Osaako Halla-aho lentää ?
Osaako persu lentää Airbus 380:stä ?
12
77
Vastaukset
- Anonyymi
Osaatko sinä säätää esimerkiksi autossa venttiilit?:/ taitaa sinulta jäädä säätämättä:)
- Anonyymi
Kyllä minä taidan osata säätää ne ... On tullut harjoiteltua jo nuoresta pitäen.
Mutta osaako Halla aho lentää ?
Osaako persu lentää ? - Anonyymi
Nykyään autoista ei tarvitse säätää, jos auto on siis 2000 luvulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä taidan osata säätää ne ... On tullut harjoiteltua jo nuoresta pitäen.
Mutta osaako Halla aho lentää ?
Osaako persu lentää ?Taidat osata? et siis ole varma
- Anonyymi
Airbus 380,
Concorde,
Europa Central Bank
Eunukit,
EU,
Coronavirus jonka EU on saanut ilmaiseksi ja
jonka avustamiseen käytetään hätäapuna 750 Miljardia Euroa,
Jäsenvaltio maksut joita käytetään yllä olevien
tarpeettomien EU, ECB susien ylläpitämiseen.
Neuvostoliitolla oli Stalin.
Euvostoliitolla Stalisnisti.
Ei se Maon kommunisti kokeilu tuottanut tuloksia vaan
uusi ultra kapitalisti systeemi otti ylitse Kiinassa.
Joten vapautetaan Euroopan maat EU kolhoosin vallasta
siirrytään takaisin vapaan kilpailun pariin jossa asiakas
ostaessaan päättää kuka tuottaa parhaan tuotteen
halvimpaan hintaan ilman EU politbyron cartellin tukia. - Anonyymi
Kuinka tyhmä täytyy olla sen ihmisen, joka tekee näin ääliömäisen aloituksen?
- Anonyymi
EU-Myönteisiltä on turhaa odottaakaan mitään järkevää kommentointia samaa small talkia ne urpot semaa päivästä toiseen ja ja vuodesta toiseen
Eikö Halla-aho osaa lentää ?
Voisiko Halla-aho mennä lentokouluun ?
Voiko valtio maksaa Halla-aholle lentokoulutuksen tai sosiaalihuolto ?
Onko Halla-ahon sukugeenit tutkittu ja hän on läpäissyt suomalaisuus
kartoituksen ?Oppisiko Halla-aho lentämään A380:stä ?
Kestäisikö sen pää ? Sanoo... pitäisi saada korkeutta...- Anonyymi
Ei A380 kannata enää opetella lentämään. Valmistus päätetty lopettaa. Aivan tarpeeksi lentäjiä koulutettuna kyseiseen konemalliin, eivätkä persut muutenkaan tykkää kuskata rikkaita arabeja, joita he joutuisivat kuskaamaan, mikäli päätyisivät suurimman A380 operaattorin palkkalistoille. Persut voivat siis aivan hyvin keskittyä hankkimaan lentolupakirjaa A220, A320NEO tai A350 koneelle, mikäli siis haluavat lentäjiksi. Tosin saattavat tehdä ihan viisaasti, mikäli eivät nyt hakeudu lentäjäkoulutukseen, lentäjistä kun on ylitarjontaa näköpiirissä olevan tulevaisuuden ajan.
- Anonyymi
A380 on jo riivatun wanha kone eihän niitä enää käytetä kohta misään ilmailuliikenteessä,niillä lentämisestä unelmoi ainoastaan EU mieliset byrokraatit joiden päässä vippa ja pahasti
Kysymys kuuluu, että osaako Halla-aho lentää !
Oppisiko Halla-aho lentämään A380 ?
Jos Halla-aho osaa käyttää lentokoneen vipuja, niin hän voisi aloittaa
palautuslennot kriisialueille. . . Me voitaisiin katso ja sanoa, että siellä
se Halla-aho nyt taas viipottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511