Testaavat naiset

Anonyymi

Nuorissa naisissa ainakin on tyhmää se, että yökerhoissakin flirttailevat vieraan miehen kanssa testatakseen poikaystävää, että onko tämä mustasukkainen. Kun tämä naisen poikaystävä huomaa, niin hyvä, ettei ala tappelu.

Monet naiset valittavat sitä, että mies ei ole mustasukkainen, vaikka flirttailisi kuinka ja tekisi mitä toisen miehen kanssa. Sitten kuitenkin päinvastoin valittavat, kun mies on mustasukkainen. Aika tyhmää leikkimistä toisen tunteilla, mutta suomalaisilta naisilta onnistuu kaikki typerät ideat ja mikään ei ole "sopivasti" tai kohdallaan.

63

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuori nainen on usein nuori nainen myös henkisesti.

• Jätäpä setämies teinit omaan rauhaan. ☝️

• Anonyymi

Mistä päättelet, että olen setämies?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet, että olen setämies?

Ei täälllä muita ole.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei täälllä muita ole.

Tunnusta, et sä ole myös setämies, vaikket halua tunnustaa.....

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnusta, et sä ole myös setämies, vaikket halua tunnustaa.....

Olen setämies. Olipa vaikeaa.

• Anonyymi

Eikö se ole eron paikka joka astuu heti voimaan niin anteeksi antamaton teko

• Anonyymi

Ne on eri tyttösiä jotka valittaa mustasukkaisuuden puutetta kuin ne jotka valittaa mustasukkaisuudesta.

• Anonyymi

Ei muuten ole. Löytyy paljon naisia, jotka valittaa molemmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole. Löytyy paljon naisia, jotka valittaa molemmista.

Ei muuten löydy.

• Anonyymi

Eikös luonnossakin urokset joudu mittelemään voimia muiden urosten kanssa.

• Anonyymi

Kuulostaa keskenkasvuisilta teineiltä. Lapsille on ihan normaalia toimintaa testata rajojaan.

• Anonyymi

Juu, naisen vallankäytön väline on pimpero, koska nainen tietää, että mies tottelee ja tekee lähes mitä tahansa, jos nainen lupaa, et saat sitten illalla pimeroa, jos olet minulle mieliksi ja teet mitä pyydän.

• Anonyymi

Luojan kiitos en ole koskaan surtunut mieheen, jota vois pi.llulla kiristää tai lahjoa. Miehissä on kyllä ihme vässyköitä, jos moinen muka toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos en ole koskaan surtunut mieheen, jota vois pi.llulla kiristää tai lahjoa. Miehissä on kyllä ihme vässyköitä, jos moinen muka toimii.

Heh olen joskus pohtinut, että p-llussani lienee jotain vikaa kun ei sillä ole koskaan onnistunut miehiä huijaamaan tekemään mitään mieliksi. Todennäköisempää on että olen vaan sattunut löytämään fiksuja miehiä jotka osaavat keskustella, etsiä kompromisseja ja ratkaisuja ilman että heitä on täytynyt ryhtyä millään lahjomaan tai kiristämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh olen joskus pohtinut, että p-llussani lienee jotain vikaa kun ei sillä ole koskaan onnistunut miehiä huijaamaan tekemään mitään mieliksi. Todennäköisempää on että olen vaan sattunut löytämään fiksuja miehiä jotka osaavat keskustella, etsiä kompromisseja ja ratkaisuja ilman että heitä on täytynyt ryhtyä millään lahjomaan tai kiristämään.

Hmm ... mulla ei oo ennen tuota käyny ees mielessä, että olisko vika mun pi.llussani. Ehkä sieltä puuttuu joku sellanen hypnoosipyörä, jota tuijottaessa mies menee sekasin. Tiedä häntä 😀

• Minusta taas nuoret ja vähän vanhemmatkin naiset testaavat omaa viehätysvoimaansa. Ylisuojeleva mies on bonusta, kun ei tarvitse sitten sietää, urpoja, jotka rupeavat lähentelemään.

• Anonyymi

Itseä ei lainkaan haittaa jos naistani jututtavat muut miehet niin kauan kun nainen suhtautuu lähestymisiin asiallisen neutraalisti. Mikäli naiseni näyttää ahdistumisen merkkejä niin silloin kyllä puutun asiaan tilanteen vaatimalla tavalla, toki mahdollisimman rauhallisesti. Jos taas nainen lähtee mukaan flirttiin vieraan kanssa niin ei se silloin minusta ole koskaan kiinnostunut ollutkaan ja hyvä sekin on saada tietää niin voi jatkaa eri suuntiin.

• Lähes kaikki naiset testaavat tavalla tai toisella sitä viehätysvoimaansa.
        Ja se on myös tapa hakea huomiota kumppaniltaan. Kiero ja tyhmä tapa, mutta toimiva. Jotkut naiset saavat itsetunnon buustia mustasukkaisuudesta tai tuntevat olevansa rakastettuja jos kumppani alkaa riehumaan yökerhossa hänen vuokseen.
        Aika sairasta peliä, mutta jos mies ei muutoin osaa näyttää rakkauttaan naistaan kohtaan, nainen hakee sen rakkaudentunnustuksen kieroilemalla. Välittämättä siitä että joku voi saada oikeasti turpaansa.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Lähes kaikki naiset testaavat tavalla tai toisella sitä viehätysvoimaansa.
        Ja se on myös tapa hakea huomiota kumppaniltaan. Kiero ja tyhmä tapa, mutta toimiva. Jotkut naiset saavat itsetunnon buustia mustasukkaisuudesta tai tuntevat olevansa rakastettuja jos kumppani alkaa riehumaan yökerhossa hänen vuokseen.
        Aika sairasta peliä, mutta jos mies ei muutoin osaa näyttää rakkauttaan naistaan kohtaan, nainen hakee sen rakkaudentunnustuksen kieroilemalla. Välittämättä siitä että joku voi saada oikeasti turpaansa.

Hiljattain huomasin.

Facen sinkkusivulta tutustuin yhteen naiseen, olikin tosi kaunis ja vaikutti mukavalta, mutta kuitenkin aina oli joku syy, kun kysyin treffeille. No sit vähin erin kiinnostukseni lopahti, mitä mankumaan ketään alvariinsa mihkään, jos aina on jotain..

En viestitellyt hälle ja unohdin jo tapauksen, kun tää lähestyi mesessä. Kyseli mitä kuuluu jne. No mä vaan, että ihan jees, jees ja mitäs itsellä läärymläärym. No sit seuraavana päivänä se kysyi, onks kaikki mulla ok. Vähän olin ihmeissäni ja vastasin, että ihan ok kaikki.

Meni pari tuntia, niin tuli viesti, että en ole hänen tyyppiään. No mä vaan vastasin, että hyvä että ilmoitit, sitten alkoi tulla, että anteeksi kun hän antoi ymmärtää jotain, mutta kun ei osaa heti sanoa, no mä vaan, että ei mitään, eikä ole mitään tässä kaikki on hyvin. Niin vieläkin jatkoi...

Mulla meni jo hermot ja laitoin, että ei haittaa mitään, en ole menettänyt yhtään mitään tässä, kaikki on aivan loistavasti. Sit tuli hiljaista taas..

Tunti ehkä, tuli viesti, että miten niin et menetä! 😂😂😂

Vastasin vaan että taivas! 🤦‍♂️

Ois vissiin pitänyt häntä viesteillä viihdytellä ja puhella mukavia..??

• Disse kirjoitti:

Hiljattain huomasin.

Facen sinkkusivulta tutustuin yhteen naiseen, olikin tosi kaunis ja vaikutti mukavalta, mutta kuitenkin aina oli joku syy, kun kysyin treffeille. No sit vähin erin kiinnostukseni lopahti, mitä mankumaan ketään alvariinsa mihkään, jos aina on jotain..

En viestitellyt hälle ja unohdin jo tapauksen, kun tää lähestyi mesessä. Kyseli mitä kuuluu jne. No mä vaan, että ihan jees, jees ja mitäs itsellä läärymläärym. No sit seuraavana päivänä se kysyi, onks kaikki mulla ok. Vähän olin ihmeissäni ja vastasin, että ihan ok kaikki.

Meni pari tuntia, niin tuli viesti, että en ole hänen tyyppiään. No mä vaan vastasin, että hyvä että ilmoitit, sitten alkoi tulla, että anteeksi kun hän antoi ymmärtää jotain, mutta kun ei osaa heti sanoa, no mä vaan, että ei mitään, eikä ole mitään tässä kaikki on hyvin. Niin vieläkin jatkoi...

Mulla meni jo hermot ja laitoin, että ei haittaa mitään, en ole menettänyt yhtään mitään tässä, kaikki on aivan loistavasti. Sit tuli hiljaista taas..

Kovasti tuntuu nainen olevan epävarma
        itsestään jos tuollain kalastelee. Soutaa ja huopaa...

Tosin jos oli kaunis niin voi toki olla kyse myös että loukkaantui kun sai "pakit". Vaikka mistään suhteilusta ei ollutkaan kyse, nainen saattaa laskea ihailijat omikseen, henkilökohtaisiksi itsetunnon buustaajiksi. Ja jos tälläinen sanookin ei kiitos, niin kyllä se kolahtaa itsetuntoon.

Se että on kaunis nousee joillakin naisilla hattuun. Ei toki kaikilla, ja sama koskee miehiäkin. Se riippuu niin paljon siitä, miten ulkonäkökeskeinen ihminen on.

Kovasti tuntuu nainen olevan epävarma
        itsestään jos tuollain kalastelee. Soutaa ja huopaa...

Tosin jos oli kaunis niin voi toki olla kyse myös että loukkaantui kun sai "pakit". Vaikka mistään suhteilusta ei ollutkaan kyse, nainen saattaa laskea ihailijat omikseen, henkilökohtaisiksi itsetunnon buustaajiksi. Ja jos tälläinen sanookin ei kiitos, niin kyllä se kolahtaa itsetuntoon.

Se että on kaunis nousee joillakin naisilla hattuun. Ei toki kaikilla, ja sama koskee miehiäkin. Se riippuu niin paljon siitä, miten ulkonäkökeskeinen ihminen on.

No kaunis oli kyllä, mutta minusta hän ei erityisemmin ainakaan sellaisesta puhunut? 🤔

Tosi jännä tapaus. Yllätti vähän, kuitenkin oli mua muutaman vuoden vanhempikin, mutta eipä se ikä sitä katso.

Tosi harvoin hermostun kellekkään, mutta tuon tuo joku sääliminen tai mitä se nyt sit olikaan alkoi jo vit.ttamaan. Mutta mitä mä siinä oikeesti menetin? Jos se olis minusta ollut kiinnostunut, se ois itse ehdotellut tapaamisia tai ehdottanut parempaa hetkeä. En mä menetä sellaisessa ihmisessä mitään, joka ei kiinnostu minusta. 😁

Mutta oon mä oppinut senkin, että ihan naisissakin on kaikenlaista vipeltäjää. 😬
        Tosiaankin on välillä hieman epäsuoraa vihjailua, mutta menee meikäläisen puupään ohi että heilahtaa. 😜

• Disse kirjoitti:

No kaunis oli kyllä, mutta minusta hän ei erityisemmin ainakaan sellaisesta puhunut? 🤔

Tosi jännä tapaus. Yllätti vähän, kuitenkin oli mua muutaman vuoden vanhempikin, mutta eipä se ikä sitä katso.

Tosi harvoin hermostun kellekkään, mutta tuon tuo joku sääliminen tai mitä se nyt sit olikaan alkoi jo vit.ttamaan. Mutta mitä mä siinä oikeesti menetin? Jos se olis minusta ollut kiinnostunut, se ois itse ehdotellut tapaamisia tai ehdottanut parempaa hetkeä. En mä menetä sellaisessa ihmisessä mitään, joka ei kiinnostu minusta. 😁

Mutta oon mä oppinut senkin, että ihan naisissakin on kaikenlaista vipeltäjää. 😬
        Tosiaankin on välillä hieman epäsuoraa vihjailua, mutta menee meikäläisen puupään ohi että heilahtaa. 😜

Siis tarkoitin eka virkkeessä, ettei korostanut ulkonäköään puheissaan. 😁☝️

• Disse kirjoitti:

Sä et kyllä ole puupää... kaukana siitä.
        Mun mielestä sä olet tyypillinen mies - perusjamppa erinomaisella twistillä. Toi sun pähkäilysi on just niin suoraviivaista perusmiestä. Ja siihen olen näin lyhyellä tuttavuudella päätynyt.

Sulla on hyvä itsetunto ja ulosanti. Avoimesti ja rehellisesti olet mullekin jutellut...
        Kyllä verhonvirkkaaja susta hyvän miehen saa.

Ja oikeasti sun pitää sanoa sille verhonvirkkaajalle, ettet sä todellakaan ole ajatustenlukija, sillä kun olet tommoinen "puupää".
        Naisesi pitää osata sanoa suoraan mitä haluaa, sillä sinä et kyllä ymmärrä vihjeitä. Eikä kyllä tarviikkaan...

Mun mielestä sä olet tyypillinen mies - perusjamppa erinomaisella twistillä. Toi sun pähkäilysi on just niin suoraviivaista perusmiestä. Ja siihen olen näin lyhyellä tuttavuudella päätynyt.

Sulla on hyvä itsetunto ja ulosanti. Avoimesti ja rehellisesti olet mullekin jutellut...

Ja oikeasti sun pitää sanoa sille verhonvirkkaajalle, ettet sä todellakaan ole ajatustenlukija, sillä kun olet tommoinen "puupää".
        Naisesi pitää osata sanoa suoraan mitä haluaa, sillä sinä et kyllä ymmärrä vihjeitä. Eikä kyllä tarviikkaan...

Joo, kyllä mä ilmoitin liki kättelyssä, että oon suora ja mulle saa ja pitää sanoo kaikki suoraan.

Se vielä alkuun oiskin mennyt ihan jees, ettei heti uskaltanut sanoa suoraan, ettei kiinnosta, ei ois eka. Joillekin se tuntuu jotenkin vaikealle, oli se sitä itsellekin joskus.

Eikä mua tämä tälläinenkään haittaa, hetken vit.tuksen jälkeen nauratti pirusti. 😂😂😂 Se oli jotenkin koominen se tauko.... siinä kerkes jo hymähtämään, että no sellainen. Sitten kysyy, että miten niin en menetä mitään...😂😂😂
        Oisin ehkä halunnut olla siellä kärpäsenä katossa. 😬

Mut joo, siis ei sellaisia oikeasti mukavia ja avoimia ja reippaita naisia puissa kasva. 🤔 Yhden ainoan taidan olla tavannut. Siltä sain nätit pakit, mutta sillä oli kotelo kunnossa. 😀👌 Huippunainen kertakaikkiaan.

• Disse kirjoitti:

Joo, kyllä mä ilmoitin liki kättelyssä, että oon suora ja mulle saa ja pitää sanoo kaikki suoraan.

Se vielä alkuun oiskin mennyt ihan jees, ettei heti uskaltanut sanoa suoraan, ettei kiinnosta, ei ois eka. Joillekin se tuntuu jotenkin vaikealle, oli se sitä itsellekin joskus.

Eikä mua tämä tälläinenkään haittaa, hetken vit.tuksen jälkeen nauratti pirusti. 😂😂😂 Se oli jotenkin koominen se tauko.... siinä kerkes jo hymähtämään, että no sellainen. Sitten kysyy, että miten niin en menetä mitään...😂😂😂
        Oisin ehkä halunnut olla siellä kärpäsenä katossa. 😬

Mut joo, siis ei sellaisia oikeasti mukavia ja avoimia ja reippaita naisia puissa kasva. 🤔 Yhden ainoan taidan olla tavannut. Siltä sain nätit pakit, mutta sillä oli kotelo kunnossa. 😀👌 Huippunainen kertakaikkiaan.

Just sana reipas, tulisi mulla mieleen jos sulle saisin kumppanin valita. Sellainen luonnonkaunis, kiltti ja huomaavainen. Vahvalla itsellisyydellä varustettu, pullantuoksuinen kodin hengetär joka huolehtisi että saunakaljat ovat kylmiä ja prokkiksen jälkeen lämmin ruoka odottaisi tulisijalla.
        Naisella pitäisi olla älyä, sekä kommunikaatiotaitoja. Peto sängyssä ja omana harrastetoimintana verhojenvirkkauksen lomassa vaikka zumba. Pysyy pylly kiinteenä kun käy zumbassa.

Sellaisen taviksen mä sulle valitsisin.. heh

Just sana reipas, tulisi mulla mieleen jos sulle saisin kumppanin valita. Sellainen luonnonkaunis, kiltti ja huomaavainen. Vahvalla itsellisyydellä varustettu, pullantuoksuinen kodin hengetär joka huolehtisi että saunakaljat ovat kylmiä ja prokkiksen jälkeen lämmin ruoka odottaisi tulisijalla.
        Naisella pitäisi olla älyä, sekä kommunikaatiotaitoja. Peto sängyssä ja omana harrastetoimintana verhojenvirkkauksen lomassa vaikka zumba. Pysyy pylly kiinteenä kun käy zumbassa.

Sellaisen taviksen mä sulle valitsisin.. heh

No kyllä kelpais. 😜

Varsinkin toi pylly kantsii naisen muistaa. 😬👌

No ainoa mikä tuossa vähän särisee, että kuullostaa miltei hyysäykseltä... joskus vois hemmotella, mutta ei saa jalustalle mua nostaa, se ei natsaa... tuohon vois vaikka korjauksen tehdä, että osoittais jääkaappia ja sanois, että lämmitä eilistä nakkikastiketta ja pottuja, jos on nälkä. 😀👌

• Disse kirjoitti:

No kyllä kelpais. 😜

Varsinkin toi pylly kantsii naisen muistaa. 😬👌

No ainoa mikä tuossa vähän särisee, että kuullostaa miltei hyysäykseltä... joskus vois hemmotella, mutta ei saa jalustalle mua nostaa, se ei natsaa... tuohon vois vaikka korjauksen tehdä, että osoittais jääkaappia ja sanois, että lämmitä eilistä nakkikastiketta ja pottuja, jos on nälkä. 😀👌

Juu, niin kuin kirjoitin, myös itsellinen, eli omaa elämää.

Mutta kun ei elellä fantasiamaailmassa jossa voi 3D printterillä tehdä mittatilausnaisystäviä.
        Tai niitä unelmien prinssejä. Tosin mä luulen että olen kohdannut omani, siis unelmieni prinssin. Jo 8 vuotta sitten ja yhä vain swiippaa jalat alta. Mitään meidän välillä ei ole ollut, eikä tule olemaankaan...

Olen sopeutunut jo tilanteeseen - eläkä taas rupee kutsumaan mua ruikuttajaksi. Mä ruikutan tosi vähän loppujen lopuksi...

Juu, niin kuin kirjoitin, myös itsellinen, eli omaa elämää.

Mutta kun ei elellä fantasiamaailmassa jossa voi 3D printterillä tehdä mittatilausnaisystäviä.
        Tai niitä unelmien prinssejä. Tosin mä luulen että olen kohdannut omani, siis unelmieni prinssin. Jo 8 vuotta sitten ja yhä vain swiippaa jalat alta. Mitään meidän välillä ei ole ollut, eikä tule olemaankaan...

Olen sopeutunut jo tilanteeseen - eläkä taas rupee kutsumaan mua ruikuttajaksi. Mä ruikutan tosi vähän loppujen lopuksi...

No ajattelin itseellisenä sellaista itsetietoista...

Mutta verhotkin laittelin itse. En neulonut sentään, mutta silitin ja hommasin verhotankoineen päivineen. 😬👌

No ei toi ruikutukselle kuullosta. 🤔 Ihan taidat päästellä elää, vaikka se on jossain muualla menossa. 😊 En mäkään ruikuta. Minusta oli siistiä kun sokat poksahti polvista ja savu korvista, kieli rullautu punaseks matoks, kun naisen näin. 😀

• Disse kirjoitti:

No ajattelin itseellisenä sellaista itsetietoista...

Mutta verhotkin laittelin itse. En neulonut sentään, mutta silitin ja hommasin verhotankoineen päivineen. 😬👌

No ei toi ruikutukselle kuullosta. 🤔 Ihan taidat päästellä elää, vaikka se on jossain muualla menossa. 😊 En mäkään ruikuta. Minusta oli siistiä kun sokat poksahti polvista ja savu korvista, kieli rullautu punaseks matoks, kun naisen näin. 😀

No siinä oli nainen jos noin kävi.

No siinä oli nainen jos noin kävi.

Juu. En epäile/epäillyt yhtää. 😀

Se varasti koko tilan... siinä hetkessä kun näin hänet, Abc Siihtalassa ei ollut enää edes myyjiä, vain me kaksi. 😬

• Disse kirjoitti:

Se varasti koko tilan... siinä hetkessä kun näin hänet, Abc Siihtalassa ei ollut enää edes myyjiä, vain me kaksi. 😬

Levitoin muuten ulos sieltä... en tiedä miten päädyin kotiin? 😂

• Disse kirjoitti:

Mulle kävi samoin mun prinssini kanssa... ja ilma ihan kuin väreili meidän ympärillä. Oli vain hän ja minä..
        Tota kesti semmoinen 2 vuotta ja sit mä rupesin välttelemään... old sad story.

Mulle kävi samoin mun prinssini kanssa... ja ilma ihan kuin väreili meidän ympärillä. Oli vain hän ja minä..
        Tota kesti semmoinen 2 vuotta ja sit mä rupesin välttelemään... old sad story.

No mä en tästä kerennyt liioin pilvilinnoja rakennella. Hän mietti vuorokauden ja sanoi, että ei saanut sellaista tunnetta, että haluisi toiste tavata. Siis mähän olin siinä tilanteessa ihan kuutamolla ja ymmärrän miks. En itse ollut läsnä siinä, liikaa epävarmuutta ja alemmuudentunnetta. 😊

Mutta veikkaan, ettei siitä jää enää kiinni. 😊

Tiedä milloin joku toinen vastaava, vaikka toi sun kuvailema nainen kävelee eteen ja poistaa ajan ja muun maailman hetkeksi. Sitten mä poika nautin siitä ja hymeksin vetäen ilmaa huokaillen. 🙂

• Disse kirjoitti:

No mä en tästä kerennyt liioin pilvilinnoja rakennella. Hän mietti vuorokauden ja sanoi, että ei saanut sellaista tunnetta, että haluisi toiste tavata. Siis mähän olin siinä tilanteessa ihan kuutamolla ja ymmärrän miks. En itse ollut läsnä siinä, liikaa epävarmuutta ja alemmuudentunnetta. 😊

Mutta veikkaan, ettei siitä jää enää kiinni. 😊

Tiedä milloin joku toinen vastaava, vaikka toi sun kuvailema nainen kävelee eteen ja poistaa ajan ja muun maailman hetkeksi. Sitten mä poika nautin siitä ja hymeksin vetäen ilmaa huokaillen. 🙂

Mulla kiduttavat 9 vuotta samassa työpaikassa. No nykyään jo alan olee sinut sen kanssa. Yksipuoleinen rakkaus on kiduttavaa aluksi, mutta kun sitä työstää niin siitä oppii jopa nauttimaan.
        Kuten sanonu aiemmin, olen varmaankin masokisti...

Mulla kiduttavat 9 vuotta samassa työpaikassa. No nykyään jo alan olee sinut sen kanssa. Yksipuoleinen rakkaus on kiduttavaa aluksi, mutta kun sitä työstää niin siitä oppii jopa nauttimaan.
        Kuten sanonu aiemmin, olen varmaankin masokisti...

Auts...😖

Onneks meillä on vaan miehiä töissä. 🙂

• Disse kirjoitti:

Auts...😖

Onneks meillä on vaan miehiä töissä. 🙂

No niin meilläkin suurin osa miehiä.

Aikanaan kun tein pajalla töitä, kesähelteillä ukot heitti haalarit hemmettiin ja mä en tienny mihin sitä olisi oikein voinu katsoa. Kaikkialla vilisi puolialastomia miehiä... tyydyin keskittymään omiin hommiini. 76 miestä ja minä haalareissani.. oli pakahduttavaa...

No ne ajat on ohi. Monessakin mielessä.

No niin meilläkin suurin osa miehiä.

Aikanaan kun tein pajalla töitä, kesähelteillä ukot heitti haalarit hemmettiin ja mä en tienny mihin sitä olisi oikein voinu katsoa. Kaikkialla vilisi puolialastomia miehiä... tyydyin keskittymään omiin hommiini. 76 miestä ja minä haalareissani.. oli pakahduttavaa...

No ne ajat on ohi. Monessakin mielessä.

Heh... on kiusattu. 😀

Mäkin muistan kerran nuorena, kun oltiin heinätöissä yhdessä talossa. Sit illalla oli sauna ja emäntä tuumas, että mee vaan jo saunaan, niin tulee noi muut perässä. No kun pääsin lauteille, sinne tuli talon pikkusen mua vanhemmat tytöt... iloisesti sanoivat heipat ja hyppivät tissit täristen lauteille.... jep... Narvin kiuas oli... ei ollu lasiluukku. 😁

• Disse kirjoitti:

Heh... on kiusattu. 😀

Mäkin muistan kerran nuorena, kun oltiin heinätöissä yhdessä talossa. Sit illalla oli sauna ja emäntä tuumas, että mee vaan jo saunaan, niin tulee noi muut perässä. No kun pääsin lauteille, sinne tuli talon pikkusen mua vanhemmat tytöt... iloisesti sanoivat heipat ja hyppivät tissit täristen lauteille.... jep... Narvin kiuas oli... ei ollu lasiluukku. 😁

No sait sitten peepshown kaupanpäällisiksi...

Mutta mä teen vähän myyräntyötä ja menen sitten nukkumaan.

Hyvää yötä.

No sait sitten peepshown kaupanpäällisiksi...

Mutta mä teen vähän myyräntyötä ja menen sitten nukkumaan.

Hyvää yötä.

Hiljasta oli... olin niin ujo. Luulin että miehet tulee saunaan, mutta ei.... oli vaikea paikka.. 😶

Meihkaatko sängyn ylösalaisin? Kaivaudut peiton alle, pussilakanan sisään? 😁

Joo, jo joutaa unille, öitä vaan. 🥱😴

• Disse kirjoitti:

Hiljasta oli... olin niin ujo. Luulin että miehet tulee saunaan, mutta ei.... oli vaikea paikka.. 😶

Meihkaatko sängyn ylösalaisin? Kaivaudut peiton alle, pussilakanan sisään? 😁

Joo, jo joutaa unille, öitä vaan. 🥱😴

Liittyy se myyräntyö siihen reviirin laajentamisehdotukseen ja vaihe yksi tuli suoritettua.. finally - ei mennyt kuin kolme päivää.

Vaiheessa 2 menee pari viikkoa. Mutta kyllä se hoituu melkein itsestään...
        Ötyä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Twistillä? Saat tuon kuulostamaan siltä kuin Disse sotkeentuisi pyykkitelineeseen. 🤣😂🤣

Liittyy se myyräntyö siihen reviirin laajentamisehdotukseen ja vaihe yksi tuli suoritettua.. finally - ei mennyt kuin kolme päivää.

Vaiheessa 2 menee pari viikkoa. Mutta kyllä se hoituu melkein itsestään...
        Ötyä.

Jahhas, vai niin. Kuullostaa jännältä...😬

• Anonyymi kirjoitti:

Twistillä? Saat tuon kuulostamaan siltä kuin Disse sotkeentuisi pyykkitelineeseen. 🤣😂🤣

No niiinhän mä aina teen... helekatti kun jätetään nekin täällä kukereitille...☝️

• Disse kirjoitti:

Minullekin on joskus jopa suututtu, kun en ole huomannut prinsessaa (vaikka todellisuudessa olin huomannut hyvinkin), vaan keskittynyt ihan muihin naisiin.

• Yogamies kirjoitti:

Minullekin on joskus jopa suututtu, kun en ole huomannut prinsessaa (vaikka todellisuudessa olin huomannut hyvinkin), vaan keskittynyt ihan muihin naisiin.

No en tiedä suuttuko tää, mutta ilmeisen yllättynyt oli. 😀

Mulle tuli mieleen heti sellainen pönkkäyksenhakuisuus, mutta piruko näistä tietää? Voihan se olla jonkun useamman kyttääjän pelottelema nainenkin, joka haluaa kirjoitella vuoden, ennenkuin haluaa tavata ketään? 🤷‍♂️ Ymmärtäisin senkin, mutta en mä ainakaan kirjoittelemalla kenestäkään saa sitä fibaa irti ,mitä irl. Ennemmin tapaan mielenkiintoisen vaikka lenkillä tai kahvilla useammankin kerran. Kyllä hän saa jutella vaikka kolme vuotta mesessä mun puolesta... 😁
        Mutta mua ei sellainen kiinnosta...

• Anonyymi kirjoitti:

No lähinnä tarkoitin että hänessä on käänteitä.. perusjamppa on liian tylsä kuvaamaan Disseä.
        Dissellä kiva sielunmaisema ja olen iloinen että törmännyt hänenkaltaiseen ihmiseen.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hiljattain huomasin.

Ja oikeasti sen kauniin profiilin takana oli joku aika paljon vähemmän kaunis tunkero, tai mies.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja oikeasti sen kauniin profiilin takana oli joku aika paljon vähemmän kaunis tunkero, tai mies.

Puolituttu ihminen. Että ihan on sellainen kun on.

• Tuollainen katkeruus naisia kohtaan jo heijastuu ulospäin, vaikka sitä yrittäisi peitellä.

Vihan paljastuttua onkin sitten aivan turha odottaa naiselta sympatiaa, joten sitä katkeroituu vaan lisää.

Kierre ihmissuhteista syrjäytymiseen on valmis.

• Anonyymi

On tullut tilanne jossa nainen tuli pöytäämme ja alko juttelee minulle. Kyllä siinä nainen flirttaili ja naisen poikaystävä sitten tuli haastaa riitaa minulle jolloin mun piti näyttää sille ettei kannata ja se mies sitten tipahti parista iskusta.

• No kannattiko, tunsitko itsesi jotenkin paremmaksi kun rupesit nyrkkejäsi heiluttamaan?
        Ihan sillain kiinnostas ku en oikein ymmärrä kukkotappeluita.
        Kyllähän luonnossa urokset tappelee paritteluoikeudesta, mutta ei kai ihminen enää niin primitiivinen ole.
        Jotain siitä saa.. pakko saada, kun on niin yleistä toi rähinöinti tytön takia, mistä seuraa tappelu ja lopputuloksena tyttö lähtee poikkeuksetta poikaystävänsä matkaan.
        Mitä tämä rähinöinnistä provosoitunut saa?
        Ei mitään.. nähdäkseni.. vai saako?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No kannattiko, tunsitko itsesi jotenkin paremmaksi kun rupesit nyrkkejäsi heiluttamaan?
        Ihan sillain kiinnostas ku en oikein ymmärrä kukkotappeluita.
        Kyllähän luonnossa urokset tappelee paritteluoikeudesta, mutta ei kai ihminen enää niin primitiivinen ole.
        Jotain siitä saa.. pakko saada, kun on niin yleistä toi rähinöinti tytön takia, mistä seuraa tappelu ja lopputuloksena tyttö lähtee poikkeuksetta poikaystävänsä matkaan.
        Mitä tämä rähinöinnistä provosoitunut saa?
        Ei mitään.. nähdäkseni.. vai saako?

Niin voihan siinä tehdä eli sanoa se oli tässä sitten ja mene muiden luo ja sanoa hyvästi äläkä tule enään kotiin koskaan tai kirves tai moottorisaha laulaa ja jos tulet isäsi ja uuden miehen kanssa hakemaan tavaroita niin kolme ruhoa on keskeltä poikki tai pää halki niin se loppuu siihen niin pettäjä pettää aina

• Anonyymi kirjoitti:

Niin voihan siinä tehdä eli sanoa se oli tässä sitten ja mene muiden luo ja sanoa hyvästi äläkä tule enään kotiin koskaan tai kirves tai moottorisaha laulaa ja jos tulet isäsi ja uuden miehen kanssa hakemaan tavaroita niin kolme ruhoa on keskeltä poikki tai pää halki niin se loppuu siihen niin pettäjä pettää aina

No on sullakin vilkas mielikuvitus, eikä ihan tasapainoinen sellainen. Noin niinkuin mielipiteenä vain...

• Anonyymi

Ätminkäinen se tykkää satuilla.

• Anonyymi

Just, mieluimmin ulos kuin tulos.

• Anonyymi

Kaikista jännimmät miehet murhaavat jännämiehiä tarkkaampumalla heitä kuoliaaksi 2km etäisyydeltä, ei kun siis ne taisivat olla JännäJenna, siis jänniä tyttöjä.

• Anonyymi

Naiset pelaavat aika uhkapeliä miesystävänsä kustannuksella. Jos miekkonen ei kiinnitä huomiota, niin se on ero, mutta jos tämä tyyppi pelkääkin naisen flirtin kohdetta kun tämä on oikea jättikaappi, niin ymmärrän pelon. Kukapa haluaa teho-osastolle hoitoon "pienen" mukiloinnin ja heittämisen jälkeen.

Pienimmille miehille on helppo haastaa riitaa, jos huomataan silmäpeliä, mutta arvatkaapa joutuuko sittenkin poikaystävä teholle, kun vastustaja osaakin pari taek-wondo- tai muuta taistelulajien niksejä. Tai sitten flirtin kohde onkin poliisi tai vartija ammatiltaan siviilipuvussa.

• Anonyymi

Syökää persuja eli siiskin persikoita, saatte paljon vitamiineja niistä.

Persu=Hedelmä=Persikka. Tai Aprikoosikin.

• Nojaa, en taida kuulua tuohon testiryhmään, edes nuorena naisena. Minusta on aika tyhmää testailla toisen kiusaksi omaa viehtätysvoimaa.

Huumori on aivan eri asia sitten, kun hulluttaa ( se on ok), kun että flirttailee testatakseen ja aiheuttaakseen kismaa. Toisaalta niinkin on joskus käynyt, että vaikka en itse ole edes ajatellut flirttailleeni, toinen on sen niin tulkinnut. Hymyilet ja juttelet tai veistelet vitsiä.

Ei passaa kaikkien kanssa vitsailla mitään, kun sekin voidaan tulkita flirtiksi.

• Anonyymi

Mustakin kuullostaa aika oudolta. En oo ite ikinä mitään testailuja harrastanu. Enkä mä muista kenenkään kavereistakaan harrastaneen. Voishan se toki olla, etten ois huomannu tai eivät ois maininneet. Jotenkin vaan epäilen, kun paljon kaikki muu niiden parisuhteiden ympärillä on ruodittu. Jokainen on pikemmin inhonnu miehen mustasukkasuutta. Itelleni mustasukkasuus on tosi turn off ominaisuus.

• Anonyymi

Testaaminen tehdään kylläkin ennen käyttöönottoa.

• Anonyymi

Äänestän tätä ☝

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe