Kaupunkilaisten toiveet

Pian vuosi taas vaihtuu...

Mitä toiveita tai haaveita teillä on tulevalle uudelle vuodelle?
Useinhän sitä itsekseen aina miettii, että mitähän tuo vuosi tuo tullessaan...🙄

Ensimmäinen toive aina on se, että itse ja läheiset pysyy terveinä. Katto pään päällä ja ruokaakin.

Voishan sitä haaveilla lottovoitostakin, mutta mä olen aina aatellu, ettei se onnea tuo. Raha helpottaa, muttei sillä voi ostaa tärkeimpiä asioita.

Ajatelkaas... On jo lokakuun loppupuolta, muttei edes koivu ole vielä tiputtanut kaikkia lehtiään 🍃

Tein uuden aloituksen, kun vanhaa joutuu kelata niin pitkästi :{

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoisin että korona häipyisi..

      Ja että isäni tervehtyisi.

      Ja että saisin nähdä perhettäni jälleen pian..

      Sitten toivoisin että reppana ja aspa hankkisivat elämän ja jättäisivät täällä porukan rauhaan..

      • Jokainen voi kyllä allekirjoittaa tuon toiveen, että koronavirus häipyisi. Kamala, mikä riesa siitä tuli :((

        Toivottavasti sun isälläs ei ole mitään vakavaa :(

        Mä en itteeni vaivaa noitte kahden takia.
        Mua vaan säälittää, kun ihmiset ovat menneet tuohon tilaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jokainen voi kyllä allekirjoittaa tuon toiveen, että koronavirus häipyisi. Kamala, mikä riesa siitä tuli :((

        Toivottavasti sun isälläs ei ole mitään vakavaa :(

        Mä en itteeni vaivaa noitte kahden takia.
        Mua vaan säälittää, kun ihmiset ovat menneet tuohon tilaan.

        Saa nähdä kuinka pitkään tämä korona tilanne vielä kestää?

        No, iskällä on eturauhasen syöpä...

        Minua ei kyllä säälitä nuo kaksi pölkkyä... Ovat niin ilkeitä, että sääliä en tunne...


      • Kittychi kirjoitti:

        Saa nähdä kuinka pitkään tämä korona tilanne vielä kestää?

        No, iskällä on eturauhasen syöpä...

        Minua ei kyllä säälitä nuo kaksi pölkkyä... Ovat niin ilkeitä, että sääliä en tunne...

        No kyllä nuo asiantuntijat arvelee, että kestää vielä kauan.

        Kurja kuulla tuosta sun iskän sairaudesta :(
        Toivotaan nyt, että se asettuu. Suomessa on kyllä hyvät hoidot ainakin.

        En mä sääli noita kahta siinä merkityksessä, ku normaalisti...


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Saa nähdä kuinka pitkään tämä korona tilanne vielä kestää?

        No, iskällä on eturauhasen syöpä...

        Minua ei kyllä säälitä nuo kaksi pölkkyä... Ovat niin ilkeitä, että sääliä en tunne...

        Te häiriköitte ja haukutte muita ihmisiä jatkuvalla syötöllä ja syytätte siitä muita. Teidän tekstit on kaikki kansioissa ja valmiina levittettäväksi kaikkien nähtäväksi. En pelkää todellakaan niitä julkaista.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä nuo asiantuntijat arvelee, että kestää vielä kauan.

        Kurja kuulla tuosta sun iskän sairaudesta :(
        Toivotaan nyt, että se asettuu. Suomessa on kyllä hyvät hoidot ainakin.

        En mä sääli noita kahta siinä merkityksessä, ku normaalisti...

        Niin, kyllä kai korona tilanne kestää pitkään.... Polttaakohan se itsensä loppuun? Keksitäänkö rokote..?

        Isä on käynyt kesällä sädehoidoissa, mutta ei ole saanut vielä mitään tietoa onko auttanut..

        Aaa, okei ymmärrän mitä tarkoitit miten säälit noita. Olen ylläpidolle niistä ilmoittanut.


      • Kittychi kirjoitti:

        Niin, kyllä kai korona tilanne kestää pitkään.... Polttaakohan se itsensä loppuun? Keksitäänkö rokote..?

        Isä on käynyt kesällä sädehoidoissa, mutta ei ole saanut vielä mitään tietoa onko auttanut..

        Aaa, okei ymmärrän mitä tarkoitit miten säälit noita. Olen ylläpidolle niistä ilmoittanut.

        Kyllähän sitä on sanottu, että se jää influessan tavoin pyörimään. Toivottavasti tepsivä ja varsinkin turvallinen rokote keksitään.

        Sydämestäni toivon, että hän paranee. Tiedän Kittie miltä sinusta tuntuu...Olen itse aikoinani elänyt saman asian kanssa. Syöpä vain oli eri lajia.

        Muista vain, että niin kauan toivoa, kun on elämää ❤


      • Kittychi kirjoitti:

        Niin, kyllä kai korona tilanne kestää pitkään.... Polttaakohan se itsensä loppuun? Keksitäänkö rokote..?

        Isä on käynyt kesällä sädehoidoissa, mutta ei ole saanut vielä mitään tietoa onko auttanut..

        Aaa, okei ymmärrän mitä tarkoitit miten säälit noita. Olen ylläpidolle niistä ilmoittanut.

        Tsemppiä ja jaksamista faijallesi :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllähän sitä on sanottu, että se jää influessan tavoin pyörimään. Toivottavasti tepsivä ja varsinkin turvallinen rokote keksitään.

        Sydämestäni toivon, että hän paranee. Tiedän Kittie miltä sinusta tuntuu...Olen itse aikoinani elänyt saman asian kanssa. Syöpä vain oli eri lajia.

        Muista vain, että niin kauan toivoa, kun on elämää ❤

        Okei, kyllä tämä korona on vaikea tapaus.. Kyllä se rokote sitten olisi hyvä saada pian. Itsekin kuulun riskiryhmään..

        Joo, tämä vuosi on ollut täynnä kaikkea huolta... Isästä huoli, korona ja oma sairastuminen. (Jee, lisää lääkkeitä..☹️) Ja kavereita ei näe niin usein, eikä läheisiä..


      • artagnan kirjoitti:

        Tsemppiä ja jaksamista faijallesi :)

        Kiitos! ❤️ Hommasin tänään hänelle isänpäivä lahjan, laitan sen postitse sinne Kokkolaan. 🙂


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Niin, kyllä kai korona tilanne kestää pitkään.... Polttaakohan se itsensä loppuun? Keksitäänkö rokote..?

        Isä on käynyt kesällä sädehoidoissa, mutta ei ole saanut vielä mitään tietoa onko auttanut..

        Aaa, okei ymmärrän mitä tarkoitit miten säälit noita. Olen ylläpidolle niistä ilmoittanut.

        Taitaa osua pilkka omaan nilkkaa. Te ilmoitatte faktoista ylläpidolle ja teidän teksteissähän ei ole mitään moitittavaa? Että miten tekopyhää touhua.


      • Kittychi kirjoitti:

        Okei, kyllä tämä korona on vaikea tapaus.. Kyllä se rokote sitten olisi hyvä saada pian. Itsekin kuulun riskiryhmään..

        Joo, tämä vuosi on ollut täynnä kaikkea huolta... Isästä huoli, korona ja oma sairastuminen. (Jee, lisää lääkkeitä..☹️) Ja kavereita ei näe niin usein, eikä läheisiä..

        Vaikkei paljon lohduta, niin tämä korona vaikuttaa kaikkiin maailman ihmisiin. Joudutaan kaikki elämään varoen ja välttäen kaikkea. Eipä sitä olisi viime vuoden lopussa uskonut, että tällainen vuosi tulee.

        Sulle on kertynyt murheita ihan roppakaupalla :(

        Yritän itse aina ajatella, että kaiken murheen jälkeen tulee aina valoisia aikoja, ja että kenelläkään ne synkät ajat ei kestä ikuisesti.
        Muista sinäkin Kittie tuo asia ❤
        Ja muista myös, että sulla on täällä ystäviä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vaikkei paljon lohduta, niin tämä korona vaikuttaa kaikkiin maailman ihmisiin. Joudutaan kaikki elämään varoen ja välttäen kaikkea. Eipä sitä olisi viime vuoden lopussa uskonut, että tällainen vuosi tulee.

        Sulle on kertynyt murheita ihan roppakaupalla :(

        Yritän itse aina ajatella, että kaiken murheen jälkeen tulee aina valoisia aikoja, ja että kenelläkään ne synkät ajat ei kestä ikuisesti.
        Muista sinäkin Kittie tuo asia ❤
        Ja muista myös, että sulla on täällä ystäviä.

        Kiitos! ❤️ Kyllä yritän eteenpäin mennä, ja toivon todella että vielä tämä tilanne kaikkine murheineen loppuu..


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Kyllä yritän eteenpäin mennä, ja toivon todella että vielä tämä tilanne kaikkine murheineen loppuu..

        Paljon voimia sinulle ja isällesi. Isä vainaa sairasti sitä myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon voimia sinulle ja isällesi. Isä vainaa sairasti sitä myös.

        Kiitos! ❤️ Voi, ikävää kuulla isästäsi näin.. Otan osaa. ❤️


      • Kittychi kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Kyllä yritän eteenpäin mennä, ja toivon todella että vielä tämä tilanne kaikkine murheineen loppuu..

        Tuli niin voimakkaasti mieleen ajat, kun elin tuollaisessa elämänvaiheessa... Oikeastaan olen ollut tuossa tilanteessa kolme kertaa.

        Elä tässä hetkessä, ei tulevaa murehtien, sitä kun ei kukaan tiedä.


      • Kittychi kirjoitti:

        Okei, kyllä tämä korona on vaikea tapaus.. Kyllä se rokote sitten olisi hyvä saada pian. Itsekin kuulun riskiryhmään..

        Joo, tämä vuosi on ollut täynnä kaikkea huolta... Isästä huoli, korona ja oma sairastuminen. (Jee, lisää lääkkeitä..☹️) Ja kavereita ei näe niin usein, eikä läheisiä..

        Ikävää, että isäsi voi huonosti.


      • Kittychi kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Kyllä yritän eteenpäin mennä, ja toivon todella että vielä tämä tilanne kaikkine murheineen loppuu..

        Kyllä tämä joskus loppuu. Tokkopa enää 2023 vuonna on koronaa. Luultavasti kestää myös koko ensi vuosi. 2022 Varmaanki tulee rokote joka näyttää tehonsa viimeistään 2023


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Voi, ikävää kuulla isästäsi näin.. Otan osaa. ❤️

        Isä joi niin paljon, että sydän petti. Syöpä uutinen oli liikaa vaikka lääkäri sanoi ettei hätää olisi. Kiitos osanotoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isä joi niin paljon, että sydän petti. Syöpä uutinen oli liikaa vaikka lääkäri sanoi ettei hätää olisi. Kiitos osanotoista.

        ❤️❤️❤️


      • artagnan kirjoitti:

        Tsemppiä ja jaksamista faijallesi :)

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Terveyttä tietenkin ja tuo korona, kun loppuis ja kaikki palaisi ennalleen. Siinä onkin jo paljon.

      • No tuossa olikin tärkeitä asioita. Toivotaan, että molemmat toteutuu :)


    • Hei Kittie...Tehdäänkö niin, ettei huomioida millään tavalla tuon yhden kirjoituksia?

      Näyttää, ettei tuo riesa luovuta, niin parempi jättää huomiotta. Sopiiko sulle?

      • Sopii! Oikein hyvin! 👍


      • Kittychi kirjoitti:

        Sopii! Oikein hyvin! 👍

        No hyvä!

        Tuolla jutulla on tarkoituksensa. Siksi näin on parempi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hyvä!

        Tuolla jutulla on tarkoituksensa. Siksi näin on parempi.

        Jep! Ja mukavempi jutella järkevien ihmisten kanssa. 🙂


    • Anonyymi

      Kaupunkilaisten??? Onko Kokkolassa kaupunkilaisia??? Sata? Tuhat?

    • Anonyymi

      Sitä iloilla jo odotamme Uutta Vuotta, saa luvallisesti ampua ja räjäytellä kaikkia tuotteita :D

      • Ku vaan räjäyttelet turvallisesti...


    • No mä en funtsi vielä noin pitkälle. Täs on kuiteskin Halloween-partyjen kledjujen hankinta ekana :)

      • Ai te pidätte juhlat? Kiva. 🙂


      • Artsi meinaa lähteä mörköilemään :))

        Onkos sulla jo valmiiks tiedossa mitä puet sinne juhliin?

        Ei sillon ku on jotain tuollasta, niin varmaan ajattelekkaan muuta. Minä ku oon tämmönen töistä kotiin- kotoa töihin- nössö, niin mä ehin miettiä tulevia ;)


    • Anonyymi

      Toivoisin poliisin selvittävän paremmin rikoksia. 🙂

      • Hyvä toive. Kaikkien kannalta on hyvä, että rikolliset joutuu vastuuseen teoistaan :)


    • Anonyymi

      Toivon maailmanrauhaa sekä sitä, ettei täällä latvab:t kiusaisi vanhusta.

      Kumpikaan toive ei tule toteutumaan :(

    • Ei mitään toiveita tai haaveita.

      • No sittenhän Ilmannimellä on kaikki hyvin :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No sittenhän Ilmannimellä on kaikki hyvin :)

        Ei kannata toivoa tai haaveilla ku ei ne ole tähänkään päivän mennessä toteutunut.

        Vihaan uutta normaali aikaa.

        Turha toivoa että uusi normaali aika olisi pian ohitse ku aina jotkut matkustelee.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No sittenhän Ilmannimellä on kaikki hyvin :)

        Ei saa harrastaa.. Helkutti


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Ei kannata toivoa tai haaveilla ku ei ne ole tähänkään päivän mennessä toteutunut.

        Vihaan uutta normaali aikaa.

        Turha toivoa että uusi normaali aika olisi pian ohitse ku aina jotkut matkustelee.

        No eihän toiveet aina toteudu, mutta onhan sitä mukavaa kuitenkin haaveilla :)


    • Anonyymi

      Paljon toiveita mutta sanon ne tärkeimmät,Kunnallisvaaleissa toivon että PeruSuomalaiset voittavat niin olkoon! sitten toivoisin mm verojen osalta alennusta että tuo polttoaineen hinta laskisi meinaa käydä köyhän kukkaron päälle,sitten vielä toivoisin kaikkien käyttävän sitä hengitysmaskia kun kaupassa jne asioidaan ja kumikäsineitä on meinaan tuo korona aikas pirullinen pöpö! mutta näillä mennään ja talvi tekee tuloaan koetetaan jaksaa.

      • Allekirjoitan kaikki sun haaveet.

        Tuo maskinkäyttö on niin pikkujuttu, etten ymmärrä miksi se on joillekki niin vaikeaa. Ymmärrän tietysti sellaiset, jotka eivät voi vaikkapa pahan astman takia käyttää.

        Joo, talvi tekee tuloaan ja siitäkin on vain löydettävä jotain hyvää :)


    • Luin tuossa Kokkolalehden tekstaripalstaa.
      Mikään teksti ei ole niin pöyristyttänyt, kuin tuo viesti, missä kiitettiin hymyileviä maskittomia ihmisiä. Kiitteli, kun eivät ole lähteneet tähän hullutukseen mukaan.

      Haloo! Noilla maskeilla on tarkoitus saada ihmiset ehkä välttymään virukselta, joka voi olla vaarallinen. Ei ole mitään hullutusta suojautua tällaisena aikana, kun tuo inhottava pirulainen ja muut pöpöt pyörii ympärillä.

      • Ihmetyttää miksei ihmiset yritä saada tätä helkutin uutta normaali aikaa pois.

        Joidenkin mielestä se on pikku juttu, muttei se ole.

        Kaikki on helkutti kiellettyä, mutta miks kapakat saa olla auki ku monia muita asioita on kielletty.

        Miksi ihmiset saa kapakassa käydä, mutta harrastukset on kiellettyä?

        En tajua mite virus helpommin tarttuu harrastuksessa kuin kapakassa jossa ihmiset ovat humalassa?

        Kumpaa ihmiset oikeasti tarvitsee enemmän kapakoita vai harrastuksia?


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Ihmetyttää miksei ihmiset yritä saada tätä helkutin uutta normaali aikaa pois.

        Joidenkin mielestä se on pikku juttu, muttei se ole.

        Kaikki on helkutti kiellettyä, mutta miks kapakat saa olla auki ku monia muita asioita on kielletty.

        Miksi ihmiset saa kapakassa käydä, mutta harrastukset on kiellettyä?

        En tajua mite virus helpommin tarttuu harrastuksessa kuin kapakassa jossa ihmiset ovat humalassa?

        Kumpaa ihmiset oikeasti tarvitsee enemmän kapakoita vai harrastuksia?

        No ravintoloita ei haluta kokonaan sulkea, koska siinä on kiinni kuitenkin monien työpaikat ja maa tarvii veroeuroja.

        Onhan nuo kuntosalit ja uimahalli vielä auki.

        Ei tää tilanne ole kenellekkään helppo, mutta näin on vain elettävä, kun tälle tilanteelle ei voi mitään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ravintoloita ei haluta kokonaan sulkea, koska siinä on kiinni kuitenkin monien työpaikat ja maa tarvii veroeuroja.

        Onhan nuo kuntosalit ja uimahalli vielä auki.

        Ei tää tilanne ole kenellekkään helppo, mutta näin on vain elettävä, kun tälle tilanteelle ei voi mitään.

        Harrastukset keventää elämää.. Näkee ihmisiä. Saa tehdä joukkueen kanssa yhdessä asioita


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe