Naisten orgasmeista

Anonyymi

Voitteko naiset kertoa mikä on nopein tapa saada teidät laukeamaan? Entä milloin tavoin olette saaneet laadullisesti parhaat orgasmit tai ylipäätään nautinnollisimmat seksikokemukset?

10

1283

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lelun kanssa nopein; Womanizer Duo-tuplasmulaattorilla alle minuutissa jos pelkkä orgasmi on tavoitteena.
      Partnerin kanssa toimivin tapa on pari sormea ja kieli-yhdistelmä.

• Laadulliset parhaat orgasmit olen kokenut kun on ihan ajan kanssa partnerin kanssa touhuttu. Kun olet jo niin rajalla tulla, mutta viime hetkellä partneri kiusoittelee ja pitkittää nautintoa. Ja kun muutaman kerran olet siinä orgasmin rajalla käynyt ja lopulta saat laueta niin kyllä ne kerrat tuntuu parhaimmilta.

• Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

Laadulliset parhaat orgasmit olen kokenut kun on ihan ajan kanssa partnerin kanssa touhuttu. Kun olet jo niin rajalla tulla, mutta viime hetkellä partneri kiusoittelee ja pitkittää nautintoa. Ja kun muutaman kerran olet siinä orgasmin rajalla käynyt ja lopulta saat laueta niin kyllä ne kerrat tuntuu parhaimmilta.

Miehenä en tykkää siitä, kun joskus oot laukeemassa liian nopeasti ja yrität keskeyttää sen. Mieluummin mällit sisään ja hetken päästä uudestaan.
        T: Jaakko

• Anonyymi

Perjantaina viimeksi vanhempi mies riisui taidolla vaatteeni yltäni, levitti reiteni siveli hetken painoi päänsä jalkojeni väliin, tunsin kielen kun alkoi kevyesti nuolee pimpukkaani laukesin parissa minuutissa🤗 rva 33

• Anonyymi

Olitko pantavana Tampereela hotellissa😎 M 63

• Anonyymi

Niin, toi on kyllä ihan parasta.
        T:Jaakko

• Anonyymi

Ehdottomasti nopein tapa on antaa mun hoitaa se itse. Pikku pikaorgasmi vaan ei jostain syystä juuri helpota oloa, panetus ennemminkin yltyy vain.
      Nautinnollisinta seksi on yleensä silloin kun sitä joutuu kiimasta epätoivoisena odottamaan ja ehtii himot nousta kattoon. Silloin olen altis myös laukeamaan isosti, ja monesti.
      Yksi parhaista kerroista oli (liian) pitkän odotuksen jälkeen kun sain miehen kädestä isoa dildoa, en edes tiedä monestiko laukesin, ehkä viisi tai kuusi kertaa.
      Orgasmi ei kuitenkaan ole automaattisesti yhtä kuin nautinto, ilmankin voi seksi olla erittäin tyydyttävää. Joskus voi olla jopa nautinnollisempaa kun saa sen toisen nauttimaan.

• Anonyymi

Samalla kun työntelisin sauvaa sisääsi nuolisin klittaasi saadessasi orkut jatkaisin kohti seuraavaa orkkuasi saisinko sit sqruittaamaan myös😘

• Anonyymi

Näitä on mielenkiintoista lukea. Aina oppii uutta miten tuottaa enemmän naisille nautintoa..

• Anonyymi

Ihana kokemus kun seisaaltaan annoin täss joskus,niin squirt häneltä lensi reisilleni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      741
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe