Nyt on aika herätä pankkivirkailijoiden, postin , matkahuollon ym työntekijöiden kouluttamiseen ja valaehtoiseen vaitiolovelvollisuuteen henkilötietojen tarkistamiseksi.
Hirvittänyt monta kertaa kun esim. hakee matkahuollon paketin lähikaupasta. Kassahenkilöitä hyvin kirjava kouluttamaton joukko.
Henkilötunnukset pitää näyttää.
Pankkivirkailijat myöskään eivät välttämättä ole luotettavia niin kuin on nähty.
Itseasiassa mikään virka ei takaa luotettavuutta kun ihmisestä on kyse.
Lakimuutosta tarvitaan rikoksen uhrin aseman parantamiseksi.
Rikollinen saa jatkaa rauhassa elämäänsä, mutta uhri kärsii japelkää lopun elämäänsä.
Tietoturva
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kehenkään voi automaattisesti luottaa. Entäs kotiavustaja jotka käyvät dementiaa sairastavien vanhuksien luona, samoin siivoojat ym ym
- Anonyymi
Eiköhän tuossa ole imuroitu ja kopioitu Vastaamon koko potilas-tietokanta. Perusvirkailija eivätkä psykiatrit sellaista tietokantadatan kaappausta edes pysty tekemään. Ei riitä oikeudet. Ei riitä näkyvyydet. Vielä vähemmän IT- taidot. Jonkun paremmanpuoleisen IT osaajan/osaajien hommia on. Tavallisten rivityöntekijöiden kouluttaminen tuskin auttaa yhtään mitään. Paremmat turvalukot tietokantoihin ja paremmat tietokannat. Tietokantajärjestelmä on pettänyt.
- Anonyymi
Nykyään taitaa huijaus haluiset opiskella ja hakeutua työhön jossa voi tehdä vääryyksiä.
Erittäin ikävää ja pelottavaa.
Olen itse ollut jonkun helkutin ajojahdin uhrina. Syy ei selviä varmaan koskaan.
Tekee ihmisestä puolustuskyvyttömän ja aran ihmisiä kohtaan.
Luottaa ei voi mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349198"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273676Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi452230Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1042061Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on171870Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121475Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241308- 711197
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168896- 67825