https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006699818.html
"Poliisi etsii vaarallista villisikaa Kokkolan tuntumassa – voi hyökätä ihmisten kimppuun.
Viranomaisten etsimä villisika on haavoittunut metsästyksen yhteydessä.
Pohjanmaan poliisilaitos varoittaa haavoittuneesta villisiasta, joka mahdollisesti piileskelee Kokkolan Keiskinjärven läheisyydessä.
Keiskinjärvi sijaitsee tien E8 varrella, noin kymmenen kilometriä Kokkolan keskustasta koilliseen."
Minä jo luulin, että villisika on keskustassa, mutta 10km on kaukana keskustasta.
Mites niitä villisikoja on näinkin lähellä Kokkolaa.
Vaarallinen villisika liikkuu kokkolan lähimaastossa.
12
194
Vastaukset
- Anonyymi
Maastoon ei kannattaisi viedä esim omenoita. Mutta niitä valitettavasti olen nähnyt. Haluatteko pihapiiriinne villisian tai muita metsän eläimiä.
- Anonyymi
Joo halutaan. Hirviä, peuroja sekä pienempiä eläimiä tuossa kyllä jo liikkukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo halutaan. Hirviä, peuroja sekä pienempiä eläimiä tuossa kyllä jo liikkukin.
Minä haluan myös. Kaikki ovat tervetulleita.
- Anonyymi
Osaan äännellä sian äänellä ja kutsua niitä luokseni, hihihiii!!!
- Anonyymi
Vau, sä oot kyllä onnekas.
- Anonyymi
Tumpelot metsästäjät.Ensin ammutaan koira ja sitten haavoitetaan villisikaa.Mitähän puusilmiä nämä ns.metsästäjät oikein on ?
- Anonyymi
Ampuuhan ne ihmisiäkin. Saa varoa, jos mahdollista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampuuhan ne ihmisiäkin. Saa varoa, jos mahdollista
Maastopyöräilijän ampuivat kansallispuistossa, että sokeitako ne metsästäjät ovat.
Metstäjänhän pitää tunnistaa kohde jota ampuu, ei saa ampua, jollei tunnista, eikä niin, että ensin ammutaan ja sitten vasta tunnistetaan.
- Anonyymi
Osaan kutsua maastopyöräilijän luokseni ja en tarvitse koiraa metsällä. Kaverini Vesiveijarissa tietävät taipumukseni ja eivät tiputa saippuaa lattialle ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Ai no miten käy, jos saippua tipahtaa? Sinäkö liukastut siihen, vai?
- Anonyymi
Okei
- Anonyymi
Katsokaapa tarkemmin jos se olisikin vihreiden hylje, pankaa vihreät silmäläsit päähänne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796