En kestä hylkäämistä

Anonyymi

Miksi se on sinun toimintatapasi? En ole koskaan selvinnyt yhdestäkään hylkäämisestä, minkä olet minulle tehnyt. Ymmärrätkö yhtään? Haluatko ymmärtää? Minä tiedän, miksi en kestä hylätyksi tulemista, mutta tiedätkö miksi se sama asia on sinun toimintastrategiasi?

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole hylännyt.

      • Anonyymi

        Kyllä hän on lähtenyt elämästäni monta kertaa. Mutta uskon että hänellä on siihen syy. Se on jokin kestämätön tilanne hänellä, mikä saa hänet toimimaan niin. Ja mulla se on mun pahin pelko, niin tuntuu siltä aina, että kuolen, vaikka hän tulisikin takaisin joskus. Minut se saa toimimaan niin, että välttelen häntä, vaikka kaipaankin.


    • Anonyymi

      Tai siis tarkoitin selviytymisstrategiasi.

    • Anonyymi

      Jos olis mulle niin

      tiedän ja tiedän.

    • Anonyymi

      En ole hylännyt. Omit vääriä.

    • Anonyymi

      Olen pahoillani ja olen selvittänyt miksi toimin niin. Vieläkö voidaan yrittää?

      • Anonyymi

        Jos olisit hän, niin en näe elämääni ketään toista. Vähän säälittävää, mutta totta :)


    • Anonyymi

      Tuollaisesta ihmisestä täytyy pysyä kaukana, joka tuollaista tekee. Tietoista satuttamista toisen taholta.

    • Anonyymi

      Etenemättömyys; kun tilanne pysyy aina vaan samana, niin jossain kohtaa tuskastuu ja yrittää lievittää ahdistusta välttelemällä. Noh, sitten taas ikävä ottaa niskalenkin ja haluaa olla näköpiirissä. Loputon noidankehä, voi kun lobotomia olis vielä mahdollista nykypäivänä.

      • Anonyymi

        Ei voisi paremmin sanoin kuvata. Ap


    • Anonyymi

      Kukaan ei kestä hylkäämistä. Se tuntuu aina pahalta.
      Oletko ajatellut, että joskus sanallisen hylkäämisen takana on sanaton hylkääminen? Toinen voi pitää sisällään monia asioita ja kun sisällä on monta patoumaa, ne tulevat ikäänkuin kerralla esille toimintana.
      Joskus ihminen on kokenut jääneensä ensin pidemmäksi ajaksi ihmissuhteessa vaille toisen tervettä (tai omasta mielestään) huomiointia? Joskus pelkkä kommunikoinnin puuttuminen voi johtaa siihen, että toinen osapuoli pakenee, ja toinen tulee silloin hylätyksi. Lopulta molemmat ovat yksinäisiä ja surullisia vaikka tilanne olisi voitu ehkäistä kommunikoinnilla.
      Tämä ei ole aina ainoa tausta hylkäämiselle. Usein siihen ajaa ihmisen sisin, joka on ristiriidassa. Emme halua tulla loukatuksi.
      Joskus taas koemme toisen käytöksen hylkäämisenä, vaikka se todellisuudessa onkin tervettä rajaamista.
      Mikä onkaan sinun tilanteesi, sitä en tiedä, mutta toivottavasti uskallat ottaa asian puheeksi toisen osapuolen kanssa, varoen toki että keskustelet asiasta itseäsi ja häntä loukkaamatta. Rakentava keskustelu voi auttaa sinua itseäsi.
      Joskus voi helpottaa, kun puhuu asiasta ensin ulkopuoliselle, joka auttaa sinua pysymään neutraalina. Silloin pääset paremmin yli omasta surustasikin. Voimia!

    • Anonyymi

      En ole hylännyt sinua. Tiedät mistä minut löydät, joten ota yhteyttä IRL. n>m.

    • Anonyymi

      Toisen annettava rauhassa käsitellä omia tunteitaan, ihmisellä voi olla taustallaan vältteleviä ja turvattomia kiintymyssuhteita. Kokee läheisyyden, sitoutumisen ahdistavana. Annettava vetovastuu hylkääjälle, hänen vuoronsa toimia, jos haluaa jatkaa suhdetta.

      • Anonyymi

        Annan hänen olla rauhassa. Olisi kyllä hyvä, jos tietäisin oikeasti missä mennään. Ymmärtäisin varmasti, oli se syy mikä tahansa. Epätietoisuus ja oma kaipaus turhauttaa vaan. Haluaisin hänestä kuulla jotain, jotta saisin mielenrauhan. Itsekästä?

        Minulla on myös asioita, joita joudun käsittelemään. Mutta en ole lakannut välittämästä hänestä missään kohtaa. Ehkäpä vielä haluaisin tietää, pitääkö haudata toiveet jostain yhteisestä. Jaksan kyllä odottaa häntä, jollei ole mistään vuosista kysymys, mutta saisipa jonkinlaisen selvyyden edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan hänen olla rauhassa. Olisi kyllä hyvä, jos tietäisin oikeasti missä mennään. Ymmärtäisin varmasti, oli se syy mikä tahansa. Epätietoisuus ja oma kaipaus turhauttaa vaan. Haluaisin hänestä kuulla jotain, jotta saisin mielenrauhan. Itsekästä?

        Minulla on myös asioita, joita joudun käsittelemään. Mutta en ole lakannut välittämästä hänestä missään kohtaa. Ehkäpä vielä haluaisin tietää, pitääkö haudata toiveet jostain yhteisestä. Jaksan kyllä odottaa häntä, jollei ole mistään vuosista kysymys, mutta saisipa jonkinlaisen selvyyden edes.

        Kauan tää tilanne on kestäny..?


    • Anonyymi

      toisen luona hän.

      • Anonyymi

        Hyvin paljon mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin paljon mahdollista.

        En mieti noin. Palstan huonovointiset tietysti toivoisivat että kaikki voisivat oikein huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin paljon mahdollista.

        No eihän ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ole.

        Ei tietenkään ole ❤️


    • Anonyymi

      Suhde on kahden ihmisen vapaaehtoinen sitoumus, ei se voi kestää sen kauempaa kuin kummallakin on halu pitää siitä kiinni. Ihmisen seistävä tässä maailmassa kuitenkin omilla jaloillaan. Ripustautuminen on ahdistavaa, ja tukahduttava, erillisyys sitouttavaa ja vapauttavaa. Suhde hyvä niin kauan kuin kumpikin tietää toisen olevan juuri se, jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä, ei sen kauempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe