Kuka ampui maakotkan?

Anonyymi

9

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos metsässä näen salakaatajia tai kotkien ampujia, kuristan heidät omin käsin ja poljen jänkään. Kertokaa myös tenavillenne, että kuolo voi korjata kusipäät.

• Anonyymi

Kannatta kaivaa hauta myös itselle.

• Anonyymi

Itse olen saanut tänä kesänä jo 3 kotkaa ammuttua. Valitettavasti en ollut minä tällä kertaa. Toivottavasti vielä saisi kotkan tai pari ammuttua

• Anonyymi

Pöljästi uutisoitu juttu, jossa poliisi epäilee taas kerran tuota tyhjänpäiväistä muoti sanaa käyttämällä. Selvähän se nyt on, että on rikos tapahtunut, jos maakotka on kerta todettu ammutuksi, ei sitä tarvitse noin pöljällä tavalla kertoa, että poliisi ei oikein usko tai o n epäuskoinen käyttäessään tuollaista höpö termiä "epäilee"
      Pois käytöstä tuollainen aina toistuva liturginen termi "epäillään" joka on sitäpaitsi monikkomuodossa ja sopiikin kysyä, ketkä sitä epäilevät. Ei kukaan epäile mitään, rikos on tapahtunut, sitä ei kannata muuksi väittää, eli tässä tapauksessa poliisi kehtaa epäillä, vaikka tietää asian parhaiten.

• Anonyymi

Tähän ei sitten pidä lähteä kenenkään kommentoimaan. Jankkaamista riittää vaikka 200 kirjoitusta jos joku onneton erehtyy kommentoimaan. Loputon suo edes yrittää selittää arvelijalle täysin normaalin ja käypäisen ilmaisun käyttämistä.

• Anonyymi

Poliisilla olis tähellisempääkin tutkimista, mutta ei ilmeisesti kiinnosta.

• Anonyymi

Niinkuin esimerkiksi mitä?

Teko on raukkamainen ja laiton. Toivottavasti jää kinni

• Anonyymi

Pääasia että edes jotakin tuon porukan tekemiä laittomuuksia tutkitaan. Kaikkihan tietää mitä sakkia ampuja on ja yleensä niiden tekemisiä ei tutkita Kuusamossa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1453
    4. 177
      1332
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1101
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe