Terveysasema ei enää soita takaisin "ruuhkan" takia!

Anonyymi

Takaisinsoittopalvelu ei enää siis pelaa. Tämä on vakava tilanne.

Sain tänään 3 pv:n jälkeen tekstarin: "Ruuhkautumisen vuoksi emme ole valitettavasti pystyneet vastaamaan puheluusi maanantaina 26.10.2020. Jos asiasi on kiireellinen, ota ystävällisesti uudelleen yhteyttä arkisin terveysasemien puhelinajanvaraukseen --- Jos epäilet koronavirustartuntaa, ota yhteyttä koronaneuvontapuhelimeen ---".

"Jos asiasi on kiireellinen..." eli muuten ei tarvitse soitella ollenkaan? Nyt jos kaikki ei-kiireelliset jotka eivät ole pää kainalossa (vielä) laiminlyödään, lasku tulee olemaan paljon suurempi!

Lääkärit ja hoitajat, teillä on VELVOLLISUUS hoitaa potilaita, olette siihen sitoutuneet. Jos ylemmältä taholta on aiheutettu resurssipula, tehkää jotain ja nopeasti. Saksassa ja Alankomaissa lääkärit ja hoitajat ovat yhdistyneet ja saavat sanansa kuuluviin suoraan potilaille. He ovat myös nostamassa syytteitä tahoille, jotka ovat vastuussa siitä, että potilaita ei enää hoideta. Media ei enää julkaise kuin sitä yhtä ja samaa, tiedätte varmaan.

12

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveydenhoitoalalla ei milloinkaa saa olla niin kiire ettei ehditä vastaamaan potilaan soittoon. Jos näin on, on tilanne hyvin välinpitämätön tai jokin brokratiassa tökkii.

• Anonyymi

Klikkaa käyttöösi e-terveys turku, toimii loistavasti. Vaatii kyllä sitä ,että sinulla on älykännykkä tms vastaava vempain. On helppo käyttää. Aivan samoin ,kun kirjaudut katsomaan omakanntaa , pääset samalla e- terveyspalveluihin. Olen käyttänyt kesästä saakka ja olen 78v.

• Anonyymi

Miten nyt terveysasioissa voi käyttää nettiä, kun Vastaamkin hakkeroitiin. Mitkään netin varassa olevat e- tiedot eivät ole turvassa, joten puhelin on parempi ellei sitten mene asioimaan paikan päälle.

• Anonyymi

Joudun käyttämään maskia jokaisessa työvuorossa lähes tauotta, työvuorot ovat noin 12 tunnin pituisia. Lisäksi käytän maskia hoitoalan opintojen työharjoittelupaikoissa noin kahdeksan tuntia päivässä.

Iho-ongelmia on syntynyt maskin peittämälle alueelle.

– Finnit ovat isoja, erittäin kipeitä ja niitä tulee jatkuvasti lisää. Olen yrittänyt hoitaa ihoa happokuorinnalla, syväpuhdistavilla tuotteilla sekä kosteuttavilla tuotteilla, mutta tähän mennessä mistään ei ole löytynyt pysyvää apua. Lisäksi syön e-pillereitä ongelmaan, mutta niistäkään ei ole ollut hyötyä tilanteeseen.

• Anonyymi

Syy Putinin erolle liittyisi hänen terveydentilaansa. Solovein mukaan Putinissa on näkynyt merkkejä Parkinsonin taudista. 68-vuotias presidentti Vladimir Putin on johtanut Venäjää vuodesta 1999.

• Anonyymi

Turkulaiset vastaa viestiin Putinin asioilla. On ne Turkulaiset sitten tyhmiä.

• Anonyymi

KORONAHYSTEERIKOT VIEVÄT AJAT NIITÄ TODELLA TARVITSEVILTA - NÄIN ON NÄHTY!

• Anonyymi

Luuletko että lääkärit ja hoitajat eivät vain halua hoitaa? Vai johtuisiko kiire siitä että korona myötä resurssit ovat aivan liian pienet eikä hoitaja saa mistään lisää. Helppo sinun on mäkättää että pakko vastata mutta jos yhdellä hoitajalla on vastattavana päivässä vaikka 500 puheluun, se on täysin mahdoton tehtävä.

Muuta vaikka Ruotsiin, siellä korona on hoidettu esimerkillisesti. Kuolleita kohta 10 000.

• Anonyymi

Hommahan on rikollista koska puitteet eivät ole silloin kunnossa.
        Voiko asiasta valittaa suoraan EU:n johonkin tahoon?
        Voiko asiasta tehdä rikosilmoituksen?

• Anonyymi

Täytyy kommentoida Helsingin seudun sairaaloiden päivystykseen pääsyä. Omituista ettei mihinkään voi soittaa ja kysyä neuvoa! On vain päivystysapu numerossa 116117. Jonka pitäisi neuvoa ja ohjata potilaita. Sinne jää takaisin soittopyyntö, josta eivät ole vielä ikinä soittaneet kolmena eri kertana takaisin. Nyt neljäs kerta vuoden aikana, kun lapsi on taas vaikeasti kipeänä, eikä takaisin soittoa kuulu. Ihan älyttömäksi on mennyt tämä touhu, ainakin Helsingin alueella.

• Anonyymi

Höh

• Anonyymi

Ottakaa rokote niin ei tarvi turhaan käydä kun on hyvä suoja sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe