Paikantaja Vanhanen

Anonyymi

Nyt se lautakasa ukko ja häntäheikki sitten ajaa ajoneuvojen paikannusta verotuspohjaksi kuin käärmettä pyssyyn!
Pitää ihan ihmetellä että mistä ihmeestä siellä kepussa riittää näitä sekopäitä jotka keskittyvät idiootti-innovaatioillaan kansalaisten elämän ankeuttamiseen?
Olisi sippilä-berner-tyrannia jo riittänyt mutta vielähän sen kepun piti sinne hallitukseen päästä söhläämään vaikka vaalitulos ei sitä olisi edes edellyttänyt. Marginaalissahan tuon puolueen pitäisi olla eikä hallituksessa!

5

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ota nissaniin paikannuspuristinta ku mulla on jo vakonopeusrypistin ja sumutusvalot. Ei ylpyrässä ohitellessa tarvii paikannusyhistimiä eikä niitä etes oo moponetissä

    • Anonyymi

      Kaiken pahan alkuhan tässä asiassa on tuo viherpunikkien sairas utopia päästöttömästä liikenteestä ja tähän pitäisi nyt sitten verotuksen avulla pyrkiä. Tämä joutava ilmastovouhotus antoi taas pitkään pimennossa olleelle poliitikolle mahdollisuuden päteä, mutta enpä usko että tuollainen isovelivalvoosysteemi tulee koskaan toteutumaan. Eiköhän liene halvempia ja yksinkertaisempiakin tapoja kiristää suomalainen autoilija hengettömäksi, ellei tätä hulluutta sitten saada loppumaan viimeistään seuraavissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        vihervasemmistokepun ääliöiden ajatuksia "pössyttelyn jälkeen".
        Aivot sumussa kannabiksen pössyttelystä.
        Hlökohtainen seuranta, paikantaminen perustuslain vastainen, yksityisyyden loukkaaminen.
        Ajatukset kuin pohjois-koreasta.


    • Anonyymi

      Jos paikantimia asennellaan autoihin vannoen että niitä käytetään vain verotuksen takia, niin seuraavana paikannustietoja ovatkin sitten jo vaatimassa poliisit ja kohta paikannustiedot ovatkin sitten vapaata kauppatavaraa kuten asiakastiedot nyt.
      En luota pätkääkään paikannukseen em. syistä ja lisäksi sen takia että ajatus on lähtöisin kepulilta. Mitäs siitä kepusta sanottiinkaan?

    • Anonyymi

      Ei kyllä takuulla Lahnanen ainakaan minua paikantele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe