Osaako persu lentää Airbus 380:stä ?

Osaako Halla-aho lentää ?

12

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaatko sinä säätää esimerkiksi autossa venttiilit?:/ taitaa sinulta jäädä säätämättä:)

      • Anonyymi

        Kyllä minä taidan osata säätää ne ... On tullut harjoiteltua jo nuoresta pitäen.
        Mutta osaako Halla aho lentää ?

        Osaako persu lentää ?


      • Anonyymi

        Nykyään autoista ei tarvitse säätää, jos auto on siis 2000 luvulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä taidan osata säätää ne ... On tullut harjoiteltua jo nuoresta pitäen.
        Mutta osaako Halla aho lentää ?

        Osaako persu lentää ?

        Taidat osata? et siis ole varma


    • Anonyymi

      Airbus 380,
      Concorde,
      Europa Central Bank
      Eunukit,
      EU,
      Coronavirus jonka EU on saanut ilmaiseksi ja
      jonka avustamiseen käytetään hätäapuna 750 Miljardia Euroa,
      Jäsenvaltio maksut joita käytetään yllä olevien
      tarpeettomien EU, ECB susien ylläpitämiseen.

      Neuvostoliitolla oli Stalin.
      Euvostoliitolla Stalisnisti.

      Ei se Maon kommunisti kokeilu tuottanut tuloksia vaan
      uusi ultra kapitalisti systeemi otti ylitse Kiinassa.

      Joten vapautetaan Euroopan maat EU kolhoosin vallasta
      siirrytään takaisin vapaan kilpailun pariin jossa asiakas
      ostaessaan päättää kuka tuottaa parhaan tuotteen
      halvimpaan hintaan ilman EU politbyron cartellin tukia.

    • Anonyymi

      Kuinka tyhmä täytyy olla sen ihmisen, joka tekee näin ääliömäisen aloituksen?

      • Anonyymi

        EU-Myönteisiltä on turhaa odottaakaan mitään järkevää kommentointia samaa small talkia ne urpot semaa päivästä toiseen ja ja vuodesta toiseen


    • Eikö Halla-aho osaa lentää ?
      Voisiko Halla-aho mennä lentokouluun ?
      Voiko valtio maksaa Halla-aholle lentokoulutuksen tai sosiaalihuolto ?
      Onko Halla-ahon sukugeenit tutkittu ja hän on läpäissyt suomalaisuus
      kartoituksen ?

    • Oppisiko Halla-aho lentämään A380:stä ?
      Kestäisikö sen pää ? Sanoo... pitäisi saada korkeutta...

    • Anonyymi

      Ei A380 kannata enää opetella lentämään. Valmistus päätetty lopettaa. Aivan tarpeeksi lentäjiä koulutettuna kyseiseen konemalliin, eivätkä persut muutenkaan tykkää kuskata rikkaita arabeja, joita he joutuisivat kuskaamaan, mikäli päätyisivät suurimman A380 operaattorin palkkalistoille. Persut voivat siis aivan hyvin keskittyä hankkimaan lentolupakirjaa A220, A320NEO tai A350 koneelle, mikäli siis haluavat lentäjiksi. Tosin saattavat tehdä ihan viisaasti, mikäli eivät nyt hakeudu lentäjäkoulutukseen, lentäjistä kun on ylitarjontaa näköpiirissä olevan tulevaisuuden ajan.

      • Anonyymi

        A380 on jo riivatun wanha kone eihän niitä enää käytetä kohta misään ilmailuliikenteessä,niillä lentämisestä unelmoi ainoastaan EU mieliset byrokraatit joiden päässä vippa ja pahasti


    • Kysymys kuuluu, että osaako Halla-aho lentää !
      Oppisiko Halla-aho lentämään A380 ?

      Jos Halla-aho osaa käyttää lentokoneen vipuja, niin hän voisi aloittaa
      palautuslennot kriisialueille. . . Me voitaisiin katso ja sanoa, että siellä
      se Halla-aho nyt taas viipottaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe