin tunteesi.
        Sinut on painotettu pitämään luopioina henkilöitä, jotka eivät kuulu yhteisöösi.
        Jos ihastuit ,kompleksi taistelee sielussasi oikeasta ja väärästä tunteesta. Taisit olla vihaisen näköinen, niin että toinen osapuoli sen huomasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vain paha ihminen. Kun ne kohtaa hyvän ihmisen ne alkaa siirtää omaa pahuuttaan siihen. Murtuvat itse lopulta kun ei saa tuhottua hyvää ihmistä.

        En usko että on hyviä ja pahoja ihmisiä. On yin ja Yang. Meissä kaikissa on kaikkia. Oletko ajatellut että jotkut vain pääsevät elämän kolhuissa vähemmällä tai ovat saaneet ehjemmän kokemuksen välittämisestä, enemmän valmiuksia selvitä? Ei ole niin yksioikoista koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimakas uskonnollinen tausta selittääkin tunteesi.
        Sinut on painotettu pitämään luopioina henkilöitä, jotka eivät kuulu yhteisöösi.
        Jos ihastuit ,kompleksi taistelee sielussasi oikeasta ja väärästä tunteesta. Taisit olla vihaisen näköinen, niin että toinen osapuoli sen huomasi.

        🤣 Analysoinnin ihanuutta mut metsään meni ryskyen.


    • Anonyymi

      Mitä vittuu sä väännät jostain katseesta. Hommaa lasit jos menee vituralleen näkös.

      • Anonyymi

        En tiiä mut naurahdin


      • Anonyymi

        On jo. 👌Ehkä sun kaltaisille simppeleille rähisijöille ei ole tullut mieleen että itseä jollain tasolla koskettavat ihmiset ovat elämässä jostakin syystä, tarkoituksella. Kaikella on lopulta tarkoitus, sitä ei taivaspaloilta vaan näe mutta kun koko palapeli on kasassa huomaa miksi valitsi jonkun polun tai miksi päädyttiin johonkin. Paljonhan se on kiinni kyllä miten paljon elämä rikkoo.


    • Oletko miettinyt että vika voisi olla ihan sinussa itsessäsi? Voisiko liittyä kateuteen?
      Toisaalta joku voi vaan ärsyttää, mutta siitä pois päästäkseen on muutettava omaa asennoitumistaan kyseiseen henkilöön.
      Toinen ei muutu sulle mieleiseksi sitten millään - ainakaan tolla perusteella.

    • Anonyymi

      Näkisit minut tänään. Ei löydy enää anovaa katsetta, en hae enää hyväksyntää. Ehkä olisin nyt sinun mieleen, mutta sinä olisit tuskin enää minun mieleen...

      • Anonyymi

        No jos oisit hän, et tod. Näk. Oo. niin tiedän kyllä että olet pärjännyt. Hyväksyntää? Hmm..
        Niin.. Tämä oli vain menneisyydestä mietintä.


      • Anonyymi

        Niin. En hae nyt kenen mieleen olisin. Haluaisin ymmärtää omia tunteitani. Hän on kyllä pärjännyt.


    • Anonyymi

      Aika jännä en ole koskaan ajatellut että katse voi ärsyttää. Itse kyllä katson ihmisiä aika paljon silmiin koska niistä pystyy aika paljon lukemaan ihmisestä. Sen esimerkiksi huomaa jos toinen hymyilee mutta silmästä voi tulkita onko oikeasti iloinen. Silmät kertovat paljon. Mutta miksi edes kaivata ihmistä joka inhottaa olette aika outoja. Hyvää yötä -sivusta tämä

      • Anonyymi

        Minäkin katson silmiin ihmistä, jonka kanssa kommunikoin. Mun mielestä se on kohteliasta ja tällöin puhuva huomaa minun kuuntelevan. Muista katseista en sitten tiedä, kun ei kuulu minun tapoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin katson silmiin ihmistä, jonka kanssa kommunikoin. Mun mielestä se on kohteliasta ja tällöin puhuva huomaa minun kuuntelevan. Muista katseista en sitten tiedä, kun ei kuulu minun tapoihin.

        Mikä ei kuulu tapoihin? En minkään mitään silmäpeliä kenenkään kanssa pidä. Aistin vain muita ihmisiä. Minulta se kyllä tulee ihan luonnostaan. Olen aika herkkä aistimaan toisten tunnetiloja ja katseita sekä ilmeitä ja mikroilmeitä vaikka en mitään tekisikään. Se on välillä rasittavaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ei kuulu tapoihin? En minkään mitään silmäpeliä kenenkään kanssa pidä. Aistin vain muita ihmisiä. Minulta se kyllä tulee ihan luonnostaan. Olen aika herkkä aistimaan toisten tunnetiloja ja katseita sekä ilmeitä ja mikroilmeitä vaikka en mitään tekisikään. Se on välillä rasittavaakin.

        Mikään ei näytä typerämmältä, kuin ihminen joka on tietävinään muka jotain, sellainen lapsellisen uunon ilkeä ja pistävä habitus kun ollaan muka kärryillä, mutta eei sinne päinkään,eikä voi nauraa kuin sisäänpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei näytä typerämmältä, kuin ihminen joka on tietävinään muka jotain, sellainen lapsellisen uunon ilkeä ja pistävä habitus kun ollaan muka kärryillä, mutta eei sinne päinkään,eikä voi nauraa kuin sisäänpäin

        Ahaa. Kirjoitit väärän otsikon alle.
        Kivaa lauantaipäivää. Muiskis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei näytä typerämmältä, kuin ihminen joka on tietävinään muka jotain, sellainen lapsellisen uunon ilkeä ja pistävä habitus kun ollaan muka kärryillä, mutta eei sinne päinkään,eikä voi nauraa kuin sisäänpäin

        Kiitokset tästä kylläpä piristi. Oli onneksi muutenkin jo aivan paska olo. itkettää. Ei se nyt mun olemusta muuta mihinkään. Enhän sanonut tietäväni kenestäkään mitään aistin tunnetiloja. Enkä nyt tiedä aistinko oikein mutta aikalailla läheisten kanssa toimiessa olen oppinut lukemaan heitä. Mutta se voi olla vaikeaa käsittää. Näytän aina tyhmältä. Mutta toivottavasti helpotti sinun oloasi.


    • Anonyymi

      "Vihase negat" voi johtua inhon ja kateuden välimuodosta - jos ei rakasta tai "alistu"(noi siinä vaan tuntee, tiedän ehkä miksi, mutta pohdinta kesken) ja senkin voi tehdä vihaten.

      Minusta tuo on ymmärrettävää, mutten todellakaan ole 'ymmärtämättömyyttä' kuin vasta nyt. Nyt ku musta on tullu nätti ja parhaimmillaan kaunis ni sä ihastuisit ja sitten vihastuisit siihen, että tunnet niin ja sitä kautta taas minuun.

      Ps. Tekijä minussa on kuollut - kirjoitan hymyilen avoimen koodiin.

      • Anonyymi

        En tunne kqteutta.


    • Anonyymi

      Mikä on liian anova katse?

      • Anonyymi

        En tiiä. Liian nielaiseva, imaiseva, kerjäävä.


    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä mistä Vivekoinesi höpöttelet aloittaja.

      Mitä jos ihan aluksi lakkaisit murtautumasta sähköposti ja FB tileilleni, ja kirjoittelemasta minulle ja minusta näille palstoilla.

      En suostunut kanssasi fyysiseen suhteeseen silloin enkä suostu nyt. Mitäpä jos ihan aluksi siirrättäisi firmasi toimipisteen pois alueelta, jonne tulit toimipisteinesi perässäni. Siellä ei ole muita alasi yrityksiä.

      Muistan kyllä anovat, tiskiveden väriset silmäsi, ja oluelta lemuavan olemuksesi
      mies.

      Ei Ap

    • Anonyymi

      Ehkä hän ei katsonut anovasti, siten miten itse syntisessä mielessäsi kuvittelit. Se sai sinut vihaiseksi, kamppailu itseäsi vastaan. Ehkä hän jopa huomasi sen. Halusi vain apua ongelmiinsa.

    • Anonyymi

      rauhallista tilliä ja pyssyä, turvallista vyölaukullanne roikkuvaa wolsua, moro.
      käet näkee, miten käpy, häpy käet piästää, teurasliha piesthin ristille roikkumaan, Hän elää!
      ole rauhassa, Jeesus Krtistus on Kuningas.

      rauhallisia unia
      https://www.youtube.com/watch?v=n4ApyiiemG0

      • Anonyymi

        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas, Herran armo.


    • Anonyymi

      Mitä tuo vivikaa tarkoittaa ja mitkä ovat tunteesi tällä hetkellä?

    • Anonyymi

      Thats me ,and nothing else matters!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe