Pöhköt luulee että joku näkee tulevaisuuteen.
Tomppelien oma palsta
8
68
Vastaukset
- Anonyymi
Et kuule, näe tai usko. Piankin tulet näkemään sellaista mitä mielesi ei usko ja kantasi muuttuu.
- Anonyymi
Hörhöjä näyttää riittävän, varmaan samaa porukkaa jotka käyttävät homeopatiaa ja enkeliterapiaa.
- Anonyymi
Tämän palstan nimi on Ennustukset. Voit tomppeli perustaa oman palstan jonka nimi on Tomppelit, sellaista ei nääs löytynyt. Taidatkin olla ainoa tomppeli olemassa :DDD
- Anonyymi
Ei paljon järki päätä paina kun kyselee tulevaisuuttaan jossain ennustukset palstalla.
- Anonyymi
No tämä palsta on juuri niitä kyselyjä varten:) Ei täällä ole pakko olla,jos nuin ahistaa. Vauva.fi voisi olla sulle sopiva palsta, sieltä löytyy muitakin vauvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä palsta on juuri niitä kyselyjä varten:) Ei täällä ole pakko olla,jos nuin ahistaa. Vauva.fi voisi olla sulle sopiva palsta, sieltä löytyy muitakin vauvoja.
Vauvoillakin on enemmän järkeä päässä kun näillä tulevaisuuden kyselijöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvoillakin on enemmän järkeä päässä kun näillä tulevaisuuden kyselijöillä.
Harmi kun sitä ei sulle annettu :/
- Anonyymi
Enneunet eivät ole todellisuutta. Ne eivät näytä tulevaa. Ne muodostuvat etupäässä jo koetuista asioista. Kun ihminen elämänsä aikana näkee niin monia unia, saattaa joskus sattuma osua kohdalle, mutta se on harvinainen poikkeus. Ajatus tulee monista saduista tai tarinoista, joissa kerrotaan enneunista, mutta se ei ole todellisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875- 57734
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637