Huomasin että Win10 ei osaa ollenkaan päättää, onko kesä- vai talviaika!! Välillä kun katson kelloa se näyttää kesäaikaa ja välillä talviaikaa!! En ole vielä huomannut missä välissä se vaihtuu, mutta kuitenkin saman session aikana. Ja mitään muuta en juuri ole tehnyt kuin surffaillut webissä
Järjellisiä selityksiä tälle ilmiölle?
Win10 kello - mitä vattua ??!
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Suomessa ole mitään hemmetin kesä tai talviaikoja. Tämä nykyinen aika on normaali utc 2 Suomen aika.. Kesäaika = Moskovan utc 3 aika.
- Anonyymi
Mulla on Windows vaihtanut hyvin ajat kesällä ja talvella. Aloitus haiskahtaakin linukshihhulin trollaukselta.
Kumma kun kukaan muu ei ole vielä valittanut tuommoisesta?- Anonyymi
Luulosairaus on paha tauti.
Osaamattomat Windows trollit saavat mitä tahansa aikaiseksi.
- Anonyymi
Liittyyköhän asiaan:
Delphi 7 alkoi valittaa useiden eri tiedostojen muuttuneesta kellonajasta/päivämäärästä.
Delphin sulkeminen ja uudelleen käynnistäminen EI korjannut ongelmaa.
Mutta: Kun sammutin tietokoneen (HUOM: ns. aito sammutus, EI mihinkään lepo- tai virransäästötilaan meno) ja käynnistin koneen ja windowsin uudelleen, ongelma poistui.
em. ongelma ilmaantui, kun kesäajasta siirryttiin takaisin normaaliaikaan SU 25. lokakuuta 2020.
Suosittelen samaa ratkaisua: käynnistä windows uudelleen, ehkä ongelmasi poistuu sillä.
Ilmeisesti tuo kesäaika kummittelee jossain käyttöjärjestelmän sisuksissa silti, vaikka on jo siirrytty takaisin normaaliaikaan. Mutta koneen buuttaus siis korjannee tuonkin ongelman. Ainakin Delphi 7 lopetti tiedostojen muuttuneesta kellonajasta/päivämäärästä valittamisen koneen buuttauksen jälkeen.- Anonyymi
Itse valehtelet!!! Ubuntua käytetään täysin graafisesti,, ei sudotella.!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse valehtelet!!! Ubuntua käytetään täysin graafisesti,, ei sudotella.!!!
Ai sinä pelaat Linuxilla?? Pelaat siis aitoja MICROSOFTIN DirectX 9 pelejä Linuxilla?? Epäilen suuresti! Jos sulla toimii niin hiton upeesti kaikki, niin pistäppä toimimaan vaikka 3D Studio MAX softa, Photoshop CS2 tai vaikkapa FL Studio tai Half Life 2 peli :D Lyön vetoa että nämä softat ei toimi vieraassa Linux-distrossa, vaan ainostaan aidossa ympäristössä joihin ne on tarkoitettu toimivankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä pelaat Linuxilla?? Pelaat siis aitoja MICROSOFTIN DirectX 9 pelejä Linuxilla?? Epäilen suuresti! Jos sulla toimii niin hiton upeesti kaikki, niin pistäppä toimimaan vaikka 3D Studio MAX softa, Photoshop CS2 tai vaikkapa FL Studio tai Half Life 2 peli :D Lyön vetoa että nämä softat ei toimi vieraassa Linux-distrossa, vaan ainostaan aidossa ympäristössä joihin ne on tarkoitettu toimivankin.
Avaus on totta. olen huomannut ihan itse.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006