Evoluutio on todistettu tieteellisesti.

Anonyymi

www. gronomakulationers.com

Kuten professori Loewenhaupt tässä kertoo, niin esimerkiksi oravan vähittäistä kehitystä alkuoravasta nykyiseen on voitu seurata560 000 vuotta taaksepäin Dna-löytöjen perusteella, ja voitu todeta jopa sen karvapeitteen väri.

20

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten muka sitä samaa oravaa on seurattu niin kauan?

      • Anonyymi

        apn olisi pitänyt ennakoida...kreat eivät pysty näin vaativaan ajatustyöhön


      • Anonyymi

        Koska kyse ei ole kotieläimen kantakirjasta, seurannassa on laji eikä yksilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kyse ei ole kotieläimen kantakirjasta, seurannassa on laji eikä yksilö.

        Maailma muuttuu, sanotaan mutta todellisuudessa on niin, että mitä on nyt sitä on ollut ennenkin. Ihminenen on aina halunnut muuttaa maailmaa, mutta ei se vaan muutu, Kissa naukuu ja koira haukkuu, hevonen hirnuu ja lehmä ammuu. Susi ulvoo ja karhu viheltää. Sääsket inisee ja karpäset pörraa. Niin ne on tehneet ja niin ne tulee tekemään, ei mitään uutta auringon alla. Siis jos ihminen keksii joka päivä uuden vempaimen ei se maailmaa muuta vaikka se niillä keksinnöillään vielä joku kaunis päivä tuhoaa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma muuttuu, sanotaan mutta todellisuudessa on niin, että mitä on nyt sitä on ollut ennenkin. Ihminenen on aina halunnut muuttaa maailmaa, mutta ei se vaan muutu, Kissa naukuu ja koira haukkuu, hevonen hirnuu ja lehmä ammuu. Susi ulvoo ja karhu viheltää. Sääsket inisee ja karpäset pörraa. Niin ne on tehneet ja niin ne tulee tekemään, ei mitään uutta auringon alla. Siis jos ihminen keksii joka päivä uuden vempaimen ei se maailmaa muuta vaikka se niillä keksinnöillään vielä joku kaunis päivä tuhoaa itsensä.

        Susi osaa myös haukkua, mutta epäilenpä että karhun vihellys on pelkkä kansantaru.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailma muuttuu, sanotaan mutta todellisuudessa on niin, että mitä on nyt sitä on ollut ennenkin. Ihminenen on aina halunnut muuttaa maailmaa, mutta ei se vaan muutu, Kissa naukuu ja koira haukkuu, hevonen hirnuu ja lehmä ammuu. Susi ulvoo ja karhu viheltää. Sääsket inisee ja karpäset pörraa. Niin ne on tehneet ja niin ne tulee tekemään, ei mitään uutta auringon alla. Siis jos ihminen keksii joka päivä uuden vempaimen ei se maailmaa muuta vaikka se niillä keksinnöillään vielä joku kaunis päivä tuhoaa itsensä.

        >Siis jos ihminen keksii joka päivä uuden vempaimen ei se maailmaa muuta vaikka se niillä keksinnöillään vielä joku kaunis päivä tuhoaa itsensä.

        Voit olla sikäli huoleti, että juuri yhdenkään nyt tai tulevaisuudessa käyttämäsi vempaimen keksijä ei ole kreationisti. Teidän innovoinnillanne hakisimme yhä jalkaisin Turusta suolaa.


      • Anonyymi

        Vastaan sinulle omalla ilmaisullasi, HÖPÖHÖPÖ.


      • Anonyymi

        Taas tuota ”kretutiedettä”. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Määrittäminen on aivan eri asia kuin määrääminen.

        Terv. Kielipoliisi


      • Anonyymi

        Oravan karvapeitteen värin määrittäisi havainnoitsija, ei DNA!


      • Anonyymi

        Maksaako tuo Tomi Aalto sinulle paljonkin provikkaa siitä, että alituiseen mainostat hänen blogiaan? En tiedä kuka hän on ehkä paljon välitäkään - pseudotieteilijöitä ja ikiliikkujankeksijöitä kun on nähty kyllästymiseen asti -, mutta jos sinulla on edes lukiotasoinen biologian tuntemus ja englannintaito, sinun luulisi huomaavan ettei hän ole mikään koulutettu tutkija. Tuollaiset blogit eivät ole tieteellisiä julkaisuja yhtään sen enempää kuin iltapäivälehdet (joihin Jyrpä usein viittaa maanisina kausinaan). Niin että skarppaapa vähän, jos haluat antaa itsestäsi sen kuvan että ymmärrät biologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaako tuo Tomi Aalto sinulle paljonkin provikkaa siitä, että alituiseen mainostat hänen blogiaan? En tiedä kuka hän on ehkä paljon välitäkään - pseudotieteilijöitä ja ikiliikkujankeksijöitä kun on nähty kyllästymiseen asti -, mutta jos sinulla on edes lukiotasoinen biologian tuntemus ja englannintaito, sinun luulisi huomaavan ettei hän ole mikään koulutettu tutkija. Tuollaiset blogit eivät ole tieteellisiä julkaisuja yhtään sen enempää kuin iltapäivälehdet (joihin Jyrpä usein viittaa maanisina kausinaan). Niin että skarppaapa vähän, jos haluat antaa itsestäsi sen kuvan että ymmärrät biologiaa.

        ..ehkä paljon välitäkään... po. enkä paljon...

        Nakkisormet ja huono näppäimistö, nähkääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaako tuo Tomi Aalto sinulle paljonkin provikkaa siitä, että alituiseen mainostat hänen blogiaan? En tiedä kuka hän on ehkä paljon välitäkään - pseudotieteilijöitä ja ikiliikkujankeksijöitä kun on nähty kyllästymiseen asti -, mutta jos sinulla on edes lukiotasoinen biologian tuntemus ja englannintaito, sinun luulisi huomaavan ettei hän ole mikään koulutettu tutkija. Tuollaiset blogit eivät ole tieteellisiä julkaisuja yhtään sen enempää kuin iltapäivälehdet (joihin Jyrpä usein viittaa maanisina kausinaan). Niin että skarppaapa vähän, jos haluat antaa itsestäsi sen kuvan että ymmärrät biologiaa.

        Jos joku ei vielä tiedä niin tuo RaamattuOnTotuus mainostaa omaa blogiaan. Hän taitaa luulla ihan oikeasti oman bloginsa olevan jonkinlainen tieteellinen julkaisu. Hän valitti yhdessä välissä kun hänen juttujaan sensuroidaan tiedekeskusteluissa. Voisi olla hänen epäpätevyytensä takia.

        Hän ei ota palautetta omista jutuistaan ollenkaan vastaan. Hän luulee olevansa etevämpi kuin oikeat ammattilaiset tuolla pohjalla. Erinomainen tilaisuus nähdä ylivertaisuusvinouma, tai Dunning–Kruger ihan omin silmin.

        Itse jaksoin joku 10 hänen "julkaisuaan" huomauttaa virheistä, kunnes ymmärsin, ettei hän edes halua ymmärtää asiaa. Hän tekee jatkuvasti samaa. Ottaa tutkimuksen - Ottaa siitä itselleen sopivia kohtia - lisää omaa roskaansa siihen. Lopputulema saattaa olla jopa päinvastainen kuin tutkimus jota hän käytti.

        Hän ymmärtää evoluution olevan totta, mutta ei kykene myöntämään sen olevan evoluutiota. Hän yrittää kiertää sitä määrittelemällä sanan evoluutio omaan kieroon tarkoitukseensa.

        Hänen oma kuvansa maailmasta on minulle suuri mysteeri. Hän on puhunut 6000 vuotta vanhan maan puolesta, mutta hänen omissa blogeissaan löytyy satoja tuhansia vuosia tutkimuksissa. Puhumattakaan ihan alkuperäisistä tutkimuksista, joissa puhutaan sadoista miljoonista vuosista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittäminen on aivan eri asia kuin määrääminen.

        Terv. Kielipoliisi

        Radiossa luvattiin, että sadekuurot tulevat paikoitellen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Radiossa luvattiin, että sadekuurot tulevat paikoitellen.

        Olikos se profetia vai perverssio?


      • Anonyymi

        Ei tee ainakaan tällä kommentilla. Jäljelle jää vain lobotomian läpikäyneen maine.


    • Anonyymi

      Evoluutio kaiketi on taustalla siinäkin, että kontiaisnaaraat erittävätkin suunnilleen yhtä paljon testosteronia kuin koiraspuoliset lajitoverinsa.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/89d69ff2-5ee1-4082-8606-075a1e46a49b

      "Evolutiiviset syyt ovat ilmeisesti maanalaiset karut olot: elinympäristössään kontiainen ei pääse mahdollisia hyökkääjiä kovin nopeasti pakoon, joten ainoa todellinen mahdollisuus puolustautua on olla aggressiivinen. Ja aggressiivisuuttahan korkea testosteronipitoisuus auttaa lisäämään."

    • Anonyymi

      Aloite on kokonaan humpuukia. Kuitenkin siihen tuli 20 vastausta.

      Internettiviite ei toimi, professoria ei ole olemassakaan.
      Ei todellakaan tarvitse paljoa todisteita evoluutiolle!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe