Patikointi iso yllätys syyskuussa

Anonyymi

Kesisuomen patikka reitti yllätti täysin. Vaimon kanssa syyslomalla päätettiin tehdä päivän patikkareissu pitkästä aikaa. Vähän evästä ja kahvit painoksi mukaan. Ei mitään himopatikoijia ollaan kunhan saa eväät syödä ja raitista. Saavuttiin laavulle ja nuotio vielä savusi joten lisää puuta vaikka kuuma ilma mutta aina se nuotio on kiva. Vaimo otti takin ja ulkoiluhousut pois kun halusi kuivatella kunnolla kun oli liikaa vaatetta. Alta paljastui paksut kiiltävät mustat leggingsit ja näyttipä sexyltä. Vaimo loikoilemaan laverille ja eipä mennyt kuin minuutteja kun tuhina kuului. Se raikas ulkoilma ja nuotion lämpö. Eipä tässä kiire ole ja kohentelin nuotiota. Samassa näkyi joku kävelevän polkua laavua kohti ja tuumin että herätänkö vaimon? Päätin etten herötä kun näkyi olevan yksinäinen mies jo kaukaa ja kutkutti nähdä reaktio kun vaimo oli kyljellään pylly kohti nuotiota ja tulijaa ja oli hyvin seksikkään näköinen täydessä unessa. Mies käveli hiljaa nuotiolle ja kuiskailin vain morjes. Mies nyökkäsi hiljaa ja istui nuotiolle ja tuijotti vaimon pyllyä välillä minua ja taas pyllyä. Kuiskaillen juttelimme ja mies kehui kuinka kaunis muotoilu oli. Selvästi kiinnostunut pyllystä ja ei ollut ahdasmielinen. Kertoi oman vaimon olevan tylsästi pukeutuva eikä koskaan pidä mitään noin nättiä päällään kuin vaimon kiiltävät leggingsit joista näkyi hyvin kaikki muodot hyvin. Itse kerroin olevani hyvin tyytväinen koska vaimo pitää usein kivoja asuja yllään. Vaimon piirre on myös että tykkää esitellä avujaan sopivan kisallisesti miehille hyvät tavat kuitenkin tyyliin. Huomasin vaimon olevan hereillä ja kuuntelevan kuiskailijamme nuotin humistessa. Nyt oli tilaisuus huijata vierasta ja vaimon tuntien uskalsin hullutella hipsin hiljaa vaimon pyllyä hyväilemään ja mieheltä oli pudota silmät päästä. Vaimo ”nukkuin” kuin ei mitään tapahtuisi. Sitten pyysin miestä myös hieman hyvilemään vaimon pyllyä ja mies säpsähti että voiko tosissaan. Kuiskailin että jos huvittaa niin nyt on tilaisuus hyväillä vierasta luvan kanssa. Pikaisesti mies oli käsi ojossa ja hyväili vaimon pyllyä ja säärtä himoissaan,sormet meni pillunkin päälle ja vaimo vain ”nukkui” sikeästi. Mies oli ihan himoissaan ja yllätti jopa minut ja samassa ajattelin että kaikki tai ei mitään ja kuiskasin miehelle että saat vetää käteen ja ruiskuttaa vaimon pyllylle mällit! Mies hätkähti että onko se sopivaa ja samalla jo veti ulkohousujaan alas ja esiin ponnahti jäykkääkin jäykempi iso kalu!! Kade oli ensimmäinen asia sillä se oli paljon paksumpi kuin oma ja olen n suomi keskiarvo mies. Nyt pitäisi vaimon tuo nähdä mutta eipä nähnyt. Mies liki menetti hillintänsä ja katsoi minua ja vaimon pyllyä ja veteli kaluaan nopeaan ja kysyin kähisten että voinko kuvata videon likeltä mutta ettei tunnista ja mies ”jooo” ja juuri ehdin kun jo mällit alkoi lentään ja nin meni selkään ja kiiltävälle pyllylle isot roiskeet. Nopea oli ja mies rauhoittui ja istui. Vaimo vain pylly pystyssä tuhisi. Pyysin numeroa ja mies kertoi sen mielellään ja saisiko videon myös ja niin aloitettiin tuttavuus suhde ja ensimmäistä salatapaamista kolmistaan jo tuumittin myöhemmin. Mies lähti tyytväisenä ja kun pian vaimo kuiski että ”menikö jo” ja kasvot loistaen pyyhki paperilla pyllyään legigsin pinnalta ja sanoi tuntuvan märiltä kohdilta. Jatkoa tulossa pian ja kyllä patikointi on kivaa mutta seuraava on lakanoissa tapaaminen.

3

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa kiihottava kohtaaminen! Tällainen olisi ihan huippu!

      • Anonyymi

        Ja vielä noin hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä noin hyvin kirjoitettu.

        Taas näitä isojen poikien lehdestä kopsattuja löpinöitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe