Norjan ja maailman ja euroopan ruuanhintoja voi katsoa netistä.

Minkä vuoksi persu junkuttaa ja vinkuu ruuanhinnoista... ja lohen hinnasta
ja väittää, että EU on nostanut ruuanhintaa vai sinun lähikauppa vai kuka?

Asia on helppo tarkitstaa muista maista ja katso mistä vaan maasta...
vaikka USA:sta ... Walden hintoja... Norja lohi maksaa norjassa äkkiä katsoen
Norjassa 30 kr / 200 grammaa. Esim. Bunnprixxxxx. no ... Selverxxxx. eeesti
ja Kauflanxxxx .... Katsokaa ja todetkaa, että tieto tuhoaa persun, kuten
persun kirjassa oli sanottu.

8

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa on USA:n hintoja .....
      https://www.walmart.com/grocery/cp/Our Brands/6862237124?povid=opd_ourbrands_pov2

      Tuossa on Saksan hintoja:
      https://magazine.aldi-nord.de/aldi-nord/aldi-vorschau/?page=2

      Tuosta Norjan hintoja:
      https://bunnpris.no/

      Tuosta näette romanian hintoja:
      https://www.kaufland.ro/cataloage-cu-reduceri.html

      Tuosta Latvian hintoja:
      https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-293


      ETTEKÖ TE PERSUT TAJUA, ETTÄ TE OLETTE, VAIN JA AINOASTAAN,
      NIIN TYHMIÄ JA OSAAMATTOMIA .... Siksi luulette ja kuvittelette !

      • Anonyymi

        Salaatin ja muun roskan hintoja sieltä kyllä löytyi, mutta ei Norjan Lohen
        hintaa.
        Sosialistin ja kapitalistista kusetusta


    • NO OLIKO SIELLÄ EU:ssa halpaa ruokaa vai ei ?

      • Anonyymi

        Ei ole mitään EU-hintoja.

        Kussakin jäsenmaassa ja jopa yksittäisessä yrityksessä hinnat määräytyvät kysynnän ja tarjonnan ja muiden tekijöiden, kuten kustannustason , perusteella.


    • Anonyymi

      Tosiasia on se, että EU nosti Norjan Lohen tuonti tullimaksun
      pilviin ja lohen hinta kominkertaistui.

      Tuo on tosi ja sitä ei propganda muuta miksikään Tosi mikä Tosi.
      Olen itse kokenut tämän

    • Anonyymi

      Jännää....... ku Norjan Lohen hinnan nousun, EU:n puolustajat, yrittää
      panna inflaation piikkiin.
      Hinnan nousu johtuu kuitenkin EU:n tullimaksujen korotuksesta joka
      tehtiin kerta rysäyksellä.

      • Tuossa oli niitä hintoja ... Niistä voi tarkistella mitä se ruoka maksaa missäkin ja voi
        toki googlata mistä vain.
        Tuossa on USA:n hintoja .....
        https://www.walmart.com/grocery/cp/Our Brands/6862237124?povid=opd_ourbrands_pov2

        Tuossa on Saksan hintoja:
        https://magazine.aldi-nord.de/aldi-nord/aldi-vorschau/?page=2

        Tuosta Norjan hintoja:
        https://bunnpris.no/

        Tuosta näette romanian hintoja:
        https://www.kaufland.ro/cataloage-cu-reduceri.html

        Tuosta Latvian hintoja:
        https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-293

        ETTEKÖ TE PERSUT TAJUA, ETTÄ TE OLETTE, VAIN JA AINOASTAAN,
        NIIN TYHMIÄ JA OSAAMATTOMIA .... Siksi luulette ja kuvittelette !

        Niin, nyt Britanniassa syödään sitten halpaa Norjalaista lohta. Kallista on sitten
        Euroopan unionissa tuotettu vessapaperi, elintarvikkeet, rakennustarvikkeet
        ym. ym.


    • Kummassa se ruoka on halvempaa EU:ssa vai ei ?
      Paljonko se sika maksaa norjassa ja paljonko se maksaa, vaikka Latviassa
      tai saksassa ??

      Suomi on EU maa ja samaan hintaan sinä sitä voit ostaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe