Mulla on vahva usko meihin.

Anonyymi

Oon onnellinen susta. Kauniita unia ja kultasi kuvia. Tahtoisin olla se kulta sulle.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten tuohon pääsee? Itseni kun on aika vaikeaa uskoa yhtään mihinkään. Ja sitten kun joskus kuvittelen uskovani johonkin, totean jälkeen päin sen olleen jonkin asteinen mielenhäiriö. Enkä kyllä ole ihan varma, haluanko tuohon päästäkään, kun voipi pudota kovaa ja korkealta. En kestäisi varmaankaan. Usko ja toivo, pahimmat pelurit. Entä sitten rakkaus, onko sitä ja minkälaista?

      • Anonyymi

        Kohtaamalla ihmisen joka sytyttää sellaisen roihun, että sammuttaminen on täysin mahdotonta. Ihan turha irvailla ja ivalla, kyllä se usko on välillä horjunut mullakin. Katsotaan minne se kantaa nyt. En usko, että ketään toista tulen koskaan näin ajattelemaan kuin häntä. Tiedän sen jo siitä miten harvoin ihastun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtaamalla ihmisen joka sytyttää sellaisen roihun, että sammuttaminen on täysin mahdotonta. Ihan turha irvailla ja ivalla, kyllä se usko on välillä horjunut mullakin. Katsotaan minne se kantaa nyt. En usko, että ketään toista tulen koskaan näin ajattelemaan kuin häntä. Tiedän sen jo siitä miten harvoin ihastun.

        En tarkoituksella irvaile ja ivaile. Haluaisin itsekin uskoa johonkin vastaavaan ja tiedän, että sisälläni on jokin kipinä, jos uskallan sen vielä päästää irti. Huonot kokemukset, pitäisi unohtaa ja täysin turhina jättää johonkin. Kyllä minullakin on se usko jossain, epäilys vaan on se tosi veemäinen kaveri, josta haluan eroon. Itseasiassa ihailen asennettasi, omani kaipaa päivitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoituksella irvaile ja ivaile. Haluaisin itsekin uskoa johonkin vastaavaan ja tiedän, että sisälläni on jokin kipinä, jos uskallan sen vielä päästää irti. Huonot kokemukset, pitäisi unohtaa ja täysin turhina jättää johonkin. Kyllä minullakin on se usko jossain, epäilys vaan on se tosi veemäinen kaveri, josta haluan eroon. Itseasiassa ihailen asennettasi, omani kaipaa päivitystä.

        Ja jatkan vielä... Ei oikeastaan ole huonoja kokemuksia, vaikka tietyistä tällä hetkellä hedelmättömistä pitämistäni muistoista haluan päästää irti. Ne kokemukset ovat kuitenkin tehneet minusta sen, mikä olen tällä hetkellä ja tässä kohtaa matkaa. Se on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkan vielä... Ei oikeastaan ole huonoja kokemuksia, vaikka tietyistä tällä hetkellä hedelmättömistä pitämistäni muistoista haluan päästää irti. Ne kokemukset ovat kuitenkin tehneet minusta sen, mikä olen tällä hetkellä ja tässä kohtaa matkaa. Se on tärkeää.

        Musta jotenkin tuntuu, että se ei ole itse joka päästää irti ja antaa mennä, vaan se tapahtuu itsestään kun tarpeeksi pysäyttävä ihminen tulee vastaan. Olen ollut elämässäni välillä hyvinkin kyyninen ja sitä mieltä, että pärjään parhaiten yksin. Kaikki voi oikeasti muuttua ihan lyhyessä hetkessä. Vuosikausia hiotut ajattelumallit ja muurit sulaa hetkessä kun oikein ihastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta jotenkin tuntuu, että se ei ole itse joka päästää irti ja antaa mennä, vaan se tapahtuu itsestään kun tarpeeksi pysäyttävä ihminen tulee vastaan. Olen ollut elämässäni välillä hyvinkin kyyninen ja sitä mieltä, että pärjään parhaiten yksin. Kaikki voi oikeasti muuttua ihan lyhyessä hetkessä. Vuosikausia hiotut ajattelumallit ja muurit sulaa hetkessä kun oikein ihastuu.

        Kuulostaa hyvältä. Minä kaipaan toista ihmistä, vaikka olen ollut paljon yksin. Ehkä sitä sopivan löytyessä osaa antaa sille suuren arvon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Minä kaipaan toista ihmistä, vaikka olen ollut paljon yksin. Ehkä sitä sopivan löytyessä osaa antaa sille suuren arvon.

        Kyllä osaa, nimittäin antaa suuren arvon oikean kohdatessaan.

        Ja kun elää arkea yhdessä eteenpäin,
        ne myötä ja vastamäet, saattaa ihmissuhde palkita. Huomaa rakastavansa ja arvostavansa puolisoaan päivä päivältä enemmän. Ei päädytäkään likaiseen avioeroon ovia paiskien ja lasten huoltajuuksista kiistellen.

        Pitkäjänteisyys ja suvaitsevaisuus parisuhteessa eivät jää sanahelinän tasolle. Ainoa mikä voi erottaa puolisot toisistaan on kuolema.

        Ei Mia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Minä kaipaan toista ihmistä, vaikka olen ollut paljon yksin. Ehkä sitä sopivan löytyessä osaa antaa sille suuren arvon.

        Itse uskon siihen, että se joku tulee odottamatta ja yllättäen. Sillon kun et osaa yhtään odottaa. Olet rumimmillasi, likaisena, haisevana, et ole mitenkään valmistautunut ja siinä hän sitten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon siihen, että se joku tulee odottamatta ja yllättäen. Sillon kun et osaa yhtään odottaa. Olet rumimmillasi, likaisena, haisevana, et ole mitenkään valmistautunut ja siinä hän sitten on.

        Haittaisko mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta jotenkin tuntuu, että se ei ole itse joka päästää irti ja antaa mennä, vaan se tapahtuu itsestään kun tarpeeksi pysäyttävä ihminen tulee vastaan. Olen ollut elämässäni välillä hyvinkin kyyninen ja sitä mieltä, että pärjään parhaiten yksin. Kaikki voi oikeasti muuttua ihan lyhyessä hetkessä. Vuosikausia hiotut ajattelumallit ja muurit sulaa hetkessä kun oikein ihastuu.

        Pelkkä ihastus ei pitkälle kanna. Pitkän parisuhteen onnistuminen vaatii tahtoa rakastaa, ja jatkaa yhdessä eteenpäin, vaikeuksien kohdatessa. Ihastumisen eli rakkauden ensihuuman vaihe kestää 6 kuukaudesta maksimissaan 2 vuoteen, arvioivat rakkautta tutkineet. Sen jälkeen seuraa kriisi ja käännekohta, joka johtaa joko eroon tai valintaan jatkaa yhdessä. Jälkimmäisessä tapauksessa on siirrytty rakastumisvaiheesta rakastamisvaiheeseen. Ehkä tiesitkin edellisen.

        Rakastumisesta ja huumasta toiseen siirtymällä löytää itsensä varmasti ennen pitkää yksinäisenä ja rikkinäisenä. En usko hiukkaakaan höpöjuttuihin "vahvoista ihmisistä", jotka siirtyilevät vähän väliä parisuhteesta toiseen, mihinkään juurtumatta.

        Ei Mia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä ihastus ei pitkälle kanna. Pitkän parisuhteen onnistuminen vaatii tahtoa rakastaa, ja jatkaa yhdessä eteenpäin, vaikeuksien kohdatessa. Ihastumisen eli rakkauden ensihuuman vaihe kestää 6 kuukaudesta maksimissaan 2 vuoteen, arvioivat rakkautta tutkineet. Sen jälkeen seuraa kriisi ja käännekohta, joka johtaa joko eroon tai valintaan jatkaa yhdessä. Jälkimmäisessä tapauksessa on siirrytty rakastumisvaiheesta rakastamisvaiheeseen. Ehkä tiesitkin edellisen.

        Rakastumisesta ja huumasta toiseen siirtymällä löytää itsensä varmasti ennen pitkää yksinäisenä ja rikkinäisenä. En usko hiukkaakaan höpöjuttuihin "vahvoista ihmisistä", jotka siirtyilevät vähän väliä parisuhteesta toiseen, mihinkään juurtumatta.

        Ei Mia

        Ihastumisesta seuraava askel on rakastuminen ei tosin sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon siihen, että se joku tulee odottamatta ja yllättäen. Sillon kun et osaa yhtään odottaa. Olet rumimmillasi, likaisena, haisevana, et ole mitenkään valmistautunut ja siinä hän sitten on.

        Kirjoituksestasi tulee mieleen julkisuuteen annettu juttu, miten Eppu Nuotio kohtasi tulevan aviomiehensä.

        Ei Mia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaisko mitään?

        Ei haittaisi. Noinhan mulle kävi sen kanssa, joka asuu nyt sydämessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksestasi tulee mieleen julkisuuteen annettu juttu, miten Eppu Nuotio kohtasi tulevan aviomiehensä.

        Ei Mia

        Mukava kuulla. Tuo kertoi siitä miten itse kohtasin sen miehen, jota täällä kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaisi. Noinhan mulle kävi sen kanssa, joka asuu nyt sydämessäni.

        Juu mun sydämeen yksi mies mahtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mun sydämeen yksi mies mahtuisi.

        Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Selvä ei ollu mulle.


    • Anonyymi

      Mies miehelle?

      • Anonyymi

        Nainen miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen miehelle.

        Leikitään, että mies miehelle. 👨‍🔧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikitään, että mies miehelle. 👨‍🔧

        Ihan hyvin näyttävät nykyajan Suomessa
        voivan naiset keskenään ja miehet keskenään elää pariskuntina. Onneksi!
        Itse olen tavallinen hetero.

        Ei Mia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikitään, että mies miehelle. 👨‍🔧

        Sä voit itse kuvitella mitä haluat, niin täällä kaikki tekee. Se on naiselta miehelle, yhdelle miehelle, ei muille. Mutta koska se on täällä, en voi siihen vaikuttaa, mitä te muut sillä teette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin näyttävät nykyajan Suomessa
        voivan naiset keskenään ja miehet keskenään elää pariskuntina. Onneksi!
        Itse olen tavallinen hetero.

        Ei Mia

        Laitoin tuon siksi, kun joku vaikutti toisaalla innostuvan sateenkaaresta.

        T: hetero


    • Anonyymi

      Samoin mulla on nyt vahva usko, sydänalaa lämmittävä olo tän illan jälkeen. Ihan kuin tää olisi kytenyt heti ensikohtaamisista vaikka matkaa on jo vähän takana. Toivottavasti paljon paljon edessämme. Upea ihana nainen, täällä huokailen ja valvon ja mietin vain häntä ja miten vahvat tunteet sytyttikään. Vau, oon ihan pöh.

      • Anonyymi

        Mulla sama ajatukset hänessä miehessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama ajatukset hänessä miehessä.

        Mulla samat ajatukset hänestä miehestä. Ap.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe