Meinasin ostaa Pocshen Thaimaassa.

Anonyymi

Laadukkaista moottoripyöristä täällä juttua ollut ja joskus jopa kuvia. Senssulle vielä kerran kiitos siitä, että aijasi muutaman kuvan vaimonsa punaisesta kaunokaisesta.

Tämä kaunokainen minun mielestäni oli kaunis ja jäi kiehtomaan mielikuvitustani niin paljon, että tämän aloituksen nyt tein.

Aloituksen tekemiseen vaikutti myös lööppi uutinen siitä, että Topi oli ostanut vaimolleen Nadjalle Porchen 50-vuotislahjaksi.

Tänään sitten mielenkiinnosta kuuklettelin, että mitä mallia tuo Porcshe oli. Taisin yhden hakusanan kirjoittaa väärin muotoon Porche ja ensimmäinen osuma vei minut suomi24 Kotimaiset julkkisjuorut keskusteluun. En kommentoinut keskustelua, enkä sitä kommentoi tässäkään. Käykää itse katsomassa ja kommentoimassa tuota keskustelua, jos kiinnostaa.

Palatakseni aloitukseni otsikkoo ja itse aiheeseen, totean ensin, että tuo Topin Nadjalleen ostama vain vähän käytetty laatuauto on mallia Porcshe Boxter ja väriltään mikpäs muukaan, kuin punainen. Uutisen kuvassa mielestäni näyttää tosi hienolta.

Siam Paragonissa se taisi olla, en nyt muista monennessa kerroksessa, kun vaimoni kanssa koeistuimme mustan Boxterin, jonka moottorin tilavuus muistaakseni oli "riittävät" 3,2 litraa. En viitsinyt kysyä, että oliko tämä kaunokainen tehty Suomessa, mutta tämä olisi ollut myönteinen tekijä ostopäätökseni suhteen.

"Asuimme" tuolloin Suomessa ja Chiang Maissa. Voin vain nyt kuvitella kuinka nautinnollista tuolla Boxterilla olisi ollut ajella pohjoisen mutkaisia teitä.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ?????

      • Anonyymi

        ? ? ? ????


    • Anonyymi

      Tosiaan ostaminen jäi meinaamiseksi, koska minä en myynyt siksi kun sinun pullonkeräysrahat eivät riittäneet.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi.

        Aloitukseni tarkoitus ei ollut riitelyn tai vastaavan ruokkiminen. Aivan jotain muuta.


    • Anonyymi

      Pahoittelen aloitukseni kirotus virhettä mikä ei ollut tarkoituksellinen.

      • Anonyymi

        Koulukiusattu parisuhteeseen kelpaamaton Amalia purkaa ahdistustaan Vastaamolle 200e tunti. Kela korvaa 100 %, kiljua ja talousmakkaraa riittää .

        --------------Jokin mättää... ja palijon....


    • Anonyymi

      Ja täällä jo senssu kiittelee itseään laittamistaan kuvista...
      On nää melkosen sekasta jengiä nää miljoonamiehet

    • Anonyymi

      Tällä kertaa mielikuvitustarinassa ei kuitenkaan ollut vittuilua ja siitä pisteet.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä suhteellisen asiallisesta kommentista ja pisteistä.

        Ehkäpä nyt parempi sitten lienee minun alkuperäisenä aloittajana olla kertomatta tätä, että miksi en tuota Boxsteria ostanut.

        Ehkäpä turhaa on myös kertoa tämä, että tarinani on täyttä totta. Mielikuvitusta tarinassani on vain tämä, että kuvittelin millaista olisi ollutkaan kurvailla tällä Boxsterilla pohjoisen mutkikkaita teitä.

        Tämäkään ei sikäli ole pelkkää mielikuvitukseni tuotetta, että olen ihan oikeasti useasti päässyt kurvailemaan näitä pohjoisen teitä. Sekä moottoripyörällä että autolla. Yksin, kaksin ja lapsienkin kyydissä mukana ollen.

        Yhdellä reissulla hieman tavallista tehokkaamman neliovisen auton takaovet täytyi hetkeksi avata. Takapenkiltä oksentamisen mahdoltamiseksi auton ulkopuolelle. En leuhki. En itse ajanut. Mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä suhteellisen asiallisesta kommentista ja pisteistä.

        Ehkäpä nyt parempi sitten lienee minun alkuperäisenä aloittajana olla kertomatta tätä, että miksi en tuota Boxsteria ostanut.

        Ehkäpä turhaa on myös kertoa tämä, että tarinani on täyttä totta. Mielikuvitusta tarinassani on vain tämä, että kuvittelin millaista olisi ollutkaan kurvailla tällä Boxsterilla pohjoisen mutkikkaita teitä.

        Tämäkään ei sikäli ole pelkkää mielikuvitukseni tuotetta, että olen ihan oikeasti useasti päässyt kurvailemaan näitä pohjoisen teitä. Sekä moottoripyörällä että autolla. Yksin, kaksin ja lapsienkin kyydissä mukana ollen.

        Yhdellä reissulla hieman tavallista tehokkaamman neliovisen auton takaovet täytyi hetkeksi avata. Takapenkiltä oksentamisen mahdoltamiseksi auton ulkopuolelle. En leuhki. En itse ajanut. Mutta kuitenkin.

        Komea oli joo se vuokra-Vitara viime vuosituhannella 30 euroa päivävuokra.
        Boxteri jäi sulta ostamatta, koska se olisi maksanut vajaan satatonnia euroja uutena ja lompakostasi uupui samainen summa euroja, mutta tuktukilla pääsitten exän kämpille kuitenkin alle eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea oli joo se vuokra-Vitara viime vuosituhannella 30 euroa päivävuokra.
        Boxteri jäi sulta ostamatta, koska se olisi maksanut vajaan satatonnia euroja uutena ja lompakostasi uupui samainen summa euroja, mutta tuktukilla pääsitten exän kämpille kuitenkin alle eurolla.

        Jep ja heh, kiitos.

        Kolmiodraama lienee toki mahdollista. Etenkin täällä, mutta voisihan olla niinkn, että tämä aloittaja on juurikin se tämän iloittelun pilaaja ja pikkumainen pilkunnussija.

        Meni pikkusielu selvittämään todellisilla yhteyksillään [vaimonsa] kenen se S mersu ei ollut. Vitara viritys, hmm... oikeastaan aloittajaa ehkä joskus hieman harmittaa, että meni tämänkin paljastamaan.

        Boxsteri jäi tosiaankin minulta toistaiseksi Thaimaassa ostamatta jo ennen tätä koronaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja heh, kiitos.

        Kolmiodraama lienee toki mahdollista. Etenkin täällä, mutta voisihan olla niinkn, että tämä aloittaja on juurikin se tämän iloittelun pilaaja ja pikkumainen pilkunnussija.

        Meni pikkusielu selvittämään todellisilla yhteyksillään [vaimonsa] kenen se S mersu ei ollut. Vitara viritys, hmm... oikeastaan aloittajaa ehkä joskus hieman harmittaa, että meni tämänkin paljastamaan.

        Boxsteri jäi tosiaankin minulta toistaiseksi Thaimaassa ostamatta jo ennen tätä koronaa..

        Miten olisiko sellainen toimenpide mahdollista että kerrot todelliset tiedot siitä S-Mersusta koska tällä palstalla esiintyy paljon "todellisien" vaimojen "tosiasiallisesti" thaimaassa asuneiden ja asuvien "sanaseppoja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisiko sellainen toimenpide mahdollista että kerrot todelliset tiedot siitä S-Mersusta koska tällä palstalla esiintyy paljon "todellisien" vaimojen "tosiasiallisesti" thaimaassa asuneiden ja asuvien "sanaseppoja".

        Mielestäni moinen pyytämäsi toimenpide ei ole mahdollista ainakaan minun kriteereillä.
        Jos ja kun joku on joistakin syistään väittänyt jonkun auton olevan omansa, niin riittänee oletettavasti oleva toteamuskin siihen, ettei näin ole. Hänellä itsellään lienee todistamisen tarve toisin ollen. Turhaa on sotkea rekisteri tietojen perusteella ulkopuolia henkilöitä tällaiseen soppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni moinen pyytämäsi toimenpide ei ole mahdollista ainakaan minun kriteereillä.
        Jos ja kun joku on joistakin syistään väittänyt jonkun auton olevan omansa, niin riittänee oletettavasti oleva toteamuskin siihen, ettei näin ole. Hänellä itsellään lienee todistamisen tarve toisin ollen. Turhaa on sotkea rekisteri tietojen perusteella ulkopuolia henkilöitä tällaiseen soppaan.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea oli joo se vuokra-Vitara viime vuosituhannella 30 euroa päivävuokra.
        Boxteri jäi sulta ostamatta, koska se olisi maksanut vajaan satatonnia euroja uutena ja lompakostasi uupui samainen summa euroja, mutta tuktukilla pääsitten exän kämpille kuitenkin alle eurolla.

        laskitko excelillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja heh, kiitos.

        Kolmiodraama lienee toki mahdollista. Etenkin täällä, mutta voisihan olla niinkn, että tämä aloittaja on juurikin se tämän iloittelun pilaaja ja pikkumainen pilkunnussija.

        Meni pikkusielu selvittämään todellisilla yhteyksillään [vaimonsa] kenen se S mersu ei ollut. Vitara viritys, hmm... oikeastaan aloittajaa ehkä joskus hieman harmittaa, että meni tämänkin paljastamaan.

        Boxsteri jäi tosiaankin minulta toistaiseksi Thaimaassa ostamatta jo ennen tätä koronaa..

        Sama homma. Minulta jäi myös boxteri ostamatta jo ennen koronaa. Harmittaa vieläkin, mutta eiköhän se taas tästä.


    • Anonyymi

      Mä meinasin ostaa viisi boxteria kerralla mutta sitten en ostanutkaan. Henkilökohtaisista syistä. Tarina on tosi.

      • Anonyymi

        Minä pikkusielu selvittelin todellisilla yhteyksilläni [vaimoni] että varallisuutemme riittää ainoastaan meinaamiseen ja siksi olemme viimeiset 10 vuotta meinannut matkustaa thaimaahan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä pikkusielu selvittelin todellisilla yhteyksilläni [vaimoni] että varallisuutemme riittää ainoastaan meinaamiseen ja siksi olemme viimeiset 10 vuotta meinannut matkustaa thaimaahan.

        Mulla se oli kuitennii tosi lähellä se Pocshen osto. Istuin jo siinä kuskin penkillä hymyillen, heilutin rattia ja päristin suulla. Hinta lapussa luki 87400 thaimaan euroa. Kävin Kusikornin pankissa tarkastamassa saldon ja se oli 11,70 euroa mutta käytettävissä oli vaan 0,20 euroa. Oli wifi velotus menossa sieltä samana päivänä vielä. Kysyin vaimolta paljo sillä on ja ku se alko laskee kolikoita muovi kassin pohjalta ni myyjä ohjasi meidät ulos liikkeen takaovesta ja sano että tervetuloo vaan uudelleen. Onneks olin vähän kuralla ni jätin pikku haisu kepposen sinne auton penkkiin. Ikään kuin leimasin sen omaksi. Heheh!


    • Anonyymi

      Juu!
      Sitä se teetättää, kun menee Thaimaahan humalapäissään ja tapaa vääjäämättä thaitytön, ostattaa punaisen Porchhen, vaikkapa velaksi, jos ei pullojenkeruurahat riittäisivät.

      • Anonyymi

        Ei ne hulluja sentään ole ne myyjät. Et saa sitä velaksi vaikka olisit kuinka humalapäissään tahansa. Mitähän se thaityttö tekisi sillä punaisella Porschella? Liikemiehet vaimoineen on eri asia ja he eivät osta sitä osarilla eikä tyttöystävälle vaan itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne hulluja sentään ole ne myyjät. Et saa sitä velaksi vaikka olisit kuinka humalapäissään tahansa. Mitähän se thaityttö tekisi sillä punaisella Porschella? Liikemiehet vaimoineen on eri asia ja he eivät osta sitä osarilla eikä tyttöystävälle vaan itselleen.

        Montako punaista autoa olet muutenkaan nähnyt thaimaalaisilla? Värit on tärkeitä thaimaalaisille. He eivät halua punaista autoa. Ferrarit on asia erikseen mutta ne nyt ei ole ihan kansan autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako punaista autoa olet muutenkaan nähnyt thaimaalaisilla? Värit on tärkeitä thaimaalaisille. He eivät halua punaista autoa. Ferrarit on asia erikseen mutta ne nyt ei ole ihan kansan autoja.

        Etkö tollo tiefä että punainen on thaimaassa voitajan väri. Siksi Tiker Woodsin äitikin puki poikansa punaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tollo tiefä että punainen on thaimaassa voitajan väri. Siksi Tiker Woodsin äitikin puki poikansa punaiseen.

        Resuperse minä asun täällä. Katselin juuri 10 minuuttia ikkunasta ulos ja voin vakuuttaa että en nähnyt yhtäkään punaista autoa. Google kuva hakuun laitoin Tiger woods ja paljon oli muuta väriä päällä punainenpaita vain vanhoissa kuvissa. Mitä näkyy ikkunasta siellä kuopiossa Petteri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resuperse minä asun täällä. Katselin juuri 10 minuuttia ikkunasta ulos ja voin vakuuttaa että en nähnyt yhtäkään punaista autoa. Google kuva hakuun laitoin Tiger woods ja paljon oli muuta väriä päällä punainenpaita vain vanhoissa kuvissa. Mitä näkyy ikkunasta siellä kuopiossa Petteri?

        Olethan varovainen, ikkunan takana vaanii pöö..


    • Anonyymi

      Minulta kaikki jää meinaamisen asteelle. Meinasin aikoinaan saada Thai tytöltä pilua mutta sitten saanutkaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Punaisia autoja on kaikkein vähiten Thaimaassa.

        Perinteiset värit menevät näin:

        Maanantai: keltainen (kuninkaan väri) Tiistai: vaaleanpunainen Keskiviikko: vihreä,

        keskiviikkoilta: vaaleanvihreä Torstai: oranssi Perjantai: sininen (kuningattaren väri) Lauantai: musta ja purppura Sunnuntai: punainen

        Syntymäpäivän värin mukaan määräytyy jokaiselle myös onnea tuottava väri ja epäonnen väri. Iäkkäät ottavat usein pukeutuessaan huomioon henkilökohtaiset värinsä.

        Joka päivälle on myös oma planeettansa. Ne ovat tässä:

        Maanantai: Kuu Tiistai: Mars Keskiviikko: Merkurius Torstai: Jupiter Perjantai: Venus Lauantai: Saturnus Sunnuntai: Aurinko


      • Anonyymi

        Poliittinen mielenilmaisu on eri asia kuin henkilökohtaiset värit autoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliittinen mielenilmaisu on eri asia kuin henkilökohtaiset värit autoissa.

        Keltaisessa tai punaisessa t-paidassa ei kannata farankin esiintyä silloin, kun tilanne on päällä. Suattaapi tulla yllättävä reaktio joltakin kiihtyneeltä mielenosoittajalta. Yllättävän kovaa lyövät niin pieniksi. Kun Suomessa pelataan jumppatunnilla korista ja softballia niin Thaimaassa opetetaan poikia myös kansallislajinsa pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punaisia autoja on kaikkein vähiten Thaimaassa.

        Perinteiset värit menevät näin:

        Maanantai: keltainen (kuninkaan väri) Tiistai: vaaleanpunainen Keskiviikko: vihreä,

        keskiviikkoilta: vaaleanvihreä Torstai: oranssi Perjantai: sininen (kuningattaren väri) Lauantai: musta ja purppura Sunnuntai: punainen

        Syntymäpäivän värin mukaan määräytyy jokaiselle myös onnea tuottava väri ja epäonnen väri. Iäkkäät ottavat usein pukeutuessaan huomioon henkilökohtaiset värinsä.

        Joka päivälle on myös oma planeettansa. Ne ovat tässä:

        Maanantai: Kuu Tiistai: Mars Keskiviikko: Merkurius Torstai: Jupiter Perjantai: Venus Lauantai: Saturnus Sunnuntai: Aurinko

        Väärin. Punaisia autoja on Thaimaassa neljänneksi eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Punaisia autoja on Thaimaassa neljänneksi eniten.

        Musta ja valkoinen on maailmanlaajuisesti ykkönen. Valkoinen on maailman suosituin mutta Thaimaassa musta on ykkönen. Musta säilyttää parhaiten myyntiarvonsa.
        Hopea on kolmas, tummanharmaa neljäs, tummansininen ja oranssi viides.. moni ei ota punaista siksi kun se on epäonnen väri maanantaina ja keskiviikkona sekä päivällä että yöllä.
        En tunne ketään kenellä on punainen auto täällä. Jos arvata pitää niin pari prosenttia on punaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta ja valkoinen on maailmanlaajuisesti ykkönen. Valkoinen on maailman suosituin mutta Thaimaassa musta on ykkönen. Musta säilyttää parhaiten myyntiarvonsa.
        Hopea on kolmas, tummanharmaa neljäs, tummansininen ja oranssi viides.. moni ei ota punaista siksi kun se on epäonnen väri maanantaina ja keskiviikkona sekä päivällä että yöllä.
        En tunne ketään kenellä on punainen auto täällä. Jos arvata pitää niin pari prosenttia on punaisia.

        Hiluxilla on aika massiivinen ykkösasema. 17% kaikista myydyistä henkilöautoista viime vuonna. Syystä että verotus on alhainen koska niitä rakennetaan Thaimaassa ja sen saa rekisteröityä lava-autona työkäyttöön.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe