Aikeissa olisi rakentaa häkki taikakuutiosta kahdelle marsulle, mutta näitä taikakuutiota ei tunnu löytyvän mistään. Niitä on ilmeisesti joskus myyty Hong Kongissa. Kävin Hong Kongissa ennen kuin niistä tuli Rustia, eikä kuutioita siellä ollut. Rustan sivuillakaan ei näkynyt taikakuutioita. Joskus olen lukenut, että Citymarketista tai Clas Ohlsoniltakin löytyisi, mutta molemmissa olen käynyt, eikä taikakuutioita ole ollut myynnissä, eivätkä myyjät edes tienneet, mitä ne ovat.
Jos teillä on taikakuutioista tehty häkki, mistä olette kuutiot ostaneet? Tai onko joku näitä nähnyt kaupoissa, vaikkei itsellä olisikaan?
Mistä löytyy taikakuutioita?
Anonyymi
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit2133902Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli323497Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html1271882Voiko Martinaa muuta kuin nauraa
Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "3541656Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?1021232- 37849
Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .
Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.53798- 49721
- 55689
En halua nähdä sua enää
jos et tunne mitään mua kohtaan. Mitä muuta kuvittelet? Olen roikkunut sinussa. SINUSSA!66621