Poets Of The Fall: " Where do we draw the line"

Anonyymi

Kuolen pian. Sillä ei ole kenellekään mitään merkitystä. Nk. ei silläkään kuka olen, tai mitä olen koskaan tehnyt. Teen nämäkin näpyyttelyt raahautessa.

Toivon, että sentään tein jotakin, että jätin jäljen, mutta kukaan ei tiedä oikeasti ja todella, kuka minä olin.

Kuolen pian, ja yksin, ilman, että kukaan pitää kädestäni kiinni ja ja lohduttaa minua.

Hyväksyn senkin, koska minun on pakko olla henkisesti vahva, loppuun asti.

- Tein sen, minkä oikeaksi näin, jopa mutkitellen, ja ehkä jopa rivien välistä.

Silti oikeidenmukaisuusperiaatteet mielessä pitäen.

Minä ehkä kuolen, ja Te jatkatte.

Taistelkaa, niin Covid 19- virusta, kuin mitä tahansa eteenne tulevaa koettelemusta, Yhdessä.

Minun on aika mennä ja kadota. - Ikuisuuteen. Jos joku siihen haluaa uskoa.

Välittäkää ja pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne.

Voimia Teille kaikille!

Minä poistun nyt, lopullisesti.

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivon todella ettet ole tehnyt itsellesi mitään kuka sitten oletkin. :(

      • Anonyymi

        Totta hel*etissä tulen todennäköisesti lopputulemassa tekemään sen, mitä itse epäilet!

        Olen tässä elämässä menettänyt kaiken, mitä ylipäätään kukaan ihminen voi, joten mitä tähän voi kukaan yhtään mitään sanoa?


    • Anonyymi

      My work in this life has done,

      So, I go, alone, to my destiny and the end.


      Pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne.

      Taistelkaa, koska sitäkin joudutte tekemään, seuraavien kuukausien ja ehkä kenties vuosien aikana.

      Vahvat selviytyvät, mutta auttakaa myös niitä, jotka ovat heikkoja ja sairaita.

      Koska empaattisuus ja lähimmäisten auttaminen ovat aina olleet lajimme perimmäinen ominaisuus.

      - Minä tosin lähden pois, myös tältä pastalta, kuin myös muilta foorumeilta.

      Olen tehnyt jo työni ja minun on aika kadota, poistua, ja kuolla pois.

      Kymmenen vuotta tätä kirj. työtä, ilman mitään palkkaa, tunnustusta, tai mitään muutakaan riittää minulle.

      Joten voin ihan hyvin, ilman mitään katumusta etc. lähteä ja poistua hyvillä mielin.


      Koska en voi tehdä yhtään mitään enää kenenkään hyväksi

      I´m lost.

    • Anonyymi

      Minä ainakin tulen tekemään ns. harakirit seuraavan kuukauden aikana.

      Ei ole enää mitään syytä jäädä tänne.

      Koska mitään ei muutu. Kaikki on taloudellisesti ja sosiaalisesti menetetty ja päin hel*ettiä.

      Joten ei tarvitse ottaa mitään rokotettakaan. Eikä katsella tätä elämää ja maailmamenoa yhtään tämän enempää.

      Hyvästi!

      • Anonyymi

        Siis kaikki meni päin seiniä, metsiä ja hel*ettiä tässä elämässä.


    • Anonyymi

      Toinen hyvä musiikkikappale tähän olisi yhtyeeltä Frankie Goes To Hollywood: " Power Of Love.

      Yksi ihminen on päättänyt lopettaa kaikki työt, pettyneenä tähän yhteiskuntaan, ihmisiin, kaikkiin järjestelmiin ja niiden toimivuuteen tähän.

      Hyvää jatkoa kaikille ja hyvästi.
      Pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne.

      I go. You stay.

      Hyvästi!

      Terv.: Oneknown ja silti jotkut ehkä tunnistavat

    • Anonyymi

      Hyvästi kaikille ja jokaiselle, jotka koskaan olen tuntenut ja tavannut.

      Monim teistä ei tosin koskaan ole tullut minua tuntemaan.

      Mutta minun työni on tässä ajassa tehty.

      Hyvää jatkoa ja hyvästi.

      Pitäkää hyvää huolta itsestänne ja toisistanne!

      En palaa tälle palstalle, kuten en myöskään monille muille fooruimeille, enää koskaan.

      Minun on aika lähteä, lopullisesti, pois.


      Hyvästi!

    • Anonyymi

      Minulla on suuri epäilys kuka olet. Mutta kuitenkin toivon että vielä tulet tännekin. Ja on monia jotka tosissaan sinua rakastaa. Muita ei pidä tai tarvitse kuunnellakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe