Mä en hyväksy et mies

Anonyymi

joutuu maksaan elareita vaikka sillä on meidät, uusi perhe nyt. Miksi pitää elättää kahta perhettä ja uuden naisen lapset vielä? Kyllä se käy miehelle kukkaron päälle, että rahaa pitää heitellä sinne ja tänne.
Mä kun en vielä ole saanut työtä vaikka kuinka laian pari sataa hakemusta joka päivä, ei vaan ota.

Minulla on vielä kallis maku joten rahat olisi meille tarpeeseen. En halua alehallista mitään vaan pitää olla merkkituotteita ja luksusta.

Mies onneksi maksaa mutta kurjaa kun pitää maksaa entisten lasten kuluja ja exän. Se ei kuulu meille elättää, mutta näin vaan on.
Olen sanonu miehelle että jäisi työttömäksi, niin ei tarvis maksaa sossu hoitaisi exän perheen. Se olisi erilua. Me asutaan ankeessa torpassa kun halusin ihanan valkotiilitalon joka olisi viimesen päälle laitettu, olisi meihen exä kateellinen kun emännöin upeaa taloa. lapset ei sotkisi täällä vaan hoitaisi hän ne.

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

upeita ideoita!

• Anonyymi

Mitäs otit käytetyn miehenraaskan. Niin, mut eihän tuollainen haaska olisi muuta saanutkaan. :D

• Anonyymi

Itseäsikö pilkkat? Vi sua, sinä voit vielä tuosta nousta kun ymmärsit ongelmasi ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäsikö pilkkat? Vi sua, sinä voit vielä tuosta nousta kun ymmärsit ongelmasi ihan itse.

Kuule elämänkoululainen, ihan avaajalle vastasin. :D

• Anonyymi

Onxs pakko?

• Anonyymi

ei oo pakko - ei makseta vieraannuttaja vanhemmalle

• Anonyymi

Trollit sen , kun paranee 😂

• Anonyymi

Opettele nyt ensiksi kirjoittamaan niin työnsaanti voi onnistua paremmin, ja sitten voit tännekin kirjoitella , kun osaat tehdä uskottavampia trolleja.

• Anonyymi

Niin, se voi johtua esim. siitä että sinä käytät häntä hyväksesi ja kustannat oman opiskelusi, asumisen ja elämisen hänellä. Hän ei ole elatusvelvollisuudessa sinuun eikä lapsiisi vaan ainoastaan lapseensa. Mikä tässä aiheessa on se mitä et ymmärrä?

• Anonyymi

Jos ovat avioliitossa niin puolisoilla on elatusvelvollisuus toisiinsa, näin kertoo avioliittolaki.

• Anonyymi

Ei mustakaan oo kivaa et mies makselee kauheita summia exälleen joka ei kuitenkaan käytä niin lasten juttuihin, ostelee tekotukkaa ja ky vaateostoksilla ja herkkuja ostelee. Musta olis kivampi et käyttäs rahat minuun ja on itekkin sanonut että olsii kivaa ostaa sulle kaikkea ja viedä reissuun mutta ei ole varaa kun kaikki menee excälle.

Minusta eksien pitäisi itse maksaa lastensa kulut että mies voisi maksaa uuden naisen kulut.

• Anonyymi

Ei minustakaan ole kivaa että nainen makselee kauheita summia exälleen , joka ei kuitenkaan käytä niitä lasten juttuihin, ostelee autonromuja ja käy vaateostoksilla ja olutta ostelee. Minusta olis kivampi että käyttäisi rahat minuun ja on itsekin sanonut että olisi kivaa ostaa kaikkea ja mennä reissuun ,mutta ei ole varaa kun kaikki menee naisen exälle .

Minusta ex äijien pitäisi itse maksaa lastensa kulut , että nainen voisi maksaa uuden miehen kanssa matka ym kulut.

• Anonyymi

Onhan se outoa että mies joutuu makseleen entisen perheen kulut ja vielä uuden perheen, kaksi perhettä ja maksumies! Joku roti pitää olla, ei kukaan maksele kahta perhettä varsinkaan jos ei toisessa asu.
      Sano miehelle et lopettaa maksamisen ja ex vaimo elättäkööt itse lapset jotka on halunnutkin.
      Mies maksaa vaan siitä jossa asuu ja joiden lasten kanssa haluaa olla. Nykyakat vaan on itsekkäitä et jää pois töistä ettei tarvi itse mennä töihin.
      Minä olen kyllä työtön mutta mies on hyäpalkainen et elättää mut ja mun lapset, en jaksa mennä töihin. Olen edustusrouvoa ja tykkään olla kotona.

• Anonyymi

Onhan se outoa että nainen joutuu makseleen entisen perheen kulut ja vielä uuden perheen, kaksi perhettä ja maksunainen Joku roti pitää olla, ei kukaan maksele kahta perhettä varsinkaan jos ei toisessa asu.
        Sano naiselle et lopettaa maksamisen ja ex äijä elättäkööt itse lapset jotka on halunnutkin.
        Nainen maksaa vaan siitä jossa asuu ja joiden lasten kanssa haluaa olla. nyky ukot vaan on itsekkäitä et jää pois töistä ettei tarvi itse mennä töihin juopottelevat vaan
        Minä olen kyllä työtön mutta nainen on hyväpalkkainen et elättää mut ja mun lapset, en jaksa mennä töihin. Olen kotimies , remontoin ja korjaan ja kokkaan kotona ja tykkään olla kotona.

• Anonyymi

Mies korvaa sinun tekemäsi vauriot joita olet aiheuttanut hänen perheelleen, hajottamalla sen.
      Sinäkään et pysty elättämään omia kersojasi yksin vaan etsit miehen joka makselee sun elin kustannukset lapsineen, ja sinun takiasi joutuu hykäämään ja jättämään oman onnensa jnojaan omansa. Sellaisia naikosia on pilvin pimein, eikä heitä saa kuriin.
      MInusta naikkoset pitäisi laittaa ruotuun ja makselemaan 10 000 e korvauksia rikotulle perheelle, ja joka kuukausi 800 e korvauksia niin kauan kunnes lapset ovat omillaan.

• Anonyymi

Nainen korvaa sinun tekemäsi vauriot joita olet aiheuttanut hänen perheelleen, hajottamalla sen.
        Sinäkään et pysty elättämään omia kersojasi yksin vaan etsit naisen joka makselee sun elin kustannukset lapsineen, ja sinun takiasi joutuu hykäämään ja jättämään oman onnensa nojaan omansa. Sellaisia miekkosia on pilvin pimein, eikä heitä saa kuriin.
        MInusta miekkoset pitäisi laittaa ruotuun ja makselemaan 10 000 e korvauksia rikotulle perheelle, ja joka kuukausi 800 e korvauksia niin kauan kunnes lapset ovat omillaan.Onhan se outoa

• Anonyymi

Lapsia kyllä osataan tehdä ja sitten riidellään kuka niitä elättää ja hoitaa! Parempi kun jättäisitte kokonaan tekemättä jos niistä on vain riesaa ja vaivaa. Onhan täysin totta, että elämä on mukavaa ilman moisia häiriötekijöitä.

• Anonyymi

Vanhemmilla on velvollisuus elättää pentunsa, sinun ja exmiehesi kuuluu elättää omat pentunne.

• Anonyymi

On hienoa että on joku joka maksaa. Uusi äiti ei ole velollinenmaksaan miehen lasten elämää mutta jos ex äiti tuo lapset uuden äidin luokse niin siitä pitäisi maksaa kavatuksesta ja hoitamisesta, ruokkimiesta ja pyykkäilystä. On kummaet uus äiti ei saa trrr korvausta. Jotenkin outoo, jos teet lasten eteen hommia, niin et saa hoorvausta mut jos tuot toisen kasvatettavaksi sulle maksetaan elarit ja lapsilistätä. Hm oisko mietinnän pmaikka, et lisät ja korvaukset pois jos lapset ei oo aina äidillä. Mmm

• Anonyymi

Raision "lastensuojelun, lastenvalvojan" sosiaalityöntekijän lausuman mukaisena vanhempi ei ole oikeutettu lapsensa huoltoon- eikä lapsi tapaamisoikeuteen vanhempansa, mikäli vanhempi saa sosiaali avustusta, mm. äitiys ja/tai vanhempainrahaa, työttömyyskorvausta, lapsilisää, elatustukeaja/ tai apua, toimeentulo ym. tukea.

• Anonyymi

On hienoa että on joku joka maksaa. Uusi ISÄPUOLI ei ole velollinenmaksaan NAISEN lasten elämää mutta jos ex isä tuo lapset uuden isän luokse niin siitä pitäisi maksaa kavatuksesta ja hoitamisesta, ruokkimiesta ja harrastuksista On kumma uus isä ei saa trrr korvausta. Jotenkin outoo, jos teet lasten eteen hommia, niin et saa korvausta mut jos tuot toisen kasvatettavaksi sulle maksetaan elarit ja lapsilistätä. Hm oisko mietinnän paikka , et lisät ja korvaukset pois jos lapset ei ole oman isän kanssa ja hänen uuden muijan kanssa

• Anonyymi

” Uusiäiti”voi jättää pentunsa ex miehelleen, ja maksaa elatusmaksut exälleen, näin pääsee pois vastuista ja vain jokatoinen vl lapset käy, ja myös uuden äidin miehen lapset käy jokatoinen vl ja tapaamiset voi järjestää samaan viikonloppuun, niin vapaata on pilvinpimein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Uusiäiti”voi jättää pentunsa ex miehelleen, ja maksaa elatusmaksut exälleen, näin pääsee pois vastuista ja vain jokatoinen vl lapset käy, ja myös uuden äidin miehen lapset käy jokatoinen vl ja tapaamiset voi järjestää samaan viikonloppuun, niin vapaata on pilvinpimein.

Juurikin näin, järjestelykysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö riitä, että kävisivät vain äitienpäivinä, ainakin jos on monta? On myös edullisempaa asua pienessä asunnossa, eikä niissä pysty jotain lapsilaumaa majoittamaan ja ruokkimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö riitä, että kävisivät vain äitienpäivinä, ainakin jos on monta? On myös edullisempaa asua pienessä asunnossa, eikä niissä pysty jotain lapsilaumaa majoittamaan ja ruokkimaan.

Arvaa vaan muistaako miehen kakarat uutta äitiä aitienpävänä? No ei muista, mitään ei tuoda eikäedes onnitella, vaikka uusi äiti on raatanut ja kassvattanut miehen lapset normaaleiksi.
        Uutta äitiä haukutaan ja mollataan jatkuvasti mutta ei kiitetä koskaan vaikka on ahertanut pänsä puhki heidän takiaan.
        Maailman kauhein pesti mutta pakko jatkaa, muuten olisivat vieläkin huonommassa jamassa, eikä teksi mitään eikä kävis koulua. Joka pvä saa sata kertaa muistutta että kouluun on mentävä ja reppu otettava mukaan. Muutoin ei koulua edes muistakísi, saatikka uuden äidin huolta ja kasvatusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa vaan muistaako miehen kakarat uutta äitiä aitienpävänä? No ei muista, mitään ei tuoda eikäedes onnitella, vaikka uusi äiti on raatanut ja kassvattanut miehen lapset normaaleiksi.
        Uutta äitiä haukutaan ja mollataan jatkuvasti mutta ei kiitetä koskaan vaikka on ahertanut pänsä puhki heidän takiaan.
        Maailman kauhein pesti mutta pakko jatkaa, muuten olisivat vieläkin huonommassa jamassa, eikä teksi mitään eikä kävis koulua. Joka pvä saa sata kertaa muistutta että kouluun on mentävä ja reppu otettava mukaan. Muutoin ei koulua edes muistakísi, saatikka uuden äidin huolta ja kasvatusta.

aitienpävänä? No ei muista, mitään ei tuoda eikäedes onnitella, vaikka uusi Iti on rakjatanut ja kassvattanut miehen lapset normaaleiksi.kjhn.
        Uutta äitiä haukutaan ja mollataan jatkuvasti mutta ei kiitetä koskaan vaikka on ahertanut pänsä puhki heidän takiaan.jhncreds, nhgugfc.
        Maailman kauhein pesti mutta pakko jatkaa, muuten olisivat vieläkin huonommassa jamassa, eikä teksi kyhvfrb.mitään eikä kävis koulua. Joka hfgb saa sata kertaa muistutta että kouluun on mentävä ja reppu otettavauthb mukaan. Muutoin ei koulua edes äölny, saatikka uuden äidin huolta ja kasvatuslujm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aitienpävänä? No ei muista, mitään ei tuoda eikäedes onnitella, vaikka uusi Iti on rakjatanut ja kassvattanut miehen lapset normaaleiksi.kjhn.
        Uutta äitiä haukutaan ja mollataan jatkuvasti mutta ei kiitetä koskaan vaikka on ahertanut pänsä puhki heidän takiaan.jhncreds, nhgugfc.
        Maailman kauhein pesti mutta pakko jatkaa, muuten olisivat vieläkin huonommassa jamassa, eikä teksi kyhvfrb.mitään eikä kävis koulua. Joka hfgb saa sata kertaa muistutta että kouluun on mentävä ja reppu otettavauthb mukaan. Muutoin ei koulua edes äölny, saatikka uuden äidin huolta ja kasvatuslujm.

Teillä sama juttu! On tosi valitettavaa tälläset ongelmat. Oletko kekannu ratkaisua?Täällä kantsii kertoa ongelmista ja ratkaisuista, ne auttaa varmasti suakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä sama juttu! On tosi valitettavaa tälläset ongelmat. Oletko kekannu ratkaisua?Täällä kantsii kertoa ongelmista ja ratkaisuista, ne auttaa varmasti suakin.

Juu täällä on niin " viisaita" provoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisko tuon selkokielellä 😂😂

• Anonyymi

Se on miesten ongelma, ei naisen tarvi maksella koskaan elareita, mies maksaa aina, mutta se että joutuu tapaileen heitä tai ottamaan yöksi vielä maksamisen päälle, niin on outoa. Se on maksa tai huolehdi periaatteella pitäisi.
      Uudet naiset vaan vaatii etttä ei makseta ei huolehdita. Niin sen pitäisi olla, jos äiti ei maksa eikä huolehdi mistään. Onko uusi äiti sitten uusi äiti, on se.

• Anonyymi

En maksa elareita - lapset vieraannutettuna luonne jäi eilisessä viranomaismenettelyssä!!!

• Anonyymi

Meillä ei Onni maksa mitään elareita lapsilleen. En tykkää että makselee turhaan, jos ei kakrut oo täällä niin on turhaa maksaa kenestäänkään mitään.
      Meillä maksetaan elareita jos tulevat tänne jotta niitä voi kasattaa.

Heluna ja Onni

• Anonyymi

Meillä ei Oili maksa mitään elareita lapsilleen. En tykkää että makselee turhaan, jos ei kakrut oo täällä niin on turhaa maksaa kenestäänkään mitään.
        Meillä maksetaan elareita jos tulevat tänne jotta niitä voi kasvattaa.
        Heikki ja Oili

• Anonyymi

Mun jaakkosein ei haluis maksaa 600 e ruokarahaa mut pakko on, kun eukko entinen vaatii. Minä uusi kaunis nainen olen kauhuissani että voi olla niin raaka nainen ennen.
      itse saan kyllä elareita entisela vilholta, mutta ei en enempää kuin 590 e, enenpää en vois pyytää mutta kun raha mekin tarvitaan et mies kun on työtön saa myös ruokaa ja lapset niitä on paljon ja mää tykkään ruyuuasta.

• Anonyymi

Mun Jaanasein ei haluis maksaa 600 e ruokarahaa mut pakko on, kun ukko entinen vaatii. Minä uusi komee mies olen kauhuissani että voi olla niin raaka mies ennen.
        itse saan kyllä elareita entiseltä tiinalta , mutta ei en enempää kuin 590 e, enenpää en vois pyytää mutta kun raha mekin tarvitaan et nainen kun on työtön saa myös ruokaa ja lapset niitä on paljon ja mää tykkään ruoasta .

• Anonyymi

Pitääk uuden äidin varata jouluksi miehen lapsille ruokaa, vai tuoko miehen exä ruuat lapsilleen? Mietin vaan et ostanko kinkun vai ostanko lauantaimakkaraa. Tiiän et ei ole jouluinen mutta menee kinkusta heille.

• Anonyymi

Pitääk uuden isän varata jouluksi naisen lapsille ruokaa, vai tuoko naisen exä ruuat lapsilleen? Mietin vaan et ostanko kinkun vai ostanko lauantaimakkaraa. Tiiän et ei ole jouluinen mutta menee kinkusta heille.

• Anonyymi

No voi juma, ei kai nykyään kukaan enää noita syö. Saatanan paisti ja itusalaatti pöytään. Toki nirsoilijoille voi varata lauantaimakkara- pökäleen jos haluaa olla oikein vieraanvarainen,mutta tottakai on suotavaa ,että tuovat omat eväänsä jos tunkevat jouluakin pilaamaan.

• Anonyymi

Ilmeisesti et sitten sinäkään halua elatusmaksua ex mieheltäsi, koska, jos hänelläkin on uusperhe ja joutuu heittään rahaa sinne tänne, hänestäkin on kurjaa maksaa sulle surkealle työttömälle.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe