Onko kukaan täält saanut seksiseuraa

Anonyymi

Kaikenlaista juttuja on mutta ootteko oikeasti tätä kautta saanut seksiä? Itte en ole mutta seksuaalisesti erittäin aktiivinen mies. Olen 180cm pitkä normivartalo komeaksi kehuttu. Kokemusta on kimpoista niin kahden naisen kanssa kuin 2m ja nainen. Naisen nautinto on tärkeää minulle ja aina on kyllä nainen saanutkin orgasmin.. Nuoleminen on nam. Varustus on ei niin pienimmästä päästä..

64

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyt suoraan😋 Varattuna naisena hain täältä seksi seuraa viestitttelyyn, tosi ihania miehiä viesrtitteli..reilu viikko sitten tapasin vanhemman herras miehen hotellissa myös hänen kaverinsa tuli seuraavana aamuna luoksemme. Elämäni parasta seksiä koko yö puolille päivää seuraavana aamuna😗💋

      • Anonyymi

        Viesteistä päätellen M näin on todellakin tapahtunut😍


      • Anonyymi

        Tosi ihania miehiä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ihania miehiä😂

        USKON SEN JA VIELÄ PARINA😍


      • Anonyymi

        Hienoa jos näin tapahtui. Olisitko kiinnostunut millään muotoo. T. Aloittaja.


      • Anonyymi

        Minä olen 42v.oisinko sopivan ikäinen? T. Aloittaja kymenlaaksosta


      • Anonyymi

        Hei! Täällä pitkä, miellyttävä, luotettava, suomalainen mies haluaisi päästä yhteyteen kanssasi..kuinka sinut tavoittaisi, voisitko jättää yhteystiedot?


      • Anonyymi

        Tääähh oikeestiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 42v.oisinko sopivan ikäinen? T. Aloittaja kymenlaaksosta

        26v nainen Miehikkälästä voisi olla kiinnostunut.
        Olen kyllä aviossa, haittaako tämä?


    • Anonyymi

      Miten sinuun saa yhteyttä voitaisiin keskustella ja katsoa tuleeko siitä seksi kokemus vai ei?

      • Anonyymi

        Oisko sulla sähköposti mihin voisin laittaa postia?T. Aloittaja. Olen kymenlaaksosta.


    • Anonyymi

      Olen löytänytv varatusta naisesta vakiseuraa. Asun lähellä ja nainen poikkeaa välillä pikapanolla ja välillä suunnitellaan jolloin järjestän lisäkseni 1-2 kaveria lisää panemaan.
      On tosi villi naimisissa oleva 38-vuotias nainen.

      • Anonyymi

        Tämähän vaikuttaisi varsin mielenkiintoiselta.
        Jos haluaisitte mukaan 184/90 kokoisen äijän, niin tekisitte elämästäni taas ripauksen hienomman.
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän vaikuttaisi varsin mielenkiintoiselta.
        Jos haluaisitte mukaan 184/90 kokoisen äijän, niin tekisitte elämästäni taas ripauksen hienomman.
        T: Jaakko

        Anna Jaakko s-posti osoite niin otan yhteyttä


      • Anonyymi

        Siistii.. Voin olla mukana.. T. Aloittaja kymenlaaksosta.


      • Anonyymi

        Mä haluaisin kokeilla seksiä kahden miehen kanssa..fantasiani..Kymenlaaksossa..nainen 46v.


    • Olen löytänyt täältä hyvää seuraa viestitelyyn ja tapaamisiin ei ole ollut valittamista tai huonoja kokemuksia ☺️

      • Anonyymi

        Hei Luna😊 Samoin ihania miehiä vistittelyyn kanssani moni mies saanut minut orgasmiin..pari viikko sitten sain vanhemmalta mieheltä hellyyttä sekä nautinnollista yhdyntää😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Luna😊 Samoin ihania miehiä vistittelyyn kanssani moni mies saanut minut orgasmiin..pari viikko sitten sain vanhemmalta mieheltä hellyyttä sekä nautinnollista yhdyntää😗

        Kiva kuulla ☺️


      • Anonyymi

        Moikka Luna, minkäslainen seura sitten on sun juttusi. Haetko mahdollisesti mausteisempaa seuraa ? Täällä olisi kiinnostusta jutella sun kanssa privaatisti


      • Anonyymi

        Moi Luna
        Oisko mahdollista tarjota seuraa?
        Mä pks seudulta.
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Luna
        Oisko mahdollista tarjota seuraa?
        Mä pks seudulta.
        T: Jaakko

        Jaakko, sulla on oikeesti ongelma ton sun seksin nälän kanssa. Onkohan tauteja jo paljon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Luna😊 Samoin ihania miehiä vistittelyyn kanssani moni mies saanut minut orgasmiin..pari viikko sitten sain vanhemmalta mieheltä hellyyttä sekä nautinnollista yhdyntää😗

        Tässä tulee mieleen vanha sananlasku jostain flyygelin virittämisestä. Yksi virittää sitä päivän ja toinen tulee soittamaan sitä illalla 😆

        Oli aika vauhdikasta tarinointia tuossa pari viikkoa sitten. Juu, mä en ole se, joka kävi mansessa soittamassa konserton. Olen vain se pianonvirittäjä.

        Itselle riittää oikein hyvin arjen piristykseksi seurailla näitä juttuja ja välillä heittää tarinaa. Toki välillä tekisi mieli ihan luonnossakin käydä. Yleensä vaan matka ja aika estää haaveet. Teen sellaisia hommia, että välillä joutuu tappamaan aikaa milloin missäkin, ja tämä on ihan hauska vaihtoehto siihen.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tässä tulee mieleen vanha sananlasku jostain flyygelin virittämisestä. Yksi virittää sitä päivän ja toinen tulee soittamaan sitä illalla 😆

        Oli aika vauhdikasta tarinointia tuossa pari viikkoa sitten. Juu, mä en ole se, joka kävi mansessa soittamassa konserton. Olen vain se pianonvirittäjä.

        Itselle riittää oikein hyvin arjen piristykseksi seurailla näitä juttuja ja välillä heittää tarinaa. Toki välillä tekisi mieli ihan luonnossakin käydä. Yleensä vaan matka ja aika estää haaveet. Teen sellaisia hommia, että välillä joutuu tappamaan aikaa milloin missäkin, ja tämä on ihan hauska vaihtoehto siihen.

        Todella yli kiimanen rouva kyseessä. Uskoisin et sai kunnolla kahta kyrpää hyvää hänelle. M.65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella yli kiimanen rouva kyseessä. Uskoisin et sai kunnolla kahta kyrpää hyvää hänelle. M.65

        Oispa itsellä tommonen vaimo🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi Luna
        Oisko mahdollista tarjota seuraa?
        Mä pks seudulta.
        T: Jaakko

        Ehkä ☺️


      • Anonyymi
        Luna_Moon92 kirjoitti:

        Ehkä ☺️

        Yritin laittaa sulle sähköpostia😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin laittaa sulle sähköpostia😃

        Ei onnistunut 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistunut 🙄

        No se johtuu siitä että en ole laittanut mun s postia tänne☺️


      • Anonyymi
        Luna_Moon92 kirjoitti:

        No se johtuu siitä että en ole laittanut mun s postia tänne☺️

        Anna nyt joku tieto, mulle, niin etsin sut?
        En kerro muille😉
        T: Jaakko


      • Just joo. Ton takia ei huvita laittaa omaa s postia tänne.


    • Anonyymi

      Täältä ollaan viestitelty varmasti 30-40 miehen kanssa mutta ei kaikkien kanssa päädytä sänkyyn.
      Sänkyyn ollaan päädytty yhden parin kanssa ja silloin oli 1 sinkku mies mukana ja sitten on ollut 4 miestä jotka tuntui asiallisilta.
      Uusiksi olemme olleet parin kanssa ja kahden sinkkumiehen kanssa.

      • Anonyymi

        Niinhän ne idiootit tekee


      • Anonyymi

        Tunnetko itsesi jo porToksi tai kiertopanottareksi? Ala ottaa maksua niin olet rahahuora!
        Onko joku järkevä mies näiden jakorasioiden kanssa jopa aviossa! Kenen tekemiä näiden lapset?
        Sukulaiset läheltä ja kaukaa KAIKKI HUTSUILLE KÄY! Hyi helvetti!


    • Anonyymi

      Luna kiva kuulla että sulla on onnistumisia tätä kautta.. Itellä ei vieläkään mitään ollut.. T. Aloittaja

      • Aloittaja. Se on tuurista myös kiinni ja on mulla kokemuksia huonoista tapaamisista☺️


      • Anonyymi
        Luna_Moon92 kirjoitti:

        Aloittaja. Se on tuurista myös kiinni ja on mulla kokemuksia huonoista tapaamisista☺️

        Oma vika pikku sika mitäs läksit turha itkeä kun on jo paskat housuissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma vika pikku sika mitäs läksit turha itkeä kun on jo paskat housuissa

        Ja sua ei kukaan halua tavata tai tuntea ääliö🖕


      • Anonyymi
        Luna_Moon92 kirjoitti:

        Ja sua ei kukaan halua tavata tai tuntea ääliö🖕

        Ihmiset reagoivat hassusti toisiinsa. Ääliöitä kaikki tyynni.


    • Anonyymi

      Ei löydy ei.. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Varustus 20cm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varustus 20cm..

        Niin se tuulitunneli korvies välissä hörhö


    • Olen löytänyt.
      Hauska nähdä kuinka ujous katoaa kun luottamus on saavutettu.

    • Anonyymi

      Olen löytänyt. Mutta tuurilla varmaan sattunut kohdalle.

    • Anonyymi

      En ole viel mut kiikarissa olis

    • Anonyymi

      HEINOLAN MUVA RANE SETÄ ON VISSII SAANU KU EI OO TÄÄLL FOORUMILLA

    • Anonyymi

      Kyllä täältä saa sexi seuraa, vaikka on jonkin verran myös niitä jotka lupaa enempi mitä sitten ovat. Kyllä me AvioParina, Olemme saaneet oikeesti Fiksuja Miehiä ja tosi pystyviä Miehiä.
      Olemme Saaneet itseämme Nuorempia Miehiä
      Me olemme M 47v N49v Iman kehumatta Vaimo
      On tyylikäs Xxl Pullukka 160cm. Erittäin himokas
      Kiihkeän KIIMANEN RVA HALUAA TOSI NAINTIA PANEMISTA NUOEMMILA MIEHILTÄ
      JOILLA ON KULLI REHELLISESTI ISO. JA OLEMME SAANEET TÄHÄN MENNESSÄ 2MIESTÄ VÄHINTÄÄ LUOKSEMME JA ON OLLUT 3MIESTÄ TOIVEENA AINA ETTÄ MIEHET VOI OLLA VKL. LUONAMME. MEILLÄ TASOKAS KOTI ON OMAKOTI TALO. TÄMÄN VOIMME KERTOA MEILLE SEXI ON ERITTÄI TÄRKEE ASIA ETTÄ RVA SAA VIERAITA MIEHIÄ NAIMAA. JA OLEMME KYLLÄ OLLEET TYYTYVÄISIÄ KUINKA NUORIA MIEHIÄ OLEMME SAANEET RVA NAIMAA VKL. HYVÄÄ VUODEN ALKUA JOKAISELLE TOSI MIEHELLE JOTKA HALUU JA OVAT KOVIA KESTÄVIÄ NUSSIMAA.

    • Anonyymi

      TUHMA RVA VASTA.
      OLETKO SAANUT TÄÄLTÄ SEXIÄ OIKEESTI.

      TURHAN PALJON MIEHET LUPAA, MUTTA KYLLÄ ON OLLUT SITTEN TOSI MIEHIÄ JOTKA
      ON SIEKAILEMATTA REPII NYLÖN ALUSHOUSUT HIMO TUHTI PYLLYSTÄ JA OTTANEET MINULTA KIIMASEN VITUN NAINE ET NUSSINEET YÖN. ETTÄ VARMASTI OLEN OLLUT TYYTYVÄINEN RVA NUSSITTU VITTUUNI.
      NYT HALUAISIN LOPPIAISE JÄKEISE VIIKO LOPPUU 2/3 RÄVÄKKÄÄ RISKIÄ ISOKOIKOISIA MIEHIÄ, TOIVEENA ISO KYRPÄ
      MIEHIÄ ASTUMAA NUSSIMAA OTTAMAA
      RAJUSTI MINULTA HAAROJE VÄLISTÄ VITTUA
      TEHKÄÄ MIEHET TÄMÄ ETTÄ VOIN USKOO
      ETTÄ TOSI MIEHIÄ LÖYTYY TYYLIKÄS TÄ 44V
      RVA NUSSIMAA, K:SUOMEE.

      • Anonyymi

        Oletko Raunolle sukua?

        -FantasyOfAllium


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Raunolle sukua?

        -FantasyOfAllium

        Älä tule tänne tilitteleen


      • Anonyymi

        Ei saatana 🙈😅😅😅👍


    • No kuten kaikkialla elämässä, miehiä on todella helppo löytää seksiin, joko naiselle tai parille, mutta miehen ei ole helppo löytää naista tai paria.

      Naisille riittää ottajia joka sormelle jokaisesta kuppilasta, joten ihan helposti ei lähde järjestämään tapaamista suoli24 keskustelupalstalla olleen randomtyypin kanssa.

      Useinhan nuo kyselyt törmää jo siihen, että kukaan ei ole valmis laittamaan yhteystietojaan näkyviin. Jos siitä pääsee vielä eteenpäin, niin huomataan, että moni näppäimistön takaa tekstiä sujuvasti luova kirjoittelija ei yllättäen ilmestykään tapaamisiin.

    • Anonyymi

      Jees. Foorumeilla on jopa pitkiä osoitelistoja. Niistä vaan valitsen kymmenen ja laitan saman meilin kaikille ja aina tärppää.

    • Anonyymi

      Täällä oleville naisille on paljon tarjouksia joten kaikki miehet ei saa seuraa.

    • Anonyymi

      No oisko Lapin alueella miestä aikuisen normiparin kimppa seurax

    • Anonyymi

      Kyllä minulla on huonoja kokemuksia treffien, e-kontaktin, ym. naisista. Kukaan ei osaa lukea, kukaan ei osaa kirjoittaa sähköpostiin, miten ne on saanut ilmoituksen laitettua ja hakeeko vain julkisuutta? N. 300-400 flirttiä olen lähettänyt, mutta yksi ainut osasi vastata ja hänkin 250km päästä. Tässä juuri kuukausi sitten yksi tuttu kysyi, miksei noin komealla miehellä ole vaimoa tai naisystävää, kun et ole lihava ihrakasa, et lyhyt, olet kunnollinen, et ole tatuoitu apina, et väkivaltainen, ym. Kyllä olen yrittänyt, mutta minun ihannoimat naiset ei flirttaile, ei vastaa flirtteihin ja ensimmäinen kysymys on , mitä teet työksesi, missä asut, onko kesämökkiä, mitä harrastat, kysyisi vielä, paljonko on rahaa? Varsinki 40-50v naiset on omaisuuden perään, ei himosta, eikä halusta. Kun olin naimisissa 10v sitten, niin lähes joka päivä nätit naiset kyseli kahville, rannalle, ravintolaan, flirttaili marketeissa, ym. Nyt, kun olisin vapaa, niin ei kukaan yritä tehdä treffejä, poikkeuksen tekee naiset, jotka on lähinnä matamikokoa, yläkehon rakentajia, istuvat oluella joka viikonloppu, tukka viety ja liian pieni t-paita läskit roikkuen tai tasapaksuja mantoja. Joku huolii nekin ja pitää kauniina. Minä en kysy naisen titteliä, en pankkitiliä, en asumismuotoa, ym. Minua kiinnostaa vain luonnollisen kaunis nainen, nätit silmät, hymy, hiukset, hauska puheissaan, ei pingota ja esitä. Nyt olisi koko talvi aikaa seurustella, viettää koti-iltaa ja viikonloppuja, niin nekin vähät jotka kesällä flirttasi, unohti minut? Kun lupasin parille naiselle, että lähetän sähköpostia, kun kotiudun syyskuussa kaupunkiin maaseudulta, niin molemmat vastasi takaisin, että kuka olen, mistä sait s-postini, ym. Ne oli jo unohtanut treffit, eikä kumpikaan ollut enään kiinnostunut, on työ ja illat kuntosalia, viikonloppuna vieraita ja niin edelleen ja sama kiire taas seuraavalla viikolla? Nyt ei kumpikaan ole kuukauteen viestittänyt. Etsin taas uudestaan, ehkä ne kaikki on sisällä piilossa, eikä uskalla tulla ulos koko talvena, ulkoilevat vain marketeissa sisällä ja äkkiä kotiin raittiista ilmasta. Sehän on nykyään lähes kaikkien ulkoilumuoto, lapsiperheetkin vaeltaa marketista markettiin täydessä talvivarustuksessa ja äkkiä autolla kotiin, huh huh, kun oli raskasta ulkoilla, äkkiä sohvalle makaan ja pizzaa suuhun ja jääkiekkoa töllöttään. Ei käy kateeksi.

      • Anonyymi

        Negatiivisella sävyllä ei pitkälle suhteissa pötkitä.


      • Anonyymi

        Tuttusi halusi vain olla kohtelias tai imarrella, nimittäin tuon tekstin kun lukee syy naisettomuuteesi on täysin selvä.


      • Anonyymi

        Syy on se, että etsit seuraa itseäsi korkeammalta tasolta. Jää yksin tai kelpuuta ne, jotka kelpuuttavat sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on se, että etsit seuraa itseäsi korkeammalta tasolta. Jää yksin tai kelpuuta ne, jotka kelpuuttavat sinut.

        Et osaa sinäkään lukea, tekstissäni sanoin: en välitä naisen titteleistä, en omaisuudesta, en edes kysy asuuko omassa asunnossa vai vuokralla. Ihastun vain naiseen, en kysy ammattia. Olen mieluummin yksin, kuin naisen kanssa, jota en halua. Ja, toiselle viestittäjälle, joka sanoi, että tuttu kehui kohteliaisuudesta? Muutama varattu nainen on sanonut, että olen haluttava ja miehen kokoinen, enkä satakiloinen sika, jolla parta ajamatta, syöminen pääasia ja juominen? Ja, pari-kolme naista pyytänyt uusintoja, kun pikkupojat nai minuutin ja minä pari tuntia yhteen menoon, sattui olemaan niin himoittavan näköisiä naisia, kurvikkaita ja lihaa luitten ympärillä ja varmaan naapurit kuuli ujelluksen. Miksi naisen täytyy kaikille ilmoittaa, että hyvää tekee? Yksikin sanoi, että hän sai 17 orgasmia ja ei jaksa enään enempää ja kerjäsi taas parin päivän päästä lisää ja sitähän sai, mitä pyysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa sinäkään lukea, tekstissäni sanoin: en välitä naisen titteleistä, en omaisuudesta, en edes kysy asuuko omassa asunnossa vai vuokralla. Ihastun vain naiseen, en kysy ammattia. Olen mieluummin yksin, kuin naisen kanssa, jota en halua. Ja, toiselle viestittäjälle, joka sanoi, että tuttu kehui kohteliaisuudesta? Muutama varattu nainen on sanonut, että olen haluttava ja miehen kokoinen, enkä satakiloinen sika, jolla parta ajamatta, syöminen pääasia ja juominen? Ja, pari-kolme naista pyytänyt uusintoja, kun pikkupojat nai minuutin ja minä pari tuntia yhteen menoon, sattui olemaan niin himoittavan näköisiä naisia, kurvikkaita ja lihaa luitten ympärillä ja varmaan naapurit kuuli ujelluksen. Miksi naisen täytyy kaikille ilmoittaa, että hyvää tekee? Yksikin sanoi, että hän sai 17 orgasmia ja ei jaksa enään enempää ja kerjäsi taas parin päivän päästä lisää ja sitähän sai, mitä pyysi.

        En puhunut naisen ammatista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa sinäkään lukea, tekstissäni sanoin: en välitä naisen titteleistä, en omaisuudesta, en edes kysy asuuko omassa asunnossa vai vuokralla. Ihastun vain naiseen, en kysy ammattia. Olen mieluummin yksin, kuin naisen kanssa, jota en halua. Ja, toiselle viestittäjälle, joka sanoi, että tuttu kehui kohteliaisuudesta? Muutama varattu nainen on sanonut, että olen haluttava ja miehen kokoinen, enkä satakiloinen sika, jolla parta ajamatta, syöminen pääasia ja juominen? Ja, pari-kolme naista pyytänyt uusintoja, kun pikkupojat nai minuutin ja minä pari tuntia yhteen menoon, sattui olemaan niin himoittavan näköisiä naisia, kurvikkaita ja lihaa luitten ympärillä ja varmaan naapurit kuuli ujelluksen. Miksi naisen täytyy kaikille ilmoittaa, että hyvää tekee? Yksikin sanoi, että hän sai 17 orgasmia ja ei jaksa enään enempää ja kerjäsi taas parin päivän päästä lisää ja sitähän sai, mitä pyysi.

        Noinko sulla lukee deittiprofiilissa? En ole ylisyöppö enkä likainen sika mutta nussin naapuruston varatut naiset aina 17 orgasmiin asti!
        On se kummallista ettei flaksi käy!


    • Anonyymi

      Heinolan Rauno on etsinyt täältä seksiseuraa jo 10 vuotta, eikä vain löydy... :(

    • Anonyymi

      Olen 45v rouva,ja olen löytänyt.
      Ei se ollut helppoa,etsin nuorta jolla hyvä varustus. Ajauduin kimppaan.
      Kun kerroin että yksin en uskalla niin siitä alkoi vaikeudet.
      Mutta, onneksi kuitenkin asiat etenivät niin kuin etenivät. Nuoret miehet olivat yli innokkaita ja asennot käytiin kaikki läpi.
      Ilmeisesti miellytin kavereita koska pyysivät uusintaa. Silloin mielessä oli että eiköhän riitä.
      Mutta kolmen päivän päästä soitin yhdelle niistä ja sovittiin uusinta.
      Kun kirjoiteltiin tuntui niin epävarmalta,kun ei tiennyt kuka toisessa päässä oli.
      Siellähän olis voinut olla kuka vaan.

    Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe