Pesen kädet normaalisti silloin kun on tarve, mitään desejä en käytä. Rättejä en päähäni laita. Liikun ja elän ihan normaalisti, jos Wuhanin flunssa tulee niin sitten tulee. Ei tuo normaalille perusterveelle flunssaa kummoisempi tauti ole. Jos joku vanha ja muutenkin sairas tuohon menehtyy, niin ei tuo nyt mikään maailmanloppu ole, vanhojen kuolema on ihan normaalia ja luonnollista.
En välitä paskaakaan koronasta.
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ykkös kommentti
- Anonyymi
Sama. Tyhmät uskoo sokeasti kaiken syötetyn informaation totuutena. Älykäs osaa kyseenalaistaa. En tarkoita, ettei mitään tarvitsisi tehdä. Nyt tosin on tehty niin iso virhe, että kukaan ei halua vastuuta ottaa. Jos julkaistaisiin kaikkien kuolleiden syyt samassa tilastossa, niin koronaflunssaan menehtyneet olisivat sarakkeessa muut, eli katoaisi marginaaliin. Mutta sen sarakkeen takia vauhkot huutaa paniikissa naama punaisena, ja on valmiita polttamaan roviolla toisinajattelijat. Ja nyt kun alat vastaamaan tähän viestiin, niin lue 2, lause uudestaan. Lue vielä kolmannen kerran.
- Anonyymi
Kouvolassa kaikki on normaalia, miranolkin.
- Anonyymi
Tässä yksi esimerkki tyhmemmälle osalle kansalaisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006700846.html Nusasemalla ne nuhat lähtee !!!
- Anonyymi
Tumpeloiden vuoski koronaa leviää. Tumpelohan ei ymmärä vaikka hänelle esittäisi asian samalla tavalla kun esikoululaiselle. Järkevät tietysti ymmärtää.
- Anonyymi
Olikin puhe että järkevät ymmärtää.
Anonyymi kirjoitti:
Olikin puhe että järkevät ymmärtää.
Minä olen fiksu tosi mies...pesää saan joka päivä!!!
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka ette koronasta välitäkään, kyllä korona välittää teistä.
- Anonyymi
Olen tuon potenut, 37,5 oli lämpöä korkeimmillaan, vähän köhää ja kurkku kipeä parissa päivässä meni ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuon potenut, 37,5 oli lämpöä korkeimmillaan, vähän köhää ja kurkku kipeä parissa päivässä meni ohi.
Kävitkö testissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö testissä?
Kävin ja positiivinen oli, pari viikkoa joutui silloin kotona lusimaan vaikka lieviä oireita oli nuo pari päivää.
- Anonyymi
Minusta voisi avata enemmän noita paikkoja ja tilaisuuksia mistä on tartunnat lähteneet..
- Anonyymi
Tartunnan voi saada nykyisin mistä vaan. Vaikka nykyiset tartunnat olisi kaikki maahanmuuttajilla niin silti he ovat voineet tartuttaa sitä jo ympäri Kouvolaa usean viikon ajan. Osa tartunnoista on niin lieviä että tartuttaja voi käydä vaikka päivittäin kuntosalilla treenaamassa tietämättä tartunnastaan.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa! Ja eikös tuo testikin ole varsin epäluotettava
- Anonyymi
Mulla ainoa oire oli ilmavaivat
Edes kuumetta ei ollut - Anonyymi
Minä pidän mustaa maskia ja pidän mustaa hupparia mustien housujen kanssa.
Minä olen Kouvolan Ninjamies. - Anonyymi
Hahaha, ei voisi tyhmempää aloitusta olla. Mene jo äänestämään mestaria ja fanittamaan Putinia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983