Wienin ATP-turnauksessa nähtiin jo kaksi soputulosta.
ATP-listan sijalla 111 olevan Kevin Andersson lyö "huippulahjakkaan" Daniil Medvededin joka on sijalla 6 maailmassa. Medvededin otteita olen seurannut jo kauemmin ja havainnut selittämätöntä ailahtelua eri turnausten välillä riippumatta turnausten tasosta. Pelaa ihan selvästi jonkun piikkiin näitä tappioitaan.
Kaiken huipuksi lahjusten ottajaksi seuloitui itse maailmanlistan ykkönen Novak Djokovic häviten Lorenzo Sonegolle joka on ATP-listalla sijalla 42. Huomionarvoista tässä matsissa oli Sonegon kerroin joka parhamillaan ennen matsia oli 21,00.
Tenniksessä tän tason ylläreitä ei käytännössä tule, ellei suosikki ole vaivainen, jota ainakaan Djokovic ei tietääkseni ollut tai toiseksi sopuilemalla ottelun tulos ennen matsia kabinetissa. Voi toki olla, että Djokovic kertoo ennen matsia sukulaisilleen, että kannattaa pistää oma poika häviämään kupongilla niin saatte rahaa.
Jalkapallossa sitten olikin Englannissa sopupelin vuoro Championshipin ainoassa ottelussa, jossa Coventryn urakkaa helpotettiin sarjan häntäpäässä sarjajohtajan Readingin lepsuillessa selvästi tahallaan. Loistavassa vireessä olevaa sarjakärkeä ei yleensä tavata nähtävän sellaisella asenteella kuin Reading kentällä oli. Siellä varmasti Readingin taustajoukoissa ja kenties pelaajat itse ottivat matsilla vähän ekstraa tililleen.
Mikään ei enää yllätä nykyajan sopupelitäyteisessä vedonlyöntimaailmassa. Rahvas ei saa tienata betseillään.
Satumaisten sopupelien ilta..
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Vedonlyöjä pärjää vain olemalla vielä kierompi kuin kohteena olevat joukkueet tai pelaajat.
- Anonyymi
Lumiukko haki Anterosonnin voiton kiinni, tuskin tuo sopupeli oli. Novak on ollut viimeaikoina voitettavissa sen jälkeen kun diskattiin siitä raivokohtauksesta. Ei ole mentaalisesti yhtä vahva. Kyllä nuo noin 5% mahdolliuudetkin silloin tällöin toteutuvat, pakkohan niiden on.
- Anonyymi
Tosin noin selvä tappio taitaa kyllä kieliä sopupelistä. Ellei ole jokin paikka rikki tai muija jättänyt juuri ennen peliä.
- Anonyymi
Reading kusi vain siksi, että Kyösti lahesta oli sen vihjannut tuplaan, jossa parempikertoiminen Cadiz voitti selvästi! Kyöstin julkisesti vihjatuista tuplista kusee perinteisesti aina toinen kohde.
Taavetti sen sijaan vihjasi sinkkuja ja sitten kun se vihjattu sinkku kusi ja peesarit alkoivat vittuilla perään niin alkoi jälkipelilappujen armoton editointi ja julkaisu palstalla. Yritti ikäänkuin todistella kykyjään vaikkei ollut edes vihjannut kohdetta ennakkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569