Suurin pudottaja

Anonyymi

Tämä ylimielinen Dani saisi lähteä ohjelmasta.Että osaa olla ärsyttävä narsku.Ihme kun ylipäätänsä valittiin ohjelmaan.Muuten kiva ohjelma.

8

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä ja sitten selittelee ettei se asia ollutkaan niin. Ja mitä noin laiha tekee tuollaisessa ohjelmassa. Ottaisivat joskus ihan taviksia puolet mukaan.

• Anonyymi

Danin ei kuuluisi tosiaankaan olla, ei yhtään liikaa painoa, On jo ollut hiton monessa ohjelmassa, julkisuutta vaan haluaa. Mika olisi saanut jatkaa.

• Anonyymi

Kyllä tuossa kaverissa korostuu tyhmyys ja ylimielisyys. Poika elelee jossain suuruudeharhoissaan, olemalla kuitenkin tosielämässä täysi nolla.

• Anonyymi

Dani on menestyvä, komea ja minkä hän sille tekee, että naiset ovat häneen lääpällään. Ei ole aina helppoa olla suosittu.

• Anonyymi

Epäilen suuresti mies on aivan surkimus.Eikä hän ole edes komea,lyhyt pätikkä.Kaikkia se leipä elättää.

• Anonyymi

Nolo kaveri, joka on siellä vain ja ainoastaan Meiju Suvaksen armollisen uhrautumisen ansiosta, koska oli jo valittu putoamaan ensimmäisessä pudotuksessa kuin kukkopoika.
      Meiju kuitenkin armahti lopettamalla pelin kesken ja lähti vapaaehtoisesti, mikä oli ainakin minun mielestäni ohjelman kannalta suuri vahinko.

• Anonyymi

Hahhahaa.... Dani sai lähteä, että osaa olla ärsyttävä äijä.

• Anonyymi

Jäänyt lihavat julkkikset vajaaksi, siksi tuo inhotus ja niin itseään täynnä oleva bile-Dani otettiin mukaan ohjelmaan. Tämä turhien julkkisten turhin julkkis varmaan seuraavaksi Big Brotheriin tai Selviytyjiin. Käy kaikki reality-ohjelmat todennäköisesti lävitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe