Hakkeroijalla tulee olemaan kirjaimellisesti verta käsissään. En epäile lainkaan, että useampikin potilas mahdollisesti vielä tekee itsemurhan henkilökohtaisten salaisuuksien paljastuttua tai jo sen ajatuksen pelossa.
Joka tapauksessa kymmenet tuhannet ihmiset tuskin saavat kunnolla edes nukuttua vuosikausiin jos ei asia selviä.
Kun perusturvallisuus ja koko elämän normaalina jatkumisen tunne hajoavat alta täysin, menee elämältä pohja ja ihmisen suorituskyky laskee stressin myötä.
Joillakin heikoimmilla ja nuorimmilla tulee ahdistus viemään voiton elämänhalusta tapahtuneen myötä.
Vastaamo teki myös tuhansille potilailleen paljon enemmän haittaa kuin antoi hyötyä laiminlyömällä tietoturvallisuutensa. Nollasi sillä saavutuksensa lähes täysin.
Päitä saisi nyt vaatia vadille. Tietoja saa ja pitää nyt epävarmojen ihmisten vaatia sekä poliisilta, että vastaamolta.
Vastaamon hakkeroijalla tulee olemaan ihmisten henkiä kontollaan
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei auta sensuurikaan tämän tosiasian hautaamisessa.
- Anonyymi
Oikeistolaiseen yrittämiseen on aina kannustettu. Miksi nyt hämmästellään, kun joku herrojen kakara yrittää rikastua?
- Anonyymi
Heh, hauskasti sanottu.
- Anonyymi
Ihmettelen kyllä viranomaisiakin, eikö heillä ole mitään valvontaa siihen, miten nämä yksityiset tahot säilyttävät asiakkaidensa arkaluonteista terveystietoa. Vuodatut tiedot sisältävät virkamiesten ja politiikkojen terapiatietoja ja niillä voidaan kiristää jopa valtiotasolla ihmisiä.
- Anonyymi
Onko joku poliitikko muita ylempi ihminen?
- Anonyymi
Yksityisen tarkoitus on tuottaa voittoa.
- Anonyymi
Vastaamon rahoja on jo ehditty kuljettaa Cayman-saarille, ennen kuin korvausvastuuta aletaan kohta puoliin vaatia? Hakkerit tulevat varmaan julkaisemaan yksityiskohtia potilasterapia keskusteluista, ellei edelleen lisää bitcoineja virtaa uusille tai vanhoille kiristäjille? 2018 hakkeroitu ja nyt vasta julkaistiin. Rikollisilla ollut n kahden vuoden työrauha ja edelleenmyynti mahdollisuus. Haisee todella oudolle. Oliko kenties pakko julkaista, kun ensimmäisiä kymmeniä identiteettivarkauksia oli jo tehty?
- Anonyymi
Ne tiedot on myyty kolmannellle taholle, dark webi on täynnä ihmisten vuodatettuja tietoja luottokorttinumeroineen ja henkilötietoineen. En usko että kiristäjä on edes alkuperäinen hakkeri.
- Anonyymi
En usko yhtään väitettä noiden hakkereiden saaneen yksityiskohtaista tietoa itse terapiakäyntien keskusteluista, ennen kuin itse saan lukea jostakin muutaman epätasapainoisen kansanedustajan kaikki latvaongelmatiedot julkisena revityksenä.
- Anonyymi
Niitä lukeneiden kuvausten perusteella ovat kyllä silkkaa dynamiittia. Olen todella pahoillani uhrien puolesta.
- Anonyymi
Ei ole varmaankaan tietosuojalainsäädännön tasalla ollut. Saattaa napsahtaa kunnon sakot.
- Anonyymi
Ei ehkä tuolla hakkeroijalla ole jos oli noin helppoa vaan valvojilla jotka ovat hoitaneet tietoturvaa yhtiöissä se on ollut lepsu-lebso-perällä...
- Anonyymi
Ministereillä kiire kauhistelemaan... Montako Ministeriä on Vastaan on asiakkaana?
- Anonyymi
Nyt tulloo kaikki Arkatianmäjen latvaongelmat julki. Iha itteeki jännittää.... Taivas varjele, mitä sieltä tulee! Pöyristyttää jo valmiiksi.
- Anonyymi
Ole huoleti, koneinssit ovat konesuunnittelun huippuosaajia, ei hakkereita.
- Anonyymi
Onkohan Ohisaloa ja Marinia jo kiristetty?
Vai pelkäävätkö vain että kaikki selviää...- Anonyymi
Hakkeroinnin johdosta kaikki vihervasemmiston latvaongelmat tulevat julkisuuteen. Terapiakeskusteluja odotellessa.....
- Anonyymi
Tietokoneaika on mukavata.
- Anonyymi
Poistettiin viestini, jossa nimitin kiristäjää melkoiseksi rotaksi, joka lisää jo ennestäänkin ahdistuneiden ahdinkoa.
- Anonyymi
Rotta on täällä varmaankin itse koettamassa vähentää itseensä kohdistuvaa lynkkausmielialaa...
- Anonyymi
Tieto lisää tuskaa, joku viisas tiesi jo, kauan, kauan sitten.
Valtaosa psykoterapian tarpeessa olevista henkilöistä on joko vihervasureita tai matuja. Ei sinänsä haittaa minua heidän kohtalo.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Eiköhän ongelmia löydy vähän kaikilta ikään, rotuun, kansallisuuteen tai poliittiseen mielipiteeseen katsomatta. Iso osa on kyllä luultavasti yliherkkiä nykyvassareita, mutta olen silti pahoillani heidänkin puolestaan. Ei näin saisi missään nimessä saada käydä, ja asioiden on muututtava.
Itse ihmettelen kuka on niin sairas, että menisi lukemaan jonkun toisen sairaskertomuksia vaikka saisi kuulla, että naapurin, serkun, työkaverin jne sairaskertomus on vuodettu nettiin? Tuollainen toimintahan on kuvottavaa.
Mutta kaipa heitäkin riittää. Minusta tuollaiset ihmiset olisivat terapian tarpeessa.- Anonyymi
Onhan näitä hoitajia jäänyt kiinni, jotka lukee naapuriensa ja exiensä uusien naisten terveystietoja omakannasta.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä hoitajia jäänyt kiinni, jotka lukee naapuriensa ja exiensä uusien naisten terveystietoja omakannasta.
Sairaita hoitajia. Nykylain mukaan (perustuu EU:n GDPR:ään) hakkeroinnin kohdehan saa tietää jos tietoja on hakkeroitu ja sen kuka siihen on syyllistynyt (kun syyllinen on selvillä).
- Anonyymi
Uteliaita, pahantahtoisia, heikkoja ja ilkeitä ihmisiä riittää maailmassa - ja paljon. Luulisi Killgorenkin aikuisena ihmisenä tämän ymmärtävän.
Tämä on nyt todella paha homma niille joille on. Ja laajemmin mietittynä: minne hakkerit iskevät seuraavaksi? Omakantaan? Asioihin on alettava tekemään muutosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja suurin osa ei edes jää kiinni. Noita omankannan katselutietoja on monen hankalan mutkan jälkeen nähtävissä vain kahden kuluneen vuoden ajalta.
Tässäkin asiassa suomen valtiota kiinnostaa ihmisten oikeudet yhtä kuin nolla.
- Anonyymi
Ei kyllä joo kiinnosta mitenkään muitten vaivat. Omissakin on ihan tarpeeksi kestämistä. Diabeetikko.
- Anonyymi
Valitettavasti monia muita ihmisiä kiinnostaa. Jatkossa nuo varastetut tiedostot ovat jokaisen pikkunistin ja ammattirikollisen kiristämisen työkaluja.
- Anonyymi
Yksityistetään lisää terveydenhuoltoa. Ne kun osaa hoitaa tietoturvankin paljon edullisemmin kuin joku byrokraattinen HUS.
Eikö, niin Sipilä ja Orpo, jotka ajoitte terveydenhuollon yksityistämistä?- Anonyymi
100% tietoturvaa ei ole olemassakaan. Pitäisi lopetaa ihmisten henkilökohtaisten tietojen laittaminen hakkerien ulottuville kokonaan.
- Anonyymi
Eiköhän tämän lataamon asiakkaat ole jo melkein valmiita ns. kamikazeja!
- Anonyymi
Toivottavasti säästävät kamikaze-iskunsa siihen hetkeen kun syyllinen paljastuu...
- Anonyymi
Kyllä vähintäin kuolemantuottamuksista tulee syyte, jos itsemurhia todetaan kiristyksen vuoksi syntyneen. Ja kyllä kiristäjällä tämä on ollut täysin tiedossa hommaansa aloittaessaan. Breivikin viitoittamalla tiellä.
Luulee vielä, että ei saada häntä selville, vaikka kiveäkään ei jätetä kääntämättä asian selvittämiseksi. Pilasi elämänsä pikkurahan takia.- Anonyymi
No täytyy vain toivoa hälle pahinta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910945Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174591Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333977Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4412228Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142180Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101165- 391126