Sukupuolen vaihto on ok, mutta nikkien vaihdosta nähdään vaivaa.

Samat tyypit pitävät sukupuolen vaihdoksia ihan ok:na mutta nikin vaihtaminen tällä palstalla jaksaa heitä suivia 😹

43

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylläpidon pakottamanahan sinä uusia nikkejäsi tehtailet. Oletko miettinyt miksi olet alvariinsa bannisssa? Jotakin omassa käytöksessä pahasti vialla?

      • Minusta on kiva vaihtaa nikkiä 😸 sinä se vaan huutelet Anona 😹


      • Anonyymi

        Sinä et enää voi edes rekata nikkiä kuten en minäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et enää voi edes rekata nikkiä kuten en minäkään.

        Se on jännää 😸


      • Anonyymi
        aito.lainen kirjoitti:

        Se on jännää 😸

        Sananvapaus on aitoa vapautta vapaassa yhteiskunnassa 🙂


    • Anonyymi

      Kyllähän tämä tuntuu siltä, että olet taas vaihtanut sukupuolta.
      Oletko nyt
      A. Nainen
      B. Mies
      C. Joku muu

      • Taas 😹 koska viimeksi❓


      • Anonyymi
        aito.lainen kirjoitti:

        Taas 😹 koska viimeksi❓

        Aina kun nikkisi muuttuu. Tosin vaikutat kärttyisältä vanhaltapiialta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun nikkisi muuttuu. Tosin vaikutat kärttyisältä vanhaltapiialta?

        Olin juuri sanomassa sinusta samaa 😹


      • Anonyymi
        aito.lainen kirjoitti:

        Olin juuri sanomassa sinusta samaa 😹

        Ehdit ennen minua. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdit ennen minua. 🤣

        Ja meitä soomalialaisia. Myöhästelemme joka paikasta helluntain kaste mukaanlukien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja meitä soomalialaisia. Myöhästelemme joka paikasta helluntain kaste mukaanlukien.

        Muistan kun eräs mies-nainen pyysi multa rahaa ja sitten katselin häntä pitkään ja kysyin että oletko mies vai nainen? Vastasi tuskaisesti ettei tiedä itsekään! Tunsin hänen tuskansa ja annoin rahaa sen verran että pääsi ostamaan ruokaa K-marketista. Oli opiskelija ja rahavarat loppu eikä ollut saanut kesätyötä. On varmaan vaikeaa saada työtä, kun ei ehkä luoteta häneen riittävästi.

        On raivostuttavaa, että kulttuurikumouksellinen vihervasemmisto käyttää näitä hyväksi julmalla ja suorastaan ihmisarvoa alentavalla tavalla. Ja sitten jos heille leikkelyitten jälkeen tulee ongelmia niin heidät hylätään. Onneksi me uskovat otamme heidät sitten vastaan jos vaan apu kelpaa. Kiitos Jumalan. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun eräs mies-nainen pyysi multa rahaa ja sitten katselin häntä pitkään ja kysyin että oletko mies vai nainen? Vastasi tuskaisesti ettei tiedä itsekään! Tunsin hänen tuskansa ja annoin rahaa sen verran että pääsi ostamaan ruokaa K-marketista. Oli opiskelija ja rahavarat loppu eikä ollut saanut kesätyötä. On varmaan vaikeaa saada työtä, kun ei ehkä luoteta häneen riittävästi.

        On raivostuttavaa, että kulttuurikumouksellinen vihervasemmisto käyttää näitä hyväksi julmalla ja suorastaan ihmisarvoa alentavalla tavalla. Ja sitten jos heille leikkelyitten jälkeen tulee ongelmia niin heidät hylätään. Onneksi me uskovat otamme heidät sitten vastaan jos vaan apu kelpaa. Kiitos Jumalan. Amen

        Nuo ovat säälittäviä tapauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdit ennen minua. 🤣

        Se on aina niin nopea.


    • Anonyymi

      Ei tuo aloittaja vaihda nimimerkkiä. Se käyttää useita nimimerkkejä ja esiintyy myös anonyyminä. Sama käyttäjähän voi varata itselleen peukuttamista varten vaikka kuinka monta nimimerkkiä.

      • Anonyymi

        Me esiinnymme aina anonyymienä. Mitäs me sitten olemme?


    • Anonyymi

      Sukupuolet ovat lisääntymiseen liittyvää ja nikkien vaihto voi kertoa vaimon vaihto alttiudesta.

      • Anonyymi

        Montako vaimoa sitten meillä Anoilla voi olla?


    • Anonyymi

      On todella hienoa sinulta nostaa tämä aihe esille tälle palstalle, jonka primääri tarkoitus on luonnollisesti keskustella sinun nikeistäsi.

      Pohdintasi kääntöpuoli nimittäin on tämä: Jos pitää palstaidentiteetin jatkuvaa vaihtelua hyväksyttävänä, niin pitisikö sitten pitää myös sukupuoli-identiteetin vaihtoa sellaisena?

      • Anonyymi

        Usko.nenu.aito.neitsyt.vaisemme ei pääse joka viikko bannin jälkeen polille vaihtamaan sukupuoltaan. Mahtaa harmittaa kuin pientä oravaa juoksupyörässä :/ Siksi loppumaton nikkivaihto palstalla, vaikka yksikään ei ihmisenä näytä menevän kaupaksi muille.

        (Harmitus on tässä tarkoituksella käytetty sana, koska v-tutus olisi jo hänen sukupuoli-identiteettinsä ja minuutensa pirstaloiva ilmaus)

        👍


    • Anonyymi

      Sukupuolen vaihtajat näen uhreina, kulttuurikumouksellisen vihervasemmiston propandan uhreina vähän samaan tapaan kuin juutalaiset lapset olivat aikoinaan erään poliittisen agendan uhreja lääketieteellisissä kokeissa ja leikkelyissä.

      • Anonyymi

        Sekin on totta!


    • Anonyymi

      Onhan se erikoista, että yksi "mies" vaihtaa nikkejä kuin sukkia. Olet varmaan kovin fiksu omasta mielestäsi kun noin hämäät ylläpitoa??

      • Anonyymi

        No ainakin tuo torren taktiikka häiritä keskusteluja on outo. Ensin itse kirjoittaa nikillään jotain älytöntä häirintätarkoituksessa ja sitten itse vastaa anonyymisti omaan viestiinsä ja taas omalla nikillään jne jne


      • Anonyymi

        Ei ylläpitoa kukaan yritä hämätä, paitsi me anot jotka emme uskalla antaa edes puhelinnumeroamme heille.


    • Anonyymi

      Hienoa että sinulla on tuollainen kaukainen ihanne kuin perheen perustaminen 🙏🙏🙏

      • Anonyymi

        Sinulla on sitten todella erikoinen perhe. Kerro siitä enemmän. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on sitten todella erikoinen perhe. Kerro siitä enemmän. 😂

        Voi, ei sinulla ole selvänäkijän kykyjä, vaikka niin nähtävästi kuvittelet. Sinä taas olet avannut täällä psyykesi nikeillä ja ilman, valtavalla määrällä tekstejä. Niistä on helppo päätellä, että oman perheen perustaminen on sinulle suuri mutta ilmeisen kaukainen ja vaikeasti toteutettava haave. Mutta onnea siihen ja esirukouksia! 🙏🙏🙏


    • Ei olet ymmärtänyt ihan väärin. Senkun vaihdat nickkiäsi vaikka joka päivä vaikka viidesti. Huvittavaahan tuosta tekee sen, että kuvittelet, ettei sinua sitten tunnisteta.

      • Anonyymi

        Minusta on mielikuvitusta vaihtaa nikkiä mutta silti pysyä tunnistettavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on mielikuvitusta vaihtaa nikkiä mutta silti pysyä tunnistettavana.

        Jos mielikuvituksesi on tuolla tasolla, en yhtään ihmettele ettei sinulla ole ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mielikuvituksesi on tuolla tasolla, en yhtään ihmettele ettei sinulla ole ystäviä.

        Puhut taas itsestäsi. Otan osaa pahaan oloosi.


    • Anonyymi

      Vanhapoika mikä vanhapoika.

      • Anonyymi

        Se on oma valintasi vai pakon sanelema?


    • Anonyymi

      Ei sukupuolta voi "vaihtaa" tai "muuttaa".

      Sukupuoli liittyy lisääntymiseen. Kaikilla nisäkäslajeilla on kaksi(!) sukupuolta, joista jompaankumpaan yksilöt kuuluvat. Uroilla on Y-kromosomi, naarailla ei. Nisäkkäiden lisääntyminen perustuu kahteen sukupuoleen.

      Tieto sukupuolesta on ihmisen perimässä, joten ihmisen sukupuoli ei voi muuttua.

      • Anonyymi

        Tämä on tosiasia joka yritetään kiistää SETAN vaatimuksesta.


      • Anonyymi

        Tottakai voi muuttaa. Sen kun tekee hakemuksen ja lähettää.


    • Anonyymi

      Täysin päälaellaan asiat.

    • Anonyymi

      Se OIKEA sukupuoli on yhä heidän kromosomeissaan. Ne määräisivät heidän ovat luonnolliset lahjansa ellei heidän täydy pitää niitä kurissa lääkityksen avulla niin kuin synnyinsukupuoli olisi jokin sairaus.

      Sitä paitsi, sekään ei poista kaikkia niistä lahjoista: monet pitävät transnaisten osallistumista naisten urheiluun eräänlaisena dopingiin verrattavana huijauksena.

      • Anonyymi

        Sairasta, ettei muka sukuelimet enää kerro sukupuolta vaan ihmisen mileikuvitus.


      • Anonyymi

        Joo, pitäähän sitä aina välillä tarkistaa haarovälistään, että ai jaa niin joo niinhän se onkin että tyttöhän/poikahan minä - muuten ei voi muistaa, tätäkö tarkoitat, mistään muusta sitä ee-i voe tiedostaa kuin pikainen tarkistus alaspäin ja silleesti, kuinka monesti sinun täytyy tarkistaa sukupuolesi?


    • Anonyymi

      Hyvä havainto.

    • Anonyymi

      Täysin väärin!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe