Pitää aloittaa vertailu, että K-marketixxx myytävä Pakolaisen limppu
500 grammaa maksaa 2 euroa ja Latvian Megoxxx refugee klaips 500
grammaa maksaa 0,99 euroa.
K-markexxx Fixerin maahanmuuttajan ruispalat 200 grammaa maksaa 1,50 euroa.
Maximaxxx Latviassa imigrants rudzu doninas 0,75 euroa.
Lihapuoli pitäisi nimetä Imaaxxx savukylki 100 grammaa 5,95 euroa ja latviassa
vastaava 3,95 euroa 100 grammaa. Kyllä Halla-aho silloin voisi kertoa mitä se
ruoka maksaa Euroopan unionissa... Toimittajille vinkki miten kysyä.
Tällä tavalla voidaan päästä keskustelemaan Halla-ahon kanssa tästä ruuan
hinnasta ja halla aho voisi nieleskellä enemmän, kun kuola alkaa myös valumaan.
Voitaisiin tulla siihen tulokseen, että ruoka on EU:ssa todella halpaa.
Savukylkeä muuten saa jokaisesta EU maasta. Senkin hinnan voi tarkistaa.
Tyhmälle ja ääliö persulle tiedoksi.
Taitaa, kuitenkin olla, niin nämä persujen kannattajat, että ne on ruman näköisiä
ja äärettömän tyhmiä ja pakolaispojat vie naiset. Sen vuoksi ainakin puolet on
kansanvaihdosta puhunut...
Halla-ahon saa kertomaan ruuanhinnan näin.
2
106
Vastaukset
Jos ääliö persu ei tiedä, että savukylki on englanniksi: Smoked bacon ja
saunapalvi ja savupalvi on: Smoked ham !
Kyllä sitä myydään ympäri maailmaa..... Saatto olla, että aika harva persu
sitä ei tiennyt... koska puhutaan vähemmän osaavista ja vähemmän
saaneista.No, niin Hilla laho ... puhutaan nyt siitä ruuanhinnasta !
ONKO SE HALVEMPAA EU:ssa vai ei ON VAI EI ... ?
Kummassa se ruoka on halvempaa EU:ssa vai ei ?
Paljonko se sika maksaa norjassa ja paljonko se maksaa, vaikka Latviassa
tai saksassa ??
Suomi on EU maa ja samaan hintaan sinä sitä voit ostaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511