Oottako työ muuten huomanneet, että ee uutta Juice - ketjua olla pystetty pistyyn aekein kaosiin ??!! Misteepä työhkiin hoksahtitte, et on tuas täshä ja nyth ...
Uusi Juice - aiheinen ketju ...
Anonyymi
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Muute hyvä alotus mut tuo sinun tyyli pisttää miettimmää jotta et kaet vua ollunna pikkisessä laetamyötäsessä kun kirjutit:D
Juicehan tietennii ansahttoo uuvven alotuksen siännöllisesti:D Meekäpoejjalla onnii iha omakohtasija muistoja tästä Ruukin kuulusimmasta poejjasta:D Aekamoene haaskkuuttaja ol jo teeninäkkii:D:D - Anonyymi
Ennee ee koske, juan vuoan, ja jos riähkät kysytt' että minkä tähen, niin muutenpahan vuoan ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2703371Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1001591- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991057- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63961
- 42807
- 47782
- 114738