Kuulumisia

EoEt sun kommentteja nähtävästi löytyy ja olipa hauska pitkästä aikaa nähdä jotain tuttua, mitä kuuluu?. Mitä Kiitoskukalle ja muille palstalaisille kuuluu?

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällähän sä olet kokoajan ollut, mutta vaan anonyyminä kirjoitellut vai väitätkö muka muuta?

      • Olen muutaman viestin laittanut anonyyminä. En montaa. En ole pitkään aikaan käynyt täällä... tällä viikolla muutamana päivänä ja elokuussa viimeksi. 😅pitääkö täällä jotain selontekoa tehdä.

        Mitäs anonyymi sulle kuuluu?


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Olen muutaman viestin laittanut anonyyminä. En montaa. En ole pitkään aikaan käynyt täällä... tällä viikolla muutamana päivänä ja elokuussa viimeksi. 😅pitääkö täällä jotain selontekoa tehdä.

        Mitäs anonyymi sulle kuuluu?

        Kuka olet anonyymi? Etsin kolmatta naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet anonyymi? Etsin kolmatta naista.

        Kuka on kiitoskukka? On mulle tuntematon, vaikka onhan täällä kirjoittelijoita ollut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet anonyymi? Etsin kolmatta naista.

        Älä etsi turhaan, et sinä minua löydä tai saati kiinni saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kiitoskukka? On mulle tuntematon, vaikka onhan täällä kirjoittelijoita ollut...

        Jollakin on ollut täällä fiksuja kommentteja, syvällisiä ja asiantuntevia.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Olen muutaman viestin laittanut anonyyminä. En montaa. En ole pitkään aikaan käynyt täällä... tällä viikolla muutamana päivänä ja elokuussa viimeksi. 😅pitääkö täällä jotain selontekoa tehdä.

        Mitäs anonyymi sulle kuuluu?

        No, ei tarvii selontekoa tehdä. Minä vaan tunnistan melko helposti sinut joistain kirjoituksista ja tyylistä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kiitoskukka? On mulle tuntematon, vaikka onhan täällä kirjoittelijoita ollut...

        Kuuma nainen oli tämä kukkis, ei ole täällä pitkään aikaan näkynyt tai ainakaan nimimerkin takaa kirjoitellut.
        Minä tiedän, että hän ilmestyy kyllä paikalle, kun sen aika on. Pitää vain odotella vähän. Kiireinen nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kiitoskukka? On mulle tuntematon, vaikka onhan täällä kirjoittelijoita ollut...

        Käytöskukka 🌺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä etsi turhaan, et sinä minua löydä tai saati kiinni saa.

        Haluan hänet. Hänen mielensä on upea. Hän on jota rakastan. Hän on jalat maassa ja todellinen tässä elämässä. Tiedän mitä tehdä. Step 1.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kiitoskukka? On mulle tuntematon, vaikka onhan täällä kirjoittelijoita ollut...

        Kiitoskukka= Käytöskukka on ystävällinen, hienotunteinen sanansa tarkkaan asettelevat henkilö, joka kirjoitteli tänne ainakin kesällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ei tarvii selontekoa tehdä. Minä vaan tunnistan melko helposti sinut joistain kirjoituksista ja tyylistä kirjoittaa.

        Apua, hyvä tietää😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan hänet. Hänen mielensä on upea. Hän on jota rakastan. Hän on jalat maassa ja todellinen tässä elämässä. Tiedän mitä tehdä. Step 1.

        Et sinä yhdellä askeleella minun luokseni pääse. Et edes lähelle. :) Koeta kovemmin, yritä lujemmin, muuten ei onnistu ollenkaan. Pelkkä halu ei edesauta asiaa.
        Kumpa sinäkin olisit jalat maassa ja todellinen, etkä vain kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Apua, hyvä tietää😅

        Älä pelästy, sinulla on ihan hauska tyyli kirjoittaa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan hänet. Hänen mielensä on upea. Hän on jota rakastan. Hän on jalat maassa ja todellinen tässä elämässä. Tiedän mitä tehdä. Step 1.

        No miten aiot napata hänet, kerro nyt muillekin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten aiot napata hänet, kerro nyt muillekin. 😁

        Tietäjät tietää miten se hoidetaan. Et sinä opettamalla opi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäjät tietää miten se hoidetaan. Et sinä opettamalla opi.

        Mitä nämä tietäjät ovat?


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiitoskukka= Käytöskukka on ystävällinen, hienotunteinen sanansa tarkkaan asettelevat henkilö, joka kirjoitteli tänne ainakin kesällä.

        Hän oli liian fiksu tälle palstalle. Ei ole tulossa enää takaisin mitä minun vaistoni sanovat hänenlaisestaan.


    • Anonyymi

      Vieläkös Tiuhtilla on mies kuvioissa vai pääsitkö jo hänestä eroon ja omanlaistasi elämää elämään?

      • Omanlaistaan elämää en missään tapauksessa vielä elä! Elokuun jälkeen ei olla asuttu saman katon alla. Mies tulee aina olemaan kuvioissa mukana, lasten isänä.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Omanlaistaan elämää en missään tapauksessa vielä elä! Elokuun jälkeen ei olla asuttu saman katon alla. Mies tulee aina olemaan kuvioissa mukana, lasten isänä.

        No kuitenkin vähän eteenpäin menty, jos on eri osoitteet. Siitä se lähtee vähitellen kulkemaan. Milloinkas lähdetään DTM:ään? :D


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Omanlaistaan elämää en missään tapauksessa vielä elä! Elokuun jälkeen ei olla asuttu saman katon alla. Mies tulee aina olemaan kuvioissa mukana, lasten isänä.

        Kas kummaa, enpä olisi uskonut, että sulla on ryhtiä ja rohkeutta tehdä elämänmuutos.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Omanlaistaan elämää en missään tapauksessa vielä elä! Elokuun jälkeen ei olla asuttu saman katon alla. Mies tulee aina olemaan kuvioissa mukana, lasten isänä.

        Onko teillä jo ero vireillä? Kohtahan sä voi alkaa etsiä naista itsellesi muutenkin kuin mielikuvituksessa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Omanlaistaan elämää en missään tapauksessa vielä elä! Elokuun jälkeen ei olla asuttu saman katon alla. Mies tulee aina olemaan kuvioissa mukana, lasten isänä.

        Meillä on kans aika ajoin ollut tuo asia eli erilleen muutto tapetilla. Aina on kuitenkin tähän asti maalattu päälle. Maali hilseilee eikä maton allekaan taho oikein mahtua ennää lakasemmaan. Näin nyt, ehkä myöhemmin toisin. Jonkinlaisessa sovussa nuo asiat pitäs kuitenkin saaha sovittua. Ja isä pysyy isänä, se on selvä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meillä on kans aika ajoin ollut tuo asia eli erilleen muutto tapetilla. Aina on kuitenkin tähän asti maalattu päälle. Maali hilseilee eikä maton allekaan taho oikein mahtua ennää lakasemmaan. Näin nyt, ehkä myöhemmin toisin. Jonkinlaisessa sovussa nuo asiat pitäs kuitenkin saaha sovittua. Ja isä pysyy isänä, se on selvä.

        Ottaisit nyt mallia Tiuhtista, senkin nössö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisit nyt mallia Tiuhtista, senkin nössö.

        Mulla on ollu yleensä tapana tehhä asiat omalla tavalla ja aika usein myös omassa tahdissa. Mallia voi toki välillä ottaa ja fiksumpia kannattaa kuunnella.
        Vähän nössö saatan olla, myönnän 😅 mutta kyllä mä päätöksentekkoonkin olen pystynyt jos tarpeeksi tahon.
        Kiitos kuitenkin kehotuksesta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä jo ero vireillä? Kohtahan sä voi alkaa etsiä naista itsellesi muutenkin kuin mielikuvituksessa.

        Ero on vireillä. En etsi ketään tai mitään nyt vähään aikaan. Teen töitä, elämänmuutosta , terapiaa ja keskityn lapsiin. En ole valmis mihinkään, eikä ole voimia.

        TiuhtinWau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kummaa, enpä olisi uskonut, että sulla on ryhtiä ja rohkeutta tehdä elämänmuutos.

        Kiitos vaan luottamuksesta 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meillä on kans aika ajoin ollut tuo asia eli erilleen muutto tapetilla. Aina on kuitenkin tähän asti maalattu päälle. Maali hilseilee eikä maton allekaan taho oikein mahtua ennää lakasemmaan. Näin nyt, ehkä myöhemmin toisin. Jonkinlaisessa sovussa nuo asiat pitäs kuitenkin saaha sovittua. Ja isä pysyy isänä, se on selvä.

        Jokainen elää omanlaisesti ja omalla tahdillaan. Kukaan ei ole neuvomaan toista. Sinä tiedät parhaiten mitä tehdä tai olla tekemättä. Paikallaan olokin on teko joka vaikuttaa, jollain tavalla.

        TiuhtinWau


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen elää omanlaisesti ja omalla tahdillaan. Kukaan ei ole neuvomaan toista. Sinä tiedät parhaiten mitä tehdä tai olla tekemättä. Paikallaan olokin on teko joka vaikuttaa, jollain tavalla.

        TiuhtinWau

        Justiinsa näin. Myöskään nössöksi kuttumalla harvoin asioita edistää, vaikka ajatteliski vaan hyväntahtosesti potkivasa persiille.
        Mä oon aika huono, ellen jopa sanos superhuono ottamaan vastaan neuvoja, etenkään jos en ole niitä pyytänyt. Semmosessa tilanteessa kun joku neuvoo neuvomistaan eikä tajua lopettaa ees pyynnöstä taikka käskystä saattaa neuvoja törmätä mun ei-nössöön puoleeni, joka mussa myös todistettavasti on. Ja tuonkin se Luo..😅 ja aika moni muukin tietää. Voin myös vakuuttaa, jotta tarttee olla aika rohkea tai tyhmänrohkea jos tuon puolen tahtoo musta essiin, ainakaan livenä 😁 Onhan näitä joitakin ollu.
        Mutta summa summarum, en ole persiille potkittava, enkä perässä vedettävä 😄😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Justiinsa näin. Myöskään nössöksi kuttumalla harvoin asioita edistää, vaikka ajatteliski vaan hyväntahtosesti potkivasa persiille.
        Mä oon aika huono, ellen jopa sanos superhuono ottamaan vastaan neuvoja, etenkään jos en ole niitä pyytänyt. Semmosessa tilanteessa kun joku neuvoo neuvomistaan eikä tajua lopettaa ees pyynnöstä taikka käskystä saattaa neuvoja törmätä mun ei-nössöön puoleeni, joka mussa myös todistettavasti on. Ja tuonkin se Luo..😅 ja aika moni muukin tietää. Voin myös vakuuttaa, jotta tarttee olla aika rohkea tai tyhmänrohkea jos tuon puolen tahtoo musta essiin, ainakaan livenä 😁 Onhan näitä joitakin ollu.
        Mutta summa summarum, en ole persiille potkittava, enkä perässä vedettävä 😄😉

        Oliskohan sun elämä ihan noin sekaisin mennyt, jos olisit edes itseäsi kuunnellut, jos ei muiden kuunteleminen onnistu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan sun elämä ihan noin sekaisin mennyt, jos olisit edes itseäsi kuunnellut, jos ei muiden kuunteleminen onnistu?

        Ei varmastikaan. Mä oon myös aika huonomuistinen ja aina ei myöskään mene oppi perille, edes kantapään kautta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei varmastikaan. Mä oon myös aika huonomuistinen ja aina ei myöskään mene oppi perille, edes kantapään kautta.

        Miten niin kuunnella itseään? Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero on vireillä. En etsi ketään tai mitään nyt vähään aikaan. Teen töitä, elämänmuutosta , terapiaa ja keskityn lapsiin. En ole valmis mihinkään, eikä ole voimia.

        TiuhtinWau

        Oikein teet ettet etsi heti ketään naista siihen ja käsittelet entisen suhteen ensin. Ikinä ei pitäisi muutenkaan hypätä suoraan suhteesta toiseen, siinä saa uusi kumppani kärsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein teet ettet etsi heti ketään naista siihen ja käsittelet entisen suhteen ensin. Ikinä ei pitäisi muutenkaan hypätä suoraan suhteesta toiseen, siinä saa uusi kumppani kärsiä.

        Vähän on sellaiset fiilikset, et kelpaanko koskaan enään mihinkään suhteeseen. Nämä on tietty näitä väsyneen tunteita. Järki sanoo, että tunteet muuttuu. Nyt tätä, joskus jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on sellaiset fiilikset, et kelpaanko koskaan enään mihinkään suhteeseen. Nämä on tietty näitä väsyneen tunteita. Järki sanoo, että tunteet muuttuu. Nyt tätä, joskus jotain muuta.

        Pääset varmasti eteenpäin terapian avulla ja olo muuttuu. Anna ajan kulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein teet ettet etsi heti ketään naista siihen ja käsittelet entisen suhteen ensin. Ikinä ei pitäisi muutenkaan hypätä suoraan suhteesta toiseen, siinä saa uusi kumppani kärsiä.

        Samaa ajattelin että alkaa olla ihan aikuisen naisen mietteitä. Tsemppiä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuitenkin vähän eteenpäin menty, jos on eri osoitteet. Siitä se lähtee vähitellen kulkemaan. Milloinkas lähdetään DTM:ään? :D

        Kaikki kerrotaan vielä äidille ;) ,eiköhän sille ole vielä aikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on sellaiset fiilikset, et kelpaanko koskaan enään mihinkään suhteeseen. Nämä on tietty näitä väsyneen tunteita. Järki sanoo, että tunteet muuttuu. Nyt tätä, joskus jotain muuta.

        Kyllä kelpaat. Ajan kanssa löydät itsesi uudestaan👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelpaat. Ajan kanssa löydät itsesi uudestaan👍

        Ihana kommentti kirjoittajalta 😍❤❤itse samantyyppistä tilannetta aloittamassa ja epävarmuuksia läpi käymässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kommentti kirjoittajalta 😍❤❤itse samantyyppistä tilannetta aloittamassa ja epävarmuuksia läpi käymässä...

        Minulla terapian tyyppisiä kyllä on ollut ja asumuserossakin jo oltu, mutta että se lähteminen ois onnistunut... Nyt tuntuu siltä että voin luottaa että osaan, kykenen... Tahtoakin alkaa olla ja uskoa että voisin löytää oikean ihmisen ja oikean parisuhteen, jossa myös romanttisuus ja seksuaalisuus kohtaisivat. Miehet kun ei romanttisesti kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla terapian tyyppisiä kyllä on ollut ja asumuserossakin jo oltu, mutta että se lähteminen ois onnistunut... Nyt tuntuu siltä että voin luottaa että osaan, kykenen... Tahtoakin alkaa olla ja uskoa että voisin löytää oikean ihmisen ja oikean parisuhteen, jossa myös romanttisuus ja seksuaalisuus kohtaisivat. Miehet kun ei romanttisesti kiinnosta.

        Vaikeinta on ollut ottaa vastaan terapeuttien asiantuntemattomuus ja ymmärtämättömyys asian suhteen. Stereotypioita ja pelkoja ovat minulle sanoneet, tukea ei yhtään. Nyt yritän löytää asiaan perehtyneen terapeutin pitkään terapiaan. Itse olen nyt jo jotain maksanut erikoistuneillekin..


    • Saattaa täältä ja tuolta naapuristakin muutama löytyä, vaikka vakaasti päätin jonkin aikaa sitte jotta hiljenen 😅 No kesti se päätös hetken aikaa.

    • Anonyymi

      Missäköhän on Naakkatar, kirjoitteli täällä taannoin runoja, oli hullaantunut johonkin naiseen. Taisi olla turkulainen tai sieltäpäin. Piti muistaakseni leipomisesta ja värikkäistä vaatteista.

      Monia muitakin on hävinnyt täältä, anonyymeja jotka kirjoittivat paljon vielä muutama kuukausi sitten. Oli pitkiäkin juttuja.

      • Anonyymi

        Ihan samaa mietin äskettäin, täällähän oli paljon enemmän kirjoittajia, mihin kaikki on häipyneet..


      • Anonyymi

        Joo, mitä Naakkattarelle kuuluu? Ja sille Porilaiselle Tuikituntemattomalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mitä Naakkattarelle kuuluu? Ja sille Porilaiselle Tuikituntemattomalle?

        Kiva ois kuulla näistä anonyymeistä. Naakattaresta en ole kuullutkaan ja toisen juttuja olen saattanut jonkun lukea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ois kuulla näistä anonyymeistä. Naakattaresta en ole kuullutkaan ja toisen juttuja olen saattanut jonkun lukea :)

        Eote selailin joskus sun vanhoja vanhoja viestiketjuja jostain vuosien takaa. Siinä kirjoittelit jonkun ehkä biin kanssa, joka oli ihastunut Ihansiseksi nimettyyn naiseen. Muistaakseni työpaikallaan. Miten se tarina päättyi? tapasiko sen tyypin? Te lähettelitte aina paljon pusuja toisillenne ja tsemppasitte live ihastusten kanssa. Siinä ketjussa oli joku kauhee trollikin mukana. En jaksanut lukea oli niin pitkä, jäi vaan mietityttämään, että sä vähän niin kuin taidat tuntea aika paljon oikeita ihmisiä nimimerkeillä. Tuleeko ne takaisin palstoille? Kerro jotain mieleen jääneitä tapauksia.😊 voiko joku tulla vuosien takaa?

        Niistä kahdesta livessä tapaamistaan olisi myös kiva kuulla se mitä pystyy kertomaan. Muistaisin että olet muutaman tavavannut livenä, vaikka harvemmin. Jäikö niistä sulle kavereita, kirjoitteleeko ne täällä palstoilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mitä Naakkattarelle kuuluu? Ja sille Porilaiselle Tuikituntemattomalle?

        Täällä taustalla hiippailen, käyn välillä vilasemassa mitä te nuoret höpötätte...
        Nyt on ilmeisesti semmoinen seurantavaihe, toivottavasti tulee jotain mielenkiintoisia avauksia, mitä on suorastaan pakko kommentoida...
        Mutta olipa kiva että joku minut vielä muisti 🥰....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mitä Naakkattarelle kuuluu? Ja sille Porilaiselle Tuikituntemattomalle?

        Naakatar? Viime talvena kuuntelin usein kotimatkallani naakkaparvea kolmessa korkeassa kuusessa illan hämärtyessä. Naakkoja sieltä ei erottanut, mutta olivat kyllä komeat naakattavat kuuset oranssia taivasta vasten ja paljon siellä oli asiaa. Olisi varmaan pitänyt jäädä kuuntelemaan tarkemmin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eote selailin joskus sun vanhoja vanhoja viestiketjuja jostain vuosien takaa. Siinä kirjoittelit jonkun ehkä biin kanssa, joka oli ihastunut Ihansiseksi nimettyyn naiseen. Muistaakseni työpaikallaan. Miten se tarina päättyi? tapasiko sen tyypin? Te lähettelitte aina paljon pusuja toisillenne ja tsemppasitte live ihastusten kanssa. Siinä ketjussa oli joku kauhee trollikin mukana. En jaksanut lukea oli niin pitkä, jäi vaan mietityttämään, että sä vähän niin kuin taidat tuntea aika paljon oikeita ihmisiä nimimerkeillä. Tuleeko ne takaisin palstoille? Kerro jotain mieleen jääneitä tapauksia.😊 voiko joku tulla vuosien takaa?

        Niistä kahdesta livessä tapaamistaan olisi myös kiva kuulla se mitä pystyy kertomaan. Muistaisin että olet muutaman tavavannut livenä, vaikka harvemmin. Jäikö niistä sulle kavereita, kirjoitteleeko ne täällä palstoilla?

        Sie tarkotat varmaankin Helmiä eli Höpsööntynyttä, joka oli ihastunu Ihanaan Naiseen 😅 Me tosiaan kirjoteltiin Höpsööntyneen kanssa aika pitkä tovi. Oltiin molemmat sekasin ihastuksistamme ja pusut tais lennellä jonkin verran meidänkin välillä, kun oli sitä kierrosta enemmän kuin olis ollu tarvis 😃 Mulla ei ole mittään käsitystä siitä, kuinka Höpsööntyneen ja Ihanan naisen tarina jatkui. Olis kiva kuulla itekin kuinka se homma jatku ja muutenkin olis eri kiva kuulla mitä Helemille, joka oli kyllä aika helmi 💕 kuuluu.

        En mä tunne täällä palstoilla olleista livenä kuin kaksi. Kaikki muut ovat mulle tuota yhtä nimimerkkiä lainaten tuiki tuntemattomia 😃 Näistä kahesta toisen kanssa tunnetaan fb/whatsup tasolla ja toisen kanssa olen nähnyt myös ihan oikiasti. Kumpikaan ei tiettävästi kovin paljon täällä palstoilla nykysellään hengaa, mutta saattanevat poiketa...


      • Anonyymi
        TuikiTuntematon kirjoitti:

        Täällä taustalla hiippailen, käyn välillä vilasemassa mitä te nuoret höpötätte...
        Nyt on ilmeisesti semmoinen seurantavaihe, toivottavasti tulee jotain mielenkiintoisia avauksia, mitä on suorastaan pakko kommentoida...
        Mutta olipa kiva että joku minut vielä muisti 🥰....

        Sama juttu, taustalla selailen minkä päivästä riippuen ehdin. 😊 En yleensä jaksa kirjoittaa mitään, kun kirjautumisesta liikaa vaivaa 😅

        Tw


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sie tarkotat varmaankin Helmiä eli Höpsööntynyttä, joka oli ihastunu Ihanaan Naiseen 😅 Me tosiaan kirjoteltiin Höpsööntyneen kanssa aika pitkä tovi. Oltiin molemmat sekasin ihastuksistamme ja pusut tais lennellä jonkin verran meidänkin välillä, kun oli sitä kierrosta enemmän kuin olis ollu tarvis 😃 Mulla ei ole mittään käsitystä siitä, kuinka Höpsööntyneen ja Ihanan naisen tarina jatkui. Olis kiva kuulla itekin kuinka se homma jatku ja muutenkin olis eri kiva kuulla mitä Helemille, joka oli kyllä aika helmi 💕 kuuluu.

        En mä tunne täällä palstoilla olleista livenä kuin kaksi. Kaikki muut ovat mulle tuota yhtä nimimerkkiä lainaten tuiki tuntemattomia 😃 Näistä kahesta toisen kanssa tunnetaan fb/whatsup tasolla ja toisen kanssa olen nähnyt myös ihan oikiasti. Kumpikaan ei tiettävästi kovin paljon täällä palstoilla nykysellään hengaa, mutta saattanevat poiketa...

        Joo se oli se Höpsööntynyt ja Ihanainen. Siitä on jo aikaa kun selailin vanhoja kirjoituksia, silloin oli aikaa. Mietin silloin EoEt, että otan selvää oletko sä se runoilija 😅, mut mitä näistä täällä palstalla selvää saa, ellei itse halua ilmoittautua. Höpsööntynytkin kirjoitteli jostain runoilijasta, harmi etten jaksanut nähdä niin paljon vaivaa että olisin niitä runoja löytänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo se oli se Höpsööntynyt ja Ihanainen. Siitä on jo aikaa kun selailin vanhoja kirjoituksia, silloin oli aikaa. Mietin silloin EoEt, että otan selvää oletko sä se runoilija 😅, mut mitä näistä täällä palstalla selvää saa, ellei itse halua ilmoittautua. Höpsööntynytkin kirjoitteli jostain runoilijasta, harmi etten jaksanut nähdä niin paljon vaivaa että olisin niitä runoja löytänyt.

        Nou,nou. Mie en se runoilija ole 😃 Kirjoittelin tuolloinkin (jo ennen ku nimmari vakiintui) jottain hölmöjä ihastus tuskaisia riimejä ja sille tielle oon jääny 😅 Kerran taisin kirjottaa Höpsööntyneellekin jottain supernoloa kun oli kierrokset tapissa. Onneks en muista tarkemmin 😂 Mukavaa päivää!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nou,nou. Mie en se runoilija ole 😃 Kirjoittelin tuolloinkin (jo ennen ku nimmari vakiintui) jottain hölmöjä ihastus tuskaisia riimejä ja sille tielle oon jääny 😅 Kerran taisin kirjottaa Höpsööntyneellekin jottain supernoloa kun oli kierrokset tapissa. Onneks en muista tarkemmin 😂 Mukavaa päivää!

        Niin siis, olikos silloinkin joku runoilija johon te molemmat olitte tykästyneet? Oliko se se joku Taitavat ja osaavat kädet. En muista sun kirjoitelleen mitään noloja juttuja, itse on kyl tullut kirjoiteltua 😅 sellaisia mitä ei mielellään muistais. Sitten on se ihana runoilija... josta ei nyt enempää☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis, olikos silloinkin joku runoilija johon te molemmat olitte tykästyneet? Oliko se se joku Taitavat ja osaavat kädet. En muista sun kirjoitelleen mitään noloja juttuja, itse on kyl tullut kirjoiteltua 😅 sellaisia mitä ei mielellään muistais. Sitten on se ihana runoilija... josta ei nyt enempää☺️

        Se oli ossaavat käet eli suomeksi osaavat kädet. En mie tykästynyt sillä tavalla ollu 😅vaan kaukaa ihailin hänen kädentaitojaan. Niinku kerroin, oli hän myös minun nimmarini innoittaja.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se oli ossaavat käet eli suomeksi osaavat kädet. En mie tykästynyt sillä tavalla ollu 😅vaan kaukaa ihailin hänen kädentaitojaan. Niinku kerroin, oli hän myös minun nimmarini innoittaja.

        Olis aika kiva lukea niitäkin runoja. Höpsööntyneen puheissa tais silloin olla se runoilija, mietin mahtaisko hän olla sama joka mut kesällä pyöritti sanoillaan? Töissä ei kaikki tiedä mun tilanteesta, tietää kyllä erosta, mut ei siitä, että naiset kiinnostaa. Ne koittaa mulle ehdotella vapaita miehiä 😅. Olen vaan sanonut, et mulla ei ole aikaa just nyt miettiä tuollaisia, ehkäpä ne siitä hiljenee, kun en jaksa kaikille avautua. (Osa tietää.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis aika kiva lukea niitäkin runoja. Höpsööntyneen puheissa tais silloin olla se runoilija, mietin mahtaisko hän olla sama joka mut kesällä pyöritti sanoillaan? Töissä ei kaikki tiedä mun tilanteesta, tietää kyllä erosta, mut ei siitä, että naiset kiinnostaa. Ne koittaa mulle ehdotella vapaita miehiä 😅. Olen vaan sanonut, et mulla ei ole aikaa just nyt miettiä tuollaisia, ehkäpä ne siitä hiljenee, kun en jaksa kaikille avautua. (Osa tietää.)

        Höpsööntynyt tais enimmäkseen puhua Ihanasta Naisesta 😅 Mie voin koittaa ehtiä (etsiä 😉) sulle sen runoketjun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis aika kiva lukea niitäkin runoja. Höpsööntyneen puheissa tais silloin olla se runoilija, mietin mahtaisko hän olla sama joka mut kesällä pyöritti sanoillaan? Töissä ei kaikki tiedä mun tilanteesta, tietää kyllä erosta, mut ei siitä, että naiset kiinnostaa. Ne koittaa mulle ehdotella vapaita miehiä 😅. Olen vaan sanonut, et mulla ei ole aikaa just nyt miettiä tuollaisia, ehkäpä ne siitä hiljenee, kun en jaksa kaikille avautua. (Osa tietää.)

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14903209/aamuyon-hiljaisuudessa
        Tuommosen mie löysin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis aika kiva lukea niitäkin runoja. Höpsööntyneen puheissa tais silloin olla se runoilija, mietin mahtaisko hän olla sama joka mut kesällä pyöritti sanoillaan? Töissä ei kaikki tiedä mun tilanteesta, tietää kyllä erosta, mut ei siitä, että naiset kiinnostaa. Ne koittaa mulle ehdotella vapaita miehiä 😅. Olen vaan sanonut, et mulla ei ole aikaa just nyt miettiä tuollaisia, ehkäpä ne siitä hiljenee, kun en jaksa kaikille avautua. (Osa tietää.)

        No tuota, löysin mie toisenkin, mutta tämän jaan hieman tämän😅näkösenä, koska VOI OLLA, jotta joku teki joskus tästä ketjusta hieman suttua 😄 eli ei kannata kauheen pitkälle lukea. Ja nyt lähen häpeämmään 😁
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15477718/haihtunut-nuoruus-rakkaus---ajan-loppuun-kaluama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis, olikos silloinkin joku runoilija johon te molemmat olitte tykästyneet? Oliko se se joku Taitavat ja osaavat kädet. En muista sun kirjoitelleen mitään noloja juttuja, itse on kyl tullut kirjoiteltua 😅 sellaisia mitä ei mielellään muistais. Sitten on se ihana runoilija... josta ei nyt enempää☺️

        Oletko Tiuhtinwau? 😉


    • Anonyymi

      Olen muuten lukenut myös jonkun Vaskitsan juttuja.. Häntä en myöskään muista täällä viime aikoina nähneeni. Luonnossa vaskitsoja näkee harvemmin. Todella hienoja olentoja muuten ovat, kun sellaisen kerran puolitoista vuotta sitten keväällä näin :)

      • Anonyymi

        Moi, olen minä täällä. Joka päivä ei ehdi. Kiitos linkeistä! 😊👍

        Tw


    • Tiuhtii!!! Mie näin että sie vilahit jossaki, mutta en tiiä missä...

      • Mie vilahan kohta peiton alle kun alakaa olemaan silmät taas puolitangossa, kun siihenhä tarttis muutenki kaks, tangoon nääs.


      • Anonyymi

        Meni väärään kohtaan! Ps. Ei tarvii mitään nollilla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meni väärään kohtaan! Ps. Ei tarvii mitään nollilla!

        Aha, tämä selvä 😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3236
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1967
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1471
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1376
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1238
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      235
      1176
    Aihe