Perjantai yllätys!

Anonyymi

Viime perjantaina yllätyin kun tulin töistä vaimo nojasi keittiön pöytään ja oli pudottanut hameen lattialle.
Näin kun iso kyrpä oli vaimoni vitussa soutamassa ja paljaat rinnat miehen käsissä puristeltavana..
Mitä ajattelette asiasta?
Ja miten olisitte suhtautuneet asiaan?

23

3350

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkakaa, kuuluu virallinen komento.
      Olisin katsonut ja pyytänyt päästä liukkaikke.

    • Niin tosiaan, miten teillä jatkui...

      • Anonyymi

        PERJANTAI YLLÄTYKSEN LOPPU
        Teki mieli ottaa mies pois nussimasta ja työntyä itse vaimoni pilluun mutta olin itse kutsunut miehen meille viikonlopuksi kimppaseksiin kanssamme.
        Mies vain pääsi aiemmin töistä kuin minä. Mies on pannut vaimoani melko säännöllisesti useita vuosia ja hänellä on lupa panna vaimoani vaikken olisi paikkalla.
        Vaimo oli viikonlopun kahden miehen nainen ja sovussa panimme vuorotellen.
        Nautimme kaikki viikonlopusta ja naisemme aktiivisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PERJANTAI YLLÄTYKSEN LOPPU
        Teki mieli ottaa mies pois nussimasta ja työntyä itse vaimoni pilluun mutta olin itse kutsunut miehen meille viikonlopuksi kimppaseksiin kanssamme.
        Mies vain pääsi aiemmin töistä kuin minä. Mies on pannut vaimoani melko säännöllisesti useita vuosia ja hänellä on lupa panna vaimoani vaikken olisi paikkalla.
        Vaimo oli viikonlopun kahden miehen nainen ja sovussa panimme vuorotellen.
        Nautimme kaikki viikonlopusta ja naisemme aktiivisuudesta.

        Tiedän miltä tuntuu😎 Panimme viikon loppuna varattua rouvaa kaverin kanssa Hotellissa. Aivan mieletön katsoa vierestä kun kaveri nussi ja miten nainen nautti😎 Ukko 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän miltä tuntuu😎 Panimme viikon loppuna varattua rouvaa kaverin kanssa Hotellissa. Aivan mieletön katsoa vierestä kun kaveri nussi ja miten nainen nautti😎 Ukko 64

        Vois vaihtaa pari ajatusta tuosta?
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois vaihtaa pari ajatusta tuosta?
        T: Jaakko

        Oota mut elä pitkästy tuppikulli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois vaihtaa pari ajatusta tuosta?
        T: Jaakko

        Mikä sum ajatus?


    • Anonyymi

      Tuota touhuahan pitäis päästä katsomaan...
      Se kiihottais mua. T. M56v

      • Anonyymi

        Maltatko vaìn katsoa etkä nussia?


      • Anonyymi

        Ei mahdoton ajatus. Miten sinuun saa yhteyttä?


    • Anonyymi

      Oisin antanut kaljan hyvästä työstä ja mennyt liukkaille perässä.
      T. Jaakko

      • Anonyymi

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki


    • Anonyymi

      Olisin nauttinut nähdä kun vieras mies isolla paljaalla kyrvällään olisi huudattanut vaimoani, nainut vaimoni orgasmiin asti ja lopuksi ruiskaissut spermansa vaimoni sisään.

    • Anonyymi

      Hienoa katsottavaahan se olisi. Olisin pysynyt sivummalla ja antanut jatkaa loppuun asti.😁

      • Anonyymi

        Annoinhan minä panna loppuun asti ja vuorotellen pantiin koko viikonloppu.
        Mies on pannut vaimoani useita vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoinhan minä panna loppuun asti ja vuorotellen pantiin koko viikonloppu.
        Mies on pannut vaimoani useita vuosia.

        Olemme ottaneet 2 miestä (eivät ole yhtä aikaa olleet) vaimolle luotto miehiksi. Vaimolla on lupa panna miesten kanssa vaikka en ole paikalla. Yllättämään en ole päässyt mutta kimpassa ollaan vaimoa pantu ja olen katsonut miten kaverin muna uppoaa vaimoni pilluun. Upea näky.
        Joskus töistä tultua vaimo on käskenyt kokeilla pillua ja on ollut spermat sisällä, toinen miehistä oli käynyt ja jättänyt myös fritsut sekä rinnoille että vaimoni pillulle jouduin pannessa panemaan fritsujen välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoinhan minä panna loppuun asti ja vuorotellen pantiin koko viikonloppu.
        Mies on pannut vaimoani useita vuosia.

        Tuttu näky meilläkin.
        Kaverin kanssa pannaan vaimoani usein kimpas mutta jos hän pääsee aiemmin töistä kun minä niin ovat jo panemassa tai jo panneet ja vaimolla ekat lastit sisällä.


    • Anonyymi

      SAIKO VAIMO KULLIA MYÖS PERÄSUOLEEN

    • Anonyymi

      Vaimollani oli lyhyehkö yöpaita eikä sen alla mitään, sitten vieraamme luvallani kosketteli vaimoni rintoja ja riisui itsensä. Vaimo meni sänkyyn ja oli kyllä huima näky kun alaston mies kyrpä pystyssä meni vaimoni viereen, nosti sitten yöpaidan helman ja yhtyi heti vaimooni. Vasta kun kyrpä oli jo sisällä havahduin siihen että mies panee vaimoani paljaalla. Ja pian mies mies pamautti lastinsa vaimoni sisään.

      • Anonyymi

        Mutta sinnehän ne kuuluukin, eli spermat emättimeen. Kondomi on turha väline näissä kisoissa!


    • Anonyymi

      Oltiin tutun synttäreillä yöllä alkoi väsyttämään saatiin makuuhuone käyttöön oltiin nukuttu aikamme kun synttärisankari tuli vaimon taakse nukkumaan, heräsin siihen kun vaimo puristi kädestä avasin sievästi silmiä oli hämärää näin isot kourat puristelevan vaimon rintoja en reakoinut näin isojen tissijen nännit paidan läpi sormet pyöritti nännejä välillä vaimolla oli silmät kiinni, näin käden liikkuvan peiton alla vaimon pyllyssä vaimo heilutti minua kädestä nukuin vaan näin kuinka käsi veti alkkareita alas jalka nousi ylös ja kuului hiljainen ulahdus rytmikäs liike alkoi vaimo siirsi pyllyä taakseppäin peitto siirtyi syrjään mies työnteli rauhallisesti.
      Mies käänsi Siiriä vatsalleen siirtyi itse lattialle kontalleen nyt Siirin pillu oli hyvin naitavissa, näin miehen kalun nyt tiesin miksi vaimo ei huutanut.
      Siiri puri peittoa ja näin kuinka nosti pyllyä että saa kummolla sisään kun mies laukesi Siiri tärisi pitkään ja tuli sievästi sänkyyn.
      Yöllä heräsin kun Siiri imi valtavaa kalua ja nousi päälle, mies hyväili Siirin kohtalaisia rintoja ja Siiri imetti niitä aika ajoin kuului tosi märän pillun loiske kun Siiri antoi pillua kuulin äänestä kun alkoi uliseen kohta saa ja pyllynposket tärisi pitkään laskeutui sitten viereeni.

      Aamulla mies oli poissa, herättelin Siiriä nänniä pyörittämällä kuiskasi vieläkö suukottelin nännejä veti päällens ja kuiskas anna taas sisään laitoin lakanan kasvoille ja imin nännejä työnteli rintoja imettäväksi levitti jalkoja ja veti päällensä pillu oli limasen liukas Siiri nosti lakanaa ja jäykisty, sanoin annoit hyvän synttärilahjan yöllä Siiri nosti jalat ylös sinä rakas pervo pane minua naitiin tosi kiimasena Siiri alkoi ulahtelemaan kun laskin sisään.
      Siiri sanoi tiesin että olet hereillä kun sun kalu oli niin paksuna annoin sinun katsella.
      Siiri sanoi oli ihanaa antaa pillua kun sinä katselit. Makoilimme jonkin aikaa ja mies tuli uudelleen herätteli Siiriä miten mies voi Siiri sanoi ei herää oli niin päissään.
      Mies laski housut iso kalu alkoi seisoa Siiri levitti jalkoja ota minut vielä Siiri antoi kun kiimapillu hivutti kätensä mun käteen ja puristi mies nai kuin höyryveturi Siiri kuiski nyt tulee nyt tulee mies laukesi urahtaen Siirin sisään ja poistui.

      Siiri kuiskas olet ihana ihanin mies mitä voi olla. Lähdetään kotiin, haluan kotiin.
      Joskun kun hyväilen takaa ja kuiskaan vieras hyväilee kääntyy sievästi vatsalleen jalat lattialle kun rakastellaan huutaa oikeasti ja on tosi märkä ja pitää naida ainakin kahdesti peräkkäin, olen luvannut ett toistetaan joskus vieraan käyttö ehkä kaksi silloin ei tahdo tulla nukkumisesta mitään.

    • Anonyymi

      Tuli mieleen kun vieras nosti vaimon yöpaidan helman ja vaimolla ei ollut pikkuhousuja. Nopeasti mies riisuutui ja otti vaimoni paljaaltaan eikä kauaa kestänyt kun siemensyöksy tuli vapaasti rouvan sisälle.

    • Anonyymi

      Meillä on vakikumppani usean vuoden takaa joka aina kun tulee niin imee vaimoni nännit sekä panee vaimoani ensin.
      On helpompi seurustella kun on saanut panna suurin kiima pois heti alkuun.
      Joskus jatketaan kimpassa tai tehdään muuta ennen kuin aletaan kimppa jutut.
      Ensin hän panee vaimoa olin paikalla tai en mutta olemme sopineet tämän jo aiemmin ja hän saa panna vaimoani vapaasti.

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe