Viikon päästä AC Kajaani joukkue joka tulee pelaamaan kakkosdivaria.
Ei näköjään tämä AC Kajaanin linja jossa oman kylän pojat ei pelaa näytä toimivan.
AC Kakkosdivari
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulevaisuudessa ehkä putoaa kakkosdivarista kolmoseen, ja sieltä hakee taas vauhtia takaisin noustaakseen ylemmäksi.
- Anonyymi
Paskat ei pelaa kolmosessa korkeintaan nelosessa jos sielä purolanhemmot pelaa sekä jomuan pulskat pojat.
- Anonyymi
Menisivät kaikki oikeisiin töihin, pallojen kans pelleily on lasten hommaa. Katsojat vois kans mennä itteensä, eikö löydy parempaa harrastusta kuin pallon potkimisen seuraaminen. Se on laiskojen idioottien ja laardipalleroiden hommaa.
- Anonyymi
Sanos muuta johon sinä et pysty, junk junk hommiin
ja siihenki huonosti
- Anonyymi
Ihmetellä täytyy miten ketään edes kiinnostaa katsoa jotain afrikkalaisten pallonpotkimista Kajaanissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566668Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404602- 602377
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391888Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171304
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151259- 171211
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097