Syksyn valintakoe

Anonyymi

Mielipiteitä syksyn valitakokeesta

17

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Englanti tuntui vaikealta. Matikka ja päätöksentekotaidot taas helpommat.

    • Anonyymi

      Englanti oli way too hard. Ihan outoja teknisiä sanoja. Ymmärrän hyvin puhuttua englantia esim. elokuvissa tai ihan small talkina. Luen myös englannin kielisiä kirjoja ja lehtiä, mutta tuo teksti mikä oli valintakokeissa oli mielestäni todella vaikea. Vastasin ainoastaan siihen olisiko ollut c vai 3:nen missä ei menettänyt pisteitä vääristä vastauksista....

    • Anonyymi

      Matikka oli suht helppo, joissain tehtävissä meni hetki ennen ku tajus et mitä siinä niiku piti tehä mut sit ku tajus ni oli aika easy. Itellä enkku ollu aina tosi haastavaa ja osasin kyl varautuu siihen et en tuu osaa tyyliin mitää :D Yritin sit taktikoida vähän ja vastasin vaan siihen C tehtävään mistä ei menny miinuksia. D tehtävä vaikutti myös ihan kivalta mutta en sit lähteny ottaa riskii ku en ollu ihan 100% varma olisko menny oikein.

      • Anonyymi

        Missä enkun tehtävässä ei menny miinuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä enkun tehtävässä ei menny miinuksia?

        siinä missä piti järjestää lauseet niin, että tuli yhtenäinen teksti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä missä piti järjestää lauseet niin, että tuli yhtenäinen teksti

        Okei kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä enkun tehtävässä ei menny miinuksia?

        "Missä enkun tehtävässä ei menny miinuksia?"

        Se oli juuri je C. Eli kolmas kohta, missä piti laittaa lauseet oikeaan järjestykseen.


    • Anonyymi

      Englanti oli joo aivan hiton vaikee. En uskonu, että se olis tuottanu ongelmia, mutta jääkin varman siitä kiinni koko sisäänpääseminen.. Kuvittelin kuitenkin, että osaan kieltä. Vastasin kaikissa osa-alueissa kaikkiin kysymyksiin kuitenkin, vaikka todennäkösesti osa vastauksista väärin ollessaan vähentää pisteitä. Sain kesken kokeen migreenikohtauksen, mutta loppuun asti mentiin.

      Kaiken kaikkiaan oli sen verran haastava koe minulle, että en odota pääseväni sisään. Harmi, koska tämä oli ainoa keino edetä nykyisellä urallani.

    • Anonyymi

      Mulle englanti ja äidinkieli oli just helpoimmat. Vaikkakin törmäsin täysin upouuteen sanaan enkussa. Looginen päättelykyky meni ihan jees, matikka vaikeaa (niinkun mulla aina)

      • Anonyymi

        "Mulle englanti ja äidinkieli oli just helpoimmat. Vaikkakin törmäsin täysin upouuteen sanaan enkussa. Looginen päättelykyky meni ihan jees, matikka vaikeaa (niinkun mulla aina)"

        Tuo onkin aina jännä homma, että yleensä, jos hyvä enkus ja äikäs, niin sit matikka on heikompi ja toisinpäin.


    • Anonyymi

      Matikka oli ihan törkeen helppo, vaikka mulla on surkea matikkapää ja jätin sen osion varmuuden vuoksi viimeiseksi. Englanti mulla on aina ollut hyvä, mutta koe oli todella vaikea 😳

      Mihin olette hakeneet?

      • Anonyymi

        "Matikka oli ihan törkeen helppo, vaikka mulla on surkea matikkapää ja jätin sen osion varmuuden vuoksi viimeiseksi. Englanti mulla on aina ollut hyvä, mutta koe oli todella vaikea 😳

        Mihin olette hakeneet?"

        Seamk. Sairaanhoitaja AMK


      • Anonyymi

        Logistiikkainsinöörin opintoihin jyväskylään.


      • Anonyymi

        ensihoitajaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Matikka oli ihan törkeen helppo, vaikka mulla on surkea matikkapää ja jätin sen osion varmuuden vuoksi viimeiseksi. Englanti mulla on aina ollut hyvä, mutta koe oli todella vaikea 😳

        Mihin olette hakeneet?"

        Seamk. Sairaanhoitaja AMK

        Mä hain Jamkiin sairaanhoitajaksi, epäilen kyllä sinne pääsyä :D taso taita olla melko kova. Olikohan seamkiin paljon hakijoita?


    • Anonyymi

      Oi kiva kuulla että siitä enkun lauseiden laitosta ei tullu miinusta! Vetelin niitä loppu ajalla järjestykseen. Hain ekaa kertaa 3 eri terkkariin ja 3 sairaanhoitajaan. Oon vähän vanhempi jo..

      Tiedättekö tuliko miinusta jos ei klikkannut mitään eli sitä "jätän vastaamatta" valintaa?

    • Anonyymi

      Ez helppo kun mikä vaik en oo koulussa ollu 3 vuoteen helposti meni 2 vko pika pänttäyksellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe