Tärkeät hetket kanssasi

Anonyymi

Tämä hetki on tärkeä, koska sinulla on mahdollisuus valita, mihin suuntaat seuraavaksi ja millaisen maailman haluaisit sieltä löytää.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen jo valinnut hänet. Jos hän vielä valitsisi mut niin muut asiat voi sovittaa siihen maailmaan. Jos hän ei valitse mua niin sitten antaa ajan kuljettaa, en suunnittele etukäteen mitään, päivä kerrallaan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti hän tietää olevansa juuri sinun valittu. Suunnitella voi, asioiden muuttuessa voi muuttaa suunnitelmien suuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti hän tietää olevansa juuri sinun valittu. Suunnitella voi, asioiden muuttuessa voi muuttaa suunnitelmien suuntaa.

        Mutta on mukava myös ajelehtia välillä ja astua sisään siitä portista, mistä nyt vaan sattuu kuulumaan hyvä musiikki tai tulemaan hyvä tuoksu nenään sillä hetkellä. Noin niinku kuvaannollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti hän tietää olevansa juuri sinun valittu. Suunnitella voi, asioiden muuttuessa voi muuttaa suunnitelmien suuntaa.

        Miksi sä puutut trollin asioihin? Toisten asiat ei kuulu muille, jos niitä ei henkilökohtaisesti jaeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä puutut trollin asioihin? Toisten asiat ei kuulu muille, jos niitä ei henkilökohtaisesti jaeta.

        Puhunee taas yksinään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä puutut trollin asioihin? Toisten asiat ei kuulu muille, jos niitä ei henkilökohtaisesti jaeta.

        Miksi sinä puutut muiden asioihin? Mitä ne sinulle kuuluu? Olet narsisti. Sinulla on oikeus kiusata ja alentaa muita, ventovieraita, mutta muut ei saa puuttua mihinkään. Olet minähäiröinen ja kuulut hoitoon. Tai hautaan minun puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä puutut muiden asioihin? Mitä ne sinulle kuuluu? Olet narsisti. Sinulla on oikeus kiusata ja alentaa muita, ventovieraita, mutta muut ei saa puuttua mihinkään. Olet minähäiröinen ja kuulut hoitoon. Tai hautaan minun puolestani.

        Toisen asemaan voi olla joskus kovin vaikea asettua.


    • Anonyymi

      Wau. Täällä tulee yön pimeinä tunteina hyvin viisaita ja valaisevia kirjoituksia. Itse saatan olla valinnan äärellä, mutta joudun avaamaan itseni aivan uudella tavalla ja se on outoa minulle. Uuden kohtaaminen pelottaa, vaikka se sisältää mahdollisuuden johonkin parempaan. Vanhat keinot on toivon mukaan jo käytetty.

      • Anonyymi

        Niin elämä on valintoja. Mun sydän valitsee hänet, jos hän vaan haluaa myös. Kaikista niistä mutkista huolimatta.


      • Anonyymi

        Uuden kohtaaminen yhdessä, ei ole pelottavaa, jos kumppanisi ymmärtää olla rajojasi kunnioittava. Pehmeästi voi rajoja hiukan ylittää, kun molemmat ovat samalla ajatuksella siinä hetkessä. Avoimuus ja luottamus, on ne avaimet siihen onnistumiseen. Turvallista matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuden kohtaaminen yhdessä, ei ole pelottavaa, jos kumppanisi ymmärtää olla rajojasi kunnioittava. Pehmeästi voi rajoja hiukan ylittää, kun molemmat ovat samalla ajatuksella siinä hetkessä. Avoimuus ja luottamus, on ne avaimet siihen onnistumiseen. Turvallista matkaa.

        Kiitos! Itse olen rakentanut ne muurit ja esteet mielessäni. Aion riskeerata ja heittäytyä, säilyttäen tietyn realismin mukana. Ja se ei tarkoita sitä, etten olisi avoin ja valmis ottamaan vastaan ja itse myös antamaan itsestäni. Vaan sitä, että hiljaa hyvä tulee.


    • Anonyymi

      Eipä sillä ole väliä. Aiempien tekojesi aiheuttama katkeruus estää nauttimisen ja muutenkin mamutus politiikka johtaa vielä jonkinlaiseen sotaan joten on samantekevää mitä valitsee kun ei voi vaikuttaa isoon kuvaan.

      • Anonyymi

        Tähän syvälliseen ja hienoon aloitukseen ei kyllä varmuudella liittynyt politiikkaa. Jotkut vaan haluaa tunkea sitä joka paikkaan, nähtävästi ei pysty erottamaan yhtään mitään aihetta politiikasta.


      • Anonyymi

        Viestistäsi todellakin paistaa katkeruus. Mitä jos "tapat" hänen mielestäsi ja alat ajatella jotain muuta. Pilaat oman elämäsi noin. Hän on jo jossain muualla eikä edes lue katkeraa palautettasi. Sivusta en ole ap.


      • Anonyymi

        Sota koskettaa kaikkia parisuhteellisia, perheellisiä, lapsettomia. Ei sitä pääse karkuun mielikuviin. Omaa ylimielisyytenne syytä sekin olisi voinut estäää pitämällä kiinni sovituista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestistäsi todellakin paistaa katkeruus. Mitä jos "tapat" hänen mielestäsi ja alat ajatella jotain muuta. Pilaat oman elämäsi noin. Hän on jo jossain muualla eikä edes lue katkeraa palautettasi. Sivusta en ole ap.

        Ei ollu multa
        🦐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän syvälliseen ja hienoon aloitukseen ei kyllä varmuudella liittynyt politiikkaa. Jotkut vaan haluaa tunkea sitä joka paikkaan, nähtävästi ei pysty erottamaan yhtään mitään aihetta politiikasta.

        Putkipuliukko se siinä taas koettaa esiintyä toisten nimissä "nauttimisineen".

        Jos mitään muuta ei "Mimo" osaa niin trollailun osaa.

        Kuka nyt tosissaan tähän ketjuun politiikkaa toisi?


      • Anonyymi

        Itse suosittelisin tätä samaa tälle törkyturvalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse suosittelisin tätä samaa tälle törkyturvalle

        Chef alieenin ei sovi revitellä suutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse suosittelisin tätä samaa tälle törkyturvalle

        Miksi vaivaudut jonkun hullun takia. Arvaa montako tuon sekopään viestiä täältä on poistettu eilisen jälkeen.


    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä mies haluaa minusta. Myötäileekö hän minua vain sen vuoksi, että haluaa minusta jotain. Miksi hän samaa mieltä kaikesta. Miksi nähdä kaikki se vaiva minun takiani. Hän tietää, että minusta ei saa mitään. Onko sitten niin pelimies, että yrittää silti?

      • Anonyymi

        Miksi susta ei saa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi susta ei saa mitään?

        Koska en halua mitään. Hän tietää kyllä.


      • Anonyymi

        Pelimiehet tykkää haasteista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelimiehet tykkää haasteista

        Sitä olenkin miettinyt. Parempi antaa olla.


    • Anonyymi

      En halua mitään mahdollisuuksia sinulta.
      Kunhan vain lopetat sähköposteihini ja FB-tileilleni murtautumisen.
      Ja siirrät firmasi toimipisteen pois sieltä, minne se ei kuulu.

      Voit jatkaa täällä yksin trollailuasi "mamuviesteinesi" ja filosofointeinesi
      Putkipuliukko.

      • Anonyymi

        Mimon trollailuna syntyy esim. tällainen viesti. Putkipuliukko jälleen vauhdissa:

        "Eipä sillä ole väliä. Aiempien tekojesi aiheuttama katkeruus estää nauttimisen ja muutenkin mamutus politiikka johtaa vielä jonkinlaiseen sotaan joten on samantekevää mitä valitsee kun ei voi vaikuttaa isoon kuvaan."

        Lainaumerkein erotettu viesti ei ole siltä henkilöltä, jonka viestiltä se yritetään saada näyttämään. Se trollailelevan putkipuliukon höpinöitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimon trollailuna syntyy esim. tällainen viesti. Putkipuliukko jälleen vauhdissa:

        "Eipä sillä ole väliä. Aiempien tekojesi aiheuttama katkeruus estää nauttimisen ja muutenkin mamutus politiikka johtaa vielä jonkinlaiseen sotaan joten on samantekevää mitä valitsee kun ei voi vaikuttaa isoon kuvaan."

        Lainaumerkein erotettu viesti ei ole siltä henkilöltä, jonka viestiltä se yritetään saada näyttämään. Se trollailelevan putkipuliukon höpinöitä!

        No heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimon trollailuna syntyy esim. tällainen viesti. Putkipuliukko jälleen vauhdissa:

        "Eipä sillä ole väliä. Aiempien tekojesi aiheuttama katkeruus estää nauttimisen ja muutenkin mamutus politiikka johtaa vielä jonkinlaiseen sotaan joten on samantekevää mitä valitsee kun ei voi vaikuttaa isoon kuvaan."

        Lainaumerkein erotettu viesti ei ole siltä henkilöltä, jonka viestiltä se yritetään saada näyttämään. Se trollailelevan putkipuliukon höpinöitä!

        Siinä pahin trollaaja.


    • Anonyymi

      Traumatisoitunut ihminen ei tee mitään päätöksiä.

    • Anonyymi

      Tahdon rauhallisen maailman, jossa minä seurailen sivusta. Teen töitä ja nukun yöni levollisesti. Muut voi elää aktiivisemmin. Tämä on minulle täysin selvää.

      • Anonyymi

        Vastakohta en tee mitään töitä ja asun kaukana. Todellisuutta.


    • Anonyymi

      Maailma pistää hanttiiin, ja ihmisetkään eivät toimi tahtoni mukaan

    • Anonyymi

      Tiedän... Muutoksen tuulia.

    • Anonyymi

      Miten niin on mahdollisuus valita? Ei tässä maailmassa mitään valita ilman että opetusministeriö on välissä päättämässä tai upseerit ja vapaamuurarit.

    • Anonyymi

      Ocean's twelve oli hyvä, yö pitkä.

    • Anonyymi

      Pitäisi siirtää aika näyttämään kohti päivän kirkastumista, eikö.

      • Anonyymi

        On niin lohduttavaa se henkimaailma. Olenhan sen itsekin kokenut, mut välillä epäilyttää.
        Kaikella on tarkoitus. Elämä kantaa


    • Anonyymi

      Lopetan tän suhteen jatkamisen anonyymin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe