Minkä vuoksi persu junkuttaa ja vinkuu ruuanhinnoista... ja lohen hinnasta
ja väittää, että EU on nostanut ruuanhintaa vai sinun lähikauppa vai kuka?
Asia on helppo tarkitstaa muista maista ja katso mistä vaan maasta...
vaikka USA:sta ... Walden hintoja... Norja lohi maksaa norjassa äkkiä katsoen
Norjassa 30 kr / 200 grammaa. Esim. Bunnprixxxxx. no ... Selverxxxx. eeesti
ja Kauflanxxxx .... Katsokaa ja todetkaa, että tieto tuhoaa persun, kuten
persun kirjassa oli sanottu.
Norjan ja maailman ja euroopan ruuanhintoja voi katsoa netistä.
8
168
Vastaukset
Tuossa on USA:n hintoja .....
https://www.walmart.com/grocery/cp/Our Brands/6862237124?povid=opd_ourbrands_pov2
Tuossa on Saksan hintoja:
https://magazine.aldi-nord.de/aldi-nord/aldi-vorschau/?page=2
Tuosta Norjan hintoja:
https://bunnpris.no/
Tuosta näette romanian hintoja:
https://www.kaufland.ro/cataloage-cu-reduceri.html
Tuosta Latvian hintoja:
https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-293
ETTEKÖ TE PERSUT TAJUA, ETTÄ TE OLETTE, VAIN JA AINOASTAAN,
NIIN TYHMIÄ JA OSAAMATTOMIA .... Siksi luulette ja kuvittelette !- Anonyymi
Salaatin ja muun roskan hintoja sieltä kyllä löytyi, mutta ei Norjan Lohen
hintaa.
Sosialistin ja kapitalistista kusetusta
NO OLIKO SIELLÄ EU:ssa halpaa ruokaa vai ei ?
- Anonyymi
Ei ole mitään EU-hintoja.
Kussakin jäsenmaassa ja jopa yksittäisessä yrityksessä hinnat määräytyvät kysynnän ja tarjonnan ja muiden tekijöiden, kuten kustannustason , perusteella.
- Anonyymi
Tosiasia on se, että EU nosti Norjan Lohen tuonti tullimaksun
pilviin ja lohen hinta kominkertaistui.
Tuo on tosi ja sitä ei propganda muuta miksikään Tosi mikä Tosi.
Olen itse kokenut tämän - Anonyymi
Jännää....... ku Norjan Lohen hinnan nousun, EU:n puolustajat, yrittää
panna inflaation piikkiin.
Hinnan nousu johtuu kuitenkin EU:n tullimaksujen korotuksesta joka
tehtiin kerta rysäyksellä.Tuossa oli niitä hintoja ... Niistä voi tarkistella mitä se ruoka maksaa missäkin ja voi
toki googlata mistä vain.
Tuossa on USA:n hintoja .....
https://www.walmart.com/grocery/cp/Our Brands/6862237124?povid=opd_ourbrands_pov2
Tuossa on Saksan hintoja:
https://magazine.aldi-nord.de/aldi-nord/aldi-vorschau/?page=2
Tuosta Norjan hintoja:
https://bunnpris.no/
Tuosta näette romanian hintoja:
https://www.kaufland.ro/cataloage-cu-reduceri.html
Tuosta Latvian hintoja:
https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-293
ETTEKÖ TE PERSUT TAJUA, ETTÄ TE OLETTE, VAIN JA AINOASTAAN,
NIIN TYHMIÄ JA OSAAMATTOMIA .... Siksi luulette ja kuvittelette !
Niin, nyt Britanniassa syödään sitten halpaa Norjalaista lohta. Kallista on sitten
Euroopan unionissa tuotettu vessapaperi, elintarvikkeet, rakennustarvikkeet
ym. ym.
Kummassa se ruoka on halvempaa EU:ssa vai ei ?
Paljonko se sika maksaa norjassa ja paljonko se maksaa, vaikka Latviassa
tai saksassa ??
Suomi on EU maa ja samaan hintaan sinä sitä voit ostaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511