Gustaf Nyholmin profetia Suur-Suomesta

Gustaf Nyholmin Suur-Suomi –profetia

Olen julkaissut netissä ja kirjoissani muutamia Suur-Suomi –profetioita, mutta tänään löysin taas uuden sanoman, jota en ollut ennen nähnyt.

Profetia on Ensio Lehtosen kirjoittamassa ja Kuvan ja Sanan v. 1963 julkaisemassa kirjassa ”Suomen kohtalo ennustusten valossa” sivulla 33.

Profetoija on Merikarvian kirkkoherra Gustaf Nyholm (1820-1879), joka ennusti näin: ”Silloin vedetään raja siellä, kaukana Pietarin takana. Viro, Inkerinmaa, Arkangel ja muut suomalaiset alueet liittyvät Suomeen.”

Sana ”silloin” tarkoittaa tulevan Googin (Venäjä) sodan jälkeistä aikaa, kun Venäjä on kutistunut hyvin pieneksi sen jälkeen kun Jumala on tuominnut Venäjän sen hyökättyä Israelin kimppuun, kuten Hesekielin kirjan luvut 38 ja 39 kertovat.

Ensio Lehtonen arveli v. 1963, että tässä Nyholm erehtyi ja hän otsikoikin luvun sanoilla ”Suur-Suomen haave”.

Nyholm ei kuitenkaan erehtynyt, vaan hänen profetiansa odottaa vain aikaansa eli se tulee vielä toteutumaan. Suomen tuleva itäraja tulee ulottumaan idässä aina Arkangeliin asti.

11

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, mutta sen sodan jälkeinen aika ei ole enää sellainen, jonka nykymeiniki enää ees tunnistaa samaksi. Silloin ei ole enää väliä, vaikka siirtäisimme rajapyykin Uralille saakka. Koko pohjoinen maailmamme on tyhjä, niin ihmisistä kuin sotilaista ja hallitukset kaatuneet, enää jäljellä Harmageddon ja Jeesuksen paluu. Siinä kohtaa on siis aivan tyhjää hallita enää koko Suomea, eikä mitään muutakaan.

      • Googin sodan jälkeen on maailmassa muutakin kuin tyhjyys ja Harmageddoniin ja Jeesuksen paluuseenkin menee vielä joitakin vuosia.


      • Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

        Googin sodan jälkeen on maailmassa muutakin kuin tyhjyys ja Harmageddoniin ja Jeesuksen paluuseenkin menee vielä joitakin vuosia.

        Tiedätkö onko Harri Veijonen edesmennyt 28.10.2020 pitkän sairauden uuvuttamana sairaalassa? Sellainen uutinen oli helluntailaisten palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö onko Harri Veijonen edesmennyt 28.10.2020 pitkän sairauden uuvuttamana sairaalassa? Sellainen uutinen oli helluntailaisten palstalla.

        Minulla ei ole tietoa asiasta.


      • Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

        Minulla ei ole tietoa asiasta.

        Jouko Piho 2.11.2020: "Soitin juuri äsken eli maanantaina 2.10.2020 klo 13.10 Harri Veijoselle, joka vastasi eli on siis elossa. Veijonen pyysi sanomaan, että hän elää ja voi hyvin."


    • Anonyymi

      Ilm. 20:8
      ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.

      Saattaa olla ett' joku tahi monet ellei kaikki ole ymmärtäneet väärin mitä ja missä.

    • Anonyymi

      Venäjä on mukana vasta Harmagedonin sodassa joka ilmoitettu jo Ilm 16:12-21.

    • Anonyymi

      Joopa joo
      Jos Sakarjan ilmoitus pitää tässä asiassa, Googin sota, paikkansa eli on ymmärretty oikein, niin:
      "kaikki pakana kansat jotka hyökkäävät, tulevat tuhoutumaan" eli niitä ei enää ole.

      eli kuka ja mikä sitten on Johanneksen näkemä Goog?

      Nyt Ennekuin sopii koko Israelin kansan alkaa jakamaan ja temppelissä uhraamaan, tulee KAIKKIEN Poikien olla paikalla, VARSINKIN esikoisen eli Efraimin HUONE,

      Nyt sekä Efraimin huone eli valtakunta eli kuninkas kunta, ja Juudaan huoneen valtaknta eli kuninkas kunta tulee olla YHDESSÄ ja sovussa.
      sanoo, Hoosea, Hesekiel, ja Jeremia ja JEESUS:

      Herralla on KAKSI lammas laumaa, toinen on Daavin huoneen eli Juudaan ja toinen on sitten? Efraim.

      Nyt Efraim ON Jumalan ilmoituksen mukaan, Israelin eli Jaakobin eli Iisakin ja Aabrahamin ESIKOINEN.
      ei Ruuben vaan, valinnan mukaan, (Kuten oli valinta, Ismael vastaa Iisak) niin Joosef ja Ruuben.
      ja Joosef "voitti".
      Nyt Manasse, esikoinen, ja Efrain, taas VALINANN mukaan ja Efraim voitti.
      ja Jumala vahvistaa:

      1. Aik. 5:1
      Ruubenin, Israelin esikoisen, pojat olivat-hän oli näet esikoinen, mutta koska hän saastutti isänsä vuoteen, annettiin hänen esikoisuutensa Joosefin, Israelin pojan, pojille, kuitenkin niin, ettei heitä merkitty sukuluetteloon esikoisina,

      Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      Nyt VALLITSEVA tulkinta, ei sovi Jumalan ilmoituseen eikä Herran Jeesuksen eikä Paavalin eikä Johanneksen, joka näki tämä ilmestyskirja eli Jeesuksen näyn:

      1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

      Joten, eräs tulkinta on että, Turkki on Goog.
      Nyt Jos sama "opettaja" on sitten sitä mieltä että Jumalan Henki lepää Pohjonperillä, maanääressä tarkoittaa pohjolaa ja Suomea, niin miksi ei nyt Turkki kelpaa?

      eli, kovin on tulkinnat tehty, "korvasyyhyyn".

      Ne mitä Jesaja, Jeremia ja muut sanovat, mitä TULEE ensiksi tapahtua on merkittävää ja ne tulee ottaa huomioon.

      "Tärkein" seikka on Että: Daniel sekä osin Johannes, ilmestyskirja, LUKITSI ja salasi mitä oli nähnyt ja kuullut!
      ja KAIKKI tulee olla täytetty ja paljastettu, ennekuin loppu tulee.

      Joten, mitä ja missä aikataulussa tulee tapahtumaan:
      EI TIEDÄ KUKAAN!
      ei edes Daniel eikä Johannnes.

      Joten EDES Poika eli Jeesus ei tiedä, kuten havaitsemme ILMESTYSKIRJASTA!

      Yksin Isä, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot tietää.

      Joten me emme voi LASKEA, emme tiedä mistä tulee aloitta ja mihin lopettaa!
      eli Daniel antaa kolme tahi neljä eri päivämäärää lopun ajan laskujen alulle!
      Lue mitä lukuja ja ihmettele!

      Joten, itse olen varma, ettei tämä mitä nyt tässäkin ilmoitetaan tule tapahtumaan!
      Goog, me EMME TIEDÄ edes "kuka" ja mikä se on!

      nyt, sitten, minäkö, kuka lie olen, tiedän paremmin kuin arvosteltut tutkijat koko vuosi-satojen!
      en tiedä, mutta KUN kohtaan Opettajani kasvoista kasvoihin, toki sitten, senjälkeen teille ilmoitan mitä on teille soveliasta ilmoittaa.

      joten teidän tulee kärsivällisesti odottaa, jos en minä niin joku toinen.
      Jes 30
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

      Omasta mielestäni, olen jo saanut juoda maljan ja maljat, katkeraan pphjaan asti j, joten olen varma että nyt riittää, ja NYT
      Jumala tulee eikä enää kätkeydy :)

      Lukekaa MONIPUOLISESTI Kirjoituksia ja oppikaa.
      on seikkoja joita ei voi ohittaa, kuten:
      KAKSI LAUMAA. Joh 10
      KAKSI valtakuntaa, ja KAKSI huonetta.
      Jeesus sanoo, että Juudaan huoneen?, valtakunta otetaan eli otettiin POIS heiltä.
      nyt ennen loppua tulee olla YKSI KANSA ja YKSI Kuninkas, eikä tässä puhutä Jeesuksesta vaan "luonnollisesta" Israelista joka ei ola vain juuda ja leevi ja puolet joosefista eli manasse.

      ja Temppelin uhrit tulee olla käytössä, ennenkuin ne voidaan keskeyttää ja lopettaa.
      eli ME EMME TIEDÄ EMMEKÄ VOI LASKEA.

      Me saamme sen osan Jumalan ilmoituksesta kuin nyt on tarpeen.

      Tutkikaa itse!

      • Anonyymi

        Sinun ongelma on se Piho että sinä lisäilet tänne profetioita ihan silmän mukaisesti vain. Luuletko sinä että kaikki profetiat ovat Jumalalta? Luuletko että kaikki profetiat joissa sanotaan että "tämä on herralta" Ovat Jumalasta?

        Sinä olet aivankuin ne Jeremian kirjan profeetat mistä Herra sanoi että heistä ei ole mitään hyötyä kansalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe