Moi oon just syyskuussa täyttänyt 12 oon 6lk ja oon 143cm pitkä enkä tiiä mikä ois mun pituselle normaali paino koska olen 28kg
Oon alipainoinen enkä tiiä mitä teen
7
271
Vastaukset
En tiiä oletko kuinka vanha nyt mutta minökin olen 12 ja 6lk ja olen 143 ja painan myös 28kg
- Anonyymi
onneksi olette tietosia että olette alipainoisia,koska tytöillä alipaino voi aiheuttaa kehossa ongelmia.
- Anonyymi
Minä täytin viime vuonna 12, mutta en tiiä kuinka vanha olen nyt mutta minäkin olen 6lk ja olen 143 cm ja painan myös 28kg.
Olenko lihava vai laiha? - Anonyymi
12-vuotias on lapsi ja kroppa kehittyy vielä pitkän aikaa. Pitäkää huoli että syötte normaalia kotiruokaa normaalin määrän, ulkoilette ja nukutte tarpeeksi.
Murrosiässä sitten tapahtuu suuria mullistuksia ja kroppakin saattaa käyttäytyä kummallisesti. Se kuuluu asiaan, ja kun jatkaa säännöllistä ja terveellistä syömistä ja liikuntaa kaikki asettuu kohdalleen.
Jos verikokeissa ei ole mitään häikkiä todettu eikä koulun terveydenhoitaja ole huolestunut ei asialle tarvitse tehdä mitään. Antakaa kehon tehdä rauhassa työnsä.
On todella surullista että jo lapset ovat joutuneet tähän kehontarkkailuhysteriaan mukaan. Ollaan olevinaan lihavia tai liian laihoja (jotkut ovat mutta siihen löytyy useimmiten syy). Vertaillaan toisiin vaikka me kaikki olemme yksilöitä ja kehitys kulkee omaa tahtiaan.
Rauhoittukaa nyt joka iikka ja keskittykää olemaan lapsia ja nuoria! Huolia ehtii sitten kertyä myöhemminkin, ja todellisia sellaisia.- Anonyymi
Kumma henkilö! Ensin teet itse avauksen ja vastaat itsellesi nimettömänä.
- Anonyymi
Oon 6lk ja 176cm ja oon pitempi kuin kukaan muu minun perheessä
Onko se normaalia?- Anonyymi
ei.sun pitäis olla samanpituinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768